Mně se to líbí.labir píše:…
Spoustu věcí by to vyřešilo. Kdo křídla nechce, neměl by problém, kdo je chce (a dostal by je) by se musel smířit s nemožností používání zad pro pláště, pochvy toulce apod. a nechat si dělat speciální výbavu (brnění). Navíc by to znamenalo, že ne všichni RDD musí být podle kopíráku stejní.
K ostatnímu:
* Přesvědčení RDD je jakékoliv. Nezáleží na tom jakou má krev (proč by mělo?). Stejně tak barva křídel může být do červena protože je barví svou krví, svou kůží. Dech je už něco jiného.
* Přesvědčení draků není fixně dané (jako v podstatě u nikoho). Ano, chromatičtí draci jsou zpravidla zlí, ale jde o výchovu (v drtivé výjimce potomky vychovává rodič). Znalí si jistě vzpomenou třeba na zkázu Myth Drannoru (jistou roli tam hrál přes město přeletivší dobrý rudý drak).
* Osobně si myslím, že zablokování zádového políčka pro křídlace je dobře. Přijde mi zvláštní, že s tím nikdo nepočítal (mě to tedy připadá logické a to, že to jde na jiných serverech u mne není důvod). Jsou věci, které by tam mít mohl, ale zase se některé nevýhody pomíjejí (plášť proč ne, ale s pořádným hrbem).
* Zrychlení pohybu ? Spíš bych dal zpomalení (zkuste si přidělat na záda takové malé rogalo a běhat s tím). RDD normálně může létat (a draci létají v poloze ležmo) svou rychlostí a s relativně špatnou manévrovatelností (vytáčí zatáčky obloukem a za kolo se neotočí ani kolem dokola).
* Jsem proti přidávání DR za kůži. Kůže již dává AC (a to pořádné), není důvod dávat ještě DR (tuplem, když to nemá brnění). V DnD je varianta k pravidlům, kdy brnění dává nižší bonus do AC, ale zároveň poskytuje DR. Zhruba to vypadá takto (jen pár pro přehled):
Vycpávané - AC+1, DR0
Vyztužené kožené - AC+2, DR1/-
Kroužkové - AC3, DR2/-
Páskové - AC3, DR3/-
Plné plátové AC4, DR4/-
Takže něco jako DR5/- za jemné šupinky (pokud je někdo z RDD vůbec má) je docela přehnané.
* Obepnout se křídly, proč ne (i když ta u RDD na to nejsou zdá se moc dělaná), to by šlo, ale jak pak bude používat ruce ?
* Dračí předkové u RDD jistě jsou. Postava se na 10. úrovni v podstatě stává půldrakem (rasa). Povolání se samozřejmě dá hrát tak, že nic podobného se postavy netýká (zvláště když tu máme runy extras, které mohou s postavou docela zamávat), ale to pak nesmí plivat oheň a nechat si narůst křídla.