Možnost určení přístavu při lodní dopravě
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Možnost určení přístavu při lodní dopravě
Napadlo mě takové zlepšováček: jestli by šlo, aby kapitán lodi za patřičnou úplatu dopravil cestující do přístavu podle určení i mimo svou klasickou trasu. Už by tak nešlo určit, kam se kdo vypraví jen na základě toho, ze kterého přístavu odplouvá... a pokud by se chtěl dostat někdo do království i jinak, než pěšky nebo přes hlavní (hlídaný) přístav, měl by šanci.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
V kralovstvi jsou nejake nehlidane pristavy? Mozna tak piratsky za Hobitinem ale ten je take svym zpusobem hlidany, pokud je nekdo vykazany z kralovstvi nepomuze si, jedine kdo je vykazany jen z Tirianu mohl by dojed do Fagadu nebo Amfiberai.
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
Ačkoli nezapírám, že pro vyhnance by to mohlo být nejzajímavější, přeci jen... Tirian je město se spoustou stráží, s univerzitou... jeden nemusí být vyhnanec, aby se mu chtěl vyhnout. Stačí nechtít aby se "vědělo". A tomu jednomu strážnému ve Fagadu se přeci jen lépe vyhne, než těm hordám v Tiru.
Edit: do Amfi se jeden s námořní lodí nedostane. Spíš mě to celé ale napadlo v souvislosti s dopravou na ostrov (a zpět).
Edit: do Amfi se jeden s námořní lodí nedostane. Spíš mě to celé ale napadlo v souvislosti s dopravou na ostrov (a zpět).
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Ja bych jen rad upozornil, ze pokud ma nekdo z PC vroubek u tirinskych strazi a ma zakazany vstup, tak at uz je v lokaci NPC straze nebo neni, at uz je tam jedno nebo deset, tak jako tak jde o zneuziti nepritomnosti DM, pokud tam PC vleze.kokosak píše:Ačkoli nezapírám, že pro vyhnance by to mohlo být nejzajímavější, přeci jen... Tirian je město se spoustou stráží, s univerzitou... jeden nemusí být vyhnanec, aby se mu chtěl vyhnout. Stačí nechtít aby se "vědělo". A tomu jednomu strážnému ve Fagadu se přeci jen lépe vyhne, než těm hordám v Tiru.
Edit: do Amfi se jeden s námořní lodí nedostane. Spíš mě to celé ale napadlo v souvislosti s dopravou na ostrov (a zpět).
promin Cybere ale nemužu souhlasit pokud tam teda částečně, pokud tam NPC stáž je, pak je to zneužití. Pokud tam N(PC) stráž není tak to není zneužití nepřítomnosti DM. Podle mého je to pouze a jedině schopnost postavy potažmo hráče porušit IC pravidla a za ty následuje měl by následovat, nebo taky nemusí trest. Trest následuje pokud se postava nechá chytit ale jde zase pouze o IC trest. pokud tu ta možnost je přijet místo cestovní lodi lodí nákladní ukrytej v bedně(pouze příklad systémově nemožné) a v noci nepozorovaně z přístavu uniknout je to podle mě pouze hezky zahrané. A nic to nezneužívá ba naopak do posledního kousku využívá možnosti světa
kokosáku tahle možnost by rozhodně byla přínosná (zase osobní názor) a nemyslím že by se jí snažili využívat pouze vyhnanci a jim podobní živlové, ale občas by se tohle nepozorované proniknutí na "druhej břeh" hodilo i rameni zákona.
kokosáku tahle možnost by rozhodně byla přínosná (zase osobní názor) a nemyslím že by se jí snažili využívat pouze vyhnanci a jim podobní živlové, ale občas by se tohle nepozorované proniknutí na "druhej břeh" hodilo i rameni zákona.
PODPIS
Nojo, jenze ty dopredu nevis, zda a kde v lokaci straz bude akde se ti spawne nez tam vlezes … Muze te to hodit ve fagadu na lod a zrovinka primo proti tobe bude stat NPC, nebo taky ne. Nezapominat na TS u strazi, takze neco jako invis a plizeni se neplati …sciorp píše:promin Cybere ale nemužu souhlasit pokud tam teda částečně, pokud tam NPC stáž je, pak je to zneužití.
Kokosaku, ja reagoval na tvuj prispevek tykajici se vyhnancu.kokosak píše:Návrh se týká možnosti přemluvit kapitána k odjezdu do jiného, než předem daného přístavu. Spawn a schopnosti stráží, případně schopnosti hráčů, je jiné téma. Založit nový thread je jednoduché.
Oba moc dobre vime proc tvuj navrh vznikl. Pro jedno nejmenovane PC se zakazem vstupu do Tirianu by bylo zarucene velmi zajimave, kdyby si mohlo jezdit z Mamonina do Fagadu misto do Tirianu
Rozhodl jsem se trochu upravit své řešení, původní topic již byl smazán. Na přímou výzvu budu dále reagovat takto:
Vzhledem k záležitostem, které se nehodí probírat na veřejném fóru, jsem se rozhodl ukončit svou komunikaci s CM. Na jeho posty až do odvolání odpovídám výhradně tímto sdělením.
Vzhledem k záležitostem, které se nehodí probírat na veřejném fóru, jsem se rozhodl ukončit svou komunikaci s CM. Na jeho posty až do odvolání odpovídám výhradně tímto sdělením.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Dekuji za potvrzeni me domnenkykokosak píše: …
EDIT: Jinak rad bych tedy doplnil a ujasnil, ze muj komentar k vyhnancum nebyl a ani nemel byt argumentem proti. At si o zamerech navrhovatele myslim cokoli, jako napad mi to prijde zajimavy a i by se mi to libilo. Otazka ovsem je, co na to Labir, pac dopravni system na EQ ma svuj smysl a sve oduvodneni.
Naposledy upravil(a) cybermisa dne 1. 4. 2009 23.38, celkem upraveno 1 x.
Ještě lepší nápad: co takhle udělat, aby za příslušně tučný úplatek kapitán (kormidelník) počas plavby vysadil pasažéra na téměř libovolné pobřeží, nebo to, kolem kterého by proplouval? Takže třeba by bylo možné například pro zazobané paničky nechat se do hobitína, či na ostrůvek u pobřeží dopravovat lodí.
IC by je nechal vysadit na člunu, u obzvlášť nebezpečných míst by se nezastavoval, takže by se člun na loď nevrátil a postavy by si tak musely člun na jedno použití vlastně koupit za zlatky.
IC by je nechal vysadit na člunu, u obzvlášť nebezpečných míst by se nezastavoval, takže by se člun na loď nevrátil a postavy by si tak musely člun na jedno použití vlastně koupit za zlatky.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
S tou koupí člinů se mi to moc nelíbí, přijde mi to jako "RP okecání". To by si jako každej kapitán vozil zásobu člunů navíc, kdyby se pasažérům náhodou chtělo vysotoupit a pořádně si připlatit? takovej člun na palubě lodi má svoje opodstatnění, a vsadím boty, že by ho kapitán jen tak neprodal.
Navíc by byl asi pořádně mastnej. Když si člověk spočítá, kolik stojej prkna, hřebíky, práce... a jak je EQ drahá, tak takovej člun bude pro naprostou většinu běžných pasažérů nedostupnou záležitostí.
Vysazení v Hobitíně může být fajn, ale chybí tam přístav. Nějaká IC snaha? *kouká po hrajících hobitech*
(A chtěli by vlastně hobiti rušit svůj klid nějakýma troubícíma loděma a přístavním ruchem...?)
Navíc si nejsem jistý, že lodě z Mamonínu do Tirianu plují zrovna kolem Hobitína. Podle mapy leží v zátoce, spíš plné skalisek, ostrůvků a asi i mělčin. Nedaleko je pirátský/pašerácký přístav. A maják v Tirianu je spíš z jihu než se severu, což dává znamení, kudy lodě připlouvají / odplouvají.
Navíc by byl asi pořádně mastnej. Když si člověk spočítá, kolik stojej prkna, hřebíky, práce... a jak je EQ drahá, tak takovej člun bude pro naprostou většinu běžných pasažérů nedostupnou záležitostí.
Vysazení v Hobitíně může být fajn, ale chybí tam přístav. Nějaká IC snaha? *kouká po hrajících hobitech*
(A chtěli by vlastně hobiti rušit svůj klid nějakýma troubícíma loděma a přístavním ruchem...?)
Navíc si nejsem jistý, že lodě z Mamonínu do Tirianu plují zrovna kolem Hobitína. Podle mapy leží v zátoce, spíš plné skalisek, ostrůvků a asi i mělčin. Nedaleko je pirátský/pašerácký přístav. A maják v Tirianu je spíš z jihu než se severu, což dává znamení, kudy lodě připlouvají / odplouvají.
Kraki Skengdrang
Každá loď mívá minimálně jeden člun. Do normálních, bezpečných lokací člun pasažéry zaveze a zase odpluje. Tedy zůstává s lodíJon píše:S tou koupí člinů se mi to moc nelíbí, přijde mi to jako "RP okecání". To by si jako každej kapitán vozil zásobu člunů navíc, kdyby se pasažérům náhodou chtělo vysotoupit a pořádně si připlatit? takovej člun na palubě lodi má svoje opodstatnění, a vsadím boty, že by ho kapitán jen tak neprodal.
Ano. Cena za vysazení mimo bezpečné oblasti (pirátský přístav, ostrov obecně, okraj pouště u moře)by se počítala na zlatky.Jon píše:Navíc by byl asi pořádně mastnej. Když si člověk spočítá, kolik stojej prkna, hřebíky, práce... a jak je EQ drahá, tak takovej člun bude pro naprostou většinu běžných pasažérů nedostupnou záležitostí.
Na přistání ve člunu nepotřebuješ přístav. Proto ostatně i historické plachetnice měly nějakej ten člunek extra... ne jako záchranný, ale aby zajišťoval spojení s pobřežím.Jon píše:Vysazení v Hobitíně může být fajn, ale chybí tam přístav. Nějaká IC snaha? *kouká po hrajících hobitech*
(A chtěli by vlastně hobiti rušit svůj klid nějakýma troubícíma loděma a přístavním ruchem...?)
To byl příklad. Nicméně by se v reálu kapitán mohl nechat přemluvit, že za nějaký ten peníz udělá zajížďku. O zcela pasažérsky placené (a odpovídající mírou drahé) plavbě nemluvě.Jon píše:Navíc si nejsem jistý, že lodě z Mamonínu do Tirianu plují zrovna kolem Hobitána. Podle mapy leží v zátoce. Nedaleko je pirátský/pašerácký přístav. A maják v Tirianu je spíš z jihu než se severu...
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Jon píše:… a vsadím boty, že by ho kapitán jen tak neprodal.
Nejsem si jistý, jestli tomu rozumíme stejně. Já to pochopil tak, že se pasažér za úplatu nechá člunem někde vyhodit, tj. že ho někdo zaveze na břeh a pak se vrátí na loď. Z toho, co ty píšeš, mi to vyznívá, jako že bys chtěl pokaždý ten člun koupit a nechat si ho.Jon píše:Navíc by byl asi pořádně mastnej. Když si člověk spočítá, kolik stojej prkna, hřebíky, práce... a jak je EQ drahá, tak takovej člun bude pro naprostou většinu běžných pasažérů nedostupnou záležitostí.
Imagination is the only weapon in the war against reality.
To je má reakce na tohle:Sethiel píše:Nejsem si jistý, jestli tomu rozumíme stejně. Já to pochopil tak, že se pasažér za úplatu nechá člunem někde vyhodit, tj. že ho někdo zaveze na břeh a pak se vrátí na loď. Z toho, co ty píšeš, mi to vyznívá, jako že bys chtěl pokaždý ten člun koupit a nechat si ho.
kokosak píše: IC by je nechal vysadit na člunu, u obzvlášť nebezpečných míst by se nezastavoval, takže by se člun na loď nevrátil a postavy by si tak musely člun na jedno použití vlastně koupit za zlatky.
Kraki Skengdrang
No jo, tady je ale asi problém v tom, že těch normálních, bezpečných lokací moc není. Asi jenom ten Tirianskej přístav a Fagad, Mamonín...kokosak píše:Každá loď mívá minimálně jeden člun. Do normálních, bezpečných lokací člun pasažéry zaveze a zase odpluje. Tedy zůstává s lodí
Takže by to pro normální, trošku chudší postavy bylo nepoužitelné. Otázkou pak je, komu by se to vyplatilo (kromě kapitána :D). Pokud se ale podíváme na cenu toho, aby kapitán vyplul dřív, bude taková služba koštovat... ani nechci slyšet kolik.kokosak píše: Ano. Cena za vysazení mimo bezpečné oblasti (pirátský přístav, ostrov obecně, okraj pouště u moře)by se počítala na zlatky.
Ve člunu ne, spekuloval jsem o tom, co kdyby lodě opravdu pluly přes Hobitín. Podle mě tam neplují, alespoň ne dostatečně blízko, aby se tam dalo v pohodě doveslovat na člunu.kokosak píše:Na přistání ve člunu nepotřebuješ přístav. Proto ostatně i historické plachetnice měly nějakej ten člunek extra... ne jako záchranný, ale aby zajišťoval spojení s pobřežím.
To jo, otázkou ale je, jestli by riskoval, protože suverénem na moři jsou pořád, pokud vím, piráti. Kapitáni jim platí za bezpečné proplutí, a to po určitých trasách. Jak se odchýlí, je zle. Alespoň tak jsem to pochopil.kokosak píše: To byl příklad. Nicméně by se v reálu kapitán mohl nechat přemluvit, že za nějaký ten peníz udělá zajížďku. O zcela pasažérsky placené (a odpovídající mírou drahé) plavbě nemluvě.
Kraki Skengdrang
… a dalších 20 (záměrně přestřeluje) lokací, kde "nic není", kromě jednoho, dvou krabíků či vlka. Ideální místo pro nenápadné přistáníJon píše:No jo, tady je ale asi problém v tom, že těch normálních, bezpečných lokací moc není. Asi jenom ten Tirianskej přístav a Fagad, Mamonín...
Přistání, respektive vyhození z lodi v nebezpečných lokacích bych viděl spíš jako něco opravdu extra. Rozhodně ne jako normální alternativu k tomu, dojít tam pěšky (kde to jde). A že to bude drahé... aspoň bude odliv peněz a extra prachaté postavy budou mít za co utrácet a čím se chlubit ;)Jon píše:Takže by to pro normální, trošku chudší postavy bylo nepoužitelné. Otázkou pak je, komu by se to vyplatilo (kromě kapitána :D). Pokud se ale podíváme na cenu toho, aby kapitán vyplul dřív, bude taková služba koštovat... ani nechci slyšet kolik.kokosak píše: Ano. Cena za vysazení mimo bezpečné oblasti (pirátský přístav, ostrov obecně, okraj pouště u moře)by se počítala na zlatky.
Podle mě taky ne. Proto by si kapitán musel udělat trochu větší zajížďku za trochu větší peníze.Jon píše: Ve člunu ne, spekuloval jsem o tom, co kdyby lodě opravdu pluly přes Hobitín. Podle mě tam neplují, alespoň ne dostatečně blízko, aby se tam dalo v pohodě doveslovat na člunu.
Proto nenápadně uvádím klíčové slovo "přemluvit" ;)Jon píše:kokosak píše: To byl příklad. Nicméně by se v reálu kapitán mohl nechat přemluvit, že za nějaký ten peníz udělá zajížďku. O zcela pasažérsky placené (a odpovídající mírou drahé) plavbě nemluvě./quote]
To jo, otázkou ale je, jestli by riskoval, protože suverénem na moři jsou pořád, pokud vím, piráti. Kapitáni jim platí za bezpečné proplutí, a to po určitých trasách. Jak se odchýlí, je zle. Alespoň tak jsem to pochopil.
Edit: ale nebylo by marný při takovejch zajížďkách dát nenulovou možnost přepadení piráty... aspoň by je taky někdy PC zažila a ne jen o nich slýchávala od NPC ;)
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele: