Mám pocit, že se pasti generují vždy pro výpravu znovu pro každý přechod den/noc aniž by se uklízely. Očividně jsou pasti odstraněny až s restartem serveru.
Příklad:
Postava jde přes soutěsku. Noc. Natrefí na určitý počet pastí, které obejde. Ještě tu samou noc se vrací. Na stejných místech jsou stejné pasti, nikde žádné další.
Postava jde přes soutěsku. Noc. Natrefí na určitý počet pastí, které obejde. Vrací se po rozednění, nebo až další noc. Na zemi jsou jak ty pasti, které viděla při prvním průchodu, tak pasti nové na jiných, nebo i stejných místech. Tedy dvojnásobný počet pastí.
Možná tohle platí i o jiných místech s generickým spawnem pastí, ale tam se většinou tolik lidí nevyskytne. Naproti tomu v soutěsce se mi již stalo a ne jednou, že byla pastmi přímo posetá tak, že se prakticky nedala projít, aniž by člověk do nějaké nešlápl.
Pasti v soutěsce smrti
Moderátoři: World Builder, Dungeon Master
Pasti v soutěsce smrti
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
No, chápal bych, kdyby pasti přesunuli s tím, že pozice starých je odhalena. Ale takhle jakoby co týden zapomněli, že jim to někdo obchází, odstranili větší část pastí a začali nanovo. Nyní se vlastně nebezpečnost lokace přímo odvíjí od OOC metriky - času restartu serveru. Když tam půjdu reálné ráno jako první a nebo večer jako desátý, bude v tom zatraceně velký rozdíl. Tenhle problém se tedy ani tak netýká těch, co si to obejdou tam a zpět Edit: tedy mě (ta maximálně jedna sada pastí navíc je nezabije), spíš těch, co se to snaží projít jednorázově a jsou "odměněni" za všechny ty, kteří to procházeli před nimy.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!