Já bych k tomu všemu jen chtěla dodat, že každý, kdo někde vystaví své dílo /ať je jakékoli kvality/, tím riskuje nejen pochvalu, ale i kritiku a vyjádření vlastního názoru.
Hele já k obrázkům říkám upřímně, co si o nich myslím. A ideálně si k tomu většinou najdu čas rozepsat se víc, někdy holt ne. Nehodlám ale začít tleskat pacičkama, když tleskají všichni kolem mne a já to tak necítím. Toho se ode mne jen tak nedočkáš.
Ani si nemyslím, že bych tu byl na nějakém kreslířském nebi. Jsou tu lidi, co umí malovat mnohem líp (např. Niam) a lidi, co až si trochu osahají techniku, budou hodně dobří (jen počkejte, co do roka bude dělat mizela...).
---
Mně přijde, žes měla dvě rozumné možnosti, jak se k mému stručnému vyjádření zachovat. Buď sis mohla říct, co ti je po mém názoru a že ti stačí, že se to všem ostatním nadšeně líbí. Prostě se na mne vykašlat. A nebo ti na mém názoru přeci jen trochu záleží a mohla ses začít zajímat, proč jsem řekl, co jsem řekl. Nicméně jsi neudělala ani jedno, ale poslala mi PM, ve které jsi mi vyčetla, jak je ode mne hnusné, že jsem ti ze žárlivosti obrázek strhal, a o den později tu napsala sáhodlouhou obhajobu s tím, že vlastně o kritiku nestojíš. I Tahyera, který sepsal konstruktivní připomínky, jsi odpálila generickým "cítila jsem to tak". (Nakonec jsem rád, že jsem nevěnoval půlhodinu sepsání nějakého obsáhlejšího názoru, který by evidentně stejně k ničemu nebyl.) A pak, když jsi vytáhla ten pseudoargument "kdo to neumí udělat, nemá právo kritizovat", tak už bylo jasno.
Vypadá to tak, že kritické názory slyšet nechceš, což je škoda - člověk se posune dál, když se snaží opravovat chyby, které třebas on sám nevidí, zlepšuje, co udělal, a sbírá zkušenosti pro další obrázky. Učíme se holt celý život. Bohužel tuhle snahu ve tvých reakcích ani v argumentaci ("každý ať si kreslí, jak se mu to líbí") nevidím, a to je škoda, protože maluješ hezky a máš pořád veliký potenciál. (A proto mám na tebe přísnější měřítka, než na jiné. A mohu s tebou - aspoň jsem si to do nedávna myslel - probírat už pokročilejší věci.)
Jen tak na okraj – já dokážu ocenit i kvalitně provedenej kýč. A myslím, že v tomhle směru mám ještě trochu víc posunutý vkus, protože v dějinách umění mám nejraději manýrismus, rokoko a salonní malbu druhé poloviny 19. století. I přes to všechno si ale stojím za tím, co jsem ti tu napsal. Kýč je líbivý, útočí na emoce využíváním osvědčených forem a uvnitř je prázdný. Tvůj obrázek v sobě sice cosi jistě má a dají se v něm najít opravdu výborně provedené momenty, ale barevnost z reklamy na chorvatsko a ta nejklasičtější póza použitá na opilce (čímž se ho snaží povýšit na úroveň Adamů a opilých Silénů), který vypadá do obrázku dolepeně (tím, že nezapadá perspektivy), to svým útokem na citovost a na efekt celé přehluší.
Tady se to prostě sešlo tak, že to nevyšlo.
A jo, je to už přísný hodnocení.
A jo, můžeš se na mne klidně vyprdnout. Na to má každý právo a já se rozhodně zlobit nebudu. Aspoň nebudeme ani já ani ty muset psát zbytečný příspěvky na fórum :)
Sliboval jsem, že nakreslím ještě jeden Mamonín, vybrán byl poslední náčrtek, takže tajdlenc to konečně je :)
(Tak masivní černý rámeček to má, aby se zmenšil kontrast mezi jasným pozadím fóra a tmavostí obrázku. I tak je ale pořád přehlušenej fórem a doporučuju si ho prohlédnout s celou černou obrazovkou, jestl ise vám to bude chtít kvůli tomu stahovat. :))
Johó, Mamonín aneb party hard! .. je škoda (byť je to tak ve hře podaný), že to vypadá jak nějaký podzimní/jarní měsíc v ČR a přitom na míli na jih začíná poušť a Mamonín by měl být subtropickej. Jinak úžasnej obrázek.
Co se týče i ostatních obrázků.. opravdu žasnu... možná mi to tak jen připadá, ale zdá se mi, že Mamonín má většina hráčů opravdu vpitých pod kůži... všechny obrázky jsou opravdu uvěřitelný a vypadají, jak kdyby je někdo maloval podle reality, podle skutečnýho místa.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Alyshia Kent - hmm nazdar fešáci *svůdně na ně mrkne* Isandra - podivná strážná Lucie Dobrotivá - jsem královna!
………………………………………… Samantha Bel'yn - jmenuji se Firia
Elizabeth
Ha, připomeňte mi, že až budu příště kreslit, tak chci taky udělat něco „přes přechod“, ať to není jen screen, ale dodá to něco, co člověk v té hře na první pohled nevidí. A ta scéna je supr. Na ten obrázek jsem se těšila .)
Tak jsem taky něco udělal, tedy spíš uprasil:)
Je to na poslední chvíli a je to dělaný dost na koleni. Na špatnej papír, který se mi hrozně vlnil (je to tam dost vidět) neměl jsem k dispozici tuš ale vodovky (taky je to dost vidět) a dopisoval mi mikrofix používaný místo pera a tuše. No snad to ale nedopadlo úplně neprezentovatelně:)
EDIT: A ještě jsem to dělal přes noc a čim déle na to koukám, tim vidím víc chyb O.o
Alyshia Kent - hmm nazdar fešáci *svůdně na ně mrkne* Isandra - podivná strážná Lucie Dobrotivá - jsem královna!
………………………………………… Samantha Bel'yn - jmenuji se Firia
Elizabeth
Děkuju vám všem, že jste se hecnuli a obrázek Mamonína nakreslili. Nakonec se sešlo 11 obrázků, což je – pozoooor – nejvíc, co kdy bylo v Různých očích nakresleno! A to je paráda :)
Doufám tedy, že kreslení i vás bavilo a že zkusíme ještě něco. ;)
A protože při předchozím sběru témat bylo dost ohlasů na trosky Arnudenu, tak bychom mohli nyní kreslit Arnuden – to co z něj zbylo na povrchu. Kromě rozbořených ruin v rohu pouště (pěkný pleonasmus :D – prostě těch, které mithalirští trochu upravili střílením z děl :D) do toho začleníme třeba i kamennou hlavu, ať to není tak fádní. Škoda, že Tahyere s Mizelou nejspíš u ruin ještě nikdy nebyli, a nechci vás tam nutit dělat zbytečně z ooc důvodů výpravu, ale tak… třeba se vám to za těch následujících čtrnáct dní někdy poštěstí.