Stránka 1 z 1
Rozne napady k tvorbe v nwn
Napsal: 30. 11. 2008 22.50
od Sylmael
Potrebne subory :
Kód: Vybrat vše
http://www.ulozisko.sk/131124/sylmael_subory.rar * NOVE ku dnu 7.2.2009
http://www.sylmael.wz.cz/docasne/navod.doc * NOVE ku dnu 1.12.2008
Popis suborov :
navod.doc - obsahuje popis roznych systemov a napadov co som za tie roky nazbieral (otvorit vo wordpade)
sylmael_subory.rar - obsahuje subory spominane v navod.doc (balene winrarom v3.70)
Zoznam spominanych systemov :
- System vizualneho rocneho obdobia
Zakrytie vypisu levelov a povolani hracov pri lognuti na server
Viditelne dynamicke zbrane
Zakrytie vypisov "xxx sa pripojil ako hrac" atd..
Odstranenie svietiacich placeablov (rozne napady k featom)
Odstranenie jasneho svetla u placeablov (ohniste, pochodne...)
System obchodov
System prenosnych mrtvol
System odkazov na nastenke
PS: Ak by bol zaujem, mozem niektoru temu zo suboru navod.doc lepsie rozvinut a objasnit. Pripadne gramaticke chyby mi hlaste do PM nech to opravim.
Napsal: 1. 12. 2008 0.39
od Jon
Pěkné. Zvláště bych ocenil zakrytí levelů a povolání postav při lognutí na server :)
Napsal: 1. 12. 2008 0.59
od Roma
Diky za tip k zakruti v gui a za tu zari.
Jone, komu to vadi, jako me tak si to zakryje sam...
Napsal: 1. 12. 2008 1.20
od drake127
Jon píše:Pěkné. Zvláště bych ocenil zakrytí levelů a povolání postav při lognutí na server :)
Nelze* vynutit.
*) Natolik rizikové a netriviální, že nemá význam doufat.
Napsal: 1. 12. 2008 18.55
od Sylmael
UPDATE suborov ku dnu 1.12.2008
Co sa zmenilo :
* novy aurora_gui.bif ktory zakryva LEN povolanie a level hracov vo vypise hracov. Mena a ikonky postav su odkryte.
* TYP1_aurora_gui.bif je stary subor ktory zakryva celu plochu vypisu hracov na serveri.
Napsal: 1. 12. 2008 20.32
od Croden
Supr.

Napsal: 13. 1. 2009 18.08
od Sylmael
Pre nwnx vysiel plugin co odstrani zobrazenie hracov a ich povolani/levelov na strane serveru!
POPIS :
* pri lognuti hraca je komplet cely vypis hracov na serveri potlaceny a hrac vidi len ciernu obrazovku
* tvorca tohto pluginu pribalil k tomu source + skompilovany plugin pre win a linux
http://www.nwnx.org/phpBB2/viewtopic.ph … 61d24db873
Napsal: 13. 1. 2009 20.08
od Street_cz
odstranění zobrazení lvlů/povolání - dobrý... odstranění seznam postav - ne (výpis hráčů - černá talbulka)
Napsal: 27. 1. 2009 0.04
od Sylmael
Sposob pre WB ako zistit ci placeable (inventar) je zabugovany/zamrznuty.
Pri zamrznutom placeabli funguju uz len 2 eventy a to OnUsed a OnClick. Nas bude zaujimat prave OnUsed.
Eventy na placeabli sa spustaju v tomto poradi :
OnOpen, OnUsed
OnClose, OnUsed
Nasledujuce scripty zistia ci je placeable zamrznuty.
placeable->OnOpen a placeable->OnClose
Kód: Vybrat vše
void main()
{
SetLocalInt(OBJECT_SELF, "isOK", 1);
}
placeable->OnUsed
Kód: Vybrat vše
void main()
{
object oChest = OBJECT_SELF;
object oPC = GetLastUsedBy();
if (GetLocalInt(oChest, "isOK"))
{
SendMessageToPC(oPC, "Placeable - OK");
SetLocalInt(oChest, "isOK", 0);
}
else
{
SendMessageToPC(oPC, "Placeable - FROZEN!");
}
}
UPDATE
Napsal: 7. 2. 2009 13.10
od Sylmael
Update sylmael_subory.rar - subor dyngear.hak (celkom hore je odkaz na download)
BUG FIX
Napsal: 8. 2. 2009 18.25
od Sylmael
Moje fixnutie bugu u viriveho utoku
Popis bugu
Postava sa zasekne pri vykonani viriveho utoku a potom neutoci.
Spamovanie viriveho utoku v action queue aurora enginu zasekne postavu
Riesenie
feats.2da riadky 867 a 868 nastavit ReqAction na 0
uprava scriptu x2_s2_whirl.nss
mala uprava v animacii a_ba_casts.mdl (odstranit impact_node cast)
uprava scriptu x2_s2_whirl
Kód: Vybrat vše
// Po skonceni 10s cooldownu je feat viriveho utoku znova pouzitelny
void WhirlwindCooldown(object oPC)
{
SetLocalInt(oPC, "VIR", 0);
SendMessageToPC(oPC, "Whirlwind active!");
}
void main()
{
// Zaciatok mojich uprav
object oPC = OBJECT_SELF;
// Premenna zabrani spamovaniu viriveho utoku (co sposobilo zaseknutie postavy)
if (GetLocalInt(oPC, "VIR") == 1)
{
SendMessageToPC(oPC, "Whirlwind cooldown...");
return;
}
SetLocalInt(oPC, "VIR", 1);
DelayCommand(10.0f, WhirlwindCooldown(oPC));
ClearAllActions(TRUE);
// Koniec mojich uprav
// Bioware script
int bImproved = (GetSpellId() == 645);// improved whirlwind
// * GZ, Sept 09, 2003 - Added dust cloud to improved whirlwind
if (bImproved)
{
effect eVis = EffectVisualEffect(460);
DelayCommand(1.0f,ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_INSTANT,eVis,OBJECT_SELF));
}
DoWhirlwindAttack(TRUE,bImproved);
}
Cooldown
Cooldown premenna nepocita s relogmi hraca. Preto je lepsie ukladat na hraca timestamp premennu. Uvedeny priklad je tu len pre lepsie pochopenie.
Napsal: 13. 6. 2009 14.52
od Sylmael
Script sluzi na IC komunikaciu hracov navzajom oddelenych od seba dverami od domu.
(a dalsimi OOC prechodmi medzi lokaciami typu exterior-interior)
Priklad pouzitia :
Hrac A pride k dveram a napise *klope na dvere*.
Hrac B ktory je v druhej lokacii blizko dveri uvidi nad dverami spravu *klope na dvere*. Zareaguje nato slovami "Kto tam?"…. atd
Kód: Vybrat vše
// Integrovat do Module->OnChat eventu
void main()
{
object oPC = GetPCChatSpeaker();
string sMsg = GetPCChatMessage();
object oDoor = GetNearestObject(OBJECT_TYPE_DOOR, oPC);
if (GetIsObjectValid(oDoor) && GetDistanceBetween(oPC, oDoor) < 2.0f)
{
object oWhere = GetTransitionTarget(oDoor);
if (GetIsObjectValid(oWhere)) AssignCommand(oWhere, ActionSpeakString(sMsg));
}
}