http://www.ulozisko.sk/131124/sylmael_subory.rar * NOVE ku dnu 7.2.2009
http://www.sylmael.wz.cz/docasne/navod.doc * NOVE ku dnu 1.12.2008
Popis suborov :
navod.doc - obsahuje popis roznych systemov a napadov co som za tie roky nazbieral (otvorit vo wordpade) sylmael_subory.rar - obsahuje subory spominane v navod.doc (balene winrarom v3.70)
Zoznam spominanych systemov :
System vizualneho rocneho obdobia
Zakrytie vypisu levelov a povolani hracov pri lognuti na server
Viditelne dynamicke zbrane
Zakrytie vypisov "xxx sa pripojil ako hrac" atd..
Odstranenie svietiacich placeablov (rozne napady k featom)
Odstranenie jasneho svetla u placeablov (ohniste, pochodne...)
System obchodov
System prenosnych mrtvol
System odkazov na nastenke
PS: Ak by bol zaujem, mozem niektoru temu zo suboru navod.doc lepsie rozvinut a objasnit. Pripadne gramaticke chyby mi hlaste do PM nech to opravim.
Naposledy upravil(a) Sylmael dne 7. 2. 2009 13.06, celkem upraveno 2 x.
Co sa zmenilo :
* novy aurora_gui.bif ktory zakryva LEN povolanie a level hracov vo vypise hracov. Mena a ikonky postav su odkryte.
* TYP1_aurora_gui.bif je stary subor ktory zakryva celu plochu vypisu hracov na serveri.
Pre nwnx vysiel plugin co odstrani zobrazenie hracov a ich povolani/levelov na strane serveru!
POPIS :
* pri lognuti hraca je komplet cely vypis hracov na serveri potlaceny a hrac vidi len ciernu obrazovku
* tvorca tohto pluginu pribalil k tomu source + skompilovany plugin pre win a linux
Update sylmael_subory.rar - subor dyngear.hak (celkom hore je odkaz na download)
Pridane animacie z vaultu http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=6150
Oprava animacii z vaultu aby nezhadzovali dynamicke zbrane z chrbta postavy do brucha
Rekompilacia animacii aby sa nacitavali rychlejsie nwn aurora enginom
Cooldown
Cooldown premenna nepocita s relogmi hraca. Preto je lepsie ukladat na hraca timestamp premennu. Uvedeny priklad je tu len pre lepsie pochopenie.
Script sluzi na IC komunikaciu hracov navzajom oddelenych od seba dverami od domu.
(a dalsimi OOC prechodmi medzi lokaciami typu exterior-interior)
Priklad pouzitia :
Hrac A pride k dveram a napise *klope na dvere*.
Hrac B ktory je v druhej lokacii blizko dveri uvidi nad dverami spravu *klope na dvere*. Zareaguje nato slovami "Kto tam?"…. atd