Stránka 1 z 1

Broučí jeskyně u dřevorubců

Napsal: 24. 11. 2008 10.59
od Darmonlor
Jeden ze silnějších brouků v druhém patře používá kyselinový oblak (nebo něco takového). Zraní tím všechny brouky kteří se skrz něj snaží proběhnout, načež se naštvou a vrhnou se na něj se zjevným úmyslem rozsápat ho. Neměli by být imunní proti vlastním zbraním, nebo alespoň více disciplinovaní? (druh s takovými návyky by asi evolučním sítem neprošel)

Napsal: 24. 11. 2008 11.14
od The_Balrog
konzultuj s Jachem

:D

(sorry, musel jsemto říct #^_^#)

Starý důl U Amfiberai

Napsal: 24. 1. 2009 13.52
od Alfray
Starý důl U Amfiberai
Stává se zde něco obdobného. Když ten velký modrý netopýr "sešle, udělá" červený oblak Negativní energie, zraní vše okolo a ti se do něj pak nasupeně pustí.

Re: Starý důl U Amfiberai

Napsal: 24. 1. 2009 14.05
od labir
Alfray píše:Starý důl U Amfiberai
Stává se zde něco obdobného. Když ten velký modrý netopýr "sešle, udělá" červený oblak Negativní energie, zraní vše okolo a ti se do něj pak nasupeně pustí.
Dobře, díky. To je Netopýří vampýr, jeho symbionti by měli mít na jeho kouzla imunitu. Opraveno od nové verze.

Napsal: 24. 1. 2009 14.06
od kokosak
Ehm. To mi připomíná - obdobně je tomu u mravenčí královny. Trubci nejsou imunní... a proto se do té nešťastnice po jejím špatně cíleném speciálním útoku pustí. Ohniví mravenci tento problém nemají.

Napsal: 24. 1. 2009 14.17
od labir
kokosak píše:Ehm. To mi připomíná - obdobně je tomu u mravenčí královny. Trubci nejsou imunní... a proto se do té nešťastnice po jejím špatně cíleném speciálním útoku pustí. Ohniví mravenci tento problém nemají.
Opraveno od nové verze.

Napsal: 5. 2. 2009 19.06
od anurin
Asi to sem nepatří, ale popisek u ohnivého brouka jest:

Velký brpuk, nevypadá nijak hrozivě.….

Když už nic jiného, smál jsem se. To byl dobrej přepis. :yes:

Napsal: 8. 2. 2009 9.40
od kokosak
kokosak píše: Ohniví mravenci tento problém nemají.
Tak oprava: ohniví mravenci tento problém mají, ale pouze s mravenci řadového vzhledu. Není to zas až tak kritické, protože spolu se na moc místech neobjevují, ale i tak v klasické situaci, kdy bojový mravenec blokuje průchod chodbou a ohnivec za ním flusne ohníček, to vede k otočení bojovníka na nebohého ohnivce.

Napsal: 21. 2. 2009 9.38
od kokosak
Jiná lokace, stejný problém - sfinxové na sopce se navzájem šlehají určitě sonickým, ale možná i kyselinovým útokem.

Napsal: 15. 5. 2009 10.17
od kokosak
Broučí jeskyně - roháči(možná strašliví) nejsou imunní vůči útokům dechem (kyselina) od svých spolubojovníků. Efekt klasický - roháči pobíjejí nejprve plivače a pak sebe navzájem, zatímco hráčská postava si může prohlížet malebné stalaktity.

Napsal: 19. 5. 2009 8.44
od cybermisa
kokosak píše:Broučí jeskyně - roháči(možná strašliví) nejsou imunní vůči útokům dechem (kyselina) od svých spolubojovníků. Efekt klasický - roháči pobíjejí nejprve plivače a pak sebe navzájem, zatímco hráčská postava si může prohlížet malebné stalaktity.
Primlouvam se, poprosil bych o opravu, je toho zneuzivano (napr. dnes rano).Diky :clover: