Toolset

Různé rady a řešené problémy a návrhy

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Jiper
Příspěvky: 150
Registrován: 24. 12. 2006 15.49
Kontaktovat uživatele:

Toolset

Příspěvek od Jiper »

Dělám dobrodružství pro pár lidí odsud na Vánoce... už jsem v toolsetu pár věcí zjistil (ano, scriptovat stále neumím pořádně), ale snaha je,… mimochodem vytváření sedacích laviček je vážně k po****. No nic,… k problému.

Nemužu najít nikde způsob, použitý v singlu nebo v jiném světě, než na EQ. Aby NPC opakovala pár hlášek nehledě na to, jestli na ní PC klikne. Trhovec "Paaaprikyyyy". …. atd.

Druhý problém - jak nechat trhovce zmizet, jakmile odbije určitá hodina.

Velmi se omlouvám, jistě se to někde píše,… ale já to ne a ne najít. :no:
"Inu, rád bych..." Zachariash
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Re: Toolset

Příspěvek od labir »

Jiper píše:Dělám dobrodružství pro pár lidí odsud na Vánoce... už jsem v toolsetu pár věcí zjistil (ano, scriptovat stále neumím pořádně), ale snaha je,… mimochodem vytváření sedacích laviček je vážně k po****. No nic,… k problému.

Nemužu najít nikde způsob, použitý v singlu nebo v jiném světě, než na EQ. Aby NPC opakovala pár hlášek nehledě na to, jestli na ní PC klikne. Trhovec "Paaaprikyyyy". …. atd.

Druhý problém - jak nechat trhovce zmizet, jakmile odbije určitá hodina.

Velmi se omlouvám, jistě se to někde píše,… ale já to ne a ne najít. :no:
Oboje navaž na jeho událost OnHeartbeat jenž se spouští jednou za heartbeat což je teoreticky 1x za 6 sec, prakticky 1x za 4-10 sec. Ideálně úpravou Bioware skriptu x2_def_onheart podle parametrů v tom NPC či nějakém zdroji hlášek (databáze, placeable atd..).
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Jiper
Příspěvky: 150
Registrován: 24. 12. 2006 15.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jiper »

Gracia, senior.

Vedle - Rozhodně nehodlam dělat perzistentní svět, na tebe v tomle nemam a na perzistentní svět nemam nervy. Budou to jednorázová dobrodružství pro zábavu ostatních, zde kvalitních hráčů :) Pak z toho dam report, jestli se povedlo...
"Inu, rád bych..." Zachariash
Uživatelský avatar
Alfray
Příspěvky: 1177
Registrován: 15. 8. 2006 20.59
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfray »

Máme s Jiperem malej (velkej) problém. Když se chci nalogovat, tak mi to u všech postav. Ať už předtvořených, nebo nových, vyppíše hlášku -

Neplatná postava - přihlášení hráče zamítnuto
Postava má příliš mnoho odborností

Nenapadá vás, čím by to mohlo být? Jestli je chyba u mě, nebo Jipera?
acc.:skarbi
postavy: Luthor Waldenn
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

A jak to mám udělat, aby to neříkal každých 6 sec, ale třeba každých 30sec nebo tak?.. napadá mě dát tam třeba pravděpodobnost 1:5, ale to to potom bude dělat dost náhodně.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Street_cz
Příspěvky: 1136
Registrován: 10. 3. 2008 15.36
Bydliště: v koši (nejnižší patro)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Street_cz »

Alfray píše:Máme s Jiperem malej (velkej) problém. Když se chci nalogovat, tak mi to u všech postav. Ať už předtvořených, nebo nových, vyppíše hlášku -

Neplatná postava - přihlášení hráče zamítnuto
Postava má příliš mnoho odborností

Nenapadá vás, čím by to mohlo být? Jestli je chyba u mě, nebo Jipera?
To bude chyba dle mého u tvých postav... řešení jsou 2:
1. Zakázat místní postavy a udělat si novou na serveru (tím se těmhle problémům předejde) - pokud sem ale dobře pochopil, i tohle blbne... tak nevím :)
2. Ať zkusí Jiper v nastavení server odškrtnout "Povol jen platné postavy"
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Street_cz
Příspěvky: 1136
Registrován: 10. 3. 2008 15.36
Bydliště: v koši (nejnižší patro)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Street_cz »

George píše:A jak to mám udělat, aby to neříkal každých 6 sec, ale třeba každých 30sec nebo tak?.. napadá mě dát tam třeba pravděpodobnost 1:5, ale to to potom bude dělat dost náhodně.
A proč by to nemohlo být náhodně? Přeci jen nikdo takhle nevyřvává přesně každých 6 nebo 30 sekund :)
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

Street_cz píše:
George píše:A jak to mám udělat, aby to neříkal každých 6 sec, ale třeba každých 30sec nebo tak?.. napadá mě dát tam třeba pravděpodobnost 1:5, ale to to potom bude dělat dost náhodně.
A proč by to nemohlo být náhodně? Přeci jen nikdo takhle nevyřvává přesně každých 6 nebo 30 sekund :)
Protože jsou věci, u kterých potřebuju přesnost (když to nebude zrovna vyřvávání trhovce) :)
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Sylmael
Příspěvky: 58
Registrován: 5. 6. 2007 17.40
Bydliště: SK

Příspěvek od Sylmael »

George píše:A jak to mám udělat, aby to neříkal každých 6 sec, ale třeba každých 30sec nebo tak?.. napadá mě dát tam třeba pravděpodobnost 1:5, ale to to potom bude dělat dost náhodně.
Script patri do OnHeartbeat riadku pre npc. Je pisany tak aby sa dal pouzit pre viacero npc.

Kód: Vybrat vše

void main()
{
  object oNPC = OBJECT_SELF;

  // premenna na npc ktora sa zvisuje kazdych 6s o 1
  int nCounter = GetLocalInt(oNPC, "counter") + 1;

  // ak ubehne max_counter cyklov tak sa vypise hlaska a vynuluje sa pocitadlo
  if (nCounter == GetLocalInt(oNPC, "max_counter")
  {
    SpeakString(GetLocalString(oNPC, "hlaska"));
    nCounter = 0;
  }

  SetLocalInt(oNPC, "counter", nCounter);
}
Este musis nastavit na npc tieto premenne :
max_counter (int) : od 1 - N, cize max_counter * 6 = cas opakovania hlasky v sekundach
hlaska (string) : sem das hlasku ktoru ma npc opakovat

PS: script je pisany z hlavy, nemam tu nwn aby som to otestoval..
ICQ uz nepouzivam. Piste len PM, dik.
Jiper
Příspěvky: 150
Registrován: 24. 12. 2006 15.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jiper »

Platne postavy - dekuji
Skript - dekuji

Necekal bych, ze budou vsichni tak vstricni :blush: Kuji
"Inu, rád bych..." Zachariash
Bas
Příspěvky: 271
Registrován: 10. 9. 2007 20.59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bas »

Zdravím EQ komunitu a DM tým....chystáme se udělat HCRP modul na pokračování a měl bych dotaz, jestli můžeme jako základ využít Labirovu EQ bázi se všemi placeably a modely. Nechci se dostat do problémů s autorskými právy :) Díky, Bas
Govan syn Thora ("Oh fun and games!")

Adept Magnus - Jeho posledním kouskem je přístroj, který by měl údajně z jablek udělat mošt - a naopak.
Prý by to jednou mohlo fungovat i na chmel.

Kobold Kruul - Vyčistí i ten největší magický blivajz.
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

Bas píše:Zdravím EQ komunitu a DM tým....chystáme se udělat HCRP modul na pokračování a měl bych dotaz, jestli můžeme jako základ využít Labirovu EQ bázi se všemi placeably a modely. Nechci se dostat do problémů s autorskými právy :) Díky, Bas
To je otázka čistě a jen na Labira.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
Bas
Příspěvky: 271
Registrován: 10. 9. 2007 20.59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bas »

Pavel Urban píše:
Bas píše:Zdravím EQ komunitu a DM tým....chystáme se udělat HCRP modul na pokračování a měl bych dotaz, jestli můžeme jako základ využít Labirovu EQ bázi se všemi placeably a modely. Nechci se dostat do problémů s autorskými právy :) Díky, Bas
To je otázka čistě a jen na Labira.
No však :smile:
Govan syn Thora ("Oh fun and games!")

Adept Magnus - Jeho posledním kouskem je přístroj, který by měl údajně z jablek udělat mošt - a naopak.
Prý by to jednou mohlo fungovat i na chmel.

Kobold Kruul - Vyčistí i ten největší magický blivajz.
Woxa
Příspěvky: 3698
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Woxa »

Bas píše:
Pavel Urban píše:
Bas píše:Zdravím EQ komunitu a DM tým....chystáme se udělat HCRP modul na pokračování a měl bych dotaz, jestli můžeme jako základ využít Labirovu EQ bázi se všemi placeably a modely. Nechci se dostat do problémů s autorskými právy :) Díky, Bas
To je otázka čistě a jen na Labira.
No však :smile:
no Pavel tim asi chtel naznacit, ze se mas obratit primo na Labira, protoze on to tu asi az tak aktivne nesleduje :)
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Bas
Příspěvky: 271
Registrován: 10. 9. 2007 20.59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bas »

Woxa píše:
Bas píše:
Pavel Urban píše: To je otázka čistě a jen na Labira.
No však :smile:
no Pavel tim asi chtel naznacit, ze se mas obratit primo na Labira, protoze on to tu asi az tak aktivne nesleduje :)
Nojo tak pardon, ja tu dlouho nebyl :smile:
Govan syn Thora ("Oh fun and games!")

Adept Magnus - Jeho posledním kouskem je přístroj, který by měl údajně z jablek udělat mošt - a naopak.
Prý by to jednou mohlo fungovat i na chmel.

Kobold Kruul - Vyčistí i ten největší magický blivajz.
kokosak
Příspěvky: 2954
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

PM :bigwink:
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Odpovědět