Stránka 1 z 1

Banditi

Napsal: 13. 7. 2009 17.50
od Street_cz
v šerých skalách, když bandití mág sešle nějaké plošné kouzlo (řetězový blesk, elektrická smyška, ledová bouře atd.) a zraní tím své parťáky, ti se do něj otočí a začnou se mlátit navzájem... (a ten mágus svá kouzla používá proti nim)

Re: Banditi

Napsal: 13. 7. 2009 18.04
od Luelle
Street_cz píše:v šerých skalách, když bandití mág sešle nějaké plošné kouzlo (řetězový blesk, elektrická smyška, ledová bouře atd.) a zraní tím své parťáky, ti se do něj otočí a začnou se mlátit navzájem... (a ten mágus svá kouzla používá proti nim)
to není chyba :biggrin: prostě kriminální živlové a jejich neshody :megalol:

Napsal: 13. 7. 2009 18.23
od hrusi
Stejný případ jako u skřetů, když vyvolá mertváky a ty ho seřežou... Nebo se tu vyskytl i takovej stejnej problém u brouků, který si dali taky nakládačku, když na sebe seslali ten jejich mrak či co. Banditi prostě nemají rádi, když na ně někdo sešle blesk. :bigwink:

Napsal: 13. 7. 2009 18.26
od Street_cz
U brouků tenhle problém byl ale opravil se, proto to hlásím i u banditů... vypadá to komicky, když do nich někdo rube a najednou ho přestane zajímat nepřítel a začne mydlit svýho mága, kterej ho nakonec pošle k zemi svými kouzli :-D

Napsal: 13. 7. 2009 19.17
od Jon
U těch vyvolaných nemrtvých je to podle mě v pořádku, holt se šamanovi summon utrhl.

Napsal: 13. 7. 2009 20.05
od hrusi
To je pravda nemrtví u skřetů byli špatnej příklad. Pokud jde o brouky tam se to opravovalo z toho důvodu, že by měli být imuní na svůj vlastní jed (či co to tam mají), tudíž by jim neměl způsobovat zranění a proto by na sebe neměli ani útočit. Takhle to teda vidim já.

Banditu hold trochu namíchne, když do něj uhodí blesk a imuní není.

Napsal: 13. 7. 2009 20.07
od Akruo
hrusi píše:To je pravda nemrtví u skřetů byli špatnej příklad. Pokud jde o brouky tam se to opravovalo z toho důvodu, že by měli být imuní na svůj vlastní jed (či co to tam mají), tudíž by jim neměl způsobovat zranění a proto by na sebe neměli ani útočit. Takhle to teda vidim já.

Banditu hold trochu namíchne, když do něj uhodí blesk a imuní není.

ááhh... moje oblíbené elektrické mrazení v zádech * poděkuje svému mágovi a dál seká do obchodníka, kterého přepadl* :biggrin:

Napsal: 13. 7. 2009 20.28
od Street_cz
hrusi píše:To je pravda nemrtví u skřetů byli špatnej příklad. Pokud jde o brouky tam se to opravovalo z toho důvodu, že by měli být imuní na svůj vlastní jed (či co to tam mají), tudíž by jim neměl způsobovat zranění a proto by na sebe neměli ani útočit. Takhle to teda vidim já.

Banditu hold trochu namíchne, když do něj uhodí blesk a imuní není.
to je sice pravda, ale může to být dost zneužíváno.. už jen v tom důvodu, že pokud se na toho mága přecijen všichni neotočí, bojovník tím získá dalšího kolo navíc, protože ho chvíli zaměřují.. a věřím, že kdyby bojovník přestal bojovat tak se do sebe pustěj..

Napsal: 13. 7. 2009 22.21
od kokosak
Ale přijde mi to IC v pořádku.

Bandita: Prachy nebo život...a víš co, rači obojí. UAAAA *nabíhá do útoku*
Bandita mág: Korách vů mo kejn!
Bandita: AAAAAAU! Ty parchante, tak to sis po@$#%! To bylo naposled! *Vrhne se na nenáviděného mága co ho sesmahnul už podesátý*

Napsal: 13. 7. 2009 22.47
od Sethiel
kokosak píše:Ale přijde mi to IC v pořádku.

Bandita: Prachy nebo život...a víš co, rači obojí. UAAAA *nabíhá do útoku*
Bandita mág: Korách vů mo kejn!
Bandita: AAAAAAU! Ty parchante, tak to sis po@$#%! To bylo naposled! *Vrhne se na nenáviděného mága co ho sesmahnul už podesátý*
Je to v pořádku jednou za čas, ale určitě ne jako jejich bojová taktika. :bigwink: (nevím, s jakou pravidelností se jim to daří)

Napsal: 13. 7. 2009 22.56
od Street_cz
Sethiel píše:
kokosak píše:Ale přijde mi to IC v pořádku.

Bandita: Prachy nebo život...a víš co, rači obojí. UAAAA *nabíhá do útoku*
Bandita mág: Korách vů mo kejn!
Bandita: AAAAAAU! Ty parchante, tak to sis po@$#%! To bylo naposled! *Vrhne se na nenáviděného mága co ho sesmahnul už podesátý*
Je to v pořádku jednou za čas, ale určitě ne jako jejich bojová taktika. :bigwink: (nevím, s jakou pravidelností se jim to daří)
vzhledem k tomu, že posloupnost kouzel bývá většinou plošné kouzlo vyvolání plošné, celkem často

Napsal: 13. 7. 2009 23.19
od hrusi
Street_cz píše:to je sice pravda, ale může to být dost zneužíváno.. už jen v tom důvodu, že pokud se na toho mága přecijen všichni neotočí, bojovník tím získá dalšího kolo navíc, protože ho chvíli zaměřují.. a věřím, že kdyby bojovník přestal bojovat tak se do sebe pustěj..
Když se do toho mága pustí a pořeší ho tim způsobem, že ho zabijou, tak na tom ten bojovník bude jen o to líp, že proti němu už nebude stát krvežíznivá banda s mágem za zády (po kterým jde většina jako po prvním co se týče PC i většiny NPC), ale bude proti němu stát jen banda krvežíznivejch banditů.

Nevim, ale moc toho co se tam dá zneužít tam nevidim.

Napsal: 13. 7. 2009 23.22
od cybermisa
kokosak píše:Ale přijde mi to IC v pořádku.

Bandita: Prachy nebo život...a víš co, rači obojí. UAAAA *nabíhá do útoku*
Bandita mág: Korách vů mo kejn!
Bandita: AAAAAAU! Ty parchante, tak to sis po@$#%! To bylo naposled! *Vrhne se na nenáviděného mága co ho sesmahnul už podesátý*
Hezke, ale tohle bude vazne chybka :biggrin: :clover:

Napsal: 13. 7. 2009 23.34
od Street_cz
hrusi píše:
Street_cz píše:to je sice pravda, ale může to být dost zneužíváno.. už jen v tom důvodu, že pokud se na toho mága přecijen všichni neotočí, bojovník tím získá dalšího kolo navíc, protože ho chvíli zaměřují.. a věřím, že kdyby bojovník přestal bojovat tak se do sebe pustěj..
Když se do toho mága pustí a pořeší ho tim způsobem, že ho zabijou, tak na tom ten bojovník bude jen o to líp, že proti němu už nebude stát krvežíznivá banda s mágem za zády (po kterým jde většina jako po prvním co se týče PC i většiny NPC), ale bude proti němu stát jen banda krvežíznivejch banditů.

Nevim, ale moc toho co se tam dá zneužít tam nevidim.
tak já tu situaci trochu rozvedu:
jde tam bojovník, vzadu je 1 mág, ve předu 10 banditů... banditi se řežou s bojovníkem, mág tam sešle elektrickou smyčku - sundá to bandity... ti v tu chvíli zaměří toho mága a mohou nastat situace:
a) bojovník má 1 kolo k dobru
b) banditi se můžou otočit a pak se mydlej navzájem (a pak jen přihlížíš nebo se můžeš aktivně zapojit do boje tím, že je zmydlíš ze zadu ačkoliv si tě nevšímaj)
c) bojovník přestane v tu chvíli bojovat a vzdálí se, v tu chvíli (vyzkoušeno) se do sebe banditi vrhli (takže taková taktika...)

Napsal: 14. 7. 2009 10.52
od hrusi
Ahaaa.… Tak já jsem nepostřehnul, že se mezi sebou začnou midlit i navzájem. To je pak opravdu trochu ujetý. Já jsem to pochopil z výše uvedených příspěvků tak, že po blesku sundají magá (což by deseti banditům netrvalo tak dlouho) a pak se spokojeně vrhnout spořádaně na toho chudáka bojovníka. To, že se začnou vraždit je skutečně divný.

Napsal: 14. 7. 2009 21.26
od Naylun
kokosak píše:Je to o frakcích. Banditi začínají všichni ve stejné. Pak mág zaútočí plošným kouzlem a zasáhne některé spolubojovníky. Takže on je má najednou hostile. Oni na něj naběhnou a zaútočí. Jenže všichni OSTATNÍ banditi, které kouzelník nesesmahnul to vezmou jako na útok člena své frakce.. a začnou mydlit ty, co útočí na kouzelníka. PCčko jen stojí, pozoruje a směje se.

Jediné řešení je nedávat nesólujícím NPC kouzelníkům plošná kouzla. U potvor tohle šlo vyřešit imunitou na dmg co dává stejný spawn, ale dávat banditům imunitu na kouzla by mi přišlo poněkud.… hmmm... drsné
(…)
Následující pokec o mravencích přesunut do Vylepšení mravenci :)
Spamováním fóra s chybami jen přiděláváte WB práci a odalujete jejich opravu.