Summoni a hod na vuli

Různé rady a řešené problémy a návrhy

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Alcatraz píše: … jestli sem povolal balora, ktery se usklibne a prerusi spoj, nebo malou mys, ktera moji mysli nemuze konkurovat.
Balor to ma dokonce v myslim defaultne udelane tak uz v NWN, ze zautoci, pokud sesilatel nema myslim pretection from evil …
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

2Alkatraz:

Ano jedna z možností je že se osvobozený summon vrátí zpět. Proto také pravděpodobnost že "zdivočí" myš a něco po osvobození napadne je mizivá. Ovšem představa právě Balora, který se po vyvolání osvobodí a se slovy "Hehe tak jsem se ti vyvlík, já jdu dom" zmizí je myslím docela úsměvná.

Jedná se o souboj vůlí. Svou vůli přibližně jako postava znáš, OOC tu informaci máš k dispozici. Vůli protivníka můžeš pouze tušit stejně tak jako jen tušíš jeho výdrž (počet hp), jeho sílu, jeho obratnost atd... Můžeš je odhadnout pouze z projevů a chování té bytosti.

Ten hod nebude veřejný nikdy. Věř mi, že by to přineslo mnohem víc negativních dopadů než pozitivních - jedním z nich by bylo třeba zrušení pocitu "nejistoty" u některých postav s vysokou vůlí. Pak by celá úprava ztratila smysl.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Labir píše:2Alkatraz:
Jedná se o souboj vůlí. Svou vůli přibližně jako postava znáš, OOC tu informaci máš k dispozici. Vůli protivníka můžeš pouze tušit stejně tak jako jen tušíš jeho výdrž (počet hp), jeho sílu, jeho obratnost atd... Můžeš je odhadnout pouze z projevů a chování té bytosti.
Jojo, ted je to podle me udelane moc pekne, jen bych dodal, ze u summonu je k dispozici kompletni charakter sheet, takze lze zjistit nejen vuli, ale i vsechno ostatni ohledne summona.
Ixtremist
Příspěvky: 324
Registrován: 19. 2. 2006 11.10
Bydliště: DM chliv :)

Příspěvek od Ixtremist »

Zahoďte už ty čisla!
Všichni jsme výsledkem toho, o čem jsme přemýšleli.
JUNGLE MASSIVE!
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Na dračáku měl DM takovej koutek kam nebylo vidět, a tam si pořád na něco házel... Nikdy sme žádný hody neviděli, ani čísla, a musim říct, že když to nevim, tak mě to ani netrápí :smile: nejde se uplně vyprdnout na všechno co je v logu apod, ale prostě když na ty hody kašleš a např vůli odhaduješ podle počtu úspěšnejch pokusů, je to podle mě zábavnější :smile:
Ixtremist
Příspěvky: 324
Registrován: 19. 2. 2006 11.10
Bydliště: DM chliv :)

Příspěvek od Ixtremist »

Ja spiš myslel čisla v logu. DM čisla, ktery ti hodim např. na přesvědčovani duležity sou, podle toho dělaš RP rozhodnuti zda uvěřiš či ne.

Až se nas..u, tak si pořidim k20 kostku domu, realnou a pak to bude hned rychlejši.
Všichni jsme výsledkem toho, o čem jsme přemýšleli.
JUNGLE MASSIVE!
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

IxTremist píše:Ja spiš myslel čisla v logu. DM čisla, ktery ti hodim např. na přesvědčovani duležity sou, podle toho dělaš RP rozhodnuti zda uvěřiš či ne.

Až se nas..u, tak si pořidim k20 kostku domu, realnou a pak to bude hned rychlejši.
jen se zeptam, co mas jako opposite roll proti presvedcovani?

kostku si porid, je to rychlejsi a vetsi sranda :)
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Jasný, ale čísla v logu odpovídají DM hodum na utok a obranu v dračáku např... Pokud ty házíš mě např na persuade tak je výsledek pro mě důležitej. Výsledek, ať už ho vim číselně nebo povedlo, nepovedlo, úspěl výborně, totálně podělal, atp :) Jasný že v těhle případech jo :) Ale jde o to, nestarat se jaky maj priserky OC ciselne, ale odhadovat ho podle toho kolikrat se kdy trefim, je to vetsi sranda :smile:

Edit kostka: jojo sežeň si jí, bude to rychlejší a mužeš házet na víc věcí častějc... :)
Ixtremist
Příspěvky: 324
Registrován: 19. 2. 2006 11.10
Bydliště: DM chliv :)

Příspěvek od Ixtremist »

jen se zeptam, co mas jako opposite roll proti presvedcovani?
Použivam celkem logicky will a inteligenci, podle toho jak se to hodi :D
To samé klamání... ale ted se mi tady rozjede flame jak prase, tak prosim, než začnete soptit, přemyšlejte nad tim, jak byste hazeli jinak, než odsoudite a nedate navrh :)
Všichni jsme výsledkem toho, o čem jsme přemýšleli.
JUNGLE MASSIVE!
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

kolja píše:Jasný, ale čísla v logu odpovídají DM hodum na utok a obranu v dračáku např... Pokud ty házíš mě např na persuade tak je výsledek pro mě důležitej. Výsledek, ať už ho vim číselně nebo povedlo, nepovedlo, úspěl výborně, totálně podělal, atp :) Jasný že v těhle případech jo :)
vidis, ja si taky myslim, ze OC potvory je lepsi odhadovat z poctu zasahu. Stejne jako si myslim, ze zrovna hody na persuade bys videt urcite nemel, protoze kdyz nekoho presvedcujes, tak nevis jestli se ti to povedlo nebo ne, driv nez to sam da nejak najisto. Jde o to, ze na persuade se jedna o jednosmerny vliv z tve strany. Nemas moznost zjistit, co se deje na druhe strane. Stejne jako kdyz zakouzlim ten wail. Proste nemuzu vedet, ze se "skoro" ubranil nebo ze "zemrel tesne". Vidim jen projev. Stoji dal/zemrel. Tam hody byt videt nesmi. Na druhou stranu, kdyz si s nekym dam paku, tak snad poznam jeho hod na silu, ne? Nebo kdyz si davate s kamosema paku, tak si ji taky musite dat 30x, abyste "statisticky odhadli" jak moc je vas souper silny? Ja bych rekl, ze staci 1, maximalne 2 pokusy a je jasno jak velkou ma prevahu a jak moc bych musel trenovat, abych se mu vyrovnal. Uplne to samy je podle me treba hod na Hold person, obe strany budou relativne presne vedet, jak silnej je ten druhej.

Proti persuade bych hazel na will (hazel bych na wisdom, ale protoze will>wisdom, tak je ferovejsi hazet na zachranu nez na vlastnost).

A nemazte tenhle topic, dokud se tu nezacnou lidi hadat, alespon je co cist :)
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Alcatraz píše:
No jo, jasně, ale zase chápu Labira, proč nechce uveřejnit ten mechanismus hodu a hod u summonů. třeba s tou pákou... pomocí smyslů si vytvoříš nějakou, ano relativně přesnou, představu o síle soupeře. ALe to v NWN nejde. Na jeho popis sou tam čísla a když je znáš máš už tu představu uplně přesnou. A pak už jenom můžeš vzít kalkulačku a spočítat si pravděpodobnost že ho porazíš atd... A to mi příde takový blbý, a to ani Labir nechce , aby se u summonů dělo právě. Jo, nějakej odhad si uděláš, ale podle mě nebude tak přesnej, jako si tady spočítáš :smile: Ale u těch hodů třeba v souboji vůle bys nějakou informaci mít měl a když vidíš DC a savy protivníka je to taky způsob no.. ale podle mě moc přesnej. Ideální by bylo ty čísla "zakrejt" za ňáký hlášky jako "Tvůj soupeř neměl proti tobě šanci" atp. :biggrin: Ale to nejde. :smile: A některý hody skrejt a některý nechat, to asi taky nejde ne? Tak sem si vybral skrejt všechny když sem hrával (noo, nemysli si zase že sem si ten log nepročítal když se nikdo nedíval :biggrin: a jak sem si pak vesele střílel zabijáky když sem věděl že zrovna tahle potvora "musí hodit alespoň jednou 20 ze dvou hodů" …. ty čísla no, ale jinak než číslama to udělat nejde :smile: ) - a taky mi bylo sděleno, že sem pako, když sem se v zápalu boje zapomněl podívat jakej má jedna potvora fortitude, protože sme přemejšleli jak je vůbec zabijet :biggrin:

No, takže chápu, že Labir nechce, aby někdo měl jistotu a řikal si "Při vyvolání tohohle se mi nemůže nic stát, ale když zkusim tohle je tu přece jenom těch 5%…." Ale máš taky pravdu a myslim, že třeba takový hláška typu "Tohohle tvora si v souboji vůle porazil, ale bylo to na hranici tvých schopností" nebo tak, by taky byla dobrá, pokud tam něco takovýho už neni :biggrin:
Ixtremist
Příspěvky: 324
Registrován: 19. 2. 2006 11.10
Bydliště: DM chliv :)

Příspěvek od Ixtremist »

Dokonce se čast z taju mohli dnes dozvědět na magické univerzitě na přednášce.… zjištujte si IC, testujte, čarujte, rpěte a budete mit xp i zabavu :shades:
Všichni jsme výsledkem toho, o čem jsme přemýšleli.
JUNGLE MASSIVE!
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

IxTremist píše:Dokonce se čast z taju mohli dnes dozvědět na magické univerzitě na přednášce.… zjištujte si IC, testujte, čarujte, rpěte a budete mit xp i zabavu :shades:
coz mi pripomina, chce to na univerzitu dat tabuli. Ja tam jako pilna studentka travim 1.5h realtime denne a tohle nevim :/ Takze ciste IC nestaci :) protoze IC by moje postava nevynechala jedinou prednasku :yes:
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

sem si vzpomnel. Ty summoni, kdyz se mi utrhnou, porad maji status outsider a jdou odvolat pres vsechny ty kouzla jako WoF, dismissal, apod. ze jo?
Rahwin
Příspěvky: 138
Registrován: 21. 1. 2006 18.23

Příspěvek od Rahwin »

No, mne sa urval summon, ale tak nejak to nefungovalo...
Len mi zmizol z party okna, ale mohol som ho dalej plne ovladat kliknutim pravym na neho, tiez siel odvolat...:)
Takze IC sa neurval, ale xp som za tie potvory nedostal...:D
Odpovědět