Stránka 1 z 1

Utíkání potvorám přes přechod

Napsal: 12. 11. 2008 18.51
od kokosak
Prosim vás, zamyslete se, než začnete nějaké potvoře utíkat přes přechod. Nejedná se jen o prohřešek, ale můžou na to ošklivě doplatit nevinní lidé. Jak? Povim vám jak. Zrovna dneska sem poslal dvě postavy na kutání... a pro jistotu sem se šel kouknout napřed. Hned za přechodem na mě vybafnul grizly.. o dobré dvě lokace jinde, než se spawnuje. Já sem s ním samozřejmně žádný problém neměl (kamenka, vylepšené utišení, rychlé reflexy a svižný komp), ale ti dva co šli někde v závěsu by to spolehlivě rozsekalo.. a to pravděpodobně dřív, než by se jim načetla lokace.

Když už někam ten spawn vytáhnete a utíkáte, tak mu utečte aspoň dost nato, aby nezůstal stát hned u přechodu, kde to za vás ods.… odskáče někdo jiný.

Napsal: 12. 11. 2008 19.07
od Jája CZE
To nemusí být utíkání přes přechod, ale převádění.. Alespoň Serin pokud zmámí zvířátko a přetáhne přes lokace, zhusta ho tam potom najde. A dokonce najde ve dne vlka přetaženého v noci a pod.

Napsal: 12. 11. 2008 19.28
od labir
Jája CZE píše:To nemusí být utíkání přes přechod, ale převádění.. Alespoň Serin pokud zmámí zvířátko a přetáhne přes lokace, zhusta ho tam potom najde. A dokonce najde ve dne vlka přetaženého v noci a pod.
Hm, to by dělat nemělo. Utržená zvířata se vrací zpět.. Otestujte to kdyby to nefungovalo.

Napsal: 12. 11. 2008 19.35
od kokosak
Jája CZE píše:To nemusí být utíkání přes přechod, ale převádění.. Alespoň Serin pokud zmámí zvířátko a přetáhne přes lokace, zhusta ho tam potom najde. A dokonce najde ve dne vlka přetaženého v noci a pod.
Hmm... vim, že se to dělo s modrejma jelenama, ještě na EQ2 určitě. Co bylo modré, já to přetáhnul a pustil, zůstávalůo většinou na místě i po opuštění a návrat do lokace.

Napsal: 12. 11. 2008 19.36
od labir
kokosak píše:
Jája CZE píše:To nemusí být utíkání přes přechod, ale převádění.. Alespoň Serin pokud zmámí zvířátko a přetáhne přes lokace, zhusta ho tam potom najde. A dokonce najde ve dne vlka přetaženého v noci a pod.
Hmm... vim, že se to dělo s modrejma jelenama, ještě na EQ2 určitě. Co bylo modré, já to přetáhnul a pustil, zůstávalůo většinou na místě i po opuštění a návrat do lokace.
Zkus teď s nějakou bestií...třeba vlkem.

Napsal: 13. 11. 2008 0.20
od Jája CZE
Vlk odchycen v "Borovém lesíku", přetáhnut do lokace "cesta na Amfiberai - planiny" protože mám podezření, že zmámené zvířata zůstavají po bitvě na místě, zaútočil jsem u ohniště na netopýra. Bohužel mi padl kritik, tak jsem ho zabil pěstí, aniž by mi vlk pomohl. Pak jsem teprve vlka propustil. Zůstal v lokaci a šmajdal sem tam. Já šel zpět do lokace "Cesta na Amfiberai - Borový hájek" Po návratu byl vlk stále u ohniště. Takže jsem kolem něj prošel na cvišiště a poté až do Tirianu, po návratu z Tirianu už tam vlk nebyl.

Napsal: 13. 11. 2008 21.37
od kokosak
labir píše:
kokosak píše:
Jája CZE píše:To nemusí být utíkání přes přechod, ale převádění.. Alespoň Serin pokud zmámí zvířátko a přetáhne přes lokace, zhusta ho tam potom najde. A dokonce najde ve dne vlka přetaženého v noci a pod.
Hmm... vim, že se to dělo s modrejma jelenama, ještě na EQ2 určitě. Co bylo modré, já to přetáhnul a pustil, zůstávalůo většinou na místě i po opuštění a návrat do lokace.
Zkus teď s nějakou bestií...třeba vlkem.
Vlka sem zatím nechyt, ale testnul sem na pumě a tam se to chovalo dobře. Stejně tak jelen se z Hagu vytratil Ale vydra přetažená od železných vodopádů o lokaci blíž k Hagu se tam vesele promenáduje stále, i po několikanásobném opuštění lokace.

Napsal: 14. 11. 2008 11.10
od KaTo
Dodám že jsem modrá zvířátka - sojky, netopýry apod. (pro rejpaly, jako jsem já - bylo to z IC důvodů) vodil za postavou do vzdálených lokací a oni tam po "propuštění" zůstávali až do změny denní/noční spawn.

Napsal: 14. 11. 2008 11.23
od labir
KaTo píše:Dodám že jsem modrá zvířátka - sojky, netopýry apod. (pro rejpaly, jako jsem já - bylo to z IC důvodů) vodil za postavou do vzdálených lokací a oni tam po "propuštění" zůstávali až do změny denní/noční spawn.
U poletujících zvířat to možné je (těch co se pohybují jako netopýři). Jinak to že to občas nefunguje - může to být způsobeno tím že v lokaci s NPC je jiné PC takže se odspwnění zpět neprovede - provádí se jen a pouze když je lokace prázdná.

Napsal: 15. 11. 2008 9.50
od kokosak
labir píše: U poletujících zvířat to možné je (těch co se pohybují jako netopýři). Jinak to že to občas nefunguje - může to být způsobeno tím že v lokaci s NPC je jiné PC takže se odspwnění zpět neprovede - provádí se jen a pouze když je lokace prázdná.
U toho vydrýska to tím být nemohlo, lokace byla na 99% prázdná (to jedno procento je DM)

Napsal: 15. 11. 2008 10.24
od labir
kokosak píše:
labir píše: U poletujících zvířat to možné je (těch co se pohybují jako netopýři). Jinak to že to občas nefunguje - může to být způsobeno tím že v lokaci s NPC je jiné PC takže se odspwnění zpět neprovede - provádí se jen a pouze když je lokace prázdná.
U toho vydrýska to tím být nemohlo, lokace byla na 99% prázdná (to jedno procento je DM)
Na DM to nereaguje. I když bývaly doby kdy ano...DM skočilo do lokace a kolem PC se naspawnovala další várka potvor. :smile:

Napsal: 15. 11. 2008 23.49
od Jája CZE
Takže dnes úspěšné testování.. Vlk přetažen z lokace "severní cesta - vodopády" nevím přesně název, ale je to ta lokace, kde je celou noc hromada vlků, cestou z říše do království. Odtud přetažen do lokace kraj světa. Poté jsem odkráčel do Mithu, s další postavou došel až k Mamonínu a zpátky (mezitím se rozednilo). Po návratu, cca 9?? hodin ráno (IG) tam vlk stále byl. Takže "přežil" i střídání denní/noční spawn.. DM které mně sledovalo mi může pomoci s určením noční hodiny.. Odešel jsem se vyspat a na zpáteční cestě jsem toho vlka zmámil, myslím že mohlo být kolem půlnoci (IG), možná ještě dříve... Takže vlk vydržel v lokaci asi 9 IG hodin..

Použité povely.. Nejdříve "stůj" v lokaci vodopádů.. potom "následuj" přes lokaci kde je severní hraniční říšská věž, poté do lokace kraj světa. Tam příkaz "stůj". Po uvolnění se víceméně pohyboval pár kroků sem tam od pozice, kde byl uvolněn. Propustil jsem jej v hidu, aby na mne neútočil, ale já viděl co bude dělat.. Chvilku stál, pak se začal cikcak pohybovat kolem toho místa.

Také bych poprosil toto přesunout do chyb..

Napsal: 16. 11. 2008 0.20
od labir
Ok, díky podívám se na AI a unspawn.

lokace

Napsal: 3. 7. 2009 17.51
od hemendo
Já bych jen k tomu utíkání přes lokace, nedávno jsem byl unaven, tak jsem vyrazil prospat se do přírody, ke hraničářům. Co tři hraničáři proti pěti lítejm jezevcům, kteří nejspíš za někým běželi od "jezevčin doupat" hraničář přežil jeden, avšak zraněn, jezevec žádnej, ale byli tam i dva mrtví hraničáři, takhle nalákávat jezevce na hraničáře je pěkná sviňárna :excl:

Jinak zdrhání přes přechody je například pro mne problém, vzhledem k pomalému internetu je tam to zvíře stejně vždycky dřív, ikdyž za mnou běželo třeba dost daleko a tu ránu mi vrazí hned jak se do tý lokace naloguju, takže většinou nepřežiju :r.i.p.:

Napsal: 3. 7. 2009 18.05
od Street_cz
co se týče těch jezevců tak tuším, že je to i proti pravidlům (samozřejmě, občas je nutné před něčím utéct a zdrhnout k nějakému NPC na pomoc, ale dělat si z toho taktiku už správné není)…

Napsal: 3. 7. 2009 18.10
od Tomyn
Street_cz píše:co se týče těch jezevců tak tuším, že je to i proti pravidlům (samozřejmě, občas je nutné před něčím utéct a zdrhnout k nějakému NPC na pomoc, ale dělat si z toho taktiku už správné není)…
tojo nechat jezevcema zabít nebohé hraničáře a pak je olootovat je MOC DIVNÉ

Napsal: 3. 7. 2009 18.19
od George
Tomyn píše:
Street_cz píše:co se týče těch jezevců tak tuším, že je to i proti pravidlům (samozřejmě, občas je nutné před něčím utéct a zdrhnout k nějakému NPC na pomoc, ale dělat si z toho taktiku už správné není)…
tojo nechat jezevcema zabít nebohé hraničáře a pak je olootovat je MOC DIVNÉ
No pozor... pokud si spoutnete před přechod aby kdyby se něco pokazí, jste mohli zdrhnout je proti pravidlům... nalákávat jezevce na hraničáře je o něčem jiným... to už je jen divný :biggrin: .. tam to není zneužívání enginu, tam je to jen o tom, že je vaše postava svině... samozřejmě pokud by to takhle bylo často, tak si to hraničáři nenechají líbit.. pak už by to bylo proti pravidlům... tak to vidím já

hemendo

Napsal: 3. 7. 2009 18.24
od hemendo
:dribble:

Napsal: 3. 7. 2009 18.41
od kokosak
Takhle to povím... pokud jim tam ta postava přiběhne potřetí za sebou, tak by letěl šíp do ní a ne do jezevce. Takže zneužití nepřítomnosti DM. O lůtování mrtvol nemluvě.

kokos-ak

Napsal: 3. 7. 2009 18.48
od hemendo
kokosak píše: pokud jim tam ta postava přiběhne potřetí za sebou, tak by letěl šíp do ní a ne do jezevce.
Myslim, že kokosak to vystihl... :megalol: