Ovládání vlastní postavy přes kanál mluvy
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Ovládání vlastní postavy přes kanál mluvy
Už delší dobu mi to vrtá hlavou, ale až teď jsem se odhodlal ke zveřejnění tohohle nápadu. Zajímalo by mne, jestli by se nedalo implementovat i ovládání vlastní postavy přes kanál mluvy, podobně, jako to je u familiárů a henchmanů. (/f-sit)
Samozřejmě většina povelů se aplikovat nedá (follow atp.), ale je tu pár situací, kdy by to bylo opravdu výhodné:
1 - všem se vám asi stalo, že se někam s postavou posadíte na zem a najednou vám nejde vstát obvyklým "kliknu si na postavu". To protože ze v okolí nějaká jiná postava, nebo nějaký placeable a nwn z nějakého záhadného důvodu vaši postavičku "nezvednou", musíte popojít, abyste onu animačku přeručili (což způsobí nehezké trhnutí postavičky.
Pokud by se použil ale příkaz "/x-reset", postava by vstala kdekoliv.
2 - (tohle je teda moje osobní :D) Kůň má animaci, že se zvedne na zadní a zahrabe kopyty. Bohužel je to pod emocí "sláva, hurá", takže postava, která na něm jede, zahlásí něco v tom smyslu (Sláva nám; Jupí, hurá, ehm jahů... a tak podobně). Což je samozřejmě uhozený, obzvlášť když tak chce člověk znázornit plašícího se koně. Myslím, že s pomocí /x-victory by postavička nemusela říci tu debilní hlášku : )
Žádné další využití mne bohužel už nenapadá, takže tahle featura zase není až tak moc užitečná... ale mně by udělala velkou radost #^_^# hih.
Samozřejmě většina povelů se aplikovat nedá (follow atp.), ale je tu pár situací, kdy by to bylo opravdu výhodné:
1 - všem se vám asi stalo, že se někam s postavou posadíte na zem a najednou vám nejde vstát obvyklým "kliknu si na postavu". To protože ze v okolí nějaká jiná postava, nebo nějaký placeable a nwn z nějakého záhadného důvodu vaši postavičku "nezvednou", musíte popojít, abyste onu animačku přeručili (což způsobí nehezké trhnutí postavičky.
Pokud by se použil ale příkaz "/x-reset", postava by vstala kdekoliv.
2 - (tohle je teda moje osobní :D) Kůň má animaci, že se zvedne na zadní a zahrabe kopyty. Bohužel je to pod emocí "sláva, hurá", takže postava, která na něm jede, zahlásí něco v tom smyslu (Sláva nám; Jupí, hurá, ehm jahů... a tak podobně). Což je samozřejmě uhozený, obzvlášť když tak chce člověk znázornit plašícího se koně. Myslím, že s pomocí /x-victory by postavička nemusela říci tu debilní hlášku : )
Žádné další využití mne bohužel už nenapadá, takže tahle featura zase není až tak moc užitečná... ale mně by udělala velkou radost #^_^# hih.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Já si připojím svůj malý nápad na Balroga
Práce s familiáry a henchmeny začínala tím, že za ně človkě mohl psát a případně z nich mohl psát i za sebe. Nešlo by tedy vybrat určité příkazy, které by šli použít na postavu z familiara/henchmena?
Práce s familiáry a henchmeny začínala tím, že za ně človkě mohl psát a případně z nich mohl psát i za sebe. Nešlo by tedy vybrat určité příkazy, které by šli použít na postavu z familiara/henchmena?
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Pokud je mi známo tak ne... taky dobrej návrh, ale hádám, že vzhledem k proměnnosti summonů... no radši nehádámhrusi píše:Omlouvám se, že do to trochu roztrhnu mam jen jednu otázku. Jde mluvit i za sumona pomocí "/f"?
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Nejsem si teď docela jistý, jak se liší "mluva summonů" od "mluvy hraničářova přítelíčka", mně to přijde lautr to samý... a jedno funguje a druhý by nemělo?Jon píše:Já jen doufám, že možnost mluvy za summony implementována nebude - živě vidím jak by to dopadlo.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Taky tak nějak nechápu, co je na tom špatnýho. Když je potřeba vyhvězdičkovat nějaký situace či pocity sumona nebo přítelíčka vidim to jako šikovnou věc.Jon píše:Já jen doufám, že možnost mluvy za summony implementována nebude - živě vidím jak by to dopadlo.
Uveď teda příklad jak by se to dalo zneužít.
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
Nemluvím o nějakém systémovém "výdělečném" zneužití. Mluvím o hráčských schopnostech. Jde o to, že hraničářův přítelíček je přeci jen taková slabá bytůstka. Zvířátko. Člověk zná jeho charakter, je to prostě součást jeho postavy, mazlíček :)
Summon může být i démon, elementál... Zlá, veliká věc, někdy dokonce inteligentní... Podvolená sice vůli toho, kdo ji vyvolal (pokud vyhraje souboj vůlí :)), ale s vlastním vědomím. Děsím se toho, že bych někde viděl nějakou tkaoou bytost co mi řekne "Dobrý den" nebo "Směl bych vám pomoci s nákupem?". Už i tak se děsím toho, že potkám mluvící cokoliv, třeba jezevce (a ne, že bych to neviděl - už se to stalo, a jak by řekli v Armageddonu, stane se to znovu).
Někdo prostě takového silnějšího summona neuhraje.
Summon může být i démon, elementál... Zlá, veliká věc, někdy dokonce inteligentní... Podvolená sice vůli toho, kdo ji vyvolal (pokud vyhraje souboj vůlí :)), ale s vlastním vědomím. Děsím se toho, že bych někde viděl nějakou tkaoou bytost co mi řekne "Dobrý den" nebo "Směl bych vám pomoci s nákupem?". Už i tak se děsím toho, že potkám mluvící cokoliv, třeba jezevce (a ne, že bych to neviděl - už se to stalo, a jak by řekli v Armageddonu, stane se to znovu).
Někdo prostě takového silnějšího summona neuhraje.
Kraki Skengdrang
Já jsem nemluvil o nějaké systémové výhodě. (o tu mi ani nejde)Jon píše: …
Spíše mi šlo o to, aby se za sumona dalo něco zahrát (chování, reakci). Je přeci jenom lepší, vidět sumona, kterej nějak žije, reaguje na okoli ať už třeba "*zavrčí* *prdne si* atd.". Než když jetak tupě stojí za tím co ho vyvolal a nijak se neprojevuje.
Proč sabotovat ty co to dokáží zahrát.
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
Ten kto použiva Sumona len ako naraznik sa nejakym *** a kecami zaoberat nebude.
Nevidim čo by bolo zle na tom umožnit použitie *** pre nejakeho Demona, Elementala či Nemrtvaka k RP využitiu. Dostatočnym obmedzenim zneužitelnosti mi pride nutnost mat Sumona ako privesok v blizkej vzdialenosti. Do sumona nejde vtelit takže nejake to Postava sedi v bezpeči a šikanuje okolie ako Demon nehrozí, stale musi pobehovat okolo v dohlade aby ho mohla ovladat.
Nevidim čo by bolo zle na tom umožnit použitie *** pre nejakeho Demona, Elementala či Nemrtvaka k RP využitiu. Dostatočnym obmedzenim zneužitelnosti mi pride nutnost mat Sumona ako privesok v blizkej vzdialenosti. Do sumona nejde vtelit takže nejake to Postava sedi v bezpeči a šikanuje okolie ako Demon nehrozí, stale musi pobehovat okolo v dohlade aby ho mohla ovladat.
Because I'm Batman !!!
Re: Ovládání vlastní postavy přes kanál mluvy
Ja teda vzdycky v takove situaci kliknu na ikonku akce v levem hornim rohu a tim danou cinnost pekne prerusim - tusim to same, co dela reset.The_Balrog píše:
1 - všem se vám asi stalo, že se někam s postavou posadíte na zem a najednou vám nejde vstát obvyklým "kliknu si na postavu". To protože ze v okolí nějaká jiná postava, nebo nějaký placeable a nwn z nějakého záhadného důvodu vaši postavičku "nezvednou", musíte popojít, abyste onu animačku přeručili (což způsobí nehezké trhnutí postavičky.
Pokud by se použil ale příkaz "/x-reset", postava by vstala kdekoliv.
AD Summon: IMHO je nesmysl, aby summon mluvil, protoze pokud je ovladan kouzelnikem, nema vlastni vuli a jeho mysl je zcela pod kontrolou - mluvil by v podstate kouzelnik, pokud by vedel jak a summon to "umel". Ja osobne jsem zasadne proti tomuhle napadu - predstava *prdicich* elementalu a podobnych nesmyslu je celkem realna hrozba …
Re: Ovládání vlastní postavy přes kanál mluvy
nevím, ale u mě občas nastanou i situace kdy není ani ta ikonka akce v levem hornim rohu a proto musim popojít, a myslím že právě o tom Balrog mluvilcybermisa píše:Ja teda vzdycky v takove situaci kliknu na ikonku akce v levem hornim rohu a tim danou cinnost pekne prerusim - tusim to same, co dela reset.The_Balrog píše:
1 - všem se vám asi stalo, že se někam s postavou posadíte na zem a najednou vám nejde vstát obvyklým "kliknu si na postavu". To protože ze v okolí nějaká jiná postava, nebo nějaký placeable a nwn z nějakého záhadného důvodu vaši postavičku "nezvednou", musíte popojít, abyste onu animačku přeručili (což způsobí nehezké trhnutí postavičky.
Pokud by se použil ale příkaz "/x-reset", postava by vstala kdekoliv.
Střízlivý nás nedostanou.
A vožralí se nedáme!
Elen - Mladá elfí lučištnice, vítězka turnaje tirínského r.1119 p.v.d.
A vožralí se nedáme!
Elen - Mladá elfí lučištnice, vítězka turnaje tirínského r.1119 p.v.d.
-
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ovládání vlastní postavy přes kanál mluvy
Jo, taky možnost ale ne vždy funkční - dám příklad při spánku. Odkliknu akci ale pořád leží a "spí" to samý když sedí na židli … občas je to dost nespolehlivýcybermisa píše: Ja teda vzdycky v takove situaci kliknu na ikonku akce v levem hornim rohu a tim danou cinnost pekne prerusim - tusim to same, co dela reset.
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ovládání vlastní postavy přes kanál mluvy
V tom případě moc nepoužíváš feat "gesta a emoce", protože ten nikdy neudělá "zrušitelnou akci".cybermisa píše:Ja teda vzdycky v takove situaci kliknu na ikonku akce v levem hornim rohu a tim danou cinnost pekne prerusim - tusim to same, co dela reset.The_Balrog píše:
1 - všem se vám asi stalo, že se někam s postavou posadíte na zem a najednou vám nejde vstát obvyklým "kliknu si na postavu". To protože ze v okolí nějaká jiná postava, nebo nějaký placeable a nwn z nějakého záhadného důvodu vaši postavičku "nezvednou", musíte popojít, abyste onu animačku přeručili (což způsobí nehezké trhnutí postavičky.
Pokud by se použil ale příkaz "/x-reset", postava by vstala kdekoliv.
Proto jsem psal o sednutí na zem, protože se liší od "sednutí na židli", které se dá zrušit (a které se snad kliknutím na postavičku ani nezruší, to je snad jeden z rozdílů mezi těmito dvěma "systémy").
Já ovšem mluvím o "metodě 2", kterou popisuji v tipech a tricích zde:
viewtopic.php?p=40555#40555
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
-
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ovládání vlastní postavy přes kanál mluvy
divný, mě to ta akce neruší... odkliknu akci když sedí na židli a ta se pak jen zprůhlední (ale nezruší) a akce "sezení na židli" trvá dál a dálThe_Balrog píše: Proto jsem psal o sednutí na zem, protože se liší od "sednutí na židli", které se dá zrušit (a které se snad kliknutím na postavičku ani nezruší, to je snad jeden z rozdílů mezi těmito dvěma "systémy")
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Re: Ovládání vlastní postavy přes kanál mluvy
… Bez komentare.The_Balrog píše: V tom případě moc nepoužíváš feat "gesta a emoce", protože ten nikdy neudělá "zrušitelnou akci".
Zrovna vcera jsem testoval emoce a vsechny mi sly zrusit kliknutim na postavu. Bud jsem mel stesti a nebo holt jen umim dobre klikat (obcas to chce dobre zazoomovat na postavu).