Balor to ma dokonce v myslim defaultne udelane tak uz v NWN, ze zautoci, pokud sesilatel nema myslim pretection from evil …Alcatraz píše: … jestli sem povolal balora, ktery se usklibne a prerusi spoj, nebo malou mys, ktera moji mysli nemuze konkurovat.
Summoni a hod na vuli
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
2Alkatraz:
Ano jedna z možností je že se osvobozený summon vrátí zpět. Proto také pravděpodobnost že "zdivočí" myš a něco po osvobození napadne je mizivá. Ovšem představa právě Balora, který se po vyvolání osvobodí a se slovy "Hehe tak jsem se ti vyvlík, já jdu dom" zmizí je myslím docela úsměvná.
Jedná se o souboj vůlí. Svou vůli přibližně jako postava znáš, OOC tu informaci máš k dispozici. Vůli protivníka můžeš pouze tušit stejně tak jako jen tušíš jeho výdrž (počet hp), jeho sílu, jeho obratnost atd... Můžeš je odhadnout pouze z projevů a chování té bytosti.
Ten hod nebude veřejný nikdy. Věř mi, že by to přineslo mnohem víc negativních dopadů než pozitivních - jedním z nich by bylo třeba zrušení pocitu "nejistoty" u některých postav s vysokou vůlí. Pak by celá úprava ztratila smysl.
Ano jedna z možností je že se osvobozený summon vrátí zpět. Proto také pravděpodobnost že "zdivočí" myš a něco po osvobození napadne je mizivá. Ovšem představa právě Balora, který se po vyvolání osvobodí a se slovy "Hehe tak jsem se ti vyvlík, já jdu dom" zmizí je myslím docela úsměvná.
Jedná se o souboj vůlí. Svou vůli přibližně jako postava znáš, OOC tu informaci máš k dispozici. Vůli protivníka můžeš pouze tušit stejně tak jako jen tušíš jeho výdrž (počet hp), jeho sílu, jeho obratnost atd... Můžeš je odhadnout pouze z projevů a chování té bytosti.
Ten hod nebude veřejný nikdy. Věř mi, že by to přineslo mnohem víc negativních dopadů než pozitivních - jedním z nich by bylo třeba zrušení pocitu "nejistoty" u některých postav s vysokou vůlí. Pak by celá úprava ztratila smysl.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Jojo, ted je to podle me udelane moc pekne, jen bych dodal, ze u summonu je k dispozici kompletni charakter sheet, takze lze zjistit nejen vuli, ale i vsechno ostatni ohledne summona.Labir píše:2Alkatraz:
Jedná se o souboj vůlí. Svou vůli přibližně jako postava znáš, OOC tu informaci máš k dispozici. Vůli protivníka můžeš pouze tušit stejně tak jako jen tušíš jeho výdrž (počet hp), jeho sílu, jeho obratnost atd... Můžeš je odhadnout pouze z projevů a chování té bytosti.
Na dračáku měl DM takovej koutek kam nebylo vidět, a tam si pořád na něco házel... Nikdy sme žádný hody neviděli, ani čísla, a musim říct, že když to nevim, tak mě to ani netrápí nejde se uplně vyprdnout na všechno co je v logu apod, ale prostě když na ty hody kašleš a např vůli odhaduješ podle počtu úspěšnejch pokusů, je to podle mě zábavnější
jen se zeptam, co mas jako opposite roll proti presvedcovani?IxTremist píše:Ja spiš myslel čisla v logu. DM čisla, ktery ti hodim např. na přesvědčovani duležity sou, podle toho dělaš RP rozhodnuti zda uvěřiš či ne.
Až se nas..u, tak si pořidim k20 kostku domu, realnou a pak to bude hned rychlejši.
kostku si porid, je to rychlejsi a vetsi sranda :)
Jasný, ale čísla v logu odpovídají DM hodum na utok a obranu v dračáku např... Pokud ty házíš mě např na persuade tak je výsledek pro mě důležitej. Výsledek, ať už ho vim číselně nebo povedlo, nepovedlo, úspěl výborně, totálně podělal, atp :) Jasný že v těhle případech jo :) Ale jde o to, nestarat se jaky maj priserky OC ciselne, ale odhadovat ho podle toho kolikrat se kdy trefim, je to vetsi sranda
Edit kostka: jojo sežeň si jí, bude to rychlejší a mužeš házet na víc věcí častějc... :)
Edit kostka: jojo sežeň si jí, bude to rychlejší a mužeš házet na víc věcí častějc... :)
Použivam celkem logicky will a inteligenci, podle toho jak se to hodi :Djen se zeptam, co mas jako opposite roll proti presvedcovani?
To samé klamání... ale ted se mi tady rozjede flame jak prase, tak prosim, než začnete soptit, přemyšlejte nad tim, jak byste hazeli jinak, než odsoudite a nedate navrh :)
Všichni jsme výsledkem toho, o čem jsme přemýšleli.
JUNGLE MASSIVE!
JUNGLE MASSIVE!
vidis, ja si taky myslim, ze OC potvory je lepsi odhadovat z poctu zasahu. Stejne jako si myslim, ze zrovna hody na persuade bys videt urcite nemel, protoze kdyz nekoho presvedcujes, tak nevis jestli se ti to povedlo nebo ne, driv nez to sam da nejak najisto. Jde o to, ze na persuade se jedna o jednosmerny vliv z tve strany. Nemas moznost zjistit, co se deje na druhe strane. Stejne jako kdyz zakouzlim ten wail. Proste nemuzu vedet, ze se "skoro" ubranil nebo ze "zemrel tesne". Vidim jen projev. Stoji dal/zemrel. Tam hody byt videt nesmi. Na druhou stranu, kdyz si s nekym dam paku, tak snad poznam jeho hod na silu, ne? Nebo kdyz si davate s kamosema paku, tak si ji taky musite dat 30x, abyste "statisticky odhadli" jak moc je vas souper silny? Ja bych rekl, ze staci 1, maximalne 2 pokusy a je jasno jak velkou ma prevahu a jak moc bych musel trenovat, abych se mu vyrovnal. Uplne to samy je podle me treba hod na Hold person, obe strany budou relativne presne vedet, jak silnej je ten druhej.kolja píše:Jasný, ale čísla v logu odpovídají DM hodum na utok a obranu v dračáku např... Pokud ty házíš mě např na persuade tak je výsledek pro mě důležitej. Výsledek, ať už ho vim číselně nebo povedlo, nepovedlo, úspěl výborně, totálně podělal, atp :) Jasný že v těhle případech jo :)
Proti persuade bych hazel na will (hazel bych na wisdom, ale protoze will>wisdom, tak je ferovejsi hazet na zachranu nez na vlastnost).
A nemazte tenhle topic, dokud se tu nezacnou lidi hadat, alespon je co cist :)
No jo, jasně, ale zase chápu Labira, proč nechce uveřejnit ten mechanismus hodu a hod u summonů. třeba s tou pákou... pomocí smyslů si vytvoříš nějakou, ano relativně přesnou, představu o síle soupeře. ALe to v NWN nejde. Na jeho popis sou tam čísla a když je znáš máš už tu představu uplně přesnou. A pak už jenom můžeš vzít kalkulačku a spočítat si pravděpodobnost že ho porazíš atd... A to mi příde takový blbý, a to ani Labir nechce , aby se u summonů dělo právě. Jo, nějakej odhad si uděláš, ale podle mě nebude tak přesnej, jako si tady spočítáš Ale u těch hodů třeba v souboji vůle bys nějakou informaci mít měl a když vidíš DC a savy protivníka je to taky způsob no.. ale podle mě moc přesnej. Ideální by bylo ty čísla "zakrejt" za ňáký hlášky jako "Tvůj soupeř neměl proti tobě šanci" atp. Ale to nejde. A některý hody skrejt a některý nechat, to asi taky nejde ne? Tak sem si vybral skrejt všechny když sem hrával (noo, nemysli si zase že sem si ten log nepročítal když se nikdo nedíval a jak sem si pak vesele střílel zabijáky když sem věděl že zrovna tahle potvora "musí hodit alespoň jednou 20 ze dvou hodů" …. ty čísla no, ale jinak než číslama to udělat nejde ) - a taky mi bylo sděleno, že sem pako, když sem se v zápalu boje zapomněl podívat jakej má jedna potvora fortitude, protože sme přemejšleli jak je vůbec zabijetAlcatraz píše: …
No, takže chápu, že Labir nechce, aby někdo měl jistotu a řikal si "Při vyvolání tohohle se mi nemůže nic stát, ale když zkusim tohle je tu přece jenom těch 5%…." Ale máš taky pravdu a myslim, že třeba takový hláška typu "Tohohle tvora si v souboji vůle porazil, ale bylo to na hranici tvých schopností" nebo tak, by taky byla dobrá, pokud tam něco takovýho už neni
coz mi pripomina, chce to na univerzitu dat tabuli. Ja tam jako pilna studentka travim 1.5h realtime denne a tohle nevim :/ Takze ciste IC nestaci :) protoze IC by moje postava nevynechala jedinou prednaskuIxTremist píše:Dokonce se čast z taju mohli dnes dozvědět na magické univerzitě na přednášce.… zjištujte si IC, testujte, čarujte, rpěte a budete mit xp i zabavu