To je informace kterou AI pozná čistě na základě IC informací. Mága prostě poznáš podle toho arogantního ksichtu :)))kokosak píše:Protože AI metagejmuje. Stejně tak jako se orientuje podle playerlistu a útočí na kouzelníky, i když ti nic ještě neseslali. BAN!
Par otazek pred zacatkem
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Mno...
Roma Spouštěč pro Equilibrii 2.0 NWN Camera mod Listování v PM
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Asi abych zametagamoval se Zenem a šel rozbít Altaira musíš to upřesnit, že systém pozná jen ty mágy z MUNI, co mají ten arogatní ksicht, jako důsledek hodin "Jsi mág - tvař se povýšeně!"Jon píše:To je informace kterou AI pozná čistě na základě IC informací. Mága prostě poznáš podle toho arogantního ksichtu :)))kokosak píše:Protože AI metagejmuje. Stejně tak jako se orientuje podle playerlistu a útočí na kouzelníky, i když ti nic ještě neseslali. BAN!
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Jak rikam, zda se mi to hodne pritazene za vlasy a rozhodne si nemyslim, ze je dobre delat takovehle zasahy do pravidel (zvlast pak do tehle edice)… Nicmene jsem netusil, ze TS v NWN ani neprohledne iluze a shapeshift, v podsatete jsem je moc nehral a kdyz uz ano, tak ne zakouzelniky.
A stejne mi prijde, ze to odstavi od valu (nebo alespon drasticky snizi jeho hodnotu a kouzelnik to proste nemusi resit, i kdyz ma diky vysoke Int strasne moc skill bodiku) skilly Listen a Spot, ktere jsou namireny proti Hide a MS a coz znamena, ze kazdy kdo by chtel videt schovanou postavu by na to mel myslet pri rozhazovani bodiku. Nicmene bonus na Spot mi prijde jako daleko lepsi reseni nez jednoznacne odpalkovani jednoho typu postav, pripadam si jako by mi nekdo na vetu "Ja chci hrat" odpovedel "Na to se vybodni, s tebou se stejne nepocita".
K permanentnimu chozeni v Hidu... Ja osobne beru to co vidim na monitoru jako skicu toho jak to tam "ve skutecnosti" vypada. Takovy prales totiz zas az tolik jako prales nevypada (moc malo stromu, v podstate zadna trava atd), takze v nem bych nevidel naprosto zadny problem byt porad schovany. Jasne, ze v prave poledne se asi nikdo neschova uprostred hlavniho namesti. Na druhou stranu, na hlavnim namesti je strasne malo NPC, proste tam neni ten dav, kde se dobry zlodej schova stejne snadno jako ve stinu. No a jeste me napada takova myslenka, ze takove permanentne hidnute postavy by se treba mohli unavovat rychleji, ne? Vsak plizit se 24/7/365 da pekne zabrat.…
Co se tyce Move Silently, tak v tom nevidim problem za jakekoliv situace. Chodit tise se da skoro vsude a tam kde ne se jiste najde postih na MS...
Ad neviditelnost: mi ani ze srandy nerikejte, ze tahle hra nehaze proti Invis postavam na Listen, protoze z principu nechapu jak kouzlo Neviditelnost zaridi onu neslysitelnost...
Ad nesmyslna situace hide-utok-hide... z pohledu Shadow Dancera nesmyslna neni, postava se kterou bojuje vrha stin (ktery neni stin Shadow Dancera) a tedy ma plne pravo provozovat tuto taktiku. Jo, to ze Shadow Dancerova obet podcenila Spot a Listen je jen a pouze jeji problem, ne problem toho Shadow Dancera (on si poctive maxoval Hide / MS, alespon pokud to mysli s tancenim ve stinech seriozne).
Ad Cybermisa: Pokud je TS systemove v poradku, pak asi bude neco blbe s Listen a Spot, ne?
Nicmene, neresme to, maximalne se dostanu k HIPS, zjistim, ze je to v podstate uplne k nicemu a ze jsem vlozil spoustu casu do postavy, ktera je nepouzitelna (z IC hlediska) a podle toho se zaridim... A holt jak rikam, delal jsem DM pro PnP hru dost dlouho na to aby me tato zmena pekne nakrkla, v sirsim pohledu na pravdila totiz tato zmena totalne rozhodni vyvazenost.
P.S. Moc by me zajimalo, jak lze Hide a Move Silently zneuzit tak, aby se to nedalo vybalancovat jinak...
A stejne mi prijde, ze to odstavi od valu (nebo alespon drasticky snizi jeho hodnotu a kouzelnik to proste nemusi resit, i kdyz ma diky vysoke Int strasne moc skill bodiku) skilly Listen a Spot, ktere jsou namireny proti Hide a MS a coz znamena, ze kazdy kdo by chtel videt schovanou postavu by na to mel myslet pri rozhazovani bodiku. Nicmene bonus na Spot mi prijde jako daleko lepsi reseni nez jednoznacne odpalkovani jednoho typu postav, pripadam si jako by mi nekdo na vetu "Ja chci hrat" odpovedel "Na to se vybodni, s tebou se stejne nepocita".
K permanentnimu chozeni v Hidu... Ja osobne beru to co vidim na monitoru jako skicu toho jak to tam "ve skutecnosti" vypada. Takovy prales totiz zas az tolik jako prales nevypada (moc malo stromu, v podstate zadna trava atd), takze v nem bych nevidel naprosto zadny problem byt porad schovany. Jasne, ze v prave poledne se asi nikdo neschova uprostred hlavniho namesti. Na druhou stranu, na hlavnim namesti je strasne malo NPC, proste tam neni ten dav, kde se dobry zlodej schova stejne snadno jako ve stinu. No a jeste me napada takova myslenka, ze takove permanentne hidnute postavy by se treba mohli unavovat rychleji, ne? Vsak plizit se 24/7/365 da pekne zabrat.…
Co se tyce Move Silently, tak v tom nevidim problem za jakekoliv situace. Chodit tise se da skoro vsude a tam kde ne se jiste najde postih na MS...
Ad neviditelnost: mi ani ze srandy nerikejte, ze tahle hra nehaze proti Invis postavam na Listen, protoze z principu nechapu jak kouzlo Neviditelnost zaridi onu neslysitelnost...
Ad nesmyslna situace hide-utok-hide... z pohledu Shadow Dancera nesmyslna neni, postava se kterou bojuje vrha stin (ktery neni stin Shadow Dancera) a tedy ma plne pravo provozovat tuto taktiku. Jo, to ze Shadow Dancerova obet podcenila Spot a Listen je jen a pouze jeji problem, ne problem toho Shadow Dancera (on si poctive maxoval Hide / MS, alespon pokud to mysli s tancenim ve stinech seriozne).
Ad Cybermisa: Pokud je TS systemove v poradku, pak asi bude neco blbe s Listen a Spot, ne?
Nicmene, neresme to, maximalne se dostanu k HIPS, zjistim, ze je to v podstate uplne k nicemu a ze jsem vlozil spoustu casu do postavy, ktera je nepouzitelna (z IC hlediska) a podle toho se zaridim... A holt jak rikam, delal jsem DM pro PnP hru dost dlouho na to aby me tato zmena pekne nakrkla, v sirsim pohledu na pravdila totiz tato zmena totalne rozhodni vyvazenost.
P.S. Moc by me zajimalo, jak lze Hide a Move Silently zneuzit tak, aby se to nedalo vybalancovat jinak...
probohy jen to ne! Hraju elfku a chodim skrytej skoro pořád, ovšem ne proto že se plíží 24/7/365, ale čistě protože elfové maj hledání permanentně zapnutý a můžou běhat, tzn. že abych neběhal jak pablb, musim chodit buď přes šipky, nebod ržet shift(což není nic příjemnýho), nebo chodit v hidu. A tohle by mě totálně odrovnalo(ne postavu, ale mě jako hráče:)peetrs píše:No a jeste me napada takova myslenka, ze takove permanentne hidnute postavy by se treba mohli unavovat rychleji, ne? Vsak plizit se 24/7/365 da pekne zabrat.…
EDIT: Na EQ si můžeš všechnoi v podstatě vysvětlit jak chceš, když to neodporuje reáliím. To znamená že hide postavy nemusí nutněvycházet z toho že se schovává ve stínech, ale třeba měla v mládí nějakou magickou nehodu, má to jako andpřirozenou schopnost od narození nebo cokoliv jiného
Střízlivý nás nedostanou.
A vožralí se nedáme!
Elen - Mladá elfí lučištnice, vítězka turnaje tirínského r.1119 p.v.d.
A vožralí se nedáme!
Elen - Mladá elfí lučištnice, vítězka turnaje tirínského r.1119 p.v.d.
je to o zvyk … i když to občas štve, když se potřebuju napít nebo tak … ale je to jen a jen zvyk … pošleš si elfku chůzí napřed … a honem letíš pro pitíKapik píše:probohy jen to ne! Hraju elfku a chodim skrytej skoro pořád, ovšem ne proto že se plíží 24/7/365, ale čistě protože elfové maj hledání permanentně zapnutý a můžou běhat, tzn. že abych neběhal jak pablb, musim chodit buď přes šipky, nebod ržet shift(což není nic příjemnýho), nebo chodit v hidu. A tohle by mě totálně odrovnalo(ne postavu, ale mě jako hráče:)peetrs píše:No a jeste me napada takova myslenka, ze takove permanentne hidnute postavy by se treba mohli unavovat rychleji, ne? Vsak plizit se 24/7/365 da pekne zabrat.…
"Přítel je člověk, který přichází tehdy, když už všichni odešli."
Safira Yarwillaneya
Eithné
Safira Yarwillaneya
Eithné
Nedá mi to abych si nerýpnul, ale TS především naprosto likviduje špehování. Komukoliv stačí dát TS a začít šeptat a všichni špehové mají po srandě. Spousta postav ho používá od restu do restu, čímž právě špehování své postavy s přehledem eliminuje. Proto s TS jak je nastaveno dost nesouhlasím. Další věc je, že znehodnocuje hidaře v CvC. Bude-li mít spor hidař s mágem, mág má s přehledem navrch, protože kombinace TS/invis zaručí jeho 100% převahu na "bojišti" Obojí může mít od restu do restu. Ale to omílám pořád dokola to samé. NPC stačilo nastavit listen a spot na 50, aby se jim nikdo neschoval.cybermisa píše:Jen bych doplnil, ze nejvetsi sila hideru na EQ je predevsim ve ziskavani informaci a spehovani - rozhodne to dava postave vetsio moc nez nejaky sneak attack a kdyz je sikovna, tak i vice penez, nez za looteni v hidu.Sethiel píše: …
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
Promin, ale musim oponovat, protoze zasadne nesouhlasim.Jája CZE píše:Nedá mi to abych si nerýpnul, ale TS především naprosto likviduje špehování. Komukoliv stačí dát TS a začít šeptat a všichni špehové mají po srandě. Spousta postav ho používá od restu do restu, čímž právě špehování své postavy s přehledem eliminuje. Proto s TS jak je nastaveno dost nesouhlasím. Další věc je, že znehodnocuje hidaře v CvC. Bude-li mít spor hidař s mágem, mág má s přehledem navrch, protože kombinace TS/invis zaručí jeho 100% převahu na "bojišti" Obojí může mít od restu do restu. Ale to omílám pořád dokola to samé. NPC stačilo nastavit listen a spot na 50, aby se jim nikdo neschoval.cybermisa píše:Jen bych doplnil, ze nejvetsi sila hideru na EQ je predevsim ve ziskavani informaci a spehovani - rozhodne to dava postave vetsio moc nez nejaky sneak attack a kdyz je sikovna, tak i vice penez, nez za looteni v hidu.Sethiel píše: …
1. Vyjadri prosim to tve "Spousta postav" aspon odhadem v procentech z celkoveho mnozstvi postav. Fakt, ze nelze jednoduse spehovat high level magy, co jsou navic paranoidni (a asi maji duvod), mi prijde jako naprosto logicke.
2. Bude-li mit KDOKOLI CvC s magem a mag o nem bude tusit a bude pripraveny, je temer stoprocentni sance, ze mag toho druheho sejme mrknutim oka. Pokud mag pripraveny nebude (zadne TS, boosty) a ten KDOKOLI bude aspon trochu pripraveny (vyuzije vhodne situace), tak zase sejme maga mrknutim oka on - prijdes, srazis, nevstane … TS ti vadi jen a pouze v pripade, ze se hodlas podniknout na maga primy utok, tj. nevyuzivas vhodne situace.
Jednou se postava systemove plizi, tak se plizi. Neexistuje zadne systemove se hidnout, ale ve ** nikoli a byt hidnuty jen kvuli tomu, ze je hrac liny Nic ve zlym, ale tohle jako argument …Kapik píše: probohy jen to ne! Hraju elfku a chodim skrytej skoro pořád, ovšem ne proto že se plíží 24/7/365, ale čistě protože elfové maj hledání permanentně zapnutý a můžou běhat, tzn. že abych neběhal jak pablb, musim chodit buď přes šipky, nebod ržet shift(což není nic příjemnýho), nebo chodit v hidu. A tohle by mě totálně odrovnalo(ne postavu, ale mě jako hráče:)
Nevím, co je podle tebe vhodná situace , ale pokud někdo nějakým způsobem nezablokuje mágovi pohyb (sražení, paralýza...), tak to znamená invis, IGMS, IGMS, což neustojí NIKDO. Takže to, že je mág bez přípravy bez šance tak uplně není pravda. Krom toho tahle debata vznikla hlavně kvůli tomu, že ten mág připravený bude...s TS uvidí kohokoliv.cybermisa píše:2. Bude-li mit KDOKOLI CvC s magem a mag o nem bude tusit a bude pripraveny, je temer stoprocentni sance, ze mag toho druheho sejme mrknutim oka. Pokud mag pripraveny nebude (zadne TS, boosty) a ten KDOKOLI bude aspon trochu pripraveny (vyuzije vhodne situace), tak zase sejme maga mrknutim oka on - prijdes, srazis, nevstane … TS ti vadi jen a pouze v pripade, ze se hodlas podniknout na maga primy utok, tj. nevyuzivas vhodne situace.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Cink cink, vítejte opět v našem fórum ringu, X-té kolo nejostřeji sledovaného duelu v historii nwn právě začíná: TsIgmsMág proti HideSneakZlodějovi. Přestože tento souboj trvá již několik let a nehýbe se z místa, stále se těší vysoké divácké oblibě. Podpásové údery nelítají pouze v ringu, ale také v obecenstvu, které každoročně pořádá odborné diskuze předpovídající vítězství toho či onoho borce. Připojte se i vy a zasaďte svůj úder!!! *obrázek boxerky mířící do rozkroku*.
...a nebo … pojďte radši hrát
...a nebo … pojďte radši hrát
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Koukam, ze jsem pichnul do vosiho hnizda …. radsi nebudu debatu dal prizivovat.
Ale mam dalsi otakzu :)
Je nekde na forech (pri zbeznem hledani jsem nic nenasel) popsano co jsou bonusy z PLACOSu? Dostal jsem nejaky 1. bonus a pise mi to "Ziskan prvni bonus, moznost predavat veci bez postihu prijemce" … no a nejsem z toho moc moudry... osvetli mi to nejaka hodna duse?
Ale mam dalsi otakzu :)
Je nekde na forech (pri zbeznem hledani jsem nic nenasel) popsano co jsou bonusy z PLACOSu? Dostal jsem nejaky 1. bonus a pise mi to "Ziskan prvni bonus, moznost predavat veci bez postihu prijemce" … no a nejsem z toho moc moudry... osvetli mi to nejaka hodna duse?
Osvětlím.
PLACOS je systém hlídající nešvary a naopak odměnujícím za pěknou hru, mimojiné hlídá i nárůst bohatství postavy, které je limitováno levelem a časem.
Bonus jsi dostal za hru, která lze označit přivlastkem "žádoucí". Pokud by jsi byl bez tohoto bonusu a nechal *potěžkat vzácný meč* svému IC příteli, Placos zjistí nárůst majetku u příjemce a sníží mu možnost výdělku. Pokud ale tento bonus máš a tvá postava teď dá něco cenného začínajícímu hráči, hodnota této věci se mu do přírůstku majetku nezapočítá. Je předpoklad, že postava, která je "žádoucí" toho nezneužije.
Stačí tak?
PLACOS je systém hlídající nešvary a naopak odměnujícím za pěknou hru, mimojiné hlídá i nárůst bohatství postavy, které je limitováno levelem a časem.
Bonus jsi dostal za hru, která lze označit přivlastkem "žádoucí". Pokud by jsi byl bez tohoto bonusu a nechal *potěžkat vzácný meč* svému IC příteli, Placos zjistí nárůst majetku u příjemce a sníží mu možnost výdělku. Pokud ale tento bonus máš a tvá postava teď dá něco cenného začínajícímu hráči, hodnota této věci se mu do přírůstku majetku nezapočítá. Je předpoklad, že postava, která je "žádoucí" toho nezneužije.
Stačí tak?
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
Ad 1) "Nelze jednoduše … high level..." bych nahradil "je vyloučeno sledovat high level..." a kromě toho pro mě je EQ highlevel 15+, TS mají postavy od 6-7? To bude asi ten kámen úrazu.cybermisa píše:Promin, ale musim oponovat, protoze zasadne nesouhlasim.Jája CZE píše:Nedá mi to abych si nerýpnul, ale TS především naprosto likviduje špehování. Komukoliv stačí dát TS a začít šeptat a všichni špehové mají po srandě. Spousta postav ho používá od restu do restu, čímž právě špehování své postavy s přehledem eliminuje. Proto s TS jak je nastaveno dost nesouhlasím. Další věc je, že znehodnocuje hidaře v CvC. Bude-li mít spor hidař s mágem, mág má s přehledem navrch, protože kombinace TS/invis zaručí jeho 100% převahu na "bojišti" Obojí může mít od restu do restu. Ale to omílám pořád dokola to samé. NPC stačilo nastavit listen a spot na 50, aby se jim nikdo neschoval.cybermisa píše: Jen bych doplnil, ze nejvetsi sila hideru na EQ je predevsim ve ziskavani informaci a spehovani - rozhodne to dava postave vetsio moc nez nejaky sneak attack a kdyz je sikovna, tak i vice penez, nez za looteni v hidu.
1. Vyjadri prosim to tve "Spousta postav" aspon odhadem v procentech z celkoveho mnozstvi postav. Fakt, ze nelze jednoduse spehovat high level magy, co jsou navic paranoidni (a asi maji duvod), mi prijde jako naprosto logicke.
2. Bude-li mit KDOKOLI CvC s magem a mag o nem bude tusit a bude pripraveny, je temer stoprocentni sance, ze mag toho druheho sejme mrknutim oka. Pokud mag pripraveny nebude (zadne TS, boosty) a ten KDOKOLI bude aspon trochu pripraveny (vyuzije vhodne situace), tak zase sejme maga mrknutim oka on - prijdes, srazis, nevstane … TS ti vadi jen a pouze v pripade, ze se hodlas podniknout na maga primy utok, tj. nevyuzivas vhodne situace.
Ad 2) viz.PM, napíšu jen toto, je smutné když k epickému maxovanému hidaři-špehovi (který se na epic dohrával dva roky) přijde "cucák", který ani netrefí do tirianu ke švadleně (jak dlouho trvá se dostat na potřebný level? měsíc?) a poklepe mu v lese na rameno: "co tu sedíš v křoví strejdo?".
Tímto se s touto problematikou loučím, zbytek v PM.
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
-
- Příspěvky: 850
- Registrován: 15. 2. 2007 12.34
- Bydliště: Severní okraj Středozemě
- Kontaktovat uživatele:
*falší zasahuje soupeře...a dále pokračuje ve stejně nevážném tónu* No hele, Panathi, když může mít kdejaká prskavka systémově TSko takřka od 1.lvlu, co kdyby se snejkařům rozdávala magická resistance, aby se to "dorovnalo"?Panathian píše:...TsIgmsMág proti HideSneakZlodějovi...
Tj. stávající situace v ringu, kde kraluje megaprskavka známá jako "Všechnovidím Acovidím Tozabiju" by se místo toho mohla přejmenovat na "Všechnovidím Aještěsirozmyslím Zdaradějinezmizím"?
Ano, JE pravda, že čaroděj co si usmyslí, to zabije, a to i bez zvláštní přípravy (IGMS a podobně obecná kouzla). A JE to tak správně, protože čaroděj těch kouzel nemá mnoho (mezi resty), tak je podle mě zcela v pořádku, když za něco stojí. Ale s tím souvisí i to, že je kriticky důležité, aby šel překvapit na libovolném levelu - tj. například aby nebylo možné TS mít permanentně. Protože výjimek z pravidla "zabiju na první/druhou ránu" je poskrovnu.
Aneb přesně jak píšou v popisku někde v NWN … připravený čaroděj je zkáza, nepřipravený je mrtvý.
Aneb přesně jak píšou v popisku někde v NWN … připravený čaroděj je zkáza, nepřipravený je mrtvý.
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Překvapení není o hide. Nebo... ne JEN o něm. A dostat někoho není o tom na něj vybafnout potmě v lese. Chce to pěkný plán, přípravu... a pak, když to čeká nejmíň, kudlička pod žebírka. A ne, nemyslim systémovou kudlu, ale příslovečnou ;)
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!