Stránka 1 z 4

Trochu zlodějskýho lobbingu :)

Napsal: 7. 3. 2006 0.08
od photter
myslím, že napití z flašky, jídlo a použití stahovaciho nože by nemuselo vykopávat z hidu

Re: Trochu zlodějskýho lobbingu :)

Napsal: 7. 3. 2006 0.23
od labir
photter píše:myslím, že napití z flašky, jídlo a použití stahovaciho nože by nemuselo vykopávat z hidu
To nemuselo ale nějak si nejsem jistý jestli to jde technicky udělat. Použití jídla, pití a itemů vůbec je a musí být akce. A libovolná akce tohoto typu hide zruší.

Napsal: 7. 3. 2006 3.16
od Rahwin
lekarnicka nevykopava, mozno by slo pozriet na rozdiel medzi potionom a lekarnickou...

Napsal: 7. 3. 2006 10.20
od labir
Rahwin píše:lekarnicka nevykopava, mozno by slo pozriet na rozdiel medzi potionom a lekarnickou...
Rozdíl je dosti zásadní. Lékárnička využívá vlastní speciální property, kdežto vše co se používá univerzálně (hůlky, žezla, jídlo, pití, čutory, atd...) je nutné dělat přes property Seslání kouzla - Jen vlastní jedinečná moc/Vlastní jedinečné schopnosti. A to se bere jako kouzlo, tj. z hidu tě to vyhodí.

Napsal: 7. 3. 2006 13.20
od photter
njn, těžkej život chmatáka :)
ale dobrej pokus, ne ?

Napsal: 7. 3. 2006 16.28
od Fantalas
Jo to jo. Je to dost na houby, že to vykopne. Někdy to může být i životní zážitek. :smile:

Napsal: 8. 3. 2006 22.24
od photter
Labir píše:Úprava XPC systému pro podporu skupinkování. Vzhledem k tomu, že většina postav poslední dobou jedná na vlastní pěst a nestará se o zbytek světa, bylo přistoupeno k bonifikaci postav postupujících společně. Pakliže blízko postavy se vyskytuje jiná hráčská postava, je navýšena částka zkušeností, kterou postava získává cca 1x za minutu. Přijmutí/nepřijmutí do družiny na toto nemá vliv. Choďte, jednejte a bavte se společně - odnesete si nejen více expů, ale hlavně mnohem lepší zážitky.
systémově určitě dobrá věc ale prozradí to schovanýho zloděje :(

co kdyby se ty expy nezobrazovaly ?

Napsal: 8. 3. 2006 22.31
od labir
photter píše:
systémově určitě dobrá věc ale prozradí to schovanýho zloděje :(

co kdyby se ty expy nezobrazovaly ?
Hmm, to ale nejde technicky. Je to natvrdo v enginu. Dostaneš xp = vypíše se hláška. Ale udělám tam podmínku na viditelnost, takže pak už neprozradí. :smile:

Napsal: 8. 3. 2006 23.09
od Alcatraz
Labir píše:Hmm, to ale nejde technicky. Je to natvrdo v enginu. Dostaneš xp = vypíše se hláška. Ale udělám tam podmínku na viditelnost, takže pak už neprozradí. :smile:
kdyz sme u toho, takovy to hloupy machnuti rukama, kdyz pouzivam hulku emoci, taky asi nejde, co? :)

edit: kazi to efekt vetsiny emoci. Ty pres kruhovy menu to nedelaji, jenze zase nejsou trvaly (meditace, sednout, spadnout).

Napsal: 8. 3. 2006 23.19
od Lasek
Alcatraz píše:
Labir píše:Hmm, to ale nejde technicky. Je to natvrdo v enginu. Dostaneš xp = vypíše se hláška. Ale udělám tam podmínku na viditelnost, takže pak už neprozradí. :smile:
kdyz sme u toho, takovy to hloupy machnuti rukama, kdyz pouzivam hulku emoci, taky asi nejde, co? :)
jo to me taky stve :ermm: jako kdyby před sebou neco štouchal :megalol:

Napsal: 8. 3. 2006 23.29
od labir
Hmm, nejde. Strašně rád bych to odebral, ale nejde. Ad kruhové menu - emoce z kruhového menu lze udělat trvalé. Například aktivuješ sednutí a během animace (postava sedí na zemi) pohneš předmětem v inventáří, čímž přerušíš časovač animace a ta tak neskončí (postava už sama nevstane dokud ji neřekneš).

Napsal: 9. 3. 2006 11.52
od Ixtremist
Labir píše:Hmm, nejde. Strašně rád bych to odebral, ale nejde. Ad kruhové menu - emoce z kruhového menu lze udělat trvalé. Například aktivuješ sednutí a během animace (postava sedí na zemi) pohneš předmětem v inventáří, čímž přerušíš časovač animace a ta tak neskončí (postava už sama nevstane dokud ji neřekneš).
Jojo, ale to je vyšší dívčí alhambrijská, takový finty :) Nebo si ji dej do quickslotu a naklikej vicekrat :biggrin:

Napsal: 9. 3. 2006 12.58
od photter
to je takzvanej pozitivní bugusing :megalol: :megalol: :megalol: :megalol:

Napsal: 9. 3. 2006 14.11
od Rahwin
Najhorsie to bolo, ked som chcel prinutit draka lahnut, hulka sa pouzit nedala, a on ekd sa plesol do tej travy, tak postava co bola pri mne letela na druhy koniec mapy...:)

Ixtremist: Jojo, těžkej život DM :D

Napsal: 14. 3. 2006 22.15
od photter
stráže v tirianu i amfiberai (jinde sem nebyl) maj permanentní true seeing
to jako proč ? přídou mi jako normální lidi, respektive elfové...

Napsal: 14. 3. 2006 22.52
od Alcatraz
photter píše:stráže v tirianu i amfiberai (jinde sem nebyl) maj permanentní true seeing
to jako proč ? přídou mi jako normální lidi, respektive elfové...
maj ho aji mravenci a krabove :) Straze s TS se hodi :).

Napsal: 15. 3. 2006 0.18
od photter
Alcatraz píše:
photter píše:stráže v tirianu i amfiberai (jinde sem nebyl) maj permanentní true seeing
to jako proč ? přídou mi jako normální lidi, respektive elfové...
maj ho aji mravenci a krabove :) Straze s TS se hodi :).
*obrací oči v sloup*

Napsal: 15. 3. 2006 1.17
od cybermisa
Uprimne, ve svete a obzvlaste v Tirianu, kde se to hemzi studentikama magie, kteri umi zakouzlit invis, ve svete, kde temer kazdy si muze koupit lektvar invisu - nebyly by takove straze bez TS nahodou pro smich? :biggrin:

Napsal: 15. 3. 2006 8.56
od labir
Ty stráže jsou normální lidé a elfové. Tu schopnost TS jim propůjčuje předmět, který se vyrábí na tajném místě a pod nesmírně přísnou kontrolou. Navíc je vyráběn jen a pouze pro nositele (na nikom jiném nefunguje) a to jen pro velmi důvěryhodného nositele. Důvody jsou jasné - zejména v magickém městě je skutečně stráž bez shopnosti dobře vidět k ničemu.

Ten předmět nikdy nebude ve volném prodeji a hráčská postava se k němu asi dostane jen za hooodně dlouhou dobu hraní a po důkladné IC kontrole a dlouhé službě u stráží.

Napsal: 15. 3. 2006 11.42
od Arto
Labir píše:
Ten předmět nikdy nebude ve volném prodeji a hráčská postava se k němu asi dostane jen za hooodně dlouhou dobu hraní a po důkladné IC kontrole a dlouhé službě u stráží.
Zkráceně řečeno : Nikdy :megalol: