Stránka 2 z 2

Napsal: 23. 2. 2009 19.53
od hrusi
Jestli myslíte ten samej topic jak já tak je to tenhle. viewtopic.php?t=3483&start=0 Myslím, že pokud někoho napadá něco zajímavýho jak to řešit bylo by dobrý to napsat spíše do tohdle topicku. :smile:

Napsal: 27. 4. 2009 21.59
od Mija
Chtěl sem se zeptat když už se tu mluví o silnější obnově jestli je správné ,že když mija jako klerička použije silnější obnovu tak to nevyléčí životy (vůbec) a sníženou vlastnost to vyléčí jen jednu (to jsem dnes zkoušela na orkovi a měl sníženou sílu a obratnost a vyléčilo mu to jen sníženou obratnost) … Prvně sem myslel že je to jenom nějakej ''bug'' kterej hned zmizí ale při druhém použití to furt nefungovalo … Takže se ptám jestli to je správně? :ermm:

Napsal: 27. 4. 2009 22.08
od Jon
Nebyla ta síla snížená zlodějovým mrzačícím úderem?

Napsal: 27. 4. 2009 22.59
od Sethiel
Jon píše:Nebyla ta síla snížená zlodějovým mrzačícím úderem?
Když už jsme u toho, jak se dá navrátit síla snížená zlodějovým mrzačícím úderem? Případně, za jak dlouho se vrátí sama do normálu?

Napsal: 27. 4. 2009 23.04
od Alfray
*přelistuje o stranu zpět*
Pavel Urban píše:Ne. Efekt je dočasný, trvá tuším jeden IC den. Kouzlo ruší většinu dočasných a všechny trvalé negativní efekty. Crippling strike (mrzačící úder) mezi ně zdá se nepatří.
:)

Napsal: 28. 4. 2009 1.19
od Darthirii
Silnější obnova neléčí životy (nenechte se mást kněžími v chrámech, ti si pomáhají Healem s rukama za zády, aby to nebylo poznat) ani Crippling Strike. Jinak drtivou většinu všemožných efektů ano.

Napsal: 28. 4. 2009 14.41
od Mija
Vylepšená obnova má léčit všechny životy a plusově také zrušit všechny snižující efekty …

Napsal: 28. 4. 2009 14.51
od kokosak
Restoration (Obnova): Removes all magical, extraordinary and supernatural effects that apply a penalty to ability scores, armor class, attack and damage rolls, spell resistance, saving throws and damage immunity. This spell also removes all ability drain, level drain, blindness and deafness effects. This spell will not remove the effects of a curse or a disease.

O životech nic. Pleteš si s

Heal (Uzdrav): The target of heal is restored to full hit points. Healing spells have a reverse effect when used on undead, harming instead of healing them (undead are reduced to 1d4 hit points with this spell). A successful touch attack must first be made when this spell is used against undead.

To zase nevrací efekty.

Edit: minimálně jedno z kouzel je na EQ uprqveno, ale nikoli směrem nahoru ;)

Edit2: no, zrovna sem se chtěl opravit, ale Drake mě předběhnul :)

Napsal: 28. 4. 2009 14.57
od drake127
Greater Restoration bylo oslabováno (už neléčí), Heal byl oslabován (léčí do 100 HP), Mass Heal byl oslabován (nevím jak).

Napsal: 28. 4. 2009 15.13
od Tomyn
a není kouzlo heal oslabeno až moc 100hp se mi zdá teda hodně málo, kdyby aspoň 150hp

edit: jinak u lektvaru heal sem to netušil a čekal jsem až bdu mít skoro nic hp a pak že si doplním a bum jen jsem koukal jak málo mi přibilo, ještě že to nebyla až tolik smrtící situace :)

Napsal: 28. 4. 2009 16.00
od Mija
kokosak píše:Restoration (Obnova): Removes all magical, extraordinary and supernatural effects that apply a penalty to ability scores, armor class, attack and damage rolls, spell resistance, saving throws and damage immunity. This spell also removes all ability drain, level drain, blindness and deafness effects. This spell will not remove the effects of a curse or a disease.

O životech nic.

Mluvíš o normální obnově :smile: ale jestli to bylo takhle upravený tak už sem ticho...právě sem to nenašel mezi upravenejma kouzlama tak sem se jen o to zajímal … Takže děkuju všem za nápovědu :bigwink: