Vlastnosti a jejich vyznam
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
V podstatě to tu už vysvětlili ostatní, tak jen doplním:
* Na HCRP serveru je důležité, jak hraješ postavu a ne co máš systémově za statistiky (můžeš mít maxované i nemusíš). Máš svou postavu, která má svůj charakter, svou povahu - podle toho jí hraj, je jedno co a jak dělají nebo nedělají ostatní.
* Nedívej se do player listu, hru si víc užuješ, když nebudeš vědět. Je rozdíl, když proti tobě stojí "mohutný, svalnatý a smradlavý půl-ork, kterému jsi do pasu," a když proti tobě stojí "prvolevelové PC s nějakým popiskem, kterému nakopeš zadek i s jednou rukou za zády."
To, že někdo nemá strach může znamenat, že je oprsklý, že není soudný, nebo že má pro strach uděláno (a po první ráně se složí k zemi), stejně tak to může znamenat, že je to veterán stovek bitev, který se prostě jen tak nelekne (hospodský rváč vs cvičený mariňák).
* Doporučuji používat hvězdičkovou konvenci při konfliktech, které nechceš hrotit za únosnou mez. Když někomu *dáš facku* tak je to jen červená tvář, když někomu vrazíš systémově, ten dotyčný ztratí HP a může to být někde od oné červené tváře, přes vyražené zuby až po zabití.
A to nemluvím o systémové reakci druhé postavy (příležitostný útok), s kterou druhý hráč nic neudělá.
* Na HCRP serveru je důležité, jak hraješ postavu a ne co máš systémově za statistiky (můžeš mít maxované i nemusíš). Máš svou postavu, která má svůj charakter, svou povahu - podle toho jí hraj, je jedno co a jak dělají nebo nedělají ostatní.
* Nedívej se do player listu, hru si víc užuješ, když nebudeš vědět. Je rozdíl, když proti tobě stojí "mohutný, svalnatý a smradlavý půl-ork, kterému jsi do pasu," a když proti tobě stojí "prvolevelové PC s nějakým popiskem, kterému nakopeš zadek i s jednou rukou za zády."
To, že někdo nemá strach může znamenat, že je oprsklý, že není soudný, nebo že má pro strach uděláno (a po první ráně se složí k zemi), stejně tak to může znamenat, že je to veterán stovek bitev, který se prostě jen tak nelekne (hospodský rváč vs cvičený mariňák).
* Doporučuji používat hvězdičkovou konvenci při konfliktech, které nechceš hrotit za únosnou mez. Když někomu *dáš facku* tak je to jen červená tvář, když někomu vrazíš systémově, ten dotyčný ztratí HP a může to být někde od oné červené tváře, přes vyražené zuby až po zabití.
A to nemluvím o systémové reakci druhé postavy (příležitostný útok), s kterou druhý hráč nic neudělá.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
Ne tohle vubec neni o tom ze bych si stezoval ze na nej nemam ale o statech postavy puvodne. A hlavne sem chtel aby se nejak napsalo co jaka vlastnost v jakem poctu asi znazornuje a aby byl strop posunutej rekneme na 30. Protoze ted je stropem 18 co se mi zda nelogickym. Co se tyce papirovych predpokladu tak nikdy nerikej nikdy. Mo mozna neni PB ale dovede lecos zabit, mozna bys byl prekvapenej. Tam de spis o to v tom IC problemu ze Mo si dle sveho charakteru nemuze jen tak na nekoho vyskocit. A ne to jeste nekoho zabit nebo popripade zmlatit takze to sem vubec nechci tahat ani rozebirat.kokosak píše:Jinak chápu, že tvá postava má s tím oným "neznámým" IC konflikt a stěžuješ si, že na něj papírově nemáš, i kdyby tvoje postava do konfliktu šla. PROČ na něj nevyšlápla, to je čistě tvoje věc. Udělal sis bojácnou postavu? Tvoje volba.
Priklad jedna: * pokusí se ho trefit* /war (obourucak) - sila 30/ na tohle reaguju ve hvězdičkách, podle dané situacekokosak píše:*Otloukání se a souboj s low levlem*
Příklad dva: * pokusí se mu zabodnout kudlu do břicha* na tohle reaguju ve hvězdičkách, podle dané situace.
Priklad dva: * pokusí se ho trefit* /war (obourucak) - sila 8/ na tohle reaguju ve hvězdičkách, podle dané situace.
Takze ve hvezdickach to dle vyjadreni jak ctu de uhrat tak, ze v druhem pripade te tym obourucakem trefi... Kdezto systemove je to presne opacne a nemel by te trefit protoze ze silou 8 je rad ze ten obourucak zvedne ze zeme. Jelikoz tvoje postava nevidi staty tak by se dle tveho nazoru mnela nehat zmasakrovat tymto warem na 1 lvlu se silou osum. Ovsem ty jako high lvl co by si se nehal mlatit trhanem kdyz vis ze ho umlatis holyma rukama a tak si vyskakujes (protoze si toho hodne videl, hodne takych nebo i silnejsich si zabil a podobne)
Ale vem si priklad ze by ten war byl na stejnem lvlu jako ty a porad by mnel tu silu 8. Taky by si si vyskakoval na nej a on zas na tebe a nakonec by doslo k boji a tam se to uz systemove ukaze kdo na tom jak je. A tam se projevi ta jeho sila 8 ze si ani neprdne. Takze vlastnosti jako sila a obratnost bych jako vubec neresil.
Ale ostatni vlastnosti sou jakesi tabu protoze jednak nejsou kostky aby se ukazalo kdo kolik ceho ma a jednak se to musi hvezdickovat. Rekneme ze s rozumnyma hracema se da ale co kdyz nastane konflikt ze ja jako hrac budu jineho nazoru na vec co delas ty jako hrac. Dam priklad:
*stehujou se desne tezke vrata v trpaslici bani a nema je kdo nest... Jedna nejmenovana postava si stoupne na nejakej kamen a rve na brachy* Brasi seradte se, potrebuju pomoct odnest dvere, kazdemu 5 stribrnaku ! *brasi se seradi a nesou vrata jak ten neznamy rika*
No a ja bych ti ted jako hrac argumentoval ze kolik mas charisma abys nejakym proslovem donutil trpose horniky aby nehali kutani a sli nest tvoje tezke dvere hodne daleko za nejakych 5 stribrnaku ? Beru v potaz ze ta postava co mnela proslov nebyla brach. Takze ja si myslim ze zas nejsi natolik podmanivy (z ohledem na charisma) abys zburcoval dav trpasliku aby ti pomohli neco delat. Kdezto kdyby se tam objevila nejaka trpaslice s charismou tak bych nerekl ani pul slova … a presne o tom to je …
Když tvá postava lže, tak ji ostatní označí za lhářku. A po jednom výkonu u Svačinky s Vovocinářkou na ni také Serin musel změnit názor. A nesouvisí to s levelem postavy. Jsou tu postavy konfliktní a nekonfliktní. Když si postavíš nekonfliktní postavu, tak se toho drž a hrej to tak. Serin je hrán jako nekonfliktní postava už docela dlouho a docela dost ústrků si zažil. Taky si o spoustě postav myslí a označuje je za lháře, popřípadě podivíny. A stačí HIDE, aby se hráč nestačil divit co se dozví. Postavy, které tráví spoustu času v neviditelnosti by mohli vykládat jistě větší příběhy.
A nediv se postavám, které zabili 100 orků že se 101. nebojí. Sebevědomí postavičky by mělo přijít s jeho levelem. Když vím že skřeta nepřeperu, nenatahuju si tričko, kolik jich zabiju. Když ho dám na jeden šíp, těžko budu ušlápnutě sedět v koutku a klepat se před ním. Tady ale píšu jasně sebevědomí, ne agresivnost či konfliktnost. Alespoň já doufám, že se Serin v konfliktnosti nezměnil. Jen nehrbí hřbet před každým.
A co se týká hvězdičkování při soubojích, tady nastupuje herní mechanika. Tohle je jako jedno z mála ošetřeno přímo ve hře. ano, *nůž pod krkem* se dá hvězdičkovat, ale *bodnutí do zad* by se mělo realizovat přes tlačítko útoku.
Začíná mně bavit, jak se rýsuje nové zlo a to silnější postavy. Přitom většina těch postav na vyšším levelu má své nepřátele a je tak směšně jednoduché se jich nějak zbavit. Na Serina stačí kouzlo, past, jed, sražení zezadu, bohové, jak jednoduché. Jen idiot proti němu vyleze s lukem. A další level je si na něj stěžovat a fóru, že je silný a tím pádem se nehrbí před jinými.
Kvízová otázka: Serin zastřelil Ettina, bude se bát orka?
A nediv se postavám, které zabili 100 orků že se 101. nebojí. Sebevědomí postavičky by mělo přijít s jeho levelem. Když vím že skřeta nepřeperu, nenatahuju si tričko, kolik jich zabiju. Když ho dám na jeden šíp, těžko budu ušlápnutě sedět v koutku a klepat se před ním. Tady ale píšu jasně sebevědomí, ne agresivnost či konfliktnost. Alespoň já doufám, že se Serin v konfliktnosti nezměnil. Jen nehrbí hřbet před každým.
A co se týká hvězdičkování při soubojích, tady nastupuje herní mechanika. Tohle je jako jedno z mála ošetřeno přímo ve hře. ano, *nůž pod krkem* se dá hvězdičkovat, ale *bodnutí do zad* by se mělo realizovat přes tlačítko útoku.
Začíná mně bavit, jak se rýsuje nové zlo a to silnější postavy. Přitom většina těch postav na vyšším levelu má své nepřátele a je tak směšně jednoduché se jich nějak zbavit. Na Serina stačí kouzlo, past, jed, sražení zezadu, bohové, jak jednoduché. Jen idiot proti němu vyleze s lukem. A další level je si na něj stěžovat a fóru, že je silný a tím pádem se nehrbí před jinými.
Kvízová otázka: Serin zastřelil Ettina, bude se bát orka?
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
Proč hvězdičky? Prostě ho majznu dle herní mechaniky a je mi šumafuk, co se mu stane. Takhle si budeme házet kostkou jak idioti a přepočítavat AC, AB, kostky, úniky a kdovíco ještě. NWN to krásně počítají. Tohle je přesně příklad, kdy hvězdičky ne.Priklad jedna: * pokusí se ho trefit* /war (obourucak) - sila 30/ na tohle reaguju ve hvězdičkách, podle dané situace
Priklad dva: * pokusí se ho trefit* /war (obourucak) - sila 8/ na tohle reaguju ve hvězdičkách, podle dané situace.
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
Cti dal a precti si celej ten prizpevek a pak reaguj... Sem psal ze napr sila by se nemusela resit ale jine je to treba s charisma... Precti si tu situaci co je na konci. Je to realna situace ktera se stala...Jája CZE píše: Proč hvězdičky? Prostě ho majznu dle herní mechaniky a je mi šumafuk, co se mu stane. Takhle si budeme házet kostkou jak idioti a přepočítavat AC, AB, kostky, úniky a kdovíco ještě. NWN to krásně počítají. Tohle je přesně příklad, kdy hvězdičky ne.
Kvizova otazka: Mo zabila upira, mela by se bat nejakeho orka ?
Viz výše (logaritmický posun). Ale bylo by asi fajn něco v tom smyslu doplnit na web.aster3 píše: Ne tohle vubec neni o tom ze bych si stezoval ze na nej nemam ale o statech postavy puvodne. A hlavne sem chtel aby se nejak napsalo co jaka vlastnost v jakem poctu asi znazornuje a aby byl strop posunutej rekneme na 30. Protoze ted je stropem 18 co se mi zda nelogickym.
Edit: moje chyba, že nečtu, už to tam je.
Ehm. Takže nejsi spokojený s tím, jak sis charakterově udělal postavu? Nebo... jsi spokojený, ale jen se dělíš o informaci?aster3 píše:Co se tyce papirovych predpokladu tak nikdy nerikej nikdy. Mo mozna neni PB ale dovede lecos zabit, mozna bys byl prekvapenej. Tam de spis o to v tom IC problemu ze Mo si dle sveho charakteru nemuze jen tak na nekoho vyskocit. A ne to jeste nekoho zabit nebo popripade zmlatit takze to sem vubec nechci tahat ani rozebirat.
Chápu to tak, že máš na mysli, že v jednom případě postava co hvězdičkuje má sílu 8 a v druhém 30.aster3 píše:Priklad jedna: * pokusí se ho trefit* /war (obourucak) - sila 30/ na tohle reaguju ve hvězdičkách, podle dané situace
Priklad dva: * pokusí se ho trefit* /war (obourucak) - sila 8/ na tohle reaguju ve hvězdičkách, podle dané situace.
Nevím jak přesně je to s 8, ale se silou 6 uzvedneš 60 liber bez zatížení. a třicetikilovej meč myslim neni ;)aster3 píše:Takze ve hvezdickach to dle vyjadreni jak ctu de uhrat tak, ze v druhem pripade te tym obourucakem trefi... Kdezto systemove je to presne opacne a nemel by te trefit protoze ze silou 8 je rad ze ten obourucak zvedne ze zeme.
A to jsem psal kde? Píšu "reaguju na to", ne "uznám mu vítězství". V případě hvězdičkového boje odpovím hvězdičkami. Třeba *uskočí stranou*, nebo *ustupuje v panické hrůze a zakopne přitom o kámen*, případně *zkusil uskočit, ale místo toho naběhl přímo do rány*.aster3 píše:Jelikoz tvoje postava nevidi staty tak by se dle tveho nazoru mnela nehat zmasakrovat tymto warem na 1 lvlu se silou osum.
Nemysli, on byl Ez sprostej i na pátém levlu na 23 levlové AAčko co bylo proslulé svou zálibou ve střílení nepohodlných postav :)aster3 píše:Ovsem ty jako high lvl co by si se nehal mlatit trhanem kdyz vis ze ho umlatis holyma rukama a tak si vyskakujes (protoze si toho hodne videl, hodne takych nebo i silnejsich si zabil a podobne)
To, že si neprdne by nemělo nic společného s tím, že má sílu 8.aster3 píše:Ale vem si priklad ze by ten war byl na stejnem lvlu jako ty a porad by mnel tu silu 8. Taky by si si vyskakoval na nej a on zas na tebe a nakonec by doslo k boji a tam se to uz systemove ukaze kdo na tom jak je. A tam se projevi ta jeho sila 8 ze si ani neprdne. Takze vlastnosti jako sila a obratnost bych jako vubec neresil.
Fajn příklad. Možná tě to překvapí, ale DnD, potažmo NWN (o EQ nemluvě) není postavené na vlastnostech. Ty ti dávají jen bonusy, případně postihy. Rozdíl mezi vlastností 8 a 30 je pouze 11 bodů z bonusů. Proto válečník se silou 8 a levelem 11 bude stejně schopný s mečem, jako prvolevelový obrsvaloun se sílou 30. A pravděpodobně víc, protože bude mít k tomu pěknou řádku featů, HP a skilů, o vybavení nemluvě. Rozdíl mezi silou 8 a 18 je systémově dokonce pouhých 5 levelů.aster3 píše:Ale ostatni vlastnosti sou jakesi tabu protoze jednak nejsou kostky aby se ukazalo kdo kolik ceho ma a jednak se to musi hvezdickovat. Rekneme ze s rozumnyma hracema se da ale co kdyz nastane konflikt ze ja jako hrac budu jineho nazoru na vec co delas ty jako hrac. Dam priklad:
*stehujou se desne tezke vrata v trpaslici bani a nema je kdo nest... Jedna nejmenovana postava si stoupne na nejakej kamen a rve na brachy* Brasi seradte se, potrebuju pomoct odnest dvere, kazdemu 5 stribrnaku ! *brasi se seradi a nesou vrata jak ten neznamy rika*
No a ja bych ti ted jako hrac argumentoval ze kolik mas charisma abys nejakym proslovem donutil trpose horniky aby nehali kutani a sli nest tvoje tezke dvere hodne daleko za nejakych 5 stribrnaku ? Beru v potaz ze ta postava co mnela proslov nebyla brach. Takze ja si myslim ze zas nejsi natolik podmanivy (z ohledem na charisma) abys zburcoval dav trpasliku aby ti pomohli neco delat. Kdezto kdyby se tam objevila nejaka trpaslice s charismou tak bych nerekl ani pul slova … a presne o tom to je …
V uvedené příkladové situaci se dveřma by se muselo něco řešit s jiným hráčem, pokud by si zmíněná trpaslice vylezla na krabici vedle a začala přesvědčovat brachy, ať se s tím netahají. Potom by podle klasického DnD měl nastat skill contest, kde by se vzala, překvapení, nikoli vlastnost Charisma, ale schopnost Přesvědčování, ke které dává charisma bonus. Pokud by nenastal contest s jiným hráčem a situaci by muselo řešit DM, potom by (pokud by bazírovalo na číslech) stanovilo DC přesvědčení brachů a hodilo by, opět, nikoli na vlastnost, ale na skill. V souvislosti s konkrétním zmiňovaným příkladem si pouze dovolím upozornit, aniž bych vynášel nějaké neveřejné informace, že jak drujd tak měňavec mají Přesvědčování jako class skill a odkážu na výše spočítaný nutný rozdíl ve vlasnostech.
Naposledy upravil(a) kokosak dne 15. 3. 2009 10.26, celkem upraveno 2 x.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Ano, to je velmi dobrá otázka. Pokud hraješ Mo konzistentně jako ušláplou a bojácnou, pak předpokládám, že zabití upíra probíhalo ve stylu *utíká před ním*, *krčí se v rohu*, *třesoucíma se ručkama se pokouší zformulovat kouzlo*, *sesílá IGMS a obrací upíra vprach*. Neříkám, že bys to tak hvězdičkoval, ale že ta postava by se u toho tak cítila. Nicméně, pokud prostě jen šla, šla, šla, uviděla upíra, luskla prsty, upír mrtev... a potom se schovává před nějakym blbym orkem (bardem), co si na ní otvírá hubu, pak je opravdu něco špatně.aster3 píše:Kvizova otazka: Mo zabila upira, mela by se bat nejakeho orka ?
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Tak, kokosák mně předběhl..
EDIT: Doplním jen jednu věc a sice, že by postavičku zabití upíra mělo poměrně hodně povzbudit. Tedy po té stránce bojácnosti. Těžko si dokážu představit ušlápnutou postavičku co vyvraždíl lusknutí prstu půl hrobky.
EDIT 2: Co dělala ušláplá bojácná postava v hrobce? Když vylezla ven, pokrýtá pavučinami, zbytky kostí a krve s pytlem lootu, neviděl ji někdo? Když potom o sobě tvrdí, že je jenom neškodná malá … co si o ní ten dotyčný bude myslet?
Také mi schází DC těch ostatních trpaslíků. Co to bylo za trpaslíka co chtěl pomoci? Člen dolobrany? Trpaslík co s ostatníka denně kope v potu tváře? Nebo nějaký náfuka, který je dookola jen uráží a plive na ně? Ideální by bylo, kdyby NPC neexistovali a pak by bylo jednuduché podchytit i tyhle skilly. možná by se ten trpaslík divil, kdo by šel a proč..
EDIT: Doplním jen jednu věc a sice, že by postavičku zabití upíra mělo poměrně hodně povzbudit. Tedy po té stránce bojácnosti. Těžko si dokážu představit ušlápnutou postavičku co vyvraždíl lusknutí prstu půl hrobky.
EDIT 2: Co dělala ušláplá bojácná postava v hrobce? Když vylezla ven, pokrýtá pavučinami, zbytky kostí a krve s pytlem lootu, neviděl ji někdo? Když potom o sobě tvrdí, že je jenom neškodná malá … co si o ní ten dotyčný bude myslet?
Také mi schází DC těch ostatních trpaslíků. Co to bylo za trpaslíka co chtěl pomoci? Člen dolobrany? Trpaslík co s ostatníka denně kope v potu tváře? Nebo nějaký náfuka, který je dookola jen uráží a plive na ně? Ideální by bylo, kdyby NPC neexistovali a pak by bylo jednuduché podchytit i tyhle skilly. možná by se ten trpaslík divil, kdo by šel a proč..
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
-
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
je to sice trochu zpátky, ale ještě dodám:
v nejlepším případě (1. a 2. příklad) je se PŘEDEM s hráčem, na kterýho postava útočí, domluvit, dřív jsem na tohle jako hráč krapet dojel... jde hlavně o to, jestli je ten hráč ochotný dát přednost hvězdičkování a prostě to pěkně zahrát, nebo dá přednost systému (podle pravidel třebas) a bude to ingorovat, popřípadně tellem popožene toho útočníka, aby zaútočil systémově... a tady na to pak navazuje solidarita útočníka, zda zaútočí systémově i přesto, že je druhá postava třebas 3x, 2x větší lvl, k tomu 4x silnější protože je to mnohem silnější build nebo stáhne ocas, odloží nůž protože ví, že nemá šanci a ví, že by ho ani netrefil (což je potom metagame)kokosak píše: Příklad jedna: *zabodne mu kudlu do břicha*
Příklad dva: * pokusí se mu zabodnout kudlu do břicha* na tohle reaguju ve hvězdičkách, podle dané situace.
Příklad tři: *míří mu šípem do oka* Beru to a počítám s tím.… nicméně ať si nikdo (PC ani NPC) nemyslí, že *míření* bůhvíjak pomůže a že garantuje automatický zásah - dle pravidel dá pouze +4 bonus. Za oko je pak milý -8 postih.
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
K tomu příkladu s trpaslíky bych doplnil že je to spíš o hře:
příklad jedna: Elf chce přesvědčit partu trpaslíků aby mu šli s něčim pomoct. Stoupne si na bednu, namyšleně se podívá na trpaslíky a povídá:"Hej, páni trpaslíci, potřebuju něco odtáhnout, každýmu pět stříbrňáků" I kdyby měl vysoké přesvědčování, reakci trpaslíků bych viděl spíš takovou, že se urazí že jim káže "dáké blbé špiclouché" a ohání se směšnou částkou 5 stříbrnejch. Elf asi nakonec bude rád že nedostane od brachů přes hubu(možná trochu přehnané, ale nástin situace). Možná kdyby to elf zahrál jinak trpaslíci by, možná neochotně, šli
příklad dva: Trpaslík(ideálně známej brachů) potřebuju hefnout. Postaví se a požádá brachy o pomoc. Charismá má dejme tomu 6, přesvědčování -2 a stejně trpaslíci pomůžou.
Doufám že sem to napsal tak že je rozdíl jasnej
příklad jedna: Elf chce přesvědčit partu trpaslíků aby mu šli s něčim pomoct. Stoupne si na bednu, namyšleně se podívá na trpaslíky a povídá:"Hej, páni trpaslíci, potřebuju něco odtáhnout, každýmu pět stříbrňáků" I kdyby měl vysoké přesvědčování, reakci trpaslíků bych viděl spíš takovou, že se urazí že jim káže "dáké blbé špiclouché" a ohání se směšnou částkou 5 stříbrnejch. Elf asi nakonec bude rád že nedostane od brachů přes hubu(možná trochu přehnané, ale nástin situace). Možná kdyby to elf zahrál jinak trpaslíci by, možná neochotně, šli
příklad dva: Trpaslík(ideálně známej brachů) potřebuju hefnout. Postaví se a požádá brachy o pomoc. Charismá má dejme tomu 6, přesvědčování -2 a stejně trpaslíci pomůžou.
Doufám že sem to napsal tak že je rozdíl jasnej
Střízlivý nás nedostanou.
A vožralí se nedáme!
Elen - Mladá elfí lučištnice, vítězka turnaje tirínského r.1119 p.v.d.
A vožralí se nedáme!
Elen - Mladá elfí lučištnice, vítězka turnaje tirínského r.1119 p.v.d.
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
… Já bych to viděl ještě takhle, klidně si udělej silny build a myslím, že pokud nebudeš vybíjet dungy jeden za druhym, tak (ikdyž PB není tolerovaný - soudím tak dle mnoha vyjádření na fóru) ti nikdo z vedeni nic neudělá. Ale silny build buď můžeš hrát podle jeho postava a ohánět se pravidly DnD a RP a kdo ví čím a ničeho se nezaleknout. A nebo to převrátíš a budeš hrát silný build i jako postavu normální, která se občas i nových věcí bojí (užvatlanou vovocinnářku), ale když už to takhle budeš hrát a budeš mít silnou postavu, stejně by jsi neměl využívat co postava naplno dokáže ale hrát jí podle jejího charakteru = piráty bys prostě neměl solovat, ikdyž na to papírově budě nakrásně mít.aster3 píše:Ja prave rikam ze kdybych chtel hrat takoveho bouchace tak si naplanuju presne do puntiku jak kazdej lvl naklikam a postavim uber build. Ale na druhe strane moje postavy svedci primo o opaku jak sem psal. A v porovnani s ostatnima kdybych vedel jak to tu chodi pred takovym rokem, tak radci postavim ten uberbuild a budu si stejne hrat na nevinatko. A to jen z toho duvodu ze se tu ty vlastnosti daji hezky okecat ve ****** hvezdickach. A to se mi nelibiRoma píše: Ty chceš hrát milou žvatlající hobitku / krásnou kouzelnici a na druhé straně být bouchač co udělá dung sám a každého namlátí a ještě při tom fest nahrabe?
Roma Spouštěč pro Equilibrii 2.0 NWN Camera mod Listování v PM
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
to sater3: sice pozdě a možná už mimo, ale
víš, vůbec nezáleží na tom jaký máš lvl, nebo jak máš "postavenou" postavu. na Desce existuje hromada postav, které by s menšími či většími problémy , případně s žádnými, celkem v pohodě Akiru dali, přesto do toho nejdou a to např. i z IC strachu, či jiných pohnutek (i když systémově bez problémů) a nechají se deptat ve hře.….to jsou skvělí hráči co hrají RP.
Stejně tak Akira šla do mnoha vyšších lvl a nejednou to odnesla těžkým zraněním a jednou i smrtí (jít na souboj proti nabouchanýmu figt. s obouručkem byla jasná sebevražda). Ale stejně bych to udělal znovu a proč? protože má prostě takovou povahu. V životě si taky rozmyslíš, jestli pujdeš na pěsti s chlapem co má černej pásek v karate. Ale pokud seš agresivní, opilej a namyšlenej frajer, pak je ti to jedno, protože "toho přizdisráče" přece musíš dostat.
tak je imho zbytečný tu brečet jak je tvoje postava IC týrána...
víš, vůbec nezáleží na tom jaký máš lvl, nebo jak máš "postavenou" postavu. na Desce existuje hromada postav, které by s menšími či většími problémy , případně s žádnými, celkem v pohodě Akiru dali, přesto do toho nejdou a to např. i z IC strachu, či jiných pohnutek (i když systémově bez problémů) a nechají se deptat ve hře.….to jsou skvělí hráči co hrají RP.
Stejně tak Akira šla do mnoha vyšších lvl a nejednou to odnesla těžkým zraněním a jednou i smrtí (jít na souboj proti nabouchanýmu figt. s obouručkem byla jasná sebevražda). Ale stejně bych to udělal znovu a proč? protože má prostě takovou povahu. V životě si taky rozmyslíš, jestli pujdeš na pěsti s chlapem co má černej pásek v karate. Ale pokud seš agresivní, opilej a namyšlenej frajer, pak je ti to jedno, protože "toho přizdisráče" přece musíš dostat.
tak je imho zbytečný tu brečet jak je tvoje postava IC týrána...
Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Tohle bych od elfa s vysokým přesvědčováním nečekal. Spíš něco jako "Mistři trpaslíci! Omlouvám se, že vás vytrhuji z vaší činnosti. Je zde taková záležitost, se kterou potřebuji pomoci, neb mi bohůmžel schází sil, ale pro vás to nebude zcela jistě žádná překážka.…"Kapik píše:...Elf chce přesvědčit partu trpaslíků aby mu šli s něčim pomoct. Stoupne si na bednu, namyšleně se podívá na trpaslíky a povídá:"Hej, páni trpaslíci, potřebuju něco odtáhnout, každýmu pět stříbrňáků" I kdyby měl vysoké přesvědčování, reakci trpaslíků bych viděl spíš takovou, že se urazí že jim káže "dáké blbé špiclouché" a ohání se směšnou částkou 5 stříbrnejch.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
právě, záleží jak to uhraje...může mít přesvědčování 100 ale když ty trpaslíky prostě svojí hrou nepřesvědčí tak nepudou i přes jeho velký čísla, to sem se tim snažil říctkokosak píše:Tohle bych od elfa s vysokým přesvědčováním nečekal. Spíš něco jako "Mistři trpaslíci! Omlouvám se, že vás vytrhuji z vaší činnosti. Je zde taková záležitost, se kterou potřebuji pomoci, neb mi bohůmžel schází sil, ale pro vás to nebude zcela jistě žádná překážka.…"Kapik píše:...Elf chce přesvědčit partu trpaslíků aby mu šli s něčim pomoct. Stoupne si na bednu, namyšleně se podívá na trpaslíky a povídá:"Hej, páni trpaslíci, potřebuju něco odtáhnout, každýmu pět stříbrňáků" I kdyby měl vysoké přesvědčování, reakci trpaslíků bych viděl spíš takovou, že se urazí že jim káže "dáké blbé špiclouché" a ohání se směšnou částkou 5 stříbrnejch.
Střízlivý nás nedostanou.
A vožralí se nedáme!
Elen - Mladá elfí lučištnice, vítězka turnaje tirínského r.1119 p.v.d.
A vožralí se nedáme!
Elen - Mladá elfí lučištnice, vítězka turnaje tirínského r.1119 p.v.d.
Drobná oprava šťourala: pokud nemáš odpovídající vlastnost, nebo skill (feat), neměl bys dělat RP k dané záležitosti. Třeba postava bez bodu v umění by neměla hvězdičkovat že hraje na housle jak Paganini. Nicméně, vysokou vlastnost či schopnost je potřeba uhrát a nestačí ji jen mít a "hodit si dvacet".aster3 píše:Dobre, uzavreme to tedy tak ze na vlastnostech nezalezi a treba to zahrat RP.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Rad bych poprosil hrace, aby prizpusobili svoji hru statistikam postavy, predevsim co se tyce rp skillu, a to konkretne skillu PODVADENI a PRESVEDCOVANI.
Pokud neinvestujete do rp skillu ani bodik (tj. hodnota je rovna bonusu za prislusnou abilitu), bylo by velmi vhodne to patricne sehrat ve * *. Pokud postava suverene "lze jako kdyz tiskne" a pritom to "neumi", tak ocekavejte prislusnou reakci NPC. Co se PC tyce, to uz je ciste na vas a smyslu pro hru.
Rovnez dodavam, ze:
Presvedcovani nekoho o pravde (na zaklade pravdivych faktu) -> skill presvedcovani
Presvedcovani nekoho o lzi -> skill podvadeni
Celkem me prekvapilo, ze dokonce nekteri zkusenejsi hraci toto obcas opomijeji.
Pokud neinvestujete do rp skillu ani bodik (tj. hodnota je rovna bonusu za prislusnou abilitu), bylo by velmi vhodne to patricne sehrat ve * *. Pokud postava suverene "lze jako kdyz tiskne" a pritom to "neumi", tak ocekavejte prislusnou reakci NPC. Co se PC tyce, to uz je ciste na vas a smyslu pro hru.
Rovnez dodavam, ze:
Presvedcovani nekoho o pravde (na zaklade pravdivych faktu) -> skill presvedcovani
Presvedcovani nekoho o lzi -> skill podvadeni
Celkem me prekvapilo, ze dokonce nekteri zkusenejsi hraci toto obcas opomijeji.
Jelikož se domívám, že je toto reakce na konkrétně moji hru, nezbývá mi, než odpovědět:
Vzhledem k záležitostem, které se nehodí probírat na veřejném fóru, jsem se rozhodl ukončit svou komunikaci s CM. Na jeho posty až do odvolání odpovídám výhradně tímto sdělením.
Vzhledem k záležitostem, které se nehodí probírat na veřejném fóru, jsem se rozhodl ukončit svou komunikaci s CM. Na jeho posty až do odvolání odpovídám výhradně tímto sdělením.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!