- Chytit úpal lze i bez nějaké varovné hlášky (stačí "Je ti dost teplo" a s pravděpodobností na mě nechoďte - BioWare kostka nezná termín "zanedbatelná pravděpodobnost".) ve zcela běžných lokacích a šatech či u ohniště.
- Když už úpal dostanete, nelze jej vyléčit ni za úplatu ni kouzlem, takže postava, která jej chytí stráví s touto chorobou celou dobu.
- Projevy nemoci jsou natolik společensky nevhodné, že jen zcela bezohledná postava by nemoc trávila jinak než sama zavřená v pokoji s kýblem po svém boku.
Může mi někdo vysvětlit, jak může přispět RP hře fakt, že postava buď po dobu nemoci vůbec nehraje nebo ji stráví zavřená doma? Jsou snad tyto nemoci považovány jako nemoci "za trest"?
Navrhuji tedy následující, ne nutně vše najednou:
- Nechť je tolerance teploty pro chycení úpalu/zápalu plic větší. Hrát si s pravděpodobností stejně u BioWare kostky nemá význam.
- Něchť teplotní systém jako celek funguje v interiérech s větší tolerancí, např. +200 % (nebo vůbec).
- Ať existuje možnost tyto choroby vyléčit - nevidím jediný IC ani OOC důvod, proč by to neměl kněz dokázat.
- Ať má choroba důsledky na primární vlastnosti postavy - tím nepůjde použít přímo v boji ani nespolupracujícím hráčem, ale pokud postava systémově a viditelně omdlévá či zvrací, potom dosáhnete stejného efektu jednodenním banem.