Summoni a hod na vuli
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Summoni a hod na vuli
slo by zobrazovat ten hod na vuli? Sem na tom podobne jako Fantalas, ze ta nejistota je nejhorsi. Zkousnu ji u ryzovani, i u aury. Ale tahle zmena mi u summonu prijde docela zasadni a i jestli to mam mit alespon jako moznost, tak bych rad znal sance. Jestli zacnu utikat a mam 50-50 ze vykouzleny zvire nezdrzi nepratele, ale prida se k nim, tak to radsi predem. Takhle z toho mam pocit jako z kouzel "… vzivani chaosu" u kterych je jasne napsany, ze by to pouzil jenom silenec.
Jeste se mi to nestalo a IC to skoro odmitam zjistovat :) ale summon, kterej se "utrhne" by se mohl zacit chovat prirozene podle sveho presvedceni. Nechat nektery modry, pripadne ty s good presvedcenim bud odvolat, jestli se chcou vratit, nebo dal utocit na ty evil. Apod. Nerad bych se dozil okamziku, kdy vysummonim hafana, nebo micku pro uklidneni a ona me napadne.
Jeste se mi to nestalo a IC to skoro odmitam zjistovat :) ale summon, kterej se "utrhne" by se mohl zacit chovat prirozene podle sveho presvedceni. Nechat nektery modry, pripadne ty s good presvedcenim bud odvolat, jestli se chcou vratit, nebo dal utocit na ty evil. Apod. Nerad bych se dozil okamziku, kdy vysummonim hafana, nebo micku pro uklidneni a ona me napadne.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Hmm.
Hod veřejný nebude, je to právě o té nejistotě. Jedná se o souboj vůlí, tj. maxujte záchranný hod na vůli a budete v pohodě. S dobrou vůlí je šance na utrhnutí menší.
A proč to právě netestovat IC? Přemluvte nebo zaplaťte nějakému bojovníkovi ať vám kryje záda a testujte a testujte. Tohle vzniklo protože postavy se summony žily na 80% sólově a vystačily si pěkně samy. Stačil summon a je to. Na co pak potřeba bojovníky? Některé z nich pomalu ani nevylézaly na povrch a když tak jen doplnit zásoby.
Ad. frakce summonů...to by šlo, udělat tam náhodnou volbu podle "nebezpečnosti" summona. Méně nebezpeční budou mít menší šanci že půjdou pánečkovi po krku, ale spíš někam utečou nebo zůstanou tupě zírat. Ovšem takový summon povolaný ze svého domova musí být dost naštvaný na toho kdo ho tahá aby za něj nastavoval v nějakém smradlavém podzemí krk.
Hod veřejný nebude, je to právě o té nejistotě. Jedná se o souboj vůlí, tj. maxujte záchranný hod na vůli a budete v pohodě. S dobrou vůlí je šance na utrhnutí menší.
A proč to právě netestovat IC? Přemluvte nebo zaplaťte nějakému bojovníkovi ať vám kryje záda a testujte a testujte. Tohle vzniklo protože postavy se summony žily na 80% sólově a vystačily si pěkně samy. Stačil summon a je to. Na co pak potřeba bojovníky? Některé z nich pomalu ani nevylézaly na povrch a když tak jen doplnit zásoby.
Ad. frakce summonů...to by šlo, udělat tam náhodnou volbu podle "nebezpečnosti" summona. Méně nebezpeční budou mít menší šanci že půjdou pánečkovi po krku, ale spíš někam utečou nebo zůstanou tupě zírat. Ovšem takový summon povolaný ze svého domova musí být dost naštvaný na toho kdo ho tahá aby za něj nastavoval v nějakém smradlavém podzemí krk.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
to je přesně vonophotter píše:a hele, magicka lobby už začíná pofňukávat ?
Třeba se časem najde i něco, proč zrušit TS.…
Velmi to snižuje bojeschopnost kouzelných povolání. Zvláště čaroděje a zaklínače.
A já si spíš myslim, že když někdo nějak hraje, tak je zbytečná ztráta času snažit se ho systémem donutit hrá jinak. Systém nikdy tak dokonalej nebude. A jestli tady ňáký hráči budou hrát ve skupinkách jen proto, že budou dostávat víc exp, nebo protože by je jinak zbourali vlastní sumoni, tak je to balada. Sumon podle mě nemá vlastní vůli, pocity, vztek, agresivitu, strach. Nemá důvod napadnout pána ani nikoho, kdo na něj nezaútočí, pokud mu to jeho sesilatel nenařídí myšlenkou. Sumon je podle mě jen něco jako tank. Bez posádky je k ničemu, zůstane stát. Když ho řídí posádka (sesilatel), může být brutálně silnej, ale sám o sobě nemá význam.
Jinak sumon de kdykoliv odvolat, takže zabít sesilatele by mohl asi jen v opravdu těsných poměrech a extrémních situacích. ALe spíš je problém, že tam pak zůstane ta smečka krys, co ted nemaj co do huby ….
A ta možnost kdykoliv odvolat . .. to jen přispívá k tomu, že sesilatel má absolutní vládu nad sumonem. např. nahromadil a spoutal ohnivou energii do jedné bytosti, ale kdykoliv jí může opět uvolnit, ten elementál je na sesilateli naprosto závislej, nevim, prostě podle mě to nedává logicky moc smysl, spíš je to jen zákrok proti neschvalovanému stylu hry, na který doplatí ostatní (ale je to způsob, já píšu jen důvody, což by se některým nelíbilo:-)
Naposledy upravil(a) Ethernity dne 9. 3. 2006 0.50, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 17. 2. 2006 21.52
- Bydliště: Prachatice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jako Klerik nepotreuju lobovat, ale je fakt, ze sumona mam taky a obcas jsem si ho vyvolal, kdyz nebyl nikdo v okoli skym bych mohl nekam jit.photter píše:a hele, magicka lobby už začíná pofňukávat ?
Jinak jsem vzdy kdyz nekdo byl, s nekym sel …
Je ti proste betatest a moc lidi tu jeste neni, takze to bude o to zjaimavejisi. To co Labir napsal, dava smysl stejne jako to co napsal/a Ethernity.
Pottere, lobovani je nromal Proc si nechtit hru zjednodusit, ze kdyz muzu
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
Došlo k tomu vzhledem k tomu že na serveru je 90% postav samo. Těch 10% ktery maji partu sou vyvrženci. A dělat Q pro jednoho neni tak zabavne jako dělat Q byť jenom pro dva lidi. Kruci, to vas bavi jenom system? Dyť pravě proto že je tam interakce s PC to hrajem ne? Sami si mužem běhat v singlu.
Všichni jsme výsledkem toho, o čem jsme přemýšleli.
JUNGLE MASSIVE!
JUNGLE MASSIVE!
nj, to je sice pěkný, ale v Mithalliru například zas tolik lidí nehraje, takže moje samota je z 90% vynucená...IxTremist píše:Došlo k tomu vzhledem k tomu že na serveru je 90% postav samo. Těch 10% ktery maji partu sou vyvrženci. A dělat Q pro jednoho neni tak zabavne jako dělat Q byť jenom pro dva lidi. Kruci, to vas bavi jenom system? Dyť pravě proto že je tam interakce s PC to hrajem ne? Sami si mužem běhat v singlu.
When I laugh it's tears I hide and when I cry it's joy inside.
no ono neni potreba delat nejaky super nekolika mesicni questy pro jednu postavu. Staci trochu zinteraktivnit prostredi, zadat nejaky offline ukoly, nebo tak. Neco zabavnejsiho nez proste spawnovat potvory nebo jim davat inteligenci. Moje postava se celkem druzi ke vsemu co se hybe. Ale kdyz sou zrovna hraci roztrouseni a je jich malo, tak se potkavaji tezko. Priznejme si, ze kdyz potkam jednu postavu, co mi jako prvni rekne "hele, vypadni, tady sem byl prvni ja", tak je to proste spatny zacatek a bavit se s ni proste nebudu. Stane se.IxTremist píše:Došlo k tomu vzhledem k tomu že na serveru je 90% postav samo. Těch 10% ktery maji partu sou vyvrženci. A dělat Q pro jednoho neni tak zabavne jako dělat Q byť jenom pro dva lidi. Kruci, to vas bavi jenom system? Dyť pravě proto že je tam interakce s PC to hrajem ne? Sami si mužem běhat v singlu.
Stejne tak, kdyz si beham po meste sam 2h a navazu monolog s kdejakym kvitkem, tak me to proste prestane bavit a jdu si neco, cokoliv resit sam.
K valecnikum upozornuju na zajimavy fakt, ze valecnici jsou prirozene soustredeni na druhe strane more, kam se moji postave zrovna moc nechce a uz vubec ne premlouvat nejakyho trpaslika, aby mi sel delat tank pri pokusech se summonama. A na nasi strane se soustredi ti "slabsi" :) Takze kdyz se na to podivam se skupinkou se kterou jsme prolezavi, tak jsme 2-3magove, 1 zlodej a maximalne 1-3 bardi.
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
nebyl náhodou hod na vůli při summonování v BG ? nebo si to z něčim pletu ?
@Psanec - jako klerik seš v pohodě, hody na vůli sou tvoje silná stránka, horší to budou mít power sorcky ale těm to speciálně přeju
@Fantalas - přijeď na ostrůvek, tam nebudeš smutnit nad svoji samotou, v rumělkovejch dolech na takový pocity neni čas
@Psanec - jako klerik seš v pohodě, hody na vůli sou tvoje silná stránka, horší to budou mít power sorcky ale těm to speciálně přeju
@Fantalas - přijeď na ostrůvek, tam nebudeš smutnit nad svoji samotou, v rumělkovejch dolech na takový pocity neni čas
Jsem tu teprv dva dny. Ostrov vyvrhelu je fajn, ale za X hodin henriho času jsem potkal jen dve postavy. Jedna seděla v hospodě a nereagovala..(možna nechtela,ale na server kde se hrači potkaj jedou za 5-6 hodin mi to příde jako mrhani příležitosti) a druha reagovala podobne. Tim samozřejme nechci nikomu nic vyčítat - chraň buh, ale o nečem to svedčí. Veřim že v momente spušteni hry kdy byl naval to mohlo utvořit svazky atp. ale postava ktera se připoji se spoždenim ma velký problem, obvzlašte pokud DM avizuje nechuť delat "Q" pro jednoho hrače. Do budoucna vidim problem v přirustu novych hraču, kteří budou muset vytrpet 1lvl kdy sběr jahod je smrtelne nebezpečna činost, a čekanim na sebevražedne Zlotřelce si akorat tak zkazí chuť. ROZHODNE to nemyslim nijak vezlem, EQ je novej svět. Ale možna by se nad tim mel team EQ zamyslet.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Toto "vylepšení" summonů vzniklo speciálně jen a pouze jako reakce na masové zneužívání summonů, přítelíčků a zvířecích přítelíčků. Navíc jsem si všiml, že dost lidí vychází z mylného předpokladu, že je použit standardní hod NWN. Není tomu tak. Při souboji vůlí není kritický neúspěch nebo úspěch. Tj. pokud na to vaše postava má, tak se jí nemusí ten summon splašit nikdy nebo jen výjmečně. Pokud vyvolá summona na hraně svých možností tak se splašit může i za boje, ovšem pouze pokud vyhraje souboj vůle. A pokud chcete minimalizovat to riziko, tak jsem přišel asi na 10 způsobů jak to udělat.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
a nastin sanci? :) me proste takove veci zjistovat IC prijde minimalne nevhodne. Stejne jako hod vuli na Hold Person. Postava vi, jaky ma sance na udrzeni postavy, proto bych ja mel videt hod :) stejne jako imunitu na mind. Postava taky nebude zkouset ovladnout nekoho, kdo na to ma magickou imunitu.Labir píše:Toto "vylepšení" summonů vzniklo speciálně jen a pouze jako reakce na masové zneužívání summonů, přítelíčků a zvířecích přítelíčků. Navíc jsem si všiml, že dost lidí vychází z mylného předpokladu, že je použit standardní hod NWN. Není tomu tak. Při souboji vůlí není kritický neúspěch nebo úspěch. Tj. pokud na to vaše postava má, tak se jí nemusí ten summon splašit nikdy nebo jen výjmečně. Pokud vyvolá summona na hraně svých možností tak se splašit může i za boje, ovšem pouze pokud vyhraje souboj vůle. A pokud chcete minimalizovat to riziko, tak jsem přišel asi na 10 způsobů jak to udělat.
Q pro jedny postavy dělam, neavizuji nechuť.. Jen mě prostě mrzí ty sólovky, sakra dyť neni problem se dat dohromadyosvald píše:obvzlašte pokud DM avizuje nechuť delat "Q" pro jednoho hrače. možna by se nad tim mel team EQ zamyslet.
Všichni jsme výsledkem toho, o čem jsme přemýšleli.
JUNGLE MASSIVE!
JUNGLE MASSIVE!
No k tomu behani v parte: prolezl jsem kde co a napriklad vcera jsem hral asi 4 hodiny a 4 hodiny jsem se snazil jit vyvencit kocku do divocinya jit se jen tak projit k vodopadum, ale vzdycky jsem nekoho potkal, zapovidal se a nakonec jsem dosel sotva za Mithallir
Z osobni zkusenosti: vytvorit partu v podhradi Mithalliru neni problem, vzdycky kdyz jsem nechtel byt sam, tak jsem nekoho potkal (poznamka: a to se schvalne vyhybam vsem tem smradlavym fousatym potv- ehm … trpaslikum )
Z osobni zkusenosti: vytvorit partu v podhradi Mithalliru neni problem, vzdycky kdyz jsem nechtel byt sam, tak jsem nekoho potkal (poznamka: a to se schvalne vyhybam vsem tem smradlavym fousatym potv- ehm … trpaslikum )