Trochu zlodějskýho lobbingu :)
Napsal: 7. 3. 2006 0.08
myslím, že napití z flašky, jídlo a použití stahovaciho nože by nemuselo vykopávat z hidu
To nemuselo ale nějak si nejsem jistý jestli to jde technicky udělat. Použití jídla, pití a itemů vůbec je a musí být akce. A libovolná akce tohoto typu hide zruší.photter píše:myslím, že napití z flašky, jídlo a použití stahovaciho nože by nemuselo vykopávat z hidu
Rozdíl je dosti zásadní. Lékárnička využívá vlastní speciální property, kdežto vše co se používá univerzálně (hůlky, žezla, jídlo, pití, čutory, atd...) je nutné dělat přes property Seslání kouzla - Jen vlastní jedinečná moc/Vlastní jedinečné schopnosti. A to se bere jako kouzlo, tj. z hidu tě to vyhodí.Rahwin píše:lekarnicka nevykopava, mozno by slo pozriet na rozdiel medzi potionom a lekarnickou...
systémově určitě dobrá věc ale prozradí to schovanýho zloděje :(Labir píše:Úprava XPC systému pro podporu skupinkování. Vzhledem k tomu, že většina postav poslední dobou jedná na vlastní pěst a nestará se o zbytek světa, bylo přistoupeno k bonifikaci postav postupujících společně. Pakliže blízko postavy se vyskytuje jiná hráčská postava, je navýšena částka zkušeností, kterou postava získává cca 1x za minutu. Přijmutí/nepřijmutí do družiny na toto nemá vliv. Choďte, jednejte a bavte se společně - odnesete si nejen více expů, ale hlavně mnohem lepší zážitky.
Hmm, to ale nejde technicky. Je to natvrdo v enginu. Dostaneš xp = vypíše se hláška. Ale udělám tam podmínku na viditelnost, takže pak už neprozradí.photter píše:
systémově určitě dobrá věc ale prozradí to schovanýho zloděje :(
co kdyby se ty expy nezobrazovaly ?
kdyz sme u toho, takovy to hloupy machnuti rukama, kdyz pouzivam hulku emoci, taky asi nejde, co? :)Labir píše:Hmm, to ale nejde technicky. Je to natvrdo v enginu. Dostaneš xp = vypíše se hláška. Ale udělám tam podmínku na viditelnost, takže pak už neprozradí.
jo to me taky stveAlcatraz píše:kdyz sme u toho, takovy to hloupy machnuti rukama, kdyz pouzivam hulku emoci, taky asi nejde, co? :)Labir píše:Hmm, to ale nejde technicky. Je to natvrdo v enginu. Dostaneš xp = vypíše se hláška. Ale udělám tam podmínku na viditelnost, takže pak už neprozradí.
Jojo, ale to je vyšší dívčí alhambrijská, takový finty :) Nebo si ji dej do quickslotu a naklikej vicekratLabir píše:Hmm, nejde. Strašně rád bych to odebral, ale nejde. Ad kruhové menu - emoce z kruhového menu lze udělat trvalé. Například aktivuješ sednutí a během animace (postava sedí na zemi) pohneš předmětem v inventáří, čímž přerušíš časovač animace a ta tak neskončí (postava už sama nevstane dokud ji neřekneš).
maj ho aji mravenci a krabove :) Straze s TS se hodi :).photter píše:stráže v tirianu i amfiberai (jinde sem nebyl) maj permanentní true seeing
to jako proč ? přídou mi jako normální lidi, respektive elfové...
*obrací oči v sloup*Alcatraz píše:maj ho aji mravenci a krabove :) Straze s TS se hodi :).photter píše:stráže v tirianu i amfiberai (jinde sem nebyl) maj permanentní true seeing
to jako proč ? přídou mi jako normální lidi, respektive elfové...
Zkráceně řečeno : NikdyLabir píše:
Ten předmět nikdy nebude ve volném prodeji a hráčská postava se k němu asi dostane jen za hooodně dlouhou dobu hraní a po důkladné IC kontrole a dlouhé službě u stráží.