Ovládání vlastní postavy přes kanál mluvy

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Ovládání vlastní postavy přes kanál mluvy

Příspěvek od The_Balrog »

Už delší dobu mi to vrtá hlavou, ale až teď jsem se odhodlal ke zveřejnění tohohle nápadu. Zajímalo by mne, jestli by se nedalo implementovat i ovládání vlastní postavy přes kanál mluvy, podobně, jako to je u familiárů a henchmanů. (/f-sit)

Samozřejmě většina povelů se aplikovat nedá (follow atp.), ale je tu pár situací, kdy by to bylo opravdu výhodné:

1 - všem se vám asi stalo, že se někam s postavou posadíte na zem a najednou vám nejde vstát obvyklým "kliknu si na postavu". To protože ze v okolí nějaká jiná postava, nebo nějaký placeable a nwn z nějakého záhadného důvodu vaši postavičku "nezvednou", musíte popojít, abyste onu animačku přeručili (což způsobí nehezké trhnutí postavičky.
Pokud by se použil ale příkaz "/x-reset", postava by vstala kdekoliv.

2 - (tohle je teda moje osobní :D) Kůň má animaci, že se zvedne na zadní a zahrabe kopyty. Bohužel je to pod emocí "sláva, hurá", takže postava, která na něm jede, zahlásí něco v tom smyslu (Sláva nám; Jupí, hurá, ehm jahů... a tak podobně). Což je samozřejmě uhozený, obzvlášť když tak chce člověk znázornit plašícího se koně. Myslím, že s pomocí /x-victory by postavička nemusela říci tu debilní hlášku : )

Žádné další využití mne bohužel už nenapadá, takže tahle featura zase není až tak moc užitečná... ale mně by udělala velkou radost #^_^# hih.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Já si připojím svůj malý nápad na Balroga :bigwink:

Práce s familiáry a henchmeny začínala tím, že za ně človkě mohl psát a případně z nich mohl psát i za sebe. Nešlo by tedy vybrat určité příkazy, které by šli použít na postavu z familiara/henchmena? :clover:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
hrusi
Příspěvky: 393
Registrován: 11. 7. 2008 18.18

Příspěvek od hrusi »

Omlouvám se, že do to trochu roztrhnu mam jen jednu otázku. Jde mluvit i za sumona pomocí "/f"? :helpsmilie:
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

hrusi píše:Omlouvám se, že do to trochu roztrhnu mam jen jednu otázku. Jde mluvit i za sumona pomocí "/f"? :helpsmilie:
Pokud je mi známo tak ne... taky dobrej návrh, ale hádám, že vzhledem k proměnnosti summonů... no radši nehádám :bigwink:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

hrusi píše:Omlouvám se, že do to trochu roztrhnu mam jen jednu otázku. Jde mluvit i za sumona pomocí "/f"? :helpsmilie:
Za summona momentálně nelze mluvit, ale lze ho ovládat pomocí příkazů

/s-příkaz
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
Jon
Příspěvky: 2513
Registrován: 2. 4. 2007 10.28
Bydliště: Thalie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jon »

Já jen doufám, že možnost mluvy za summony implementována nebude - živě vidím jak by to dopadlo.
Kraki Skengdrang
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Jon píše:Já jen doufám, že možnost mluvy za summony implementována nebude - živě vidím jak by to dopadlo.
Nejsem si teď docela jistý, jak se liší "mluva summonů" od "mluvy hraničářova přítelíčka", mně to přijde lautr to samý... a jedno funguje a druhý by nemělo?
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
hrusi
Příspěvky: 393
Registrován: 11. 7. 2008 18.18

Příspěvek od hrusi »

Jon píše:Já jen doufám, že možnost mluvy za summony implementována nebude - živě vidím jak by to dopadlo.
Taky tak nějak nechápu, co je na tom špatnýho. Když je potřeba vyhvězdičkovat nějaký situace či pocity sumona nebo přítelíčka vidim to jako šikovnou věc.

:excl: Uveď teda příklad jak by se to dalo zneužít.
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
Uživatelský avatar
Jon
Příspěvky: 2513
Registrován: 2. 4. 2007 10.28
Bydliště: Thalie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jon »

Nemluvím o nějakém systémovém "výdělečném" zneužití. Mluvím o hráčských schopnostech. Jde o to, že hraničářův přítelíček je přeci jen taková slabá bytůstka. Zvířátko. Člověk zná jeho charakter, je to prostě součást jeho postavy, mazlíček :)

Summon může být i démon, elementál... Zlá, veliká věc, někdy dokonce inteligentní... Podvolená sice vůli toho, kdo ji vyvolal (pokud vyhraje souboj vůlí :)), ale s vlastním vědomím. Děsím se toho, že bych někde viděl nějakou tkaoou bytost co mi řekne "Dobrý den" nebo "Směl bych vám pomoci s nákupem?". Už i tak se děsím toho, že potkám mluvící cokoliv, třeba jezevce (a ne, že bych to neviděl - už se to stalo, a jak by řekli v Armageddonu, stane se to znovu).

Někdo prostě takového silnějšího summona neuhraje.
Kraki Skengdrang
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

Ale zas můžeš *Je obrovský a z nosu mu kape modrožlutočervená krev* :biggrin:
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
hrusi
Příspěvky: 393
Registrován: 11. 7. 2008 18.18

Příspěvek od hrusi »

Jon píše:
Já jsem nemluvil o nějaké systémové výhodě. (o tu mi ani nejde) :bigwink:

Spíše mi šlo o to, aby se za sumona dalo něco zahrát (chování, reakci). Je přeci jenom lepší, vidět sumona, kterej nějak žije, reaguje na okoli ať už třeba "*zavrčí* *prdne si* atd.". Než když jetak tupě stojí za tím co ho vyvolal a nijak se neprojevuje.
Proč sabotovat ty co to dokáží zahrát. :clover:
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
allekoo
Příspěvky: 671
Registrován: 16. 1. 2007 0.52
Bydliště: SR - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od allekoo »

Ten kto použiva Sumona len ako naraznik sa nejakym *** a kecami zaoberat nebude.
Nevidim čo by bolo zle na tom umožnit použitie *** pre nejakeho Demona, Elementala či Nemrtvaka k RP využitiu. Dostatočnym obmedzenim zneužitelnosti mi pride nutnost mat Sumona ako privesok v blizkej vzdialenosti. Do sumona nejde vtelit takže nejake to Postava sedi v bezpeči a šikanuje okolie ako Demon nehrozí, stale musi pobehovat okolo v dohlade aby ho mohla ovladat.
Because I'm Batman !!!
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Re: Ovládání vlastní postavy přes kanál mluvy

Příspěvek od cybermisa »

The_Balrog píše:
1 - všem se vám asi stalo, že se někam s postavou posadíte na zem a najednou vám nejde vstát obvyklým "kliknu si na postavu". To protože ze v okolí nějaká jiná postava, nebo nějaký placeable a nwn z nějakého záhadného důvodu vaši postavičku "nezvednou", musíte popojít, abyste onu animačku přeručili (což způsobí nehezké trhnutí postavičky.
Pokud by se použil ale příkaz "/x-reset", postava by vstala kdekoliv.
Ja teda vzdycky v takove situaci kliknu na ikonku akce v levem hornim rohu a tim danou cinnost pekne prerusim - tusim to same, co dela reset.

AD Summon: IMHO je nesmysl, aby summon mluvil, protoze pokud je ovladan kouzelnikem, nema vlastni vuli a jeho mysl je zcela pod kontrolou - mluvil by v podstate kouzelnik, pokud by vedel jak a summon to "umel". Ja osobne jsem zasadne proti tomuhle napadu - predstava *prdicich* elementalu a podobnych nesmyslu je celkem realna hrozba …
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

hrusi píše: Proč sabotovat ty co to dokáží zahrát. :clover:
Jaka ehm sabotaz? Ovladani summona prikazy a mluveni za familiary je uz tak nadstandard. Holt dalsi priklad toho, ze na EQ je spouata bonusu pro hrace vnimana jako samozrejmost a samozrejme je to malo …
hrusi
Příspěvky: 393
Registrován: 11. 7. 2008 18.18

Příspěvek od hrusi »

Radši už mlčim...
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
Kapik
Příspěvky: 400
Registrován: 29. 9. 2007 14.07
Kontaktovat uživatele:

Re: Ovládání vlastní postavy přes kanál mluvy

Příspěvek od Kapik »

cybermisa píše:
The_Balrog píše:
1 - všem se vám asi stalo, že se někam s postavou posadíte na zem a najednou vám nejde vstát obvyklým "kliknu si na postavu". To protože ze v okolí nějaká jiná postava, nebo nějaký placeable a nwn z nějakého záhadného důvodu vaši postavičku "nezvednou", musíte popojít, abyste onu animačku přeručili (což způsobí nehezké trhnutí postavičky.
Pokud by se použil ale příkaz "/x-reset", postava by vstala kdekoliv.
Ja teda vzdycky v takove situaci kliknu na ikonku akce v levem hornim rohu a tim danou cinnost pekne prerusim - tusim to same, co dela reset.
nevím, ale u mě občas nastanou i situace kdy není ani ta ikonka akce v levem hornim rohu a proto musim popojít, a myslím že právě o tom Balrog mluvil
Střízlivý nás nedostanou.
A vožralí se nedáme!


Elen - Mladá elfí lučištnice, vítězka turnaje tirínského r.1119 p.v.d.
Street_cz
Příspěvky: 1136
Registrován: 10. 3. 2008 15.36
Bydliště: v koši (nejnižší patro)
Kontaktovat uživatele:

Re: Ovládání vlastní postavy přes kanál mluvy

Příspěvek od Street_cz »

cybermisa píše: Ja teda vzdycky v takove situaci kliknu na ikonku akce v levem hornim rohu a tim danou cinnost pekne prerusim - tusim to same, co dela reset.
Jo, taky možnost ale ne vždy funkční - dám příklad při spánku. Odkliknu akci ale pořád leží a "spí" to samý když sedí na židli … občas je to dost nespolehlivý
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Ovládání vlastní postavy přes kanál mluvy

Příspěvek od The_Balrog »

cybermisa píše:
The_Balrog píše:
1 - všem se vám asi stalo, že se někam s postavou posadíte na zem a najednou vám nejde vstát obvyklým "kliknu si na postavu". To protože ze v okolí nějaká jiná postava, nebo nějaký placeable a nwn z nějakého záhadného důvodu vaši postavičku "nezvednou", musíte popojít, abyste onu animačku přeručili (což způsobí nehezké trhnutí postavičky.
Pokud by se použil ale příkaz "/x-reset", postava by vstala kdekoliv.
Ja teda vzdycky v takove situaci kliknu na ikonku akce v levem hornim rohu a tim danou cinnost pekne prerusim - tusim to same, co dela reset.
V tom případě moc nepoužíváš feat "gesta a emoce", protože ten nikdy neudělá "zrušitelnou akci".

Proto jsem psal o sednutí na zem, protože se liší od "sednutí na židli", které se dá zrušit (a které se snad kliknutím na postavičku ani nezruší, to je snad jeden z rozdílů mezi těmito dvěma "systémy").

Já ovšem mluvím o "metodě 2", kterou popisuji v tipech a tricích zde:
viewtopic.php?p=40555#40555

Obrázek
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Street_cz
Příspěvky: 1136
Registrován: 10. 3. 2008 15.36
Bydliště: v koši (nejnižší patro)
Kontaktovat uživatele:

Re: Ovládání vlastní postavy přes kanál mluvy

Příspěvek od Street_cz »

The_Balrog píše: Proto jsem psal o sednutí na zem, protože se liší od "sednutí na židli", které se dá zrušit (a které se snad kliknutím na postavičku ani nezruší, to je snad jeden z rozdílů mezi těmito dvěma "systémy")
divný, mě to ta akce neruší... odkliknu akci když sedí na židli a ta se pak jen zprůhlední (ale nezruší) a akce "sezení na židli" trvá dál a dál
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Re: Ovládání vlastní postavy přes kanál mluvy

Příspěvek od cybermisa »

The_Balrog píše: V tom případě moc nepoužíváš feat "gesta a emoce", protože ten nikdy neudělá "zrušitelnou akci".
:megalol: :megalol: … Bez komentare.

Zrovna vcera jsem testoval emoce a vsechny mi sly zrusit kliknutim na postavu. Bud jsem mel stesti a nebo holt jen umim dobre klikat (obcas to chce dobre zazoomovat na postavu).
Odpovědět