Stránka 1 z 3
Sber, ryzovani …
Napsal: 4. 3. 2006 1.28
od Návštěvník
Je mozne cinnost jako sber, ryzovani atd nejakym zpusobem prerusit nebo kdyz si me vsimne meda , jak mu chodim na jahody, tak sem skoncil?

Napsal: 4. 3. 2006 4.06
od Rahwin
Pripajam sa, dnes sa mi to stalo, nie je to vobec prijemne...:)
Napsal: 4. 3. 2006 9.14
od Talmarin
… alespon, ze lze sbirat plodiny skryty ;)
btw. shodte brneni a stity a dejte body do skryvani a ticheho pohybu

… stejne se v te platovce urcite spatne ohyba a sbira
- prijde mi hodne kratka doba , za kterou dorostou napr. maliny ci jahody, pokud je vysbirate .. ale je fakt, ze cekat do druheho dne by se mi asi nechtelo

Napsal: 4. 3. 2006 11.02
od labir
Sběr a dolování přerušit možné není. Důvodů je několik. Mezi jinými i právě šance že si vás něco všimne. Choďte ve skupinkách a zabavte toho medvěda, odveďte pozornost a pak můžete ho složit nebo utéct.
Napsal: 4. 3. 2006 12.06
od Danseur
Labir píše:Sběr a dolování přerušit možné není. Důvodů je několik. Mezi jinými i právě šance že si vás něco všimne. Choďte ve skupinkách a zabavte toho medvěda, odveďte pozornost a pak můžete ho složit nebo utéct.
No přijde mi to divný. Hledal jsem mušle a zatim si mně krabi dávali k snídani a já vesele dál prohrabával písek, jakoby tam nebyli..
Btw. koupil jsem si rýžovací pánev a nejde vzít do ruky ani neumožňuje provést jakoukoli akci. Funguje rýžování ?
Napsal: 4. 3. 2006 12.20
od labir
Danseur píše:Labir píše:Sběr a dolování přerušit možné není. Důvodů je několik. Mezi jinými i právě šance že si vás něco všimne. Choďte ve skupinkách a zabavte toho medvěda, odveďte pozornost a pak můžete ho složit nebo utéct.
No přijde mi to divný. Hledal jsem mušle a zatim si mně krabi dávali k snídani a já vesele dál prohrabával písek, jakoby tam nebyli..
Btw. koupil jsem si rýžovací pánev a nejde vzít do ruky ani neumožňuje provést jakoukoli akci. Funguje rýžování ?
Funguje. Viz fórum
viewtopic.php?t=192. Stačí ji mít v báglu.
Napsal: 4. 3. 2006 12.50
od cybermisa
Pri sbirani plodin a ovoce, mi to po chvili napise, ze uz tam nic neni a pritom jdou treba maliny trhat dal a stale tam jsou

Napsal: 4. 3. 2006 12.57
od Psanec
Covicku cti to forum poradne
viewtopic.php?t=349
Napsal: 14. 3. 2006 23.13
od Talmarin
Co takhle koupit si nejakou udici (klacek s provazkem) a sednou si nekde v klidu na breh a chytit nejakou peknou rybku?
… alespon by mela rybarka z trznice v Tirianu co prodavat

Fishing
Napsal: 17. 3. 2006 15.12
od steel_martin
To není špatný nápad... určitě by to hru zpestřilo.
Zpirit's perzistent fishing system - Česky
HCR Fishing Addon - To je podle mě lepší, je to jen script a jeden item
Jinak na výběr na vaultu je toho spousta, stačí jen zadat do hledání "fishing"
Napsal: 17. 3. 2006 15.19
od labir
Díky za info, ale systémy (až na 2 výjimky) nepoužíváme z Vaultu ani odjinud. Raději to napíšu sám a znovu a zaintegruji do stávajících EQ systémů. Jinak by totiž byl systémový maglajs a při potřebě změny čehokoliv problém. Také by tím utrpěla stabilita - bylo by nutné všechny skripty rozpitvat zjistit jak fungují a co ovlinují a jestli by neměly negativní dopad na jiné věci a systémy. Navíc systém sběru/dolování s něčím podobným jako je rybaření počítá. Jen to nebude hned.
Napsal: 17. 3. 2006 15.27
od steel_martin
Labir píše:Díky za info, ale systémy (až na 2 výjimky) nepoužíváme z Vaultu ani odjinud. Raději to napíšu sám a znovu a zaintegruji do stávajících EQ systémů. Jinak by totiž byl systémový maglajs a při potřebě změny čehokoliv problém. Také by tím utrpěla stabilita - bylo by nutné všechny skripty rozpitvat zjistit jak fungují a co ovlinují a jestli by neměly negativní dopad na jiné věci a systémy. Navíc systém sběru/dolování s něčím podobným jako je rybaření počítá. Jen to nebude hned.
Jasně, pokud chcete vlastní self-made scripty, tak proč ne. Bude to jenom lepší a kompatibilnější. Docela žasnu nad tvojí scriptovací flexibilitou - scriptuješ v NW Toolsetu už dlouho a máš proto takové zkušenosti nebo máš nějaké slušné základy v C++ ?
Napsal: 17. 3. 2006 20.17
od labir
steel_martin píše:Jasně, pokud chcete vlastní self-made scripty, tak proč ne. Bude to jenom lepší a kompatibilnější. Docela žasnu nad tvojí scriptovací flexibilitou - scriptuješ v NW Toolsetu už dlouho a máš proto takové zkušenosti nebo máš nějaké slušné základy v C++ ?
Pořádně skriptit v toolsetu jsem začal relativně nedávno...půl roku? Ani ne. Ale C++ je moje voda.

Napsal: 19. 3. 2006 18.26
od Fantalas
Šlo by nastavit něco jako trvanlivost? Například u jahod atp. Jsou lidi, kteří týden IRL sbíraj jahody a pak je prodávaj ve velkým. Tak jestli by nešlo, že by se ten item po nějaký době prostě automaticky zničil. To samý u hub a vůbec všeho, co podléhá biologické zkáze. A možná by nám to vyřešilo i problém s připáleným masem u kdejakýho ohniště.

Pokud je teda nějaká možnost jak to ošetřit...
Napsal: 19. 3. 2006 19.15
od labir
Fantalas píše:Šlo by nastavit něco jako trvanlivost? Například u jahod atp. Jsou lidi, kteří týden IRL sbíraj jahody a pak je prodávaj ve velkým. Tak jestli by nešlo, že by se ten item po nějaký době prostě automaticky zničil. To samý u hub a vůbec všeho, co podléhá biologické zkáze. A možná by nám to vyřešilo i problém s připáleným masem u kdejakýho ohniště.

Pokud je teda nějaká možnost jak to ošetřit...
Možnost je, ale...vyžadovalo by to dost výpočetního výkonu (jednou za čas cyklus přes všechny itemy ve hře a u všech hráčů a přes všechny kontejnery...) což je bohužel nemyslitelné.
Napsal: 19. 3. 2006 19.33
od Alcatraz
Labir píše:
Možnost je, ale...vyžadovalo by to dost výpočetního výkonu (jednou za čas cyklus přes všechny itemy ve hře a u všech hráčů a přes všechny kontejnery...) což je bohužel nemyslitelné.
vesely napad: no ale slo by to on use :) dam snist jahody a napise mi to *tak tohle hnilo v batohu dost dlouho* :) Ale asi se moc neshoduje s prodejnama :) a mohlo by me to stat krk kdyz hladovej zjistim, ze z plnyho invu muzu vsechno zahodit (problematicka kontrola jak dlouho jeste neco vydrzi+by to byla absolutni kontrola serveru, takze odlogovani na noc=2dny IC=zkazeni kde ceho). Ale davalo by to prostor nosit na zadech magicky mrazici vak :)
Napsal: 20. 3. 2006 11.12
od Para
Dovolte ještě poznamku k tý trvanlivosti. Už je zavedeno opotřebení u zbroje ale musím priznat, že vedle nesporných pozitiv zavedení principu durability, který vytváří reálnější situace mi chybí alespon nějaká indikace, že je má zbroj poškozená. Vždyt běžný dobrodruh by měl mit alespon trochu šajn o tom co na sobě nosí a třímá v rukou.
Až když je zle, oběví se hláška, že se to a to rozpadlo.… Chodim proto na jakési preventivní prohlídky k řemeslníkům, kteří si ale kupodivu sami automaticky sahají do mé kapsy a strhávají si co uznají za vhodné aniž by je zajimalo jestli mi zbude na večeři a nebo alespon řekli na kolik procent byly mé věci opotřebené.
Také si nemohu vybrat, který s opravařů je levnější či schopnější a stěží následně dokážu odhadnout jak dlouho mi co vydrží funkční.
Jestli tedy něco dělat s trvanlivostí potravin, masa, kožešin... pak raděj až po té, co se povedou doladit dopady trvanlivosti zbroje.
Držím v tom autorům palce.

Napsal: 20. 3. 2006 11.22
od Talmarin
Musis kupovat kvalitni veci.
V popisu zbroje treba byva, jak dlouho vydrzi bez oprav (nar. 5 dni).
Remeslniku se muzes nejprve zeptat, co to bude stat, pripadne nejakou vec pred jejich zraky schovat, abys zjistil cenu konkretni opravy.
Vyplati se treba nektere veci sundavat pokud je nutne nepotrebujes napr. opasek, pasek, rukavice. A prevlikat se do pohodlneho odevu a tim si setrit bojovou zbroj.
Napsal: 20. 3. 2006 11.44
od Ixtremist
Uplně každý má v inventáři kouli stavu - pomocí té poznáte jak je na tom s durabilitou ta daná věc(např. zbroj). Stačí se pořádně dívat :-)
Napsal: 20. 3. 2006 13.32
od Para
Hm - jsem to truhlik - ja tu kouli nikdy pořadně nevyzkoušel - zprvu nebylo skoro na čem - tak jsem na ni pozapoměl - ale ona funguje! Díky!!
