Vlastnosti a jejich vyznam

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Uživatelský avatar
aster3
Příspěvky: 59
Registrován: 29. 1. 2008 9.44
Bydliště: Hag Hargol

Vlastnosti a jejich vyznam

Příspěvek od aster3 »

Na strankach je hezky napsano, kolik bodu v dane vlastnosti ma jaky vyznam ale pak mi nejak chybi pokracovani 18+. Vychazim z toho ze uz pri basic nastaveni de dat jednu preferovanou vlastnost na 18 (mozna i 19) a to je postava na prvnim lvlu. Takze treba postava rekneme nejaka hezka bardka na 1 lvlu umi dat charisma 18+ a muze tedy hrat cituju: "Oslňující krása a chování. Davy jsou za ním schopné jít až na kraj propasti pro jediný úsměv, pro jediný pohled... " Coz je sice hezky, proc ne. Ale co pak skutecna vetrem oslehana a zkusena bardka treba na 15 lvlu ? Zkusenejsi bardka by mnela mit ohodne vecsi sanci nekoho svest nebo okouzlit svoji krasou, nebo sarmem ale to uz spada do kategorie 18+ takze je na tom v podstate stejne jako bardka na 1lvlu (v podstate nezkusena bardka) Slo by to nejak rozepsat rekneme na vlastnosti do 30+ ?
Obrázek
anurin
Příspěvky: 1736
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

Je sice pěkné co tu píšeš, ale charismu 30 bys měl být schopný uhrát nebo ji nehrát. Protože ono je pěkné mít staty vysoké, ale druhá a mnohem důležitější věc, je schopnost uhrát to. Přecijen moudrost 30 by neměl hrát každý jakožto charisma 30. Už několikrát se to tady řešilo. Viz mágové a inteligence. Několikrát si tu lidi stěžovali že ten a ten hraje mága s int 20 ale sám má tak int 10. ( je to jen obrazně, aby se to dalo pochopit, nechci se nikoho dotknout) Tohle je o citu pro hru. Já prostě neskočím do propasti za hloupej úsměv, jenom kvůli charismě 30, ten hráč to prostě musí umět shrát, pak ano.
Naylun
Příspěvky: 3240
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Re: Vlastnosti a jejich vyznam

Příspěvek od Naylun »

V článku o statistikách je mimo jiné napsáno také následujcící:
Předně osobně chápu stupnici vlastností jako logaritmickou, tj. je značný rozdíl u nízkých hodnot, ale u vyšších již takový ne. Např. inteligence 6 nebo 8 je velmi velký rozdíl, kdežto 20 a 22 už jen minimální.
Pokračování tedy již nemá moc význam psát. Mohlo by to vypadat asi tak, že při cha 18 máš hlas velmi podmanivý, na 25 ho máš o malý fousek podmanivější, na 40 o další malý fousek podmanivější atd. Prakticky již není možné hodnoty nad 18 herně rozlišovat, změna je to spíš jen systémová.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4909
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Braenn »

Já to vnímám tak, že změny 20+ se pak projeví pouze tím, jak postava umí se svými "schopnostmi/přednostmi" nakládat a využít je.
Tzn, bardka s char 18 je možná nádherná (já bych řekla hodně hezká vzhledem k průměrným číslům), ale s charismou 28 už ví, jak pomocí toho získat co chce, umí ovládat hlas dle libosti a do poslední špetky tu "krásu" využít (systémově - bonus do charismy se promítne do přesvědčování, blufování.…)
Kouzelník s inteligencí 26 není o nic chytřejší než kouzelník s 20, ale vyzná se, má zkušenostia umí v tom chodit (opět bonus do čarozpytu, soustředění..)
Každopádně brát s rezervou.
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

Braenn píše:Já to vnímám tak, že změny 20+ se pak projeví pouze tím, jak postava umí se svými "schopnostmi/přednostmi" nakládat a využít je.
Tzn, bardka s char 18 je možná nádherná (já bych řekla hodně hezká vzhledem k průměrným číslům), ale s charismou 28 už ví, jak pomocí toho získat co chce, umí ovládat hlas dle libosti a do poslední špetky tu "krásu" využít (systémově - bonus do charismy se promítne do přesvědčování, blufování.…)
Kouzelník s inteligencí 26 není o nic chytřejší než kouzelník s 20, ale vyzná se, má zkušenostia umí v tom chodit (opět bonus do čarozpytu, soustředění..)
Každopádně brát s rezervou.
Jj, vnímám to dost podobně. Představa zvyšování nad počáteční maxima (18-20) by jinak byla dost absurdní. U nehumanoidních ras je to trochu jiné, tam se klidně dá považovat taková vlastnost za TAKOVOU - obr nemá sílu jen z toho, že s ní umí zacházet, andělské bytosti jsou taky spíš nepopsatelně nádherné, než že by věděly "jak na to." Tyto vlastnosti pak mohou být pro člověka nedefinovatelné jinak než silný/obratný/odolný/… jako XY. Jinými slovy taková NPC sama udávají hodnotu na škále výše té které vlastnosti.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Aefar
Příspěvky: 3162
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

IQ

Příspěvek od Aefar »

Já jenom nadhodím akademickou otázku.

Jak se v běžném životě (99% činností) projeví rozdíl mezi IQ 130 a IQ 150?
A jak mezi IQ 60 a 80, 80 a 100, 100 a 120?

To logaritmické přirovnání je podle mě docela v pořádku. A dá se aplikovat i na ostatní vlastnosti...

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Co můžu usuzovat z orientačního pozorování některých členů menzy, tak znatelné (a ne vždy v tom pozitivním smyslu slova). Ovšem převodník IQ na statistiky je v podstatě konstantní koeficient 0,1. Tj, IQ 120 je 12, IQ 160 je 16 … už jsme doma? Kdo z vás zahraje i těch 14? :-) A kdo zahraje 26? Bohové, zlatá AD&D, tam mág s inteligencí 17 byl už něco.

A s charismou je to stejné.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Uživatelský avatar
aster3
Příspěvky: 59
Registrován: 29. 1. 2008 9.44
Bydliště: Hag Hargol

Příspěvek od aster3 »

anurin píše:
my si asi nerozumime. ja rikam ze postava na 1 lvlu (pokud to dobre zahraje) tak muze s charizmou 18 : "Charisma - Oslňující krása a chování. Davy jsou za ním schopné jít až na kraj propasti pro jediný úsměv, pro jediný pohled... "

Takze postava na 1 lvlu se na tebe muze usmat a ty jak trupik pudes na kraj propasti. Pak vyborne zahraje "pohled s charizmatem 18" a ty do te propasti upadnes, protoze si desne uchvacenej z jeji krasy nebo chovani se, nebo proste kuli jeji charizma. Velice rad bych videl jak by si se zachoval v tehle extremni situaci:
Ork zena s charismou 16 je nalicena a ma rukavicky (char18) jinak cela v hadrech typickych pro orky se na tebe usmeje a ty ji budes nasledovat k propasti ? a pak se na tebe podiva, pokyne aby si skocil a ty skocis protoze ma char 18 ? (napsal sem velice zkracenou verzi, samozrejme te muze okouzlovat hvezdickama kdejak aby te dostala kam chce ale de o tu pointu)

Kdezto treba kdyz si vememe silu tak to je o necem jinem. System ti sam uhlida jak moc si silnej a projevuje se to v systemovych cislech a hodech. takze to nejak nespochybnis. Kdezto vlastnosti jako int a char zalezi na tom jak tomu vy rikate "citu pro hru". Ale jedine co je udelane tak je ta hlaska "zere" nijak jinak to neni osetreno.
A pak se stavaji takove ty pripady jako treba muj pulork ktery ma int 14 a dojde k ohni:
Ork: "dobry den"
Ostatni: "Hele nejakej smradlavej ork a jak umi mluvit"
Ork: "Proc bych nemel umit mluvit ? *prisne se na ne podiva*
ostatni: "Protoze si velka tupa ork ! *krouti hlavou*

A ja se ptam ze jaky ma pak smysl cpat treba do charizmy vic bodu, kdyz uz to v podstate z RP hlediska nema vyznam. Nebo jen velmi velmi nepatrnej vyznam. To ze to ma systemovy vyznam treba do savu a podobne o tom ted nemluvim, mluvim o RP vysvetlenich a hvezdickovani s ohledem na vlastnost 18+ a to nejen charisma. Jedinej konstruktivni prizpevek vidim od Braen ktera napsala ze charizmatem se vylepsuji i jine aspekty postavy jako treba presvedcovani, podvadeni atd. to beru.
Obrázek
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4909
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Braenn »

- koukni do topicu kam tě odkazoval Drake. Charisma se tam řeší
- skákání do propasti ber s nutnou rezervou, asi jako všechna ostatní přirovnání, od vyplouvání tisíce lodí po laní oči.
- doporučuji brát charismu jako vzhled a krásu, pokud není vysloveně řečeno jinak. Charismu osobnosti musí postava uhrát (jako int.), jinak zůstane pěkná, ale prázdná.
- ber s jistou rezervou i veškerá čísla statistik a jejich dopady. Logicky totiž nevysvětlší, že si na 1. lvl můžeš zvednout při dobé konstalaci charismu i o 12 bodů (tedy o víc pokud by to systém dovolil). Vůbec je lepší nebrat všechny příklady tak striktně.
- tebou popsaná situace s orkem je v pořádku, neboť tupý ork je standartem a tak se k němu ic postavy staví. Je na tobě představit jim tvého orka jinak.
- cpát body do charismy má cenu, pokud to chceš/potřebuješ. Systémově je to třeba jen u některých povolání, asi jako můžeš mít moudrou postavu, aniž bys do toho investoval 30 bodů.
- a když se vrátím k tomu podstatnému, koukni do topicu kam tě odkazoval Drake:)
(- a píšu se s dvěma "n")
Naposledy upravil(a) Braenn dne 14. 3. 2009 9.52, celkem upraveno 4 x.
magnumik
Příspěvky: 1692
Registrován: 1. 12. 2006 1.10
Bydliště: Nejjižnější Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnumik »

aster3 píše:...A pak se stavaji takove ty pripady jako treba muj pulork ktery ma int 14 a dojde k ohni:
Ork: "dobry den"
Ostatni: "Hele nejakej smradlavej ork a jak umi mluvit"
Ork: "Proc bych nemel umit mluvit ? *prisne se na ne podiva*
ostatni: "Protoze si velka tupa ork ! *krouti hlavou*…
Zajímalo by mě jak bys tohle chtěl ošetřit :) leda napsat si něco do popisu postavy... ale tenhle případ je prostě o tom, že existujou předsudky... Elf je hezkej a chytrej nebo hezkej a hbitej, trpaslík odolnej a protivnej, ork silnej a tupej... Tomu se stejně neubráníš... kor u inteligence, protože jak chceš popsat inteligenci na postavě, aby to ostatní viděli na první pohled? "Má velmi sofistikovaný výraz ve tváři"? Ostatní před sebou stejně vidí orka a stejně zapůsobí ty předsudky... A tak si tu pozici chytrýho orka musíš vydobít.

no a pokud bys měl orka s charizmatem 18 tak to bude to samý v bledě modrym, pokud u toho ohně nebudou sedět samý orkové... páč většinou se párujou orci s orkama, trpaslíci s trpaslíkama, protože ty rasy mají vlastní představu o tom co je to vnější krása... trpaslíci si potrpý na pořádně oplácaný trpaslice s velkýma prsama a zadkem a uplně nejlíp kdyby měly taky fousy, ale kterej člověk se ti do takové zabouchne i kdyby měla charizma 30?...Lidi a elfové to je něco jinýho páč sou si natolik vzhledově podobní, že se ty ideály částečně prolínaj. A krom toho charizma, jak už bylo milionkrát zmíněno, není jenom o vzhledu, ale i o osobnosti (například důležitý pro vojevůdce a vládce) a takoví hráči si tuplem musí to uznání a následování vydobít tím jak se chovají, rozhodují. A naopak samozřejmě může pěkná elfka mít nízký charizma... kolikrát sem potkal pěknou holku na pohled, ale když sem se s ní dal do řeči tak sem si řekl "huh, tak to teda ne...sbohem" To je všechno co sem k tomu chtěl říct.
Akira
Příspěvky: 883
Registrován: 16. 10. 2007 11.31

Příspěvek od Akira »

drake: tak to hraju špatně..měl bych hrát 12,5 :D aspon podle výsledků :megalol:
Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

aster3 píše:A pak se stavaji takove ty pripady jako treba muj pulork ktery ma int 14 a dojde k ohni:
Ork: "dobry den"
Ostatni: "Hele nejakej smradlavej ork a jak umi mluvit"
Ork: "Proc bych nemel umit mluvit ? *prisne se na ne podiva*
ostatni: "Protoze si velka tupa ork ! *krouti hlavou*
Jak píše magnumik je to o předsudku. Nedávno došlo k jistým dvoum záležitostem v Tirianu a v jednom případě byl udělen trest, protože šlo o "tupouna", ve druhém, páč šlo o "normálního" jedince.

Vlastnost je nadsázka... potřebuje jí hlavně herní mechanika, kdežto vše ostatní je o tom jak to dokáže kdo uhrát. :bigwink:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Myslim, ze by se hodilo, kdyby nekteri lide pristupovali k tvorbe postavy trochu "odjinud". Kdyz si planujete (vyrabite) postavu, meli byste si ji nejdriv celou predstavit, jaka bude, jak bude vypadat a jak se bude chovat, a pak podle te predstavy rozdelit bodiky do vlastnosti (pritom se zhruba tak nejak drzet zminovane tabulky), a pocitat s tim, ze vas ceka 4, max 5 bodiku, o ktere jdou vlastnosi jeste behem vyvoje postavy zvednout.

Takze neprirazovat vlastnosti vasim cislum, ale mit nejdriv propracovanou postavu a systemove ji poskladat podle te predstavy. Vase cisla vam stejne nikdo nevidi, jen DMko a vetsina vnejsiho dojmu (jak je silna, jak asi odolna, jak moudra), zavisi na tom, jak dobre to jste schopni predvest.

Tim aspon nebudou vsichni valecnici stejne postaveni, vsichni mnisi a druidi s podobnymi cisly a tak podobne. Pokud chcete hrat tajtrlujiciho potresteneho hobita nebo cloveka na kraji spolecnosti a ozralce, tezko mu budete davat vysokou moudrost, ac to ke svemu povolani mnicha nebo druida (nebo kdo vi co jede jeste pres wis) potrebuje.

A kdyz budete premyslet spis v pomernych velicinach nez o tom, co presen znamena tohle cislo... (ne mam obr 20 a char 19, kam ten bodik dam?, ale "moje postava uz ma obratnost stejne dobrou jako charismu. neplanoval jsem ale, ze bude tuze obratna a ta charisma je jen takovy bonusik? .. Takze ted zvednu obratnost!") - tak pak se vam kolem sve postavy vsechno mnohem vic zjednodusi. : )

(Je mi jasne, ze tenhle zpusob nebude zrovinka pro lidi, kteri si uroven od urovne planuji, co si nejlepe vzit, aby vyhnali co nejvic OC nebo aby dostali IGMS na co nejbrzci urovni - temhle tabulkohunterum, pro ktere jsou cisla v deniku a charakter postavy spis veci oddelene, nez jedna a ta sama, nic nepomuze ; ))

A ony ty rozdily ve vlastnostech jsou nakonec stejne na nic, kdyz se nekdo (druhy hrac, nebo DM) rozhodne, ze bude hazet na skill vs. bonus za vlastnost, nebo bonus vs. bonus. (brrr, naskakuje mi z toho pomysleni husi kuze : )) Rozdil mezi postavou se silou 10 a postavou se silou 18 je pak k smichu, ac by mel byt contest jednoznacny : )
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
anurin
Příspěvky: 1736
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

Souhlasím s Balrogem. Ještě je důležité uvědomit si co jsem jako hráč schopný uhrát. Ona samotná představa postavy je mnohdy jiná než realita.
Uživatelský avatar
aster3
Příspěvky: 59
Registrován: 29. 1. 2008 9.44
Bydliště: Hag Hargol

Příspěvek od aster3 »

Rad bych dodal ze tohle co popisuje Balrog je sice hezke a mnelo by to tak byt. ale je tu jedno velke ALE. Uvedu priklady z praxe:

-Moje prvni postava carodejka elfka s hodne inteligenci a rekl sem si ze to je HCRP tak nedam do sily nebo odolnosti ale krom int nacpu bodiky jeste do krasy pac je jakoze hezka. Tak sem ji pustil do sveta jako nebojovou postavu s charismou (co vubec dela z te postavy degradujici a hodne slabou co se tyce boje) Potkal sem snad prvni postavicku valecnika a RP hrajeme hrajeme az prijdu na to ze na 15lvlu sam vymlati cele loupezniky. Sam vymlati, sam si vydela najednou tak 5-10 zlatek na tu dobu a ja s mou postavou mu muzu akorat tak stat za zadkem a cumet na HCRP.

-Moje druha postava ovocinarka Mo absolutne nekonfliktni charakter z pocatku. Po technicke strance je to zen archer to znamena ze strili lukem pres moudrost. Kdybych stavel uber build tak vemu misto gnoma Elfa a usetrim jeden feat abych mohl hnedka pouzivat dlouhej luk (kterej je mimo jine taky hodne co se tyce dmg lepsi) a nedavam si epilepsii. Ale ja si zas rekl dyt co HCRP servr tak si neudelam uber build ale udelam ji slabsi. Kratky luk, epilepsie, spotreboval sem vic featu abych mohl vubec strilet z luku atd.


Takze si nemyslete ze ja sem zrovna ten co tu kouka v prvnim rade na cisla. Ja na cisla vubec nekoukal do te doby nez z moji absolutne nekonfliktni postavy Mo udelali IC lharku a drbnu, zmlatili ji, vyhrozovali ji a podobne. Jako jo proc nevyhrozovat male holce ktera je ovocinarka a penez taky moc nema. Co na tom ze ji vyhrozuje bard/RDD ktery se niceho neboji, sepisuje knizky o jedech a vubec pusobi dojmem ze vsude byl a vse videl. Jasne, hraje to RP a hodne dobre, proto to beru ALE kdyby moje postava byla z hlediska RP ponekud vice nafoukla a hrda a mnela same pozitiva (nebojacna, vyznala se v jedech pastech a podobne) jako spominany bard tak pak by prislo na cisla (v pvp boji) Takze ono je to hezke hrat tak jak pises Balrogu ale ty bodiky neni tak uplne jedno kam je cpes. Neber to jako utok, si jeden z mala racu ktereho mam svym zpusobem rad :bigwink:

A pro hvezdickare : Maloktery hrac dokaze prijmout ze by mohl v necem prohrat s low lvlem ve hvezdickovem souboji. Jako priklad znova uvedu dotycneho barda RDD, ktery se absolutne nebal velkeho silneho nepratelsky se chovajiciho orka na namesti kterej tam delal bordel. Proste bard byl proste king protoze proste na to mnel. Kdezto tam byla tehdy i Mo a ta se nehala vyhvezdickovanim zvednout dole hlavou, nehala sebou trast a dokonce ji upadli i nejake penizky danym orkem. A to kdybych pouzival cisla nebo se choval jak ten bard tak chudak velkej zlej svalnatej ork by byl otloukanek od maleho devcete. Asi tolik sem chtel rict a ma to hodne spolocneho se statama.
Obrázek
Roma
Příspěvky: 426
Registrován: 21. 5. 2008 17.39

Příspěvek od Roma »

Moc ti aster3 nerozumím...
To by jsi s tou krásnou kouzelnicí taky chtěla vyvražďovat bandity a šacovaj jejich mrtvá těla a vybírat truhly aby jsi vydělala tak 5-10 zlatek a cítila se v HCRP světe spokojená?

A Mo.. epilepsii bych se já neoháněl, protože jistě jsis ty záporné body (-16) vyvážila na něčem jiném. Máš-li pouze runu epilepsie, pak to samozřejmě přehlédni a přijmi omluvu. Tu část o IC osudech Mo bych sem netahal, protože tady imho nemají co dělat, nevím jestli jsi pro jiné otloukánek, ale pokud ano, tak bych to připisoval charakteru vovocinářky a ne tomu, že máš slabý build na low lvl.

Ty chceš hrát milou žvatlající hobitku / krásnou kouzelnici a na druhé straně být bouchač co udělá dung sám a každého namlátí a ještě při tom fest nahrabe?

A k hvězdičkám... ty nastupují tam, kde nestačí systém a nebo se tak hráči dohodnou. A ano, mnoho hráčů by se takhle systémově slabší postavou nenechalo převálcovat, ale ty jsis z toho měla odnést pěknou hru a ne být naštvaná, že to tak jiní nedělají. A nebo hrej tu malou hobitku jako rváčku, co se klidně orkovi postaví a nasekej mu na zadek...

A nebo... Kontroluj si lvl sebe a toho barda/rdd a až na něj budeš systémově mít, tak mu pěkně RP vytři zrak, jaká jsi odvážná a pak ho CvC killni a pak se zase vrať k prodávání štáviček. - poslední věta myšlena ironicky a neútočně.
Roma Spouštěč pro Equilibrii 2.0 NWN Camera mod Listování v PM

Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
kokosak
Příspěvky: 2954
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

aster3 píše: *statistiky*
Sílu, odolnost a obratnost si stačí jen dát do bodíků. Inteligenci, moudrost a charisma je nutné uhrát. Pokud se postava chová jako idiot, nikdo nebude brát v potaz že má inteligenci 28. Když si to u někoho rozhází svýmy činy, nepomůže jí ani nadpozemská krása. V tom směru už dokonce mohou padat výrazy jako "kráva křídlatá" a ostří se kudličky ;)
aster3 píše: *low level čarodějka a build ovocnářky*
Nechápu. Možná by to chtělo osvětlit, co tím chtěl básník říct.
aster3 píše:*bard*
Ehm. Trochu tahání IC informací na fora, nezdá se ti? Zkus příště radši napsat "nejmenovaná postava", takhle se stačí kouknout na playerlist, pokud to člověku hned není jasné. Jinak chápu, že tvá postava má s tím oným "neznámým" IC konflikt a stěžuješ si, že na něj papírově nemáš, i kdyby tvoje postava do konfliktu šla. PROČ na něj nevyšlápla, to je čistě tvoje věc. Udělal sis bojácnou postavu? Tvoje volba. Stejně jako si někdo může udělat postavu co neví, co je strach. Připomíná mi to trochu situaci, kdy velkej zlej nabušenej ork se nechával seřvat od malého, křehkého, slaboučkého "nejmenovaného" druid/šiftra a nedal mu jednu pěstí. Proč si maličký dovolil na velkého? Protože viděl spoustu nebezpečněji vypadajících protivníků, kterým dal co proto. Proč se velký bál malého? Těžko říct.
aster3 píše:*Otloukání se a souboj s low levlem*
Hvězdičkovaný souboj může být jedna z největších prasáren co je. Záleží na podání.

Příklad jedna: *zabodne mu kudlu do břicha*. Něco takového si ode mne vyslouží tak maximálně ignorování a spíš mi naznačí, že protivníka musím umlátit systémově. Jedinou vyjímku tvoří případ, kdy by moje postava nebyla schopná se bránit (svázaná, spící apod.)
Příklad dva: * pokusí se mu zabodnout kudlu do břicha* na tohle reaguju ve hvězdičkách, podle dané situace.
Příklad tři: *míří mu šípem do oka* Beru to a počítám s tím.… nicméně ať si nikdo (PC ani NPC) nemyslí, že *míření* bůhvíjak pomůže a že garantuje automatický zásah - dle pravidel dá pouze +4 bonus. Za oko je pak milý -8 postih.

Nemůžeš si zkrátka vynucovat ve hvězdičkách výsledek systémově ošetřené činnosti. Vlastně i neošetřené. Že v CvC (neplést si s PvP) mají výhodu postavy bojově postavené s odpovídajícímy vlastnostmi, nebo prostě "jen" levelově vyšší, to je prostě fakt. Smiř se s tím.
Naposledy upravil(a) kokosak dne 15. 3. 2009 7.47, celkem upraveno 1 x.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Uživatelský avatar
aster3
Příspěvky: 59
Registrován: 29. 1. 2008 9.44
Bydliště: Hag Hargol

Příspěvek od aster3 »

Roma píše: Ty chceš hrát milou žvatlající hobitku / krásnou kouzelnici a na druhé straně být bouchač co udělá dung sám a každého namlátí a ještě při tom fest nahrabe?
Ja prave rikam ze kdybych chtel hrat takoveho bouchace tak si naplanuju presne do puntiku jak kazdej lvl naklikam a postavim uber build. Ale na druhe strane moje postavy svedci primo o opaku jak sem psal. A v porovnani s ostatnima kdybych vedel jak to tu chodi pred takovym rokem, tak radci postavim ten uberbuild a budu si stejne hrat na nevinatko. A to jen z toho duvodu ze se tu ty vlastnosti daji hezky okecat ve ****** hvezdickach. A to se mi nelibi
Obrázek
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

aster3 píše: Takze ono je to hezke hrat tak jak pises Balrogu ale ty bodiky neni tak uplne jedno kam je cpes. Neber to jako utok, si jeden z mala racu ktereho mam svym zpusobem rad :bigwink:
Podivej mnou popsanym zpusobem tu hraju uz dva a pul roku - takze si myslim, ze je videt, ze "to jde" ;)

A je na kazdem, zda se rozhodne uzirat se a vztekat se s jinymi, kteri treba nehraji dobre nebo nejsou soudni, nebo zda se bude soustredit na to, aby si dobre zahral sam, aby svoji postavicku uhral co nejlip, nejziveji, nejzábavneji pro ostatni a podle sveho nejlepsiho svedomi.

Myslim, ze do tveho stavu zoufalosti se tu dostane cast hracu, co tu nejaky cas hraji - a je na kazdem, jakou cestu si vybere (nebo jestli ho to otravi natolik a ztrati vuli, ze odejde).

Mezi cestami dvemi rozhodni se, padawane mlady.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Odpovědět