Stránka 2 z 3

Napsal: 29. 10. 2008 16.38
od Braenn
Alfray píše:Někdo tam vepředu tu hnusnou práci dělat musel no :bigwink:
Jak to tak vypadá, příště půjdem za střelce pěkně v teple my dva, ať nám můžou ukázat jak se to dělá :dribble:

re

Napsal: 29. 10. 2008 16.55
od Vugi
Braenn píše:
Alfray píše:Někdo tam vepředu tu hnusnou práci dělat musel no :bigwink:
Jak to tak vypadá, příště půjdem za střelce pěkně v teple my dva, ať nám můžou ukázat jak se to dělá :dribble:
Vzhledem k počtu vyslaných fireballtů to "v teple" získává úplně nový rozměr :bigwink:

Napsal: 29. 10. 2008 17.02
od Eve
Výprava to teda byla opravdu hrozná, ale teda co tady od některých čtu, tak to je mnohem horší :no:

Jediné co se mi zarylo do paměti v dobrém slova smyslu bylo Katino sražení "maskovaného bandity", který si na nás samotný počkat při odchodu :bleh:

Napsal: 29. 10. 2008 17.12
od psin
Braenn píše:
psin píše:Nějak mi nejde do hlavy, že když vás valná většina viděla jak je to "strašný" a "všechno špatně", "že tam všichni umřete", že jste se prostě nezastavili a neřekli: "Já dál nejdu! Je to proti zdravýmu rozumu, vracim se do Tirianu pro posily!" Nebo to někdo z vás řekl, udělal?
nedá mi to nezeptat se, proč to neudělala tvá postava, která tam šla ke všemu sama?
Celá naše výprava tam nebyla jen proto, že se náhodou setkala u průsmyku, slovo dalo slovo a jdem vymlátit bandity. Důvod tam byl, myslím že i víc než jeden (nějak se mi nechce věřit že mi tam šli všichni pro můj meč:) Šlo se s tím, že je jdeme porazit. A byla nás skutečně (malá) armáda - právě proto, že jsme tušili/věděli jak hrozné to tam je. Tedy žádný prvoplánový počin - kdo tam šel vědět s čím má počítat. Tak možná proto.

P.S. hnala bych se i víc, nemít místo hry sadu půlminutových diáčků :crazy:
Moje postava tam šla z několika důvodů: dostala poměrně přesný vzkaz, následně si na tom místě počínala velmi opatrně a strávila celkem dost času tim, že zkoumala situaci (s vědomím toho, že od doby kdy byl vzkaz uložen a vyzvednut uplynula značná doba). Po celou dobu nenarazila na nikoho a nic co by vypadalo nebo nasvědčovalo tomu, že se děje to co je napsáno na zemi - na rozdíl od vás, kteří jste se střetávali s tuhým odporem. Nehledě na to, že byla připravena kdykoliv okamžitě ustoupit (a měla k tomu připravené prostředky) jen kdyby měla pocit, že se něco semele. O dalších IC důvodech, které přispěli a přispívají k jejímu chování se tu rozšiřovat nebudu - to je součástí postavy a její historie a nebudu to vynášet.



Jinak k tomu plánu: když budu mít nějaký záměr/plán - třeba přejít řeku a přídu k ní a uvidim, že most je pryč, tak do ní stejně vlezu s tim, že prostě musim přejít i kdybych se měl utopit? To se mi nějak nezdá, ale jo proč ne, klidně plavte - jen mi pak příde zbytečný se divit, že se případně utopíte.

Jen taková úvaha: kolik by jich bylo potřeba, těch nepřátel, nebo jak dlouho by ten boj musel trvat, aby jsi ty nebo všichni došli k závěru, že je prostě porazit nemůžete... Respektive připustili jste si vůbec myšlenku, že je neporazíte?

Jinak si řikám, že je zbytečný to řešit, stalo co se stalo - můžeme se dohadovat o tom jak moc to bylo reálný nebo nebylo a jestli to tak bylo dobře nebo ne (věčný spor realita vs hra), změnit už to nemůžete. Na druhou stranu je dobře, že se to tu probere a je to námět k zamyšlení jak by to vypadat nemělo, na čemž se tu asi vzácně shodneme.



Ad Eve: ano, to se mi taky líbilo a za to jí patří pochvala. Málokdo by dokázal zahrát tak pěkně "ruce rychlejší než rozum" v souladu s charakterem postavičky.

Napsal: 29. 10. 2008 17.33
od Jája CZE
Asi budu jedna s postaviček, na kterou se vrhne vlna kritiky, protože ona stála hodně vepředu a prostřílela několikrát cestu, ale jednou je to dobrý střelec, hodně horkokrevný, a hraju ho tak od začátku a jinak asi nebudu. Co se týká hnaní dopředu, naše skupinka má jasnou strategii a souhru a také si tak počínala. Nemyslím, že to bylo horší (teď se bavím o vyhlídkách na život/smrt), než jiné výpravy a dopředu rozhodně jít šlo. Navíc co mám zkušenosti, tak nejhorší je zůstat a kecat ve zmateném chumlu a nechat se umlátit fireballama, či ledem. Proto jsem byl téměř vždy někde vepředu a stranou (na hlídkách). Ještě jednou poděkuju Zelgovi, že jsem ušetřil hromadu lektvarů :o))

Napsal: 29. 10. 2008 18.34
od Braenn
psin píše:
na to se těžko odpovídá, jednak jsi tam nebyl, druhak jsi nás nikdy neviděl v situaci kdy to co popisuješ nastává, prostě.. můžeme se tu hodinu hádat, ale jaksi nám chybí podklady. Spíš nechápu co těmi příspěvky sleduješ, kromě snahy (tak to chápu) naznačit že jaksi patříme (my kdo?) do fora "prohřešky - nulový pud sebezáchovy" *krčí rameny*

A ad výprava, o které tu všichni píšete že byla strašná a jak mohlo být všechno jinak - nemohlo.
Obecné pravidlo: víc jak 7 postav, chaos. Víc jak deset postav, průšvih. I kdyby tam byli samí super sehraní maxirpící a nevím_jaká_ještě_superlativa hráči level 15+, nevypadalo by to jinak, ale ráda se nechám přesvědčit o opaku :bigwink:

Napsal: 29. 10. 2008 19.03
od psin
Braenn píše:
psin píše:
na to se těžko odpovídá, jednak jsi tam nebyl, druhak jsi nás nikdy neviděl v situaci kdy to co popisuješ nastává, prostě.. můžeme se tu hodinu hádat, ale jaksi nám chybí podklady. Spíš nechápu co těmi příspěvky sleduješ, kromě snahy (tak to chápu) naznačit že jaksi patříme (my kdo?) do fora "prohřešky - nulový pud sebezáchovy" *krčí rameny*

A ad výprava, o které tu všichni píšete že byla strašná a jak mohlo být všechno jinak - nemohlo.
Obecné pravidlo: víc jak 7 postav, chaos. Víc jak deset postav, průšvih. I kdyby tam byli samí super sehraní maxirpící a nevím_jaká_ještě_superlativa hráči level 15+, nevypadalo by to jinak, ale ráda se nechám přesvědčit o opaku :bigwink:

Sleduju to co jsem tu už napsal: (Jinak si řikám, že je zbytečný to řešit, stalo co se stalo - můžeme se dohadovat o tom jak moc to bylo reálný nebo nebylo a jestli to tak bylo dobře nebo ne (věčný spor realita vs hra), změnit už to nemůžete. Na druhou stranu je dobře, že se to tu probere a je to námět k zamyšlení jak by to vypadat nemělo, na čemž se tu asi vzácně shodneme.) a pak taky jsem se snažil přijít na to jak jste v tý situaci uvažovali - právě proto, že jsem tam nebyl (a taky proto jsem tu popsal jak se chovala moje postavička). A do třetice jsem se snažil obecně říct nebo zmínit, naznačit i jiný styl uvažování v podobných sitaucích na obecných příkladech (přechod řeky).

Vykládat si to jinak (jako hádání, útok, osočování, mentorování .. co já vím) je omyl, už proto že i kdybych se snažil cokoliv naznačit nemělo by to cenu - sami víte nejlíp co se tam dělo (vy jste nespokojení - ne já ;-) ) a udělat si z toho závěr snad taky dokážete. Nemám tedy zapotřebí tu znova probírat něco co je probráno odehráno.



Obecně:
Podle mne je pravda asi taková, že čím větší počet postaviček, tím víc je třeba mít na mysli, že je na všechno třeba víc času, je to komplikovanější a od všech zúčatněných to vyžaduje větší nasazení. A shodnu se s tebou, že většině případů je to chaos. Na druhou stranu oba pamatujeme výpravu na wyvernu s tou "magickou koulí", kde se to myslim povedlo dobře a chaos tam nebyl i při větším počtu hráčů.



Dál to rozebírat nebudu, protože jsem řek co jsem chtěl a hádat se rozhodně nechci ani minutu :-). Můžu jen doufat, že si z toho někdo vezme něco užitečnýho.

Re: re

Napsal: 29. 10. 2008 22.23
od Libra
Vugi píše: Ohledně toho.. mé postavě ani mě nejde dohlavy, jak může být více banditů neý obyvatel Tirianu a Amfi dohromady :megalol: :megalol:

Pouze OT technicka poznamka k tomuto.
At uz je to Tirian, Amfiberai nebral bych nikdy podle meho, pocty zijicich obyvatel, podle tech ktere se objevuji ve hre. Obyvatel je, aspon v me hlave, padesatkrat vic na ulicich nez vidite. Nezapomenout nikdy v tehle pripadech zapojit svou fantazii, protoze tech par je tam jen pro predstavu ;-) (zdali si to myslim spravne)
Dokazete si predstavit jak by vypadala plynulost hry uz jen pri 5* vetsim poctu. :biggrin:

Napsal: 29. 10. 2008 23.11
od Wendigo
Problem nebyl v tom ze by nas slo malo, naopak problem byl moc ze nas slo moc a myslim si ze se tam prifarilo dost charakteru jen z klasickeho "hu nekam se jde" jenze znovu a opet se potvrdilo ze NWN neni na podobne masove vypravy stavene. Takze polovina lidi si sla zavrazdit a polovina by rada hrala RP, delala taktiku ale jak Braenn podotkla meli z toho slideshow o obrazku za dvacet sekund.

Vzdy tu spousta lidi nadava ze se jim vyprava nelibila ale pokud primo nemate padny duvod tam jit tak nechodte, kdyz vidite nekam jit 15 lidi tak vam musi byt jasne ze to dopadne takhle tak pokud nechcete ztravit vecer s jednim fps na vyprave bez taktiky tak nechodte. Ja vim ze to zni dost hnusne "ty pujdes a ty ne" Ale od znamych debaklu typu vyprava na wuwernu se stale dokola potvrzuje ze vyprava o vice jak deseti lidech je proste spatne, nezvladaji lidi, nezvladaji compy, vsem tecou nervy a tak dale.

A kdyz uz tam jdete tak s tim pocitejte, me to bylo jasne uz kdyz jsme se sesli a spadlo mi to na 3fps mimo boj ale i tak jsem se celkem bavila na drobnostech. At uz to bylo kdyz jisty Solarovec prohlasil mnohoznacne "vykourime je" nebo Gorovo genialni "past na zaclona"

Podobny topic tu vznikne vzdy po nejake vetsi vyprave ale nikdy nic nevymyslite, dokud nepredelate NWN do enginu ktery by to zvladal, nezpomalite rychlost boju tak aby do toho lide stihali hvezdickovat a tak dale. *krci rameny* Zbytecna hadka...

Re: re

Napsal: 30. 10. 2008 9.43
od DenGrasse
Libra píše:
Vugi píše: Ohledně toho.. mé postavě ani mě nejde dohlavy, jak může být více banditů neý obyvatel Tirianu a Amfi dohromady..
Pouze OT technicka poznamka k tomuto.
At uz je to Tirian, Amfiberai nebral bych nikdy podle meho, pocty zijicich obyvatel, podle tech ktere se objevuji ve hre. Obyvatel je, aspon v me hlave, padesatkrat vic na ulicich nez vidite. Nezapomenout nikdy v tehle pripadech zapojit svou fantazii, protoze tech par je tam jen pro predstavu ;-) (zdali si to myslim spravne)
Dokazete si predstavit jak by vypadala plynulost hry uz jen pri 5* vetsim poctu. :biggrin:
no jen čistě OT technická k tomuto: kdesi jsem četl, že ve městech na EQ žije asi tolik obyvatel, kolik odpovídá reálnému počtu domů (krát nějaký rozumný počet na dům, 5,10,20, co já vím). spočítek si kolik je v tirianu obytných domů. vynásob rozumným číslem. spočítej (aspoň odhadem zkušeného hráče podle spawnu ve známých oblastech) bandity.… :clover:

Re: re

Napsal: 30. 10. 2008 9.46
od Pitikule
DenGrasse píše:
Libra píše:
Vugi píše: Ohledně toho.. mé postavě ani mě nejde dohlavy, jak může být více banditů neý obyvatel Tirianu a Amfi dohromady..
Pouze OT technicka poznamka k tomuto.
At uz je to Tirian, Amfiberai nebral bych nikdy podle meho, pocty zijicich obyvatel, podle tech ktere se objevuji ve hre. Obyvatel je, aspon v me hlave, padesatkrat vic na ulicich nez vidite. Nezapomenout nikdy v tehle pripadech zapojit svou fantazii, protoze tech par je tam jen pro predstavu ;-) (zdali si to myslim spravne)
Dokazete si predstavit jak by vypadala plynulost hry uz jen pri 5* vetsim poctu. :biggrin:
no jen čistě OT technická k tomuto: kdesi jsem četl, že ve městech na EQ žije asi tolik obyvatel, kolik odpovídá reálnému počtu domů (krát nějaký rozumný počet na dům, 5,10,20, co já vím). spočítek si kolik je v tirianu obytných domů. vynásob rozumným číslem. spočítej (aspoň odhadem zkušeného hráče podle spawnu ve známých oblastech) bandity.… :clover:
.. a za chvíli ti vyjde, že dobrodruzi vyvraždili celý Tirian :megalol: to by se vám asi nelíbilo

Napsal: 30. 10. 2008 11.14
od Jája CZE
Tedy, počty banditů a reálie tohoto směru prosím vynechme. Pokud by to bylo takhle, můžeme začít pochybovat, kde se bere tolik jelenů, jezevců, stromů, co dělá lukař v Amfiberai z tím dřevem!!! Zlatník s kamínky, mágové se svitky. Je to mikrosvět. Nebo probůh myslíte, že v době středověkého hospodaření by všechny ty osůbky uživilo těch pár plácků zorané země? A že Serinek u sebe vážně nosí dva tisíce šípů a tisíc vystřílí za jednu výpravu? (Už v Pánovi pstenů jsem přemýšlel, kde bral Legolas pořád šípy, a to mu stačil na jednoho skřeta jeden). A proč kácíme už dvacet let ten sám strom, který zase doroste. A že celou desku projdu bez problémů za jeden IC den od východu na západ. :blush:

Napsal: 30. 10. 2008 13.02
od cybermisa
Pocty NPC jsou vice mene neustale konstantni diky Druhe strane a Avatarum, kteri funguji jako takova rizena kontrola populace …

A jinak odpoved, hrajete NWN, nikoli Fable nebo Sims :bigwink:

Napsal: 31. 10. 2008 9.23
od DenGrasse
Jája CZE píše:Tedy, počty banditů a reálie tohoto směru prosím vynechme. Pokud by to bylo takhle, můžeme začít pochybovat, kde se bere tolik jelenů, jezevců, stromů, co dělá lukař v Amfiberai z tím dřevem!!! Zlatník s kamínky, mágové se svitky. Je to mikrosvět. Nebo probůh myslíte, že v době středověkého hospodaření by všechny ty osůbky uživilo těch pár plácků zorané země? A že Serinek u sebe vážně nosí dva tisíce šípů a tisíc vystřílí za jednu výpravu? (Už v Pánovi pstenů jsem přemýšlel, kde bral Legolas pořád šípy, a to mu stačil na jednoho skřeta jeden). A proč kácíme už dvacet let ten sám strom, který zase doroste. A že celou desku projdu bez problémů za jeden IC den od východu na západ. :blush:
no, mě to pořád udivuje :biggrin: :clover:

Napsal: 31. 10. 2008 9.46
od cybermisa
Tak ono by se dalo udelat, ze respawn potvor a lootu bude mit treba cekaci dobu IRL tyden. Otazkou je, zda by vas na takto nastavenem svete bavilo hrat, pac byste chodili po prazdnych lokacich. Mne by zajimalo kolik postav by lezlo do sidla banditu nebo ke skretum, kdyz by tam zadni nebyli, vsechno mrtve a vykradene …

Napsal: 31. 10. 2008 9.47
od The_Balrog
cybermisa píše:Tak ono by se dalo udelat, ze respawn potvor a lootu bude mit treba cekaci dobu IRL tyden. Otazkou je, zda by vas na takto nastavenem svete bavilo hrat, pac byste chodili po prazdnych lokacich. Mne by zajimalo kolik postav by lezlo do sidla banditu nebo ke skretum, kdyz by tam zadni nebyli, vsechno mrtve a vykradene …
No, treba ja bych se tam v tom pripade uz konecne mohl podivat! :D

Napsal: 31. 10. 2008 9.48
od cybermisa
The_Balrog píše:
cybermisa píše:Tak ono by se dalo udelat, ze respawn potvor a lootu bude mit treba cekaci dobu IRL tyden. Otazkou je, zda by vas na takto nastavenem svete bavilo hrat, pac byste chodili po prazdnych lokacich. Mne by zajimalo kolik postav by lezlo do sidla banditu nebo ke skretum, kdyz by tam zadni nebyli, vsechno mrtve a vykradene …
No, treba ja bych se tam v tom pripade uz konecne mohl podivat! :D
Ty uz jsi tam byl :bleh:

Napsal: 31. 10. 2008 13.54
od merlik
cybermisa píše:

Ty uz jsi tam byl :bleh:
Ale já eště ne :) Sorry, neodolal jsem.

Napsal: 31. 10. 2008 14.04
od Jon
Myslím si, že to není dobrý nápad vzhledem k tomu, že něktetré dungy by tak vyjevily svá, jindy pečlivě střežená, tajemství :)

Napsal: 31. 10. 2008 14.45
od cybermisa
Jon píše:Myslím si, že to není dobrý nápad vzhledem k tomu, že něktetré dungy by tak vyjevily svá, jindy pečlivě střežená, tajemství :)
Jisteze to neni dobry napad - to jsme se tim snazil ukazat :yes: