Přesně tak - na tyhle věci pozor.Pavel Urban píše: //V případě hvězdičkované vraždy je dobré, aby útočník do oběti před odkliknutím sebevraždy systémově dloubnul (útok), protože pak se mu ta (sebe)vražda připíše na vrub (aura).
Kromě toho, že to je "fér", je i tohle jeden z důvodů, proč se nesmí upřednostňovat hvězdičky před nějakým funkčním systémem. Nikdy nevíte, co všechno tyto akce ovlivňují a co se udělá špatně, pokud jejich provedení nějakým způsobem "obejdete".
Jen se přiznejte, kdo z vás si na změnu aury v tomhle případě vzpomněl? :)
Málokdo tu má přehled o tom, co vše je spolu provázané. Někomu, kdo se v systému vyzná, to může poskytovat výhody (viz. starý trik placos/expy) a i tohle by mohl využívat pro vraždy bez ztrát aury. protože i kdyby byl poctivý a napsal v CvC hlášení DMkům, že to provedl takto a oběť se zasebevraždila a proto by se mu měla strhnout aura, pochybuji (ale mohu se mýlit), že DM může zjistit, o kolik mu ta aura měla správně spadnout (protože při tomto výpočtu hraje roli aura oběti a kdovíco ještě).
Jak jste si mohli všimnout, není to prohřešek v pravidlech. Ale jestli si někdo podobné skulinky v pravidlech najde a bude je pro svou postavu využívat, pak by měl čekat od týmu spíš ty méně přátelské reakce.
Tímhle ovšem nechci nijak strašit, hlavně jsem chtěl poukázat na ty skryté provázanosti a že mávnutí motýlími křídly v Amfiberai může přinést bouřkový mrak nad Arnudenskou poušť :)