Par otazek pred zacatkem

Různé rady a řešené problémy a návrhy

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

peetrs
Příspěvky: 12
Registrován: 12. 5. 2009 21.39

Par otazek pred zacatkem

Příspěvek od peetrs »

Zdravim,

chystam se zkusit hrani na Equilibrii. Avsak pri teoreticke priprave jsem narazil na par veci, ktere bych mel rad vyjasnene do zacatku...


3.9.
Postava ani hráčský účet (account) nesmí používat jména či přezdívky členů týmu Equilibrie, nebo působit dojmem, že se jedná o člena týmu Equilibrie (například kosmetická záměna jednoho písmene apod..). Takovéto postavy a účty budou bez upozornění smazány. V případě použití jména jiného hráčského účtu či postavy bude k případu přistupováno individuálně.


Nikde jsem na webu neobjevil nejaky seznam jmen postav a jmen uctu, jak tedy mam zabranit tomu abych tak neudelal? Co v pripade, ze se napr. jedna o moji prezdivku, kterou jsem oslovovan jiz velmi velmi dlouhou dobu (a tedy se ji jen tak nevzdam)?

4.7. PvP neboli útok na postavu jiného hráče bez IC důvodu je přísně zakázáno. Oproti tomu pro CvC nejsou omezení.

Predpokladam, ze za IC duvod se da povazovat presvedceni Chaotic Evil a jiste sadisticke, mordibni a veskrze jinak krvelacne sklony postavy, je tomu tak?

Nikde se nepise o pouzivani ci nepouzivani ceske klavesnice (nebo jsem jen slepy jak patrona)… je to vyzadovano? Jakozto clovek vyskutujici se okolo pocitacu jiz nejaky ten patek (s celkem dobrou predstavou co dokaze ceska diakritika natropit za neplechu) jsem v podstate odvykl pouzivat jine klavesnice nez anglicke a jen ve vyjimecnych pripadech, kdy muze dojit k nedorozumeni, pouzivam ceskou diakritiku (vetsinou jen pro onen / ony zavadejici znaky).

Nemel jsem moznost jeste hru zkusit (az na zaklade odpovedi se rozhodnu zda-li ma cenu investovat penize do hry), ale chtel bych osvezit par postav z davnych dob hrani PnP DnD nebo z doby hrani Dungeons and Dragons Online, avsak vse nasvedcuje tomu, ze muj puvodni vyber ras neni zcela kompatibilni s NWN (Tiefling, Drow, Warforged). Lze to nejak osetrit? Ptam se z duvodu, ze v pravidlech je naznaceno, ze postava muze pochazet z jakekoliv sfery (zde predpokladam, ze sfera = plane a je to narazka na Planescape a Multiverse) a to naznacuje celkem neomezenou moznost tvorby postavy.

Dalsi vec, ktera me osobne velmi pali je pojmenovavani veci / potvor atd. Nikdy jsem nehral zadnou DnD hru v cestine a tedy nemam zadnou predstavu jak jsou prelozena tato oznaceni (kobold, hobgoblin, goblin, ogre, owlbear, atd.)… Vychazim z toho, ze ma postava se pravdepodobne do EQ sveta dostane nejakou strasne strasnou zakernou nahodou z naprosto jineho sveta, pripadne to bude pruzkumnik z Multiversa, jehoz zaujala krajina a mistni obyvatele a tedy bude jiste mit nejakou predstavu o tom co se da potkat a nepotkat za monstra. I kdyz tohle muze byt paranoia cloveka, ktery DnD hral bud v anglictine nebo pri PnP hre (diky vseobecne znalosti anglictiny kolem stolu :)) pouzival zasadne anglicka jmena...

Jak na to tak koukam, tak to je asi vse co me tedka napada a zbytek pripadne doplnim posleze...

*s lehkou uklonou cvrnka na pozdrav do klobouku a odchazi do sera mimo zar ohne*
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Par otazek pred zacatkem

Příspěvek od George »

peetrs píše:
1. Členů týmu není tak moc a podobnosti bych se opravdu nebál a i kdyby se nějakou velkou haluzí zadařilo dát si podobnej účet, není to zkáza světa a celkem nic se neděje, tohle řešit nemusíš. :)
2. U toho CvC nejde přímo o přesvědčení, i dva chaotic good se můžou mezi sebou mlátit, jde o to, že nesmíš ve hře řešit spor hráč x hráč, samozřejmě ale není zakázáno řešit spor postava x postava. (bez IC důvodu se asi dvě postavy řezat navzájem nebudou :bigwink: ).
3.Vůbec nemusíš psát háčky ani čárky, je to na tobě.
4. Ze začátku můžeš hrát jen základní rasy NWN, po určité době (až se ukáže, že bys odlišnou postavu uhrál), tak není problém domluvit se s někým z týmu o hraní subrasy a klidně si vytvořit vlastní a pak se uvidí.
5. Pojmenování věcí/potvor se neboj, ze začátku se dostaneš ledatak k divočákům atd. a k zapeklitějším potvorám (Harpyje, Gargoyly...) se dostaneš postupně a mezitím si jistě zapamatuješ jejich český názvy.(Často jsou beze jména a tak je nutný je přímo poznat za pomocí popisů v různých bestiářích).
6.OK, klidně se ptej dál :clover: :smile: .
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Aefar
Příspěvky: 3162
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

Příspěvek od Aefar »

Trochu na uklidnění ohledně češtiny:

Před půl rokem jsem byl ve stejné situaci jako ty. NWN jsem hrál zásadně v Angličtině, DnD jsem měl zmáknuté taky v angličtině. Přišel jsem sem a zvykl jsem si naprosto přirozeně a okamžite.

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Re: Par otazek pred zacatkem

Příspěvek od cybermisa »

George píše:
peetrs píše:
1. Členů týmu není tak moc a podobnosti bych se opravdu nebál a i kdyby se nějakou velkou haluzí zadařilo dát si podobnej účet, není to zkáza světa a celkem nic se neděje, tohle řešit nemusíš. :)
2. U toho CvC nejde přímo o přesvědčení, i dva chaotic good se můžou mezi sebou mlátit, jde o to, že nesmíš ve hře řešit spor hráč x hráč, samozřejmě ale není zakázáno řešit spor postava x postava. (bez IC důvodu se asi dvě postavy řezat navzájem nebudou :bigwink: ).
3.Vůbec nemusíš psát háčky ani čárky, je to na tobě.
4. Ze začátku můžeš hrát jen základní rasy NWN, po určité době (až se ukáže, že bys odlišnou postavu uhrál), tak není problém domluvit se s někým z týmu o hraní subrasy a klidně si vytvořit vlastní a pak se uvidí.
5. Pojmenování věcí/potvor se neboj, ze začátku se dostaneš ledatak k divočákům atd. a k zapeklitějším potvorám (Harpyje, Gargoyly...) se dostaneš postupně a mezitím si jistě zapamatuješ jejich český názvy.(Často jsou beze jména a tak je nutný je přímo poznat za pomocí popisů v různých bestiářích).
6.OK, klidně se ptej dál :clover: :smile: .
:yes: :yes:

Je to presne jak pise George.

Co se subras tyce, vazne si do zacatku vyber spis jednu ze standardnich. Hrac, ktery na EQ hraje pekne, se dokonce muze dockat i sve vlastni systemove subrasy - to jen pro motivaci :smile: Takze pocet subras se tak nejak neustale rozrusta :biggrin:

Jinak bych jeste dodal, ze EQ ma diky Labirovi perfektne zmaknutou napovedu. Az se do hry dostanes, ziska tva postava knizecku, kde se vsechno nutne k zakladnimu pochopeni systemu na EQ docte. Co se tyce IC informaci, na EQ je mraky knizek a jejich pocet diky hracum rovnez neustale vzrusta.

Pokud mas chut si zahrat pekne RP, niceho se neboj, veskere informace ti budou ve hre pekne dodany. A pokud bys i presto mel nejake dotazy, klidne pisni na forum nebo mne PM. :clover:
kokosak
Příspěvky: 2954
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Doplním dle mě důležité informace, co nezazněly:

Jména postav členů týmu - ono to smazání se týká spíše jmen postav jako T3rm1n4t0r, pokud by ses trefil do jména postavy (např. Ferda), spíše s tebou bude dohodnuto přejmenování (např na Ferda Zelenka)

CvC - tohle je trochu specifické. Postava A jde kolem postavy B. Najednou, z ničeho nic postava A zaůtočí a zabije postavu B. V pořádku to je, pokud například je postava A nájemný vrah, šílenec, nebo nepřítel postavy B. Není v pořádku, pokud je to například reakce na tell typu //seš lůzr, odveta za zabití jiné postavy stejného hráče, dokázání si převahy nabušené postavy na nováčkovi atp. Edit: rozdíl se pozná i podle reportu, který je po každém CvC povinen poslat na DM jak vrah, tak oběť. Nicméně, v jakémkoli případě hrozí vrahovi IC postihy, většinou poprava = permanentní smrt, kdežto oběť si může (pokud nemá runu permanentní smrti) projít přes Druhou stranu a za pár dní se znovu objevit na Desce.

Českou klávesnici osobně doporučuji. Ono rodíl mezi větami "Měj se" a "Mej se" je přeci jen znát :bigwink:

Subrasy - jde hrát částečně i bez jakékoli asistence či povolení. Na EQ nejsou přesně daná povolání a rasy podle popisu, takže ačkoli můžeš mít systémově půlorčího druida, IC to můžeš hrát jako čtvrtobřího šamana. Doporučuji projít si viewtopic.php?t=2644 (některé popisky na foru již úplně nesedí, doporučuji si přečíst ve hře), pomocí run můžeš některé věci namodelovat celkem slušně, něco se dá hrát ve hvězdičkách (např. u Warforged si po použití spacáku napíšeš do hvězdiček *čistí zbraň*)

Na EQ je většina potvor statistikami zcela jiná, než jak je obvyklé, od hp, přes speciální schopnosti a unikátními NPC-only předměty konče. Až narazíš na skřetího šamana s dispell hůlkou, uvidíš. Nemluvě o tom, že nad ním neuvidíš nápis "Skřetí šaman", ale jen a pouze "Skřet (lesní)". U některých potvor neuvidíš jméno vůbec. Osobně jediný problém jsem měl, a občas ještě mám, se jmény kouzel.

*kouká, jestli u ohně nenechal něco dobrého, aby to případně zblajznul*
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
peetrs
Příspěvky: 12
Registrován: 12. 5. 2009 21.39

Příspěvek od peetrs »

Dekuju vsem za odpovedi.

Hrat jsem uz zacal, i pres pokusy psat na ceske klavesnici jsem se musel opet vratit k anglicke, protoze specialni znaky jako *, carka, tecka nebo apostrof jsou na jinych klavesach (nebo uplne chybi), kde je naprosto nejsem zvykly / nemuzu psat.

Nicmene jako zatim nejvetsi prekazku vidim (ok, trosinku jsem si na sebe upletl bic sam) v tom, ze se jeste dostavam do toho jak psat me postave vadu reci a pisu strasne pomalu (navic jsem v podstate RPil bud jen mluvenym slovem nebo anglicky), zatim co ostatni pisou strasne rychle, takze nez ze sebe neco vymacknu, tak uz je hovor jinde a ja netusim co mi uteklo :) Proto me napadlo, ze si napisu na konec popisu postavy OOC upozorneni a prosbu aby se mnou hovorici psal pomaleji... doufam, ze to neni nejak proti plavidlum nebo je?

S tim trosku souvisi dalsi dotaz: Da se nejak primo ve hre nebo nejakym pluginem vypnout zobrazovani obrazku postav v chat okne? Co jsem vypozoroval, tak dost lidi ma potrebu strasne moc spamovat text a stratit 2.5 radku jen proto, ze clovek napise 2 slova... coz v pripade, ze pisu a nesleduju hovor je docela problem, protoze GUI hry v podsate postrada jekekoliv funkce hodne 21. stoleti. Pripadne existuji nejake pluginy, ktere by tragickou situaci herniho GUI zlepsovaly? Nebo se jen budu muset smirit s tim, ze nez dostanu do ruky ono psani, budu holt v podstate zaryte mlcet pokud bude mluvit vic nez jedna postava (nedej boze obe budou ortodoxni spameri chat okna ;))?

P.S. K "měj se" a "mej se", tohle snad snadno lze vyvodit z kontextu, ne? :)
kokosak
Příspěvky: 2954
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Čeština: spíš doporučuju si začít zvykat na češtinu, taky mi to chvíli trvalo, ale výsledek je o poznání lepší. BTW víš, že klávesnici můžeš měnit i ve hře standardními windows klávesovými zkratkami?

Rychlost psaní: poměrně se osvědčuje nezkoušet psát dlouhé věty najednou, nebo je uvést "no, já bych řek..", nebo prostě "no.." čimž dáváš všem v okolí vědět, že postava mluví. Jestli to budou respektovat, nebo ti někdo skočí do řeči je už jiná věc.

P.S. samozřejmně, že z kontextu se toodvodit dá, ale já to lidem co nepíší česky nechávám patřičně sežrat :biggrin:
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

Poímalé psaní je věcí zvyku - určitě postupem času zrychlíš.

Když píšeš pomalu (neboj, takových je tu dost), piš spíš kratší věty nebo je rozděl, viz. co píše kokosak... a pokud máš kolem víc lidí, co se baví, doporučuji sledovat ty lidi co mluví s tvou postavou (text nad nimi) a nehledat to v okénku dole.
Jinak pokud někdo od tebe čeká reakci, tak si na ní dost často počká, případně ti dá najevo, že ještě pořád čeká něčím jako *trpělivě čeká na odpověď* nebo *zvědavě na něj kouká a čeká co z něj vypadne*. :bigwink:

Ikonky u textu lze myslím upravit/vyhodit kdesi v nastavení hry, ale přesně ti teď nepovím kde.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
Sethiel
Příspěvky: 286
Registrován: 14. 4. 2008 19.23
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sethiel »

peetrs píše:Dekuju vsem za odpovedi.

Hrat jsem uz zacal, i pres pokusy psat na ceske klavesnici jsem se musel opet vratit k anglicke, protoze specialni znaky jako *, carka, tecka nebo apostrof jsou na jinych klavesach (nebo uplne chybi), kde je naprosto nejsem zvykly / nemuzu psat.

Nicmene jako zatim nejvetsi prekazku vidim (ok, trosinku jsem si na sebe upletl bic sam) v tom, ze se jeste dostavam do toho jak psat me postave vadu reci a pisu strasne pomalu (navic jsem v podstate RPil bud jen mluvenym slovem nebo anglicky), zatim co ostatni pisou strasne rychle, takze nez ze sebe neco vymacknu, tak uz je hovor jinde a ja netusim co mi uteklo :) Proto me napadlo, ze si napisu na konec popisu postavy OOC upozorneni a prosbu aby se mnou hovorici psal pomaleji... doufam, ze to neni nejak proti plavidlum nebo je?

S tim trosku souvisi dalsi dotaz: Da se nejak primo ve hre nebo nejakym pluginem vypnout zobrazovani obrazku postav v chat okne? Co jsem vypozoroval, tak dost lidi ma potrebu strasne moc spamovat text a stratit 2.5 radku jen proto, ze clovek napise 2 slova... coz v pripade, ze pisu a nesleduju hovor je docela problem, protoze GUI hry v podsate postrada jekekoliv funkce hodne 21. stoleti. Pripadne existuji nejake pluginy, ktere by tragickou situaci herniho GUI zlepsovaly? Nebo se jen budu muset smirit s tim, ze nez dostanu do ruky ono psani, budu holt v podstate zaryte mlcet pokud bude mluvit vic nez jedna postava (nedej boze obe budou ortodoxni spameri chat okna ;))?

P.S. K "měj se" a "mej se", tohle snad snadno lze vyvodit z kontextu, ne? :)
Taky mi to dlouho trvalo, protože jako programátor jsem zvyklý na anglickou. Ale časem jsem zjistil, že na české klávesnici se dá napsat:
Hvězdička: Pravý Alt + Pomlčka (ta klávesa, kde je na anglické verzi otazník a lomítko)
Čárka a tečka nevím, co myslíš … ty jsou pokud vím na všech klávesnicích stejně (minimálně na české a anglické jo)
Apostrof: Já ho mám těsně napravo od Enteru, mezi písmenem L a Enterem mám tři klávesy … ale mám pocit, že některé klávesnice mají tam mají jen dvě. Každopádně, ať je ta klávesa kdekoli, je to ta s rourou (pipe - na řetězení filtrů hlavně v linuxu, říká se tomu taky svislítko, taky se tím dělá logické OR v Cčku a podobných jazycích), s českou klávesnicí a se shiftem píše apostrof.

NE, URČITĚ NEPIŠ DO POPISU POSTAVY ŽÁDNÉ OOC UPOZORNĚNÍ. Tenhle problém má většina začátečníků, já ho taky měl.

Co se diakritiky týče, já to beru tak, že přesně tak, jak píšeš, tak mluvíš. Dává to postavám větší možnosti vystihnout nějaké detaily, jako huhlání nebo tak. I překlepy beru jako přeřeknutí a opravení se. Takže pokud budeš psát bez diakritiky, u mě neumíš pořádně artikulovat nebo máš divnej přízvuk nebo něco takovýho.
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Chatokno si můžeš zvětšit tažením za jeho horní okraj třeba až k vršku obrazovky.

A tak nějak nerozumím, k čemu ti bude zmizení ikonek postav v chatokně- ty rozhodně zmiznout nejdou. Jdou zmiznout ikonky postav nad postavami (pokud je máš zapnuté - defaultně jsou vypnuté).
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
merlik
Příspěvky: 235
Registrován: 28. 1. 2007 20.32
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od merlik »

S češtinou je problém - já bych klidně česky psal, i na ntb se dá hvězdička dělat jednoduše (tam mám spíš problém například s protikouzlením, naklikat to tak rychle neumím jako naťukat těch pár čísel na numerické klávesnici), ale v linuxu to bohuže funguje tak no... sotva napůl, takže ode mě se češtiny asi nedočkáte :( Pokud by snad někdo věděl, jak to pořešit, bylo by to krásné... Zadal bych biowarákům bug report, ale na ten už je asi pozdě.
account: Tuxik
Elorfin Hanar
dave
Příspěvky: 141
Registrován: 2. 7. 2007 23.32

Příspěvek od dave »

peetrs píše:Nebo se jen budu muset smirit s tim, ze nez dostanu do ruky ono psani, budu holt v podstate zaryte mlcet pokud bude mluvit vic nez jedna postava (nedej boze obe budou ortodoxni spameri chat okna ;))?
Už hraju s přestávkami skoro dva roky a doteď sem se s tím zcela nesrovnal. Můj problém je dvojí - i když píšu celkem rychle musím se občas na klávesnici dívat (nepíšu deseti), takže mi někdy uteče text co se objevuje nad postavičkami a musím ho dočítat v chatokně. A za druhý se mi dost často stává že se text v řádku dopisuje pomaleji než ho naťukám (v řádu sekund) - takže si po sobě nemůžu zkontrolovat co napíšu (časté chyby) a i reakce postavy je pak pomalejší.
V podstatě mi nezbylo nic jiného než to promítnout do charakteru postavy - tedy určitou málomluvnost - a taky to občas vypadá že moje postava neslyší nebo zareaguje později.
Pokud ale budeš hrát s rozumnými hráči, tak ti dají možnost se vyjádřit (viz. styl psaní co popisoval kokosak) nebo se setkáš s ukecanou třeba dvojicí postav a budeš rád když občas *přikývneš* :-)
Sethiel
Příspěvky: 286
Registrován: 14. 4. 2008 19.23
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sethiel »

dave píše:
peetrs píše:Nebo se jen budu muset smirit s tim, ze nez dostanu do ruky ono psani, budu holt v podstate zaryte mlcet pokud bude mluvit vic nez jedna postava (nedej boze obe budou ortodoxni spameri chat okna ;))?
Už hraju s přestávkami skoro dva roky a doteď sem se s tím zcela nesrovnal. Můj problém je dvojí - i když píšu celkem rychle musím se občas na klávesnici dívat (nepíšu deseti), takže mi někdy uteče text co se objevuje nad postavičkami a musím ho dočítat v chatokně. A za druhý se mi dost často stává že se text v řádku dopisuje pomaleji než ho naťukám (v řádu sekund) - takže si po sobě nemůžu zkontrolovat co napíšu (časté chyby) a i reakce postavy je pak pomalejší.
V podstatě mi nezbylo nic jiného než to promítnout do charakteru postavy - tedy určitou málomluvnost - a taky to občas vypadá že moje postava neslyší nebo zareaguje později.
Pokud ale budeš hrát s rozumnými hráči, tak ti dají možnost se vyjádřit (viz. styl psaní co popisoval kokosak) nebo se setkáš s ukecanou třeba dvojicí postav a budeš rád když občas *přikývneš* :-)
Ještě se to dá brát takhle: Co by Tvoje postava udělala, kdyby tam stála se dvěma ukecanejma, co by ji nepustili ke slovu? :bigwink:
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Akira
Příspěvky: 883
Registrován: 16. 10. 2007 11.31

Příspěvek od Akira »

jednoduše....pokud jim chci něco sdělit, tak si *hlasitě odkašlu* *poklepu je na rameno* *zvýší hlas*

ehmm...*zakašle*
no, myslím si, že k tomu mám taky co říct...
...asi takhle...
...viděl jsem ho jak to udělal, fakt. ale...
*pokýve hlavou a zavyšleně nakrčí obočí*
...musím si to trochu srovnat v hlavě..takže budu mluvit trochu pomaleji...


holt, někdy se musíš o místo na slunci/v hovoru poprat.

//btw. některý extrémy jsou taky strašný...takový hovor s Ezem je nápor na nervy. většina slov je zkrácených na nejvyšší/nejkratší možnou míru a ve větě je maximálně jedno
Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Libra
Příspěvky: 318
Registrován: 21. 2. 2006 19.45
Bydliště: Rodná hrouda

Příspěvek od Libra »

Sethiel píše:
NE, URČITĚ NEPIŠ DO POPISU POSTAVY ŽÁDNÉ OOC UPOZORNĚNÍ. Tenhle problém má většina začátečníků, já ho taky měl.
Tohle je naprostá hloupost co napsal Sethiel !NEBRAT NA VĚDOMÍ!

Pokud se jedná o věc jako je ta co jsi napsal, není v tom žádný problém.
Umísti to nakonec popisu a dej před to tyhle znaky "//" :bigwink:
Kde čert nic nezmůže, tam nastčí krávu … nebo dvě kozy.
Uživatelský avatar
Jon
Příspěvky: 2513
Registrován: 2. 4. 2007 10.28
Bydliště: Thalie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jon »

No, nevidím důvod, proč to psát jako "// Má vadu řeči, mluví pomalu" když to jde do popisu "Při mluvení se zadrhává, koktá, mluví pomalu..." :)
Kraki Skengdrang
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4909
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Braenn »

Jon píše:No, nevidím důvod, proč to psát jako "// Má vadu řeči, mluví pomalu" když to jde do popisu "Při mluvení se zadrhává, koktá, mluví pomalu..." :)
počkej, jednalo se o ooc prosbu hráče aby mu lidi dávali prostor že píše pomalu, to že má postava vadu řeči je třešnička na dortu.. nebo ne?
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

Jon píše:No, nevidím důvod, proč to psát jako "// Má vadu řeči, mluví pomalu" když to jde do popisu "Při mluvení se zadrhává, koktá, mluví pomalu..." :)
Postava nemusí mít vadu řeči. Hráč prostě pomaleji píše, nebo udělá překlep. Pak "//píšu pomalu, prosím o strpení" na konci popisu postavy má smysl.


Je rozdíl mezi:

A:Jemnuji se Mura.
A:tedy jmenuji

a např.

A:Jemnuji se Mura.
A:*Jmenuji

To první je oprava postavy po přeřeknutí, to druhé oprava hráče, který vyrobil překlep (tedy * a správně napsané slovo) - tedy postava to řeklá správně, jen hráč napsal opravu, aby bylo jasné co postava řekla.

EDIT: Braenn byla rychlejší. :)
Naposledy upravil(a) Pavel Urban dne 27. 5. 2009 14.32, celkem upraveno 1 x.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
Libra
Příspěvky: 318
Registrován: 21. 2. 2006 19.45
Bydliště: Rodná hrouda

Příspěvek od Libra »

Jon píše:No, nevidím důvod, proč to psát jako "// Má vadu řeči, mluví pomalu" když to jde do popisu "Při mluvení se zadrhává, koktá, mluví pomalu..." :)
no ja myslel napsat // Omlouvám se za pomalejší psaní a prosím o případné braní ohledů při komunikaci :bigwink:
Kde čert nic nezmůže, tam nastčí krávu … nebo dvě kozy.
Uživatelský avatar
Jon
Příspěvky: 2513
Registrován: 2. 4. 2007 10.28
Bydliště: Thalie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jon »

Jo tak, mea maxima culpa, jsem prostě blbec :))
Kraki Skengdrang
Odpovědět