Stránka 1 z 1

Mrtvoly

Napsal: 19. 2. 2009 21.53
od kokosak
Pánové, ty vaše výmluvy už mě nebaví. "Přece ho tam nenechám ležet". Necháš. Necháš a seřveš ho co to po tobě chce. Jinak namouduši začnu bejt zlej. A že bych tentokrát pro ten kill měl i IC důvod.

Napsal: 19. 2. 2009 22.02
od anurin
Další záchrana mrtvoly pomocí telu? Jestli ano, říkám si, jestli už není na čase to začít hlásit. Člověk to v odbré víře neřeší a hráči domluví, ale když vidím jak se to pořád zneužívá.… i té ,,dobrosrdečnosti´´, kdy to hráč ,,nenabonzuje DM a jen domluví´´, začíná mě to pomalu točit a asi to budu nekompromisně hlásit DM. Když jsou někteří hráči prostě neponaučitelní. :angry:

Napsal: 19. 2. 2009 22.31
od Arto
Pokud se to nezačne trestat, nezmizí to. :angry: Takže prosím, aby se to hlásilo!

Napsal: 19. 2. 2009 23.25
od labir
Přemýšlím jak tohle udělat na automatickou detekci. PLACOS by byl nejspolehlivější hlídač a podvodníci by měli utrum. Myslím že to půjde vcelku jednoduše. Rozhodně to budou zajímavé reporty co bude PLACOS generovat...

Napsal: 19. 2. 2009 23.28
od kokosak
Report o podezřelých = PM Artovi.

Napsal: 19. 2. 2009 23.37
od drake127
*představuje si implementaci* Hmm, labire, asi nechceš své skripty vydat jako Open Source, co? :bleh:

Napsal: 19. 2. 2009 23.58
od koulinek
drake127 píše:*představuje si implementaci* Hmm, labire, asi nechceš své skripty vydat jako Open Source, co? :bleh:
Myslíš něco jako script ve formě

if KILL && TELL then BAN ?? :bleh:

Napsal: 20. 2. 2009 6.13
od kokosak
No, jsem trochu skeptický co se autodetekce týče a už vůbec bych jí nedovoloval nějaké přímé postihy. Nedokážu si totiž moc dobře představit ošetření věci, která se mi na EQ už párkrát stalat: jdu po cestě (lesem, kobkou) a vypadne mrtvola. Prostě klasické náhodné nalezení mrtvoly bez tellů, bez ICQ. Druhý případ se mě osobně sice zatím ještě nestal, ale není těžké si ho představit: postava ví, že jde někam, kde je nebezpečno a tak požádá jinou postavu, aby byla zorganizovaná výprava, pokud se do určitého času nevrátí. Tam dokonce můžou chodit oboustranné telly typu "Svačinko, viděl si ho v poslední době", *hledá stopy* a podobně. Ostatně stejně, jako u klasického hledání postavy, bez předchozí domluvy - prostě po někom něco potřebuju a jdouc po jeho "stopách" narazím na jeho mrtvolu.

Ale pokud by se tohle povedlo nějak zaonačit, tak pak tedy smekám.

Napsal: 20. 2. 2009 9.27
od labir
Ano lze to detekovat i když omezeně. Nejsem přece blbý a vím jaké všechny případy mohou nastat. Takže jako obvykle počítám se všemi eventualitami jako "náhodné nalezení mrtvolky", "IC dohledání", "OOC dohledání", "vyzvednutí/oživení mrtvoly po ústupu/bitvě" atd...

Datových vstupů ze kterých se dá lescos vypočítat je hodně... pominu-li samozřejmosti jako accounty, IP adresy a cd klíče zúčastněných, tak tu máme seznamy postav a jejich umístění a mezilokační směřování v době smrti dotyčného, procentuelní návštěvnosti postav v daných lokacích, časové korelace událostí, frekventovanost místa smrti, statistika o blízkém hře postav/accountů/IP adres zúčastněných, statistika o minulých odnosech atd...

Když se tato data dají dohromady tak myslím vyjde dosti přesná detekce. DM tak budou mít velmi podrobný report o každém možném OOC odnosu/oživení mrtvoly včetně vypočtené pravděpodobnosti zda se jedná o prohřešek nebo ne.

Navíc jsem myslím přišel i jak elegantně a prakticky bez zátěže automaticky detekovat další nešvar a to je odpojování v nesnázích. Takže i tyhle podvody za čas padnou.

Pracuji i na automatické detekci dalšího porušování pravidel a to "protláčení se přes placeably a dveře". I zde se dá velmi dobře detekovat použití "fungujících" technik.

Rozhodl jsem se dát nulovou toleranci těmhle podvodům. Na vše bude postupně 100% detekce a konečně nebudou podvodníci získávat výhody.

Napsal: 20. 2. 2009 10.20
od Darmonlor
labir píše:
Někdy bych chtěl vidět ten kód, jestli tohle všechno s omezenými prostředky NWN dáš dohromady, smekám.

Napsal: 20. 2. 2009 10.34
od kokosak
labir píše:
:blink: No, koukám. Však jsem neříkal, že to nejde, jen že si to neumím představit. Vypadá to na dost práce kvůli několika... blbounům nejapným, když to řeknu slušně.

Napsal: 20. 2. 2009 10.44
od The_Balrog
: )
The_Balrog píše:To je taková ta stará ohraná písnička, co?

Kdyby se věci nezneužívaly, na Eq by bylo o stovku omezení míň. (A stovku featur víc.)


Stará, ohraná, ale bohužel pravdivá - a čím déle tu člověk hraje, tím častěji se o tom má možnost přesvědčit : /

Napsal: 25. 3. 2009 17.12
od Arto
Jen upozorňuji, že OOC volání o pomoc systém hlídá a dokonce i počítá kolikrát k tomu u hráčů/postav došlo...

Takže to, že vám to projde a nikdo vás nevaruje/nepotrestá neznamená, že je to pryč. Klidně můžete být potrestáni i zpětně.


Upozorňuji na to z toho důvodu, že se to některým hráčům hromadí...:excl: