Mám takový drobný návrh, kterým si ale nejsem úplně jistý a tak bych chtěl poprosit další názory.
Máme tu na Eq už větší řádku příkazů ve tvaru "/příkaz parametr" a jelikož je používám relativně často (například změnu popisku, dynamickou změnu portrétu, …) stejně často se mi stává, že se přepíšu. Nejčastěji asi opomenu nebo přidám hvězdičku na konci příkazu, ale často se prostě překlepnu a postava ten příkaz řekne nahlas.
Nešlo by to tedy tedy udělat tak, aby šly zprávy začínající lomítkem, za kterým přímo následuje [a-z] do /dev/null? Takhle z hlavy mě nenapadá žádný případ, kdy by to něčemu vadilo, ale zkuste na něco přijít.
Různé příkazy
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Různé příkazy
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Rychlý test:
Telly se vůbec nedostávají do události OnPlayerChat. Požadavky na kanály (DM, Party, Whisper) se rozprasují ještě před vstupem do události a jsou přístupné pomocí GetPCChatVolume(). Řetězec obsahuje jen a pouze vlastní text, nikoliv prefix kanálu.
Snad by tedy mohla stačit pouhá podmínka GetPCChatVolume() == TALKVOLUME_TALK. Klidně otestuj sám.
A když už budeš v tom, bylo by možné zreplikovat zprávu posílanou hráčskou postavou do DM kanálu tak, aby byla dohledatelná následně v logu (tj. něco jako "DM zpráva: string" ve žlutém syslogu?
Kód: Vybrat vše
// OnPlayerChat
void main()
{
object oPC = GetPCChatSpeaker();
string sMessage = GetPCChatMessage();
FloatingTextStringOnCreature(sMessage, oPC);
}
Snad by tedy mohla stačit pouhá podmínka GetPCChatVolume() == TALKVOLUME_TALK. Klidně otestuj sám.
A když už budeš v tom, bylo by možné zreplikovat zprávu posílanou hráčskou postavou do DM kanálu tak, aby byla dohledatelná následně v logu (tj. něco jako "DM zpráva: string" ve žlutém syslogu?
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.