Učedník Draka

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

labir píše:
Mně se to líbí. :yes:
Spoustu věcí by to vyřešilo. Kdo křídla nechce, neměl by problém, kdo je chce (a dostal by je) by se musel smířit s nemožností používání zad pro pláště, pochvy toulce apod. a nechat si dělat speciální výbavu (brnění). Navíc by to znamenalo, že ne všichni RDD musí být podle kopíráku stejní.

K ostatnímu:

* Přesvědčení RDD je jakékoliv. Nezáleží na tom jakou má krev (proč by mělo?). Stejně tak barva křídel může být do červena protože je barví svou krví, svou kůží. Dech je už něco jiného.

* Přesvědčení draků není fixně dané (jako v podstatě u nikoho). Ano, chromatičtí draci jsou zpravidla zlí, ale jde o výchovu (v drtivé výjimce potomky vychovává rodič). Znalí si jistě vzpomenou třeba na zkázu Myth Drannoru (jistou roli tam hrál přes město přeletivší dobrý rudý drak).

* Osobně si myslím, že zablokování zádového políčka pro křídlace je dobře. Přijde mi zvláštní, že s tím nikdo nepočítal (mě to tedy připadá logické a to, že to jde na jiných serverech u mne není důvod). Jsou věci, které by tam mít mohl, ale zase se některé nevýhody pomíjejí (plášť proč ne, ale s pořádným hrbem).

* Zrychlení pohybu ? Spíš bych dal zpomalení (zkuste si přidělat na záda takové malé rogalo a běhat s tím). RDD normálně může létat (a draci létají v poloze ležmo) svou rychlostí a s relativně špatnou manévrovatelností (vytáčí zatáčky obloukem a za kolo se neotočí ani kolem dokola).

* Jsem proti přidávání DR za kůži. Kůže již dává AC (a to pořádné), není důvod dávat ještě DR (tuplem, když to nemá brnění). V DnD je varianta k pravidlům, kdy brnění dává nižší bonus do AC, ale zároveň poskytuje DR. Zhruba to vypadá takto (jen pár pro přehled):

Vycpávané - AC+1, DR0
Vyztužené kožené - AC+2, DR1/-
Kroužkové - AC3, DR2/-
Páskové - AC3, DR3/-
Plné plátové AC4, DR4/-


Takže něco jako DR5/- za jemné šupinky (pokud je někdo z RDD vůbec má) je docela přehnané.

* Obepnout se křídly, proč ne (i když ta u RDD na to nejsou zdá se moc dělaná), to by šlo, ale jak pak bude používat ruce ? :bigwink:

* Dračí předkové u RDD jistě jsou. Postava se na 10. úrovni v podstatě stává půldrakem (rasa). Povolání se samozřejmě dá hrát tak, že nic podobného se postavy netýká (zvláště když tu máme runy extras, které mohou s postavou docela zamávat), ale to pak nesmí plivat oheň a nechat si narůst křídla.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
Uživatelský avatar
Anade
Příspěvky: 947
Registrován: 20. 8. 2008 23.54
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Anade »

kokosak píše:Nevím, asi jsem to jen já, ale zdá se mi, že tyhle diskuse se opakují pravidelně. Jednou je to stín SDčka, pak HIPS […] Argumentace stále stejná - class co sem si vybral má takový či onaký nedostatek, který se mi nelíbí... ale ta class se mi líbí, udělejte něco s tím nedostatkem. Začíná mě to upřímně řečeno unavovat.
[…]
HIPS a stín SD – ptal jsem se, jak to mám (mohu) hrát. Tečka.
Anade Be'lein – rozporuplná, (pro některé) nevypočitatelná, nedůvěřivá elfka za půl druhé platinky
We do what we must because we can.
O papoušcích…
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Libi se mi Labiruv navrh na upravu RDD (Daemian ma taky v kalhotach dirku pro ocasek) :smile:
Pavel Urban píše: * Zrychlení pohybu ? Spíš bych dal zpomalení (zkuste si přidělat na záda takové malé rogalo a běhat s tím). RDD normálně může létat (a draci létají v poloze ležmo) svou rychlostí a s relativně špatnou manévrovatelností (vytáčí zatáčky obloukem a za kolo se neotočí ani kolem dokola).
S timhle moc teda nesouhlasim - proc, to by bylo na dlouhou debatu ohledne fyziky a na to nemam cas a bylo by to OT :bigwink:
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Super, konečně si budu moct udělat Fighter(8)/Bard(4)/RDD(10) s devastem a nebudu se muset zaobírat nějakými pitomými křídly. *spočítá si sílu, odolnost a AC pohledem přelétne prázdný seznam nevýhod a začne slintat blahem*

A teď vážně, podle mě je to mizernej nápad. RDD má svoje bonusy k síle, odolnosti atd. za to, že je dračí krve, ne za to, že chce hráč mít silného bojovníka. Klidně se mnou nesouhlaste, ale tak jako čekám u mága, že svoje povolání odehraje, když už teda kouzlí, to samé čekám od RDD. Je mi i skoro jedno jak, ale tohle je otevření dveří obyčejným buildům.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

Jestli si dobře pamatuju, tak se tu někde psalo, že není problém křídla bezbolestně odstranit, popř. dát jiný, podle toho, co hrajete (ještě k tomu dodával Photter poznámku s bičem a bolestivým odstraněním :bleh: ).
Což by šlo myslím i dechu? (ikdyž tam by možná byla potřeba úprava haků)
Šupinky tu vskutku hráči hrajou, už je mám v popisu pěkně dlouho (od lvlu, co mi narostly).
A RDD taky nehraju zrovna jako čistě systémový povolání kvůli bonusům, snažím se ho hrát jako půldraka, ale samozřejmě nejsem tak dobrej jako jiní (a hlavně ani známej, když Pavel neví, že hraju šupinky).
Jinak samozřejmě moje postava stále prochází změnama (a já se furt zlepšuju).
Vývoj postavy pro mě nekončí na 10. lvlu RDD, krom toho, že teď už ty lvly nelezou tak rychle jak dřív a je spousta času to hrát. Ostatně proto poslední dobou spamuju DM (což sem nikdy tolik věcí po DM nepotřeboval), kvůli čistě RDD věcem. (nebojte, ještě pár věcí budu potřebovat :bigwink: ).
BTW byl bych docela rád, když by se vyjadřovali hráči jen k křídlům a jejich okolnostem (zvlášť pokud to nejsou hráči RDD a vůbec nic o tom neví)
Krásně to vystihl KaTo a myslím, že právě ten k tomu má něco říct.
...ehm, k těm podprsenkám, chtěl sem tím taky obtěžovat DM, ale nejmíň jedno spodní prádlo, kterýmu nevadí křídla je (mám vyzkoušený, ještě sem se koukal :bleh: )

EDIT: hmm, devast... jn, tak já si udělám mága s ohromným ničením a dáme fajt :bigwink: :clover:
Naposledy upravil(a) George dne 16. 3. 2009 12.36, celkem upraveno 1 x.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

drake127 píše:Super, konečně si budu moct udělat Fighter(8)/Bard(4)/RDD(10) s devastem a nebudu se muset zaobírat nějakými pitomými křídly. *spočítá si sílu, odolnost a AC pohledem přelétne prázdný seznam nevýhod a začne slintat blahem*

A teď vážně, podle mě je to mizernej nápad. RDD má svoje bonusy k síle, odolnosti atd. za to, že je dračí krve, ne za to, že chce hráč mít silného bojovníka. Klidně se mnou nesouhlaste, ale tak jako čekám u mága, že svoje povolání odehraje, když už teda kouzlí, to samé čekám od RDD. Je mi i skoro jedno jak, ale tohle je otevření dveří obyčejným buildům.
jj, souhlasim.

navic ted devatej a desatej level rdd jsou veci, ktere jsou proste uz logicky spjate s draci podstatou. Zajimalo by mne, jak si budou lidi divoce zduvodnovat, proc maji ty vsechny imky.

Dokonce uz i ty prvni levly rdd by mely mit draci podstatu, ne si to jen brat jako "pekne posileni".

Krok do pekel, říkám vám, krok do pekel...

:D
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

cybermisa píše:S timhle moc teda nesouhlasim - proc, to by bylo na dlouhou debatu ohledne fyziky a na to nemam cas a bylo by to OT :bigwink:
Otočí se o 45° a stojí ho to 5´ z pohybu, postava střední velikosti jich má zpravidla 30 - 6x 45° je 270°. Přičemž při pohybu se na místě otočí maximálně o 90°, při větší otočce musí popoletět - čili nemůže měnit směr, jak se mu zlíbí, ale vytáčí. Tolik "average maneuverability" z pravidel. :bigwink:
drake127 píše:
No a ? Křídla nejsou problém. Jen mají drobnou nevýhodu v zablokovýní toho slotu na zádech. Postavy s nimi klidně mohou chodit po městě a nikdo jim hlavu netrhá. Někdo může mít problém s drakem, ale třeba by se mu líbil třeba obr, jako předek nebo si vymyslí úplně jiný důvod (koukni se na Extras). Nebo se prostě RDD liší od jiného, že nemá křídla (ale třeba růžky, co já vím). Vážně v tom nevidím problém.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
kokosak
Příspěvky: 2954
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Pavel Urban píše:
drake127 píše:
No a ? Křídla nejsou problém. Jen mají drobnou nevýhodu v zablokovýní toho slotu na zádech. Postavy s nimi klidně mohou chodit po městě a nikdo jim hlavu netrhá. Někdo může mít problém s drakem, ale třeba by se mu líbil třeba obr, jako předek nebo si vymyslí úplně jiný důvod (koukni se na Extras). Nebo se prostě RDD liší od jiného, že nemá křídla (ale třeba růžky, co já vím). Vážně v tom nevidím problém.
Křídla mají zásadní nevýhody - nemožnost vstupu do Hag Hargolu, vyjmutí z ochrany zákona, jednoznačná identifikace postavy.… a to, že postava pak vypadá jako pako ;)
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Hehe, zeptej se našich dvou dráčků jak se jim daří ve městě, kde fungují stráže.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

kokosak píše:Křídla mají zásadní nevýhody - nemožnost vstupu do Hag Hargolu, vyjmutí z ochrany zákona, jednoznačná identifikace postavy.… a to, že postava pak vypadá jako pako ;)
Vše z toho lze IC IMHO celkem dobře (neříkám snadno) řešit.

2Drake: Protože jsou nově s křídly. Řekl bych, že za půl roku IC se po nich kromě nováčků nikdo kvůli křídlům ani neotočí (mírná nadsázka).
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

V tom případě je řešení nabíledni. RDD bude jako povolání zablokováno a odblokovat půjde pouze od DM. Tím bude zajištěno, že kdo ho neuhraje a chce jen bonusy tak ho nedostane a naopak kdo jej chce kvůli své hře a příběhu tak jej dostane a bude tam mít featuru "letu". A tím je to vcelku vyřešeno.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Akira
Příspěvky: 883
Registrován: 16. 10. 2007 11.31

Příspěvek od Akira »

no..osobně se mi to taky nelíbí...holt křídla jsou součástí a dotyční by se s nimi měli vyrovnat...
taky jako monk nebudu požadovat, abych neměl např. SR, protože odolávám kouzlům i spřátelených postav.…
Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Dlouho jsem odolával, ale nakonec mne ty prsty svrbely tak, ze na tyhle... argumenty.. odpovedet musim.
KaTo píše:1) Co to tady čtu o zranitelných křídlech? RDD dostává za svoji dračí kůži +X bonusy do OČ, protože vše co je dračí je SAKRA PEVNÝ. Polovina EQ by se blahem zbláznila, kdyby se dostala ke kůži draka, aby si z toho nechala ušít mega pevný brnění a najednou je dračí kůže mrzáček, kterou prosekne každý tele? Notabene srovnávat DRAČÍ křídla (víte jakou redukci má "skutečný" drak?!!!) s LIDSKOU končetinou (nebo nedejbože lidským břichem, hehe, to mě *rozesměje se* rozesmálo asi nejvíc) je dost přitažený za vlasy.
Mas pravdu, proto, pri utoku zezadu, kdy je plast pod kridly, plast kridla nechrani a RDD ma svych +3 OC za svoje jakozedraci supinky, jako by mu kdokoliv jebnul do jiné odkryté části těla. Čili jakoby ten plášť neměl.
KaTo píše: 2) A že se křídla pletou? Viděli jste někdy jak ptáci-netopýři apod. dokáží křídla složit tak, aby jim obepínala tělo? A pak se s nimi pohybovat bez problémů a nevšiml jsem si, že by jim to vadilo. Jasně zbroj a oblečení by se muselo upravit, ale fakt nevidím důvod proč by MUSELA (kromě předělaného systému - v originál NWN se křídla pláštěm překrýt nechala) ztratit schopnost používat plášť. Pokud se systém nedá obejít (a že Labir naznačil že je to možné), je to škoda a holt to Tonny bude muset IC nějak...okecat.
Ptáci, netopýři a podobná zvířata, mají, pokud vím, křídla od narození a mají je jako hlavní pohybový orgán. Oproti tomu RDD křídla se "vyloupla" jakože najednou a nikdo tě s nimi lítat jen tak nenaučí, jako by to udělala maminka kosice.

A pak je tu ten úsměvný detail na který poukázal Pavel, že křídla u těla opravdu tak nějak překáží rukám v pohybu :D (ještě když je bojovník zakutý v brnění).
KaTo píše: 3) K bonusům z pláště - EQ je nastavená tak, že postava "potřebuje" plášť kvůli odolnosti na sekání/…/… a i ten směšný +1 až +3 k OČ je mnohdy jazýček na vahách mezi životem a smrtí. A pokud Tonnyho postava bojuje, chápu že to, že ho najednou začnou rozsekávat do té doby "nezasahující" potvory je trochu...flustrující.
Hmm hmm, soudě i podle podobné Georgeovy reakce mi vychází, že si lidi jakože opravdu berou RDD hlavně kvůli těm bonusům a ne proto, že chtějí hrát dračího potomka a mít křídla?
Takže si fakt staví postavu podle čísílek a ne podle toho, co chtějí hrát? Protože kdyby ne, pak křídla/pláště přijmou bez remcání jako překážku a jako událost, která se dá IC dost zajímavě řešit (pokud tak moc děsně ona postava touží po své 5/- sekací odolnosti.
KaTo píše: edit: Zapomněl jsem na tepelné vlastnosti pláště! Ty jsou "též" nezanedbatelné.
No jo, tak asi mu je víc zima, když se z něj stává ten drak a začíná chytat různé zajímavé dračí vlastnosti ;)
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Na chvíli raději zanechte sporu o tom, zdali jdou křídla složit či nikoliv (pokud bych hrál RDD já, neměl bych problém je nějak rozumně složit, i když by stále byly vidět) a další minority a raději reagujte na labira:
labir píše:V tom případě je řešení nabíledni. RDD bude jako povolání zablokováno a odblokovat půjde pouze od DM. Tím bude zajištěno, že kdo ho neuhraje a chce jen bonusy tak ho nedostane a naopak kdo jej chce kvůli své hře a příběhu tak jej dostane a bude tam mít featuru "letu". A tím je to vcelku vyřešeno.
Protože tohle je mnohem důležitější. Já jsem pro takovou úpravu všemi deseti, ale věřím, že patřím spíš k menšině, takže rozporujte nyní nebo mlčte navěky.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Jen krátký osobní názor:
1) Řešíte tu otázku toho, že RDD nepřetáhne plášť přes křídla. Jak jsem slyšel, tak toto bylo zavedeno, až když se objevil první "křídlák", což nechápu proč. Snad proto, aby někdo nemohl maskovat křídla pod plášť a musel je nosit veřejně a nějak se s tím vypořádat? Těžko říct co tím ten, kdo urpavil systém zamýšlel (nutno dodat, že když nemůžou jiné podrasy nějaké kusy oblečení pro své znaky, tak se to zdá fér, ale snad by také mohlo jít si na zakázku objednat plášť, který by jim seděl).

2) Blokovat povolání jen kvůli tomu, že je někdo bere jen pro čísla? Tak to můžeme rovnou zakázat všechna prestižní povolání, protože vesměs poskytují ona čísilka a dále blokovat všecky postavy od určitého lvlu, aby hráči byli ncueni hrát svojí postavu. Měl jsem zato, že právě tady na EQ se nehledí na výpis systému, že je někdo to a to, ale hledí se na to, jak to on sám hraje.

3) PM :smile: :bigwink:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

The_Balrog píše:
KaTo píše: 3) K bonusům z pláště - EQ je nastavená tak, že postava "potřebuje" plášť kvůli odolnosti na sekání/…/… a i ten směšný +1 až +3 k OČ je mnohdy jazýček na vahách mezi životem a smrtí. A pokud Tonnyho postava bojuje, chápu že to, že ho najednou začnou rozsekávat do té doby "nezasahující" potvory je trochu...flustrující.
Hmm hmm, soudě i podle podobné Georgeovy reakce mi vychází, že si lidi jakože opravdu berou RDD hlavně kvůli těm bonusům a ne proto, že chtějí hrát dračího potomka a mít křídla?
Takže si fakt staví postavu podle čísílek a ne podle toho, co chtějí hrát? Protože kdyby ne, pak křídla/pláště přijmou bez remcání jako překážku a jako událost, která se dá IC dost zajímavě řešit (pokud tak moc děsně ona postava touží po své 5/- sekací odolnosti.
Kdyby mě, nebo KaTovi záleželo jen na bonusech a ne na křídlech a na tom, hrát dračího potomka, tak ho ani nehrajem a 9. lvl si ani brát nebudem. Jelikož třeba já si zakládal postavu s tím, že by to mohla bejt sranda a že budu možná mít někdy křídla, tak si je teď sundávat nebudu, jen říkám, že je to trochu škoda, že až po tom, co jsem ten lvl dal, jsem se dozvěděl, že jsem ještě slabší než předtím (a ano, RP se nevylučuje se silou postavy).
A to, že říkáš že většina lidí si bere RDD hlavně kvůli bonusům bych tak neříkal, znám jen 5 RDDček na EQ... Stilleto a Paleas jsou pravý dračice, to nemůžete popřít, já se ji snažím hrát, vzhledem k tomu, že má šupinky (a spousty dalších IC věcí, co tu nebudu vypisovat) se nedá říct, že bych to měl jen kvůli bonusům (naopak, když sem zakládal tu postavu, tak sem myslel, že je RDD uplný seno, což podle mě pokud se pořádně nenabuildí, tak je) …. pak Tonny, kterej to nedává nějak najevo, ale psal tu něco s tím, že křídla dostane, když se stane mužem, z čehož usuzuji, že to taky nemá jen kvůli nějakým bonusům, pak ještě jedna postava, o který tu nebyla řeč, tak ji nebudu jmenovat, o který nemám tušení, že by to byl nějakej drak, možná je, nevím. (mě to samozřejmě nevadí, ale některým tady, zdá se, jo). Na EQ 5 RDD, z toho 4 mají něco společnýho s drakem, to nezní jako to "Hmm hmm, soudě i podle podobné Georgeovy reakce mi vychází, že si lidi jakože opravdu berou RDD hlavně kvůli těm bonusům a ne proto, že chtějí hrát dračího potomka a mít křídla? "
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

drake127 píše:Na chvíli raději zanechte sporu …
labir píše:V tom případě....vyřešeno.
...jsem pro takovou úpravu všemi deseti, ale věřím, že patřím spíš k menšině, takže rozporujte nyní nebo mlčte navěky.
K tomuhle se připojím - souhlas - RDD, stejně jako jsou "subrassy" upír, tiefling, sucuba apod., které by měli patřit do skupiny postav, které se na EQ povolují na základě žádosti a doloženého "charakterlistu" pro DM/WB. Ovšem tohle je Draku zásah do nastavení pravidel EQ. A aspiruje to k tomu, aby každý kdo chce hrát na EQ povolání/rasu, která zavání PG (klerici, wizardi, monkové, zloději, vrah, AA...) hráli jen na povolení od DM. Což by možná ořezalo "novou" hráčskou základnu...a zatěžovalo(?) DM. I když wizny se kontrolují (aspoň částečně) díky MUNI.
Nevím kolik je na EQ RDD nyní, ale pamatuji čtyři. Jeden je jako NPC na druhé straně, Palleas, Stiletto (hrány jako "měnící se" dračice), autor topicu = Tonny (pamatuji si jeho šupinky, jinak si jeho chování vybavuji (nehráli jsme často) jako normálního člověk a to jsou všechna RDD co jsem zaznamenal (vím o systémové Braenn, ale neznám její hru). Ale kupodivu za celou tu dobu jsem s RDD problém nezaznamenal (netvrdím že nebyl, jen jsem ho nezaznamenal). Nevím copa se stalo teď, že se na ně bere kladivo na čarodějnice, takže si nedělám iluze, že můj názor je objektivní.

to Balrog: Písnul jsem ti na ICQ :bigwink: , neb ač některé tvoje argumenty se mi líbí, nějak nejsem s to "logicky" je pochopit.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Pavel Urban píše:
cybermisa píše:S timhle moc teda nesouhlasim - proc, to by bylo na dlouhou debatu ohledne fyziky a na to nemam cas a bylo by to OT :bigwink:
Otočí se o 45° a stojí ho to 5´ z pohybu, postava střední velikosti jich má zpravidla 30 - 6x 45° je 270°. Přičemž při pohybu se na místě otočí maximálně o 90°, při větší otočce musí popoletět - čili nemůže měnit směr, jak se mu zlíbí, ale vytáčí. Tolik "average maneuverability" z pravidel. :bigwink:
Z pravidel ceho? Kdo je sepsal? nekdo, kdo v praxi vyzkousel fajt s kridlama? :bigwink: Asi ne .. :bleh:

EDIT Pavel: Pravidla DnD - http://www.systemreferencedocuments.org … verability. RDD se nehýbe ve vzduchu dobře a dokonce ani nemůže stát při letu na místě - boj za letu by pro něj byl velmi obtížný.
dave
Příspěvky: 141
Registrován: 2. 7. 2007 23.32

Příspěvek od dave »

cybermisa píše:
Pavel Urban píše:
cybermisa píše:S timhle moc teda nesouhlasim - proc, to by bylo na dlouhou debatu ohledne fyziky a na to nemam cas a bylo by to OT :bigwink:
Otočí se o 45° a stojí ho to 5´ z pohybu, postava střední velikosti jich má zpravidla 30 - 6x 45° je 270°. Přičemž při pohybu se na místě otočí maximálně o 90°, při větší otočce musí popoletět - čili nemůže měnit směr, jak se mu zlíbí, ale vytáčí. Tolik "average maneuverability" z pravidel. :bigwink:
Z pravidel ceho? Kdo je sepsal? nekdo, kdo v praxi vyzkousel fajt s kridlama? :bigwink: Asi ne .. :bleh:
Bych řekl, že z pravidel D&D, z nichž 90% nebylo odzkoušeno v praxi, co? :bigwink:
Naylun
Příspěvky: 3240
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun »

RDD bych nechal být. Pokud ho chce někdo kvůli hraní charakteru, příběhu a bavení ostatních neobvyklou postavou, křídla pro něj budou jen přínos a plášť jistě oželí. Kdo chce RDD kvůli bojové síle, stejně se mu to vyplatí i bez těch plášťů. Ono na EQ se stejně teď už vůbec nevyplatí bojovat sólově, takže si ten RDD prostě bude chodit naboostěnej od mága v družině.

Jinak bych byl rád, kdyby každý, kdo si dá level RDD, to taky nějak promítnul do hry svojí postavy. Přečtěte si o classu RDD, přečtěte si o červených dracích a jejich povaze. Je to dračí krví, váš bonus do OČ nemáte kvůli hezkým očím, a i ten feat se přímo jmenuje "Dračí kůže" atd. Pokud vidim někoho jak si jede RDD a přitom to hraje tak, že není půldrak a křídla by nejradši neměl, vůbec se mi to nelíbí. Jaký má tedy důvod brát si RDD levly? Jako bránit vám v tom nebudu a nemůžu, ale nelíbí se mi to stejně jako když někdo hraje Arcane Archera tak, že "nepoužívá" magii. Přitom je to naprosto v rozporu s celým principem a dokonce i názvem povolání. Buď prostě buďte draci/AA/SD/PM/cokoliv a berte si ty levly, nebo nebuďte a neberte si je.

RDD bych ani neblokoval, zatížilo by to DM a powerbuildy přesunulo do jiných komb.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Odpovědět