Stránka 1 z 1
Runa oslabení v boji
Napsal: 25. 11. 2008 20.26
od Jon
Napadla mne taková věc týkající se cvičného boje (a nejen něj) - nešla by podobně jako např. runa zpomalení pohybu vytvořit runa oslabení v boji? (Např. o -1/-10 do útoku nebo zranění...?).
Přineslo by to krom různých výhod jako možné bitky na pěsti bez následků smrti (a další nepřeberné zábavné možnosti) např. ulevení paletě tím, že místo x druhů cvičných zbraní by byly tyhle věci možné řešit runou...?
Součástí runy by samozřejmě byla i volba "zruš postihy"…
Netuším, je-li to technicky možné.
Re: Runa oslabení v boji
Napsal: 25. 11. 2008 21.16
od labir
Jon píše:Napadla mne taková věc týkající se cvičného boje (a nejen něj) - nešla by podobně jako např. runa zpomalení pohybu vytvořit runa oslabení v boji? (Např. o -1/-10 do útoku nebo zranění...?).
Přineslo by to krom různých výhod jako možné bitky na pěsti bez následků smrti (a další nepřeberné zábavné možnosti) např. ulevení paletě tím, že místo x druhů cvičných zbraní by byly tyhle věci možné řešit runou...?
Součástí runy by samozřejmě byla i volba "zruš postihy"…
Netuším, je-li to technicky možné.
Velmi špatně. Lze pouze oslabit útok a obranu a i to zlobí. Takže by ten souboj vypadal jako hádka dvou důchodců - hodně křiku, máchání rukama nohama ale ani jeden druhého netrefí.
Napsal: 25. 11. 2008 21.31
od Jon
Škoda, škoda :)
Napsal: 25. 11. 2008 23.13
od kokosak
Taky ovšem mužeš použivat animace a hvězdičky. Copa na šecko potřebujete systém?

Napsal: 25. 11. 2008 23.44
od Jon
kokosak píše:Taky ovšem mužeš použivat animace a hvězdičky. Copa na šecko potřebujete systém?

Díky za radu, ale souboj například v klání celý ve hvězdičkách se mi nějak nezamlouvá.
Napsal: 26. 11. 2008 8.02
od Grunt
Podle mě tak jak to je je idealní. Nevidím důvod proč by někdo po ráně pěstí, nebo kusem klacku, nemohl umřít...
A co se týče cvičných soubojů, kdy například jedna postava druhé předává své zkušenosti tam je použití hvězdiček na místě...
Napsal: 26. 11. 2008 10.14
od Jon
Myslím si, že v tomhle topicu už se nic nového nevymyslí :) Prosím o smazání.
EDIT: Gruntovi: Krom jiného se to hodí k předstírání toho, že je postava v boji slabší než vypadá, například na výpravě nebo v jiných soubojích (nebo když chce dát low level postavě při boji v CvC, ať už přátelském nebo ne, šanci) - to jsou vesměs věci, které hvězdičkami řešit nelze (resp. lze, ale někteří to zkrátka neuhrají). Zároveň by to mohlo reprezentovat jakousi schopnost postavy kontrolovat sílu úderů, které dává. Výhod hvězdiček jsem si samozřejmě vědom.
Nicméně runu nelze udělat, takže jsou další diskuze zbytečné.