Stránka 1 z 1

Prechody lokaci

Napsal: 15. 3. 2009 2.21
od aster3
Libi se mi jak se tu lidi ohani hvezdickovym obchazenim systemovych veci jakozto RP, dobre je to HCRP ale fakt du do kolen kdyz moje postava nestihne utect z boje z ciste technickeho duvodu jako je ta modra plocha na prechod lokace. Nektere ty plochy sou fakt velice velice veeelice neviditelne nebo oznacene jen malym prozkem na ktery se da jen obtizne kliknout. Zejmena kdyz probiha tuhy boj. A co je jeste horsi tak je ze se pri vecsim poctu hracu da prejit za tu modrou plochu, kde pak hordy nepratel obklici postavu a ta nema pak moznost vylezt pryc z te lokace.

Takze rikam jen to ze ty prechodove lokace mne stvou protoze sem kuli nim neumrel 1x. Z RP hlediska to vypada tak ze moje postava neumi vyjit tocenou chodbou napr po ktere prisla a naopak z nepochopitelneho duvodu. A kdyz uz sem ten lightbuger ci jak mne to nazyvate tak si nejdriv opravte veci ktere se daji.

A jeste se chci zeptat proc je 99% dveri zamcenych ? Zamcenych na specialni klice takze neodemknutelnych. Dvere jeste jaks taks pochopim ale nepochopim zamcene zavesy napr ve skretich jeskynich. Postava se tam bugne za ten zaves a zaves je jednak zamcenej a jednak nejde ani rozbit ani rozseknout ani nic. Co to ma probuh jake RP duvody ? Ledaze by ti breptalove ocarovali sve zavesy a delaji z nich smrtici paste pro zvedave dobrodruhy nebo ja nevim. Ale je to velice velice zvlastni udelat zamcene zavesy

Napsal: 15. 3. 2009 7.52
od kokosak
Není to doufám veřejné se přiznání k pokusu o utíkání z boje přes lokace a zneužití toho, že ty potvory prostě za přechod nepujdou, i když mají postavu prakticky obklíčenou, že ne? ;)

Napsal: 15. 3. 2009 9.40
od aster3
kokosak píše:Není to doufám veřejné se přiznání k pokusu o utíkání z boje přes lokace a zneužití toho, že ty potvory prostě za přechod nepujdou, i když mají postavu prakticky obklíčenou, že ne? ;)
Ono je zakazane odejit z lokace behem boje ? :blink:
ad1. nevim proc a nevim jak to je ale z nekterych lokaci npc proste projdou i do druhe lokace a prenasluduji dal
ad2. nevidim v tom nic neRP kdyz postava chce utect ci uz z hlediska ze se lekne presily nebo z hlediska ze pocituje ze nezvlada situaci
ad3. ty si nikdy neodesel pred enemy do jine lokace ? (mozna kdyz te treba honil jezevec a ty si ho nechtel zabit, nebo mravenec nebo neco...)

Napsal: 15. 3. 2009 10.22
od kokosak
Záleží na situaci. Příklad jedna: postava bojuje poblíž přechodu s přesilou nepřátel. HP klesají, postava nezvládá.… klik na přechod. Žádné z NPC za ní neběží... proč? Kvůli tomu, že jsou za přechodem. Jasné zneužití engine. Příklad dva. Postava bojuje někde uprostřed lokace. Bojuje, bojuje.. a dojde k názoru, že nezvládá a jme se utíkat. Utíká tak dlouho, až pronásledovatlelé ztratí chuť. Myslím, že v (nyní již promazaných) flame bys našel příklad, ve kterém DM dokonce za toto chování udělilo expy (i když se technicky ukliklo a místo toho je ubralo... proto vznik zbytečného flame).
aster3 píše:ad3. ty si nikdy neodesel pred enemy do jine lokace ? (mozna kdyz te treba honil jezevec a ty si ho nechtel zabit, nebo mravenec nebo neco...)
Hmmmm... *přemýšlí* Ne v tom smyslu, že by to mělo vyřešit konflikt. Pokud bojuju, tak bojuju... a pokud utíkám, tak prostě utíkám. A stejně jsem rozpačitý z toho, že mám jít na přechod, protože vím, že některé NPC za mnou prostě systémově nepřejde. Jenže zastavit se JEN proto, že je tam přechod je zase stoprocentní orientace na mechaniku. Není IC důvod se tam zastavit. Ale i tak se snažím pronásledovatele primárně setřást v lokaci, nebo aspoň nabrat nějakou vzdálenost mezi sebou a nepřítelem a teprve poté lokaci opustit (což se v rovné chodbě s dvěma východy dělá blbě).

Re: Prechody lokaci

Napsal: 15. 3. 2009 11.00
od hrusi
aster3 píše:A jeste se chci zeptat proc je 99% dveri zamcenych ? Zamcenych na specialni klice takze neodemknutelnych. Dvere jeste jaks taks pochopim ale nepochopim zamcene zavesy napr ve skretich jeskynich. Postava se tam bugne za ten zaves a zaves je jednak zamcenej a jednak nejde ani rozbit ani rozseknout ani nic. Co to ma probuh jake RP duvody ? Ledaze by ti breptalove ocarovali sve zavesy a delaji z nich smrtici paste pro zvedave dobrodruhy nebo ja nevim. Ale je to velice velice zvlastni udelat zamcene zavesy
Nechápu, že se tu rozčiluješ nad takovou trivialitou jako jsou nějaký zamknutý dveře nebo závěsy. Asi ti není úplně jasný, že není v možnostech tvůrců světa (asi by to ani neunes server), aby za každejma dveřma co si zamaneš byl nějakej prostor (lokace) do kterýho by jsi mohl vlézt. Chceš IC vysvětlení? Za těma dveřma někdo bylí, kdo nechce, aby mu tam někdo chodil. Nebo k vám domů normálně chodí lidi z ulice? :smile: Co se týče těch závěsů, když víš, že se bugujou a stejně nejdou otevřít tak proč k nim vůbec chodíš, když to není nezbytně nutný? Mě osobně se teda ještě nestalo, abych měl s nějakým závěsem nějakej problém. Je zamčenej...? No a co? Proč nejít někam jinam... Je snad málo pěknejch míst na desce? Toužíš snad po skřetích blechach v jejich stanu? :bigwink:

Re: Prechody lokaci

Napsal: 15. 3. 2009 11.46
od Tomyn
hrusi píše:
aster3 píše:A jeste se chci zeptat proc je 99% dveri zamcenych ? Zamcenych na specialni klice takze neodemknutelnych. Dvere jeste jaks taks pochopim ale nepochopim zamcene zavesy napr ve skretich jeskynich. Postava se tam bugne za ten zaves a zaves je jednak zamcenej a jednak nejde ani rozbit ani rozseknout ani nic. Co to ma probuh jake RP duvody ? Ledaze by ti breptalove ocarovali sve zavesy a delaji z nich smrtici paste pro zvedave dobrodruhy nebo ja nevim. Ale je to velice velice zvlastni udelat zamcene zavesy
Nechápu, že se tu rozčiluješ nad takovou trivialitou jako jsou nějaký zamknutý dveře nebo závěsy. Asi ti není úplně jasný, že není v možnostech tvůrců světa (asi by to ani neunes server), aby za každejma dveřma co si zamaneš byl nějakej prostor (lokace) do kterýho by jsi mohl vlézt. Chceš IC vysvětlení? Za těma dveřma někdo bylí, kdo nechce, aby mu tam někdo chodil. Nebo k vám domů normálně chodí lidi z ulice? :smile: Co se týče těch závěsů, když víš, že se bugujou a stejně nejdou otevřít tak proč k nim vůbec chodíš, když to není nezbytně nutný? Mě osobně se teda ještě nestalo, abych měl s nějakým závěsem nějakej problém. Je zamčenej...? No a co? Proč nejít někam jinam... Je snad málo pěknejch míst na desce? Toužíš snad po skřetích blechach v jejich stanu? :bigwink:
no tak to mě teda jo stojíš u soudku(loot) do kterýho koukáš a najednou ze stanu vyběhnou skřeti a tvou postavu nevím jak odsunou za ten závěs, kterej je na chvilku otevřenej a pak se zavře a nedá se nic dělat, než buď využít bugu se soudkem piva nebo vyvolanou potvorou což ne vždy zabírá, nebo tedy obtěžovat DM, aby jsi se vyprostil

Napsal: 15. 3. 2009 11.48
od Kapik
kokosak píše:
Nevim jak ty, ale já svoji postavu nenechám chcípnout kvůli OOC věci jako je přechod....krom toho nikdy nemůžu vědět jestli mě potvůrky nebudou sledovat. Když prostě postava bojuje, je kolem ní dejme tomu(vymyšlený příklad) 30 elitních skřetů, vzadu vidí 5 šamanů a 2 lukostřelce, asi se stáhne, nebude bojovat dál jen proto že tam je přechod, přes kterej když proleze tak ji potvůrky nebudou pronásledovat.
Zase neříkám ale, že je dobře zalízt za přechod a tam se zastavit....ale když postava přeběhne za přechod a běží třeba nakonec lokace, pak se ohlídne a zjistí že už není pronásledovaná, to je imho v pořádku

Napsal: 15. 3. 2009 11.57
od Darmonlor
kokosak píše:Záleží na situaci. Příklad jedna: postava bojuje poblíž přechodu s přesilou nepřátel. HP klesají, postava nezvládá.… klik na přechod. Žádné z NPC za ní neběží... proč? Kvůli tomu, že jsou za přechodem. Jasné zneužití engine. Příklad dva. Postava bojuje někde uprostřed lokace. Bojuje, bojuje.. a dojde k názoru, že nezvládá a jme se utíkat. Utíká tak dlouho, až pronásledovatlelé ztratí chuť. Myslím, že v (nyní již promazaných) flame bys našel příklad, ve kterém DM dokonce za toto chování udělilo expy (i když se technicky ukliklo a místo toho je ubralo... proto vznik zbytečného flame).
jj, přesně tak.
Mimochodem, ona je to taky celkem dvousečná věc :) Jednou se mi stalo, že jsem zdrhal před bandou bestií chodbou dungu úzkou chodbou až jsem doběhl k přechodu. No, nebylo kam jinam zdrhat, tak jsem šel přes něj. Co čert nechtěl, milé potvůrky za mnou a naspawnovaly se přede mnou. No, výsledek je snad jasný :)

Re: Prechody lokaci

Napsal: 15. 3. 2009 11.59
od Street_cz
Tomyn píše:
hrusi píše:
aster3 píše:A jeste se chci zeptat proc je 99% dveri zamcenych ? Zamcenych na specialni klice takze neodemknutelnych. Dvere jeste jaks taks pochopim ale nepochopim zamcene zavesy napr ve skretich jeskynich. Postava se tam bugne za ten zaves a zaves je jednak zamcenej a jednak nejde ani rozbit ani rozseknout ani nic. Co to ma probuh jake RP duvody ? Ledaze by ti breptalove ocarovali sve zavesy a delaji z nich smrtici paste pro zvedave dobrodruhy nebo ja nevim. Ale je to velice velice zvlastni udelat zamcene zavesy
Nechápu, že se tu rozčiluješ nad takovou trivialitou jako jsou nějaký zamknutý dveře nebo závěsy. Asi ti není úplně jasný, že není v možnostech tvůrců světa (asi by to ani neunes server), aby za každejma dveřma co si zamaneš byl nějakej prostor (lokace) do kterýho by jsi mohl vlézt. Chceš IC vysvětlení? Za těma dveřma někdo bylí, kdo nechce, aby mu tam někdo chodil. Nebo k vám domů normálně chodí lidi z ulice? :smile: Co se týče těch závěsů, když víš, že se bugujou a stejně nejdou otevřít tak proč k nim vůbec chodíš, když to není nezbytně nutný? Mě osobně se teda ještě nestalo, abych měl s nějakým závěsem nějakej problém. Je zamčenej...? No a co? Proč nejít někam jinam... Je snad málo pěknejch míst na desce? Toužíš snad po skřetích blechach v jejich stanu? :bigwink:
no tak to mě teda jo stojíš u soudku(loot) do kterýho koukáš a najednou ze stanu vyběhnou skřeti a tvou postavu nevím jak odsunou za ten závěs, kterej je na chvilku otevřenej a pak se zavře a nedá se nic dělat, než buď využít bugu se soudkem piva nebo vyvolanou potvorou což ne vždy zabírá, nebo tedy obtěžovat DM, aby jsi se vyprostil
bohužel, i toto se stává a z mý zkušenosti je to opravdu nepříjemná věc, zvlášť, když se nemáš jak vyprostit a DM nehraje

Napsal: 15. 3. 2009 13.09
od Pavel Urban
Kapik píše:Zase neříkám ale, že je dobře zalízt za přechod a tam se zastavit....ale když postava přeběhne za přechod a běží třeba nakonec lokace, pak se ohlídne a zjistí že už není pronásledovaná, to je imho v pořádku
Klidně se můžeš kus za přechodem zastavit (když už jím proběhneš). Myslím, že takové prchnutí i přes přechod není problém, dokud si z toho hráč neudělá taktiku boje a nebude přechod v boji zneužívat (např. nakoukne, bojuje, dokud nemá namále, pak zmizí, vyléčí se/restne a jde zpět, a to celé dokola).
Nikdo vás nejspíš nebude kamenovat, pokud budete jednat rozumně, nebo když do přechodu vběhnete nedopatřením (zrovna nedávno se mi to taky stalo v pavoučí propasti, kde byl přechod opravdu velký).

Napsal: 15. 3. 2009 17.25
od labir
Pavel Urban píše:
Kapik píše:Zase neříkám ale, že je dobře zalízt za přechod a tam se zastavit....ale když postava přeběhne za přechod a běží třeba nakonec lokace, pak se ohlídne a zjistí že už není pronásledovaná, to je imho v pořádku
Klidně se můžeš kus za přechodem zastavit (když už jím proběhneš). Myslím, že takové prchnutí i přes přechod není problém, dokud si z toho hráč neudělá taktiku boje a nebude přechod v boji zneužívat (např. nakoukne, bojuje, dokud nemá namále, pak zmizí, vyléčí se/restne a jde zpět, a to celé dokola).
Nikdo vás nejspíš nebude kamenovat, pokud budete jednat rozumně, nebo když do přechodu vběhnete nedopatřením (zrovna nedávno se mi to taky stalo v pavoučí propasti, kde byl přechod opravdu velký).
Přesně tak. Důležitá je míra. Každému se někdy stane že drhne přes přechod tam či zpět. Pokud z toho není udělaná taktika tak je to zcela v pořádku. A z tohoto hlediska proto je irelevantní dělat přechody větší.

Napsal: 15. 3. 2009 19.30
od aster3
Kdyz uz chcete ty podrobnosti a zas ze mne delate bugera:

Particka asi cca 6 lidi jede takovou tou tocenou chodbou do spodnejsiho patra … Po nacteni lokace stoji u prechodu a vykecavaji se jestli se kouknou dal nebo ne. Po chvilce skreti zrejme spusti poplach a zacnou se na nas rojit jak magici tak bojovnici skreti. Nastava zmatek z presily a lidi prchaji z lokace. JAk prchaji tak Mo se dostava za prechod takovym tym stylem jakoze nenucene posunuti postavy za prechod. V te dobe sou skreti u prechodu a obklici Mo za prechodem takze ta ackoliv stoji primo na ceste nahoru tak nemuze utikat nahoru za ostatnimi prave proto ze ooc prechodova modra plocha je neuveritelne spatne vyresena. Takze postava umira vlastne ani nevi proc. Z RP by klidne vybehla nahoru ale OOC systemove to neslo protoze ji vybugovali az za prechod.

Napsal: 15. 3. 2009 19.32
od The_Balrog
Njn, se stane...

Napsal: 15. 3. 2009 19.49
od Alfray
Uvědom si, že pořád je tvoje postava součástí enginu nwn, kde bohužel nikdy nepůjde vše.

Napsal: 15. 3. 2009 19.53
od cybermisa
To same smrti kvuli lagum … lagy take nejsou RP, umira se na ne a tezko se s tim neco nadela :ermm: