Hudba v lokacích a bardské hudební nástroje

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2052
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Hudba v lokacích a bardské hudební nástroje

Příspěvek od Pipi_CZ »

Napadla mě taková věc ohledně hudby v lokacích.
Jak je všude známo, tak vždy, když postava začne hrát na jakýkoliv hudební nástroj, tak se přeruší hudba v dané lokaci a začne hrát hudba vybraná mou postavou.

To je ale celkem blbý v případě, že do té lokace příjde další osoba z druhého konce lokace než-li se nacházím já. Protože když příjde druhá postava, tak hned bude vědět o tom, že někdo jiný hraje na (kytaru), protože hudba hraná v lokaci je slyšet všude.

Myslím, že lepší by bylo, kdyby při použití jedinečné moci předmětu, hudba v lokaci zmizela a postavou hraná hudba by šla slyšet jako zvuk z hudebního nástroje, nebo z postavy (jako je to např. je to u dveří, potoku, ohně, ale i emocích postavy. Smích, řev atd.), na který postava hraje.

Takže čím více by se druhá postava přibližovala té co hraje, tak by víc a víc tu hudbu slyšela.:clover:

:band001:
Libra
Příspěvky: 318
Registrován: 21. 2. 2006 19.45
Bydliště: Rodná hrouda

Re: Hudba v lokacích a bardské hudební nástroje

Příspěvek od Libra »

Pipi_CZ píše:Napadla mě taková věc ohledně hudby v lokacích.
Jak je všude známo, tak vždy, když postava začne hrát na jakýkoliv hudební nástroj, tak se přeruší hudba v dané lokaci a začne hrát hudba vybraná mou postavou.

To je ale celkem blbý v případě, že do té lokace příjde další osoba z druhého konce lokace než-li se nacházím já. Protože když příjde druhá postava, tak hned bude vědět o tom, že někdo jiný hraje na (kytaru), protože hudba hraná v lokaci je slyšet všude.

Myslím, že lepší by bylo, kdyby při použití jedinečné moci předmětu, hudba v lokaci zmizela a postavou hraná hudba by šla slyšet jako zvuk z hudebního nástroje, nebo z postavy (jako je to např. je to u dveří, potoku, ohně, ale i emocích postavy. Smích, řev atd.), na který postava hraje.

Takže čím více by se druhá postava přibližovala té co hraje, tak by víc a víc tu hudbu slyšela.:clover:

:band001:
Ale no tak Pipi víš jak složitý by bylo napsat takovej systém který by to ve hře ohlídal? Je tu spousta duležitějších věcí kterým se WB musí věnovat. :bigwink: Takhle je to ponecháno na hráčích a jejich citu jak to zahrají. Například v horách by to zase mělo bejt slyšet přes víc než jednu lokaci atd atd... :clover: :smile:
Kde čert nic nezmůže, tam nastčí krávu … nebo dvě kozy.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Technicky nemožné. Zvuky jsou ukládány jako WAV formáty a hudební skladby takhle uložené by měly HODNĚ velkou velikost (desítky možná stovky GB). Navíc je to zcela zbytečné.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Roma
Příspěvky: 426
Registrován: 21. 5. 2008 17.39

Re: Hudba v lokacích a bardské hudební nástroje

Příspěvek od Roma »

Pipi_CZ píše:To je ale celkem blbý v případě, že do té lokace příjde další osoba z druhého konce lokace než-li se nacházím já. Protože když příjde druhá postava, tak hned bude vědět o tom, že někdo jiný hraje na (kytaru), protože hudba hraná v lokaci je slyšet všude.

Myslím, že lepší by bylo, kdyby při použití jedinečné moci předmětu, hudba v lokaci zmizela a postavou hraná hudba by šla slyšet jako zvuk z hudebního nástroje, nebo z postavy (jako je to např. je to u dveří, potoku, ohně, ale i emocích postavy. Smích, řev atd.), na který postava hraje.
Běžnou hudbu v lokaci, slyším já jako hráč a ne postava.

A jaký je rozdíl v tom, že příjdu do lokace a najednou je tam slyšet brnkání na kytaru a v tom, že příjdu do lokace a najednou je tam ticho? Tak, či onak bych na OOC úrovni věděl, že tam někdo je a to, jak s tím naložím dál už je na mě, jestli to budu hrát, že v tiché lokaci můžu občas něco zaslechnout a nebo ne.
Roma Spouštěč pro Equilibrii 2.0 NWN Camera mod Listování v PM

Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
magnumik
Příspěvky: 1692
Registrován: 1. 12. 2006 1.10
Bydliště: Nejjižnější Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Hudba v lokacích a bardské hudební nástroje

Příspěvek od magnumik »

Roma píše:Běžnou hudbu v lokaci, slyším já jako hráč a ne postava.

A jaký je rozdíl v tom, že příjdu do lokace a najednou je tam slyšet brnkání na kytaru a v tom, že příjdu do lokace a najednou je tam ticho? Tak, či onak bych na OOC úrovni věděl, že tam někdo je a to, jak s tím naložím dál už je na mě, jestli to budu hrát, že v tiché lokaci můžu občas něco zaslechnout a nebo ne.
Přesně tak... já myslim že je uplně všecko v pořádku, když po vstupu do lokace postava i hráč ví, že tam někdo na něco hraje.
Agnes
Příspěvky: 53
Registrován: 17. 5. 2009 21.31
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Agnes »

A většině lidem je příjemné když slyší v lokaci změnu melodie a ne standartní píseň :) (alespoň u mě) :smile:
Aefar
Příspěvky: 3162
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

Příspěvek od Aefar »

Nehledě na to, že se úplně totéž děje, bojuje-li někdo v lokaci. Prostě jsem se na to naučil neregovat, respektive - jedna lokce je obvykle jedna míle. Na okraji lokace nereaguji, jsem-li něke blíže k prostředku, je možné někdy zahrát, že zaslechnu hudbu nebo zvuky boje a pak ragovat, na 500 metrů se dá syšet leccos. Ovšem zase záleží na tom, jestli v okolí není vodopád či jiná rušivá záležitost.

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Aefar píše:Nehledě na to, že se úplně totéž děje, bojuje-li někdo v lokaci. Prostě jsem se na to naučil neregovat, respektive - jedna lokce je obvykle jedna míle. Na okraji lokace nereaguji, jsem-li něke blíže k prostředku, je možné někdy zahrát, že zaslechnu hudbu nebo zvuky boje a pak ragovat, na 500 metrů se dá syšet leccos. Ovšem zase záleží na tom, jestli v okolí není vodopád či jiná rušivá záležitost.
Jedna Eq míle je dlouhá 120 sáhů.

Nicméně Eq je také svět, kde mají postavy efektivní dohled asi jen 40 sáhů :)
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Aefar
Příspěvky: 3162
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

Příspěvek od Aefar »

The_Balrog píše: Jedna Eq míle je dlouhá 120 sáhů.

Nicméně Eq je také svět, kde mají postavy efektivní dohled asi jen 40 sáhů :)
Aha, tak tohle jsem nevěděl... Není to od věci s tím počítat.

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2052
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipi_CZ »

labir píše:Technicky nemožné. Zvuky jsou ukládány jako WAV formáty a hudební skladby takhle uložené by měly HODNĚ velkou velikost (desítky možná stovky GB). Navíc je to zcela zbytečné.
Jo chápu to, taky jsem si to myslel. A ještě to všechno převádět, to by byla hrůza. Jen mě to napadlo, tak jsem se zeptal. Díky všem za vysvětlení. :clover:
Uživatelský avatar
Wolf
Příspěvky: 4056
Registrován: 25. 4. 2008 16.37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

A snad zase nebude vadit, když to hodím sem.
Chtěl bych zas jen upozornit bardy (nikoho konkrétně), že v případě, že opustíte lokaci (přechodem do jiné, odlog) a hrajete přitom s postavou nějakou hudbu, pak tam ta hudba v té lokaci zůstane hrát do restartu (tuším). Už né jednou se stalo, že pak nějaké postavy pobíhají po lokacích a hledají bardy, co si tam vybrnkávají (např). Tak si myslím, že by bylo lepší lokace opouštět až po dohrání hudby.
Neutral Good Dungeon Master :clover:
Odpovědět