Smrt v důsledku kouření
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
No, já jsem IRL kuřák, IC je Catigern zarytý nekuřák, až na vodní dýmku... Upozorňuji, že eliminuje dehet! Technicky ovšem kouří dlouhou dýmku pro efekt (jinak by mohl kouřit ve hvězdičkách).
A kouří ji tak jednou za 14 dní... kdyby na ni umřel, taky by se mi to jako hráči nelíbilo
A kouří ji tak jednou za 14 dní... kdyby na ni umřel, taky by se mi to jako hráči nelíbilo
* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Tady popisuješ abstinenci a pokud vím, tak tahle diskuze je o přesném opaku, tedy předávkování a co se mi nelíbí je, že se předávkuješ jedním šluknutím, které tě předtím nikdy neskolilo.kokosak píše:…
V případě závislosti bych pochopil, že se hranice uspokojení stále posouvá a ty musíš brát víc a víc takže je logické, že si pak dáš třeba desetkrát a to tě skolí, ovšem tohle je jiný případ, proto sem taky píšu.
Naposledy upravil(a) darmian dne 17. 7. 2009 20.05, celkem upraveno 1 x.
Nechápu, jak to někdo může nevidět jako problém. Je to v principu stejné jako spánek, hlad či další stavy postavy. Když je vaší postavě zle (například moc horko), hráč se to přece musí dozvědět. To, jestli na to reaguje, nebo ne, je jeho RP a na něm (a na tom, jestli hraje dobře svoje statistiky). Hloupá postava ví, že je něco špatně, akorát si to třeba nespojí s kouřením nebo na to kašle. Ale vždycky vím, že je mi zle, že jde moje kondička do háje, že často kašlu a nemůžu pořádně dýchat. Stejně jako vím, že mám žízeň, hlad nebo se mi chce spát.
Je jen na inteligenci (a možná dalších atributech) postavy, jestli si problémy spojí s původcem. Pocit žízně s nedostatkem vody, stejně jako kašel s kouřením. To druhé chce akorát tu inteligenci větší.
Je jen na inteligenci (a možná dalších atributech) postavy, jestli si problémy spojí s původcem. Pocit žízně s nedostatkem vody, stejně jako kašel s kouřením. To druhé chce akorát tu inteligenci větší.
Imagination is the only weapon in the war against reality.
System smrti z koureni zavedte se systemem vyprazdnovani a vymesovani.
Neprehanite to s tou realnosti trosku? V realu si ty plice healnout nemuzu, ve hre jo, tak mi to neberte
Stejne tak by se kourenim nemelo dat predavkovat. To je tak trochu nesmysl nesmysl.
A ano, jsem zaryty kurak!
Neprehanite to s tou realnosti trosku? V realu si ty plice healnout nemuzu, ve hre jo, tak mi to neberte
Stejne tak by se kourenim nemelo dat predavkovat. To je tak trochu nesmysl nesmysl.
A ano, jsem zaryty kurak!
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
Tak to je hláška dne...Roma píše:Možná trochu mimo, ale má tvoje postava dost vysokou int/wis na to, aby to poznala? Kolik blbejch lidi umre na koureni, ikdyž vidi, že jsou z nich trosky...
I kdyby měl strašně malou int/wis, tak každý, i ten největší trouba na světě se občas ukáže za doktorem, že je mu blbě - i kdyby jen měl tu úžasnou kuřáckou parodontózu a stěžoval si, že nemá zuby. Problém v kouření sice nevidí, ale trápí ho aspoň jiné věci.
Ale dá, dokonce je to jedna z drastických forem terapie. Kuřákovi se dá za úkol kouřit co nejvíc zvládne v kuse za sebou, pak je mu tak zle, že některé to odradí definitivně.Wendigo píše: System smrti z koureni zavedte se systemem vyprazdnovani a vymesovani.
Neprehanite to s tou realnosti trosku? V realu si ty plice healnout nemuzu, ve hre jo, tak mi to neberte angry
Stejne tak by se kourenim nemelo dat predavkovat. To je tak trochu nesmysl nesmysl.
A ano, jsem zaryty kurak!
Můj postoj:
Smrt z kouření? Proč ne... ale zbytečně by to komplikovalo hru, nehledě na to, že většina lidí, (aspoň co jsem viděl) kouří dýmky. Zkusili jste si někdy z dýmky potáhnout do plic?
Z dýmky je čeká nejvýš rakovina patra, nebo (a to obzvlášť) dolního rtu... což je věc na kterou se hned tak neumírá a i největšímu pitomci to dojde, až mu bude polévka protékat nosem...
Opravdu? V realu se spousta *** huntuje a říká jim to každý v okoli, přestanou je brát vážně, začnou se jim stranit, ale nakonec neumrou někde v koutku, ale parazitují na společnosti, která je umrit nenechá.Lampyris píše::megalol: Tak to je hláška dne...
Tolik k realu a ve hře? Kdyby se stavil za klerikem, co je co k tomu, takm bu mu jiste nedoporučil další balíček tabáku. A pokud ani přes IC rady (které nemusel využit) a (ooc varovani) umre hraci postava...
IMHO kdyby to byl trasoritka a svihla s nim jedna lahvicka neceho silnejsiho (coz se stává) tak by tady nikdo nebrečel a nikdo by ho neobhajoval.
Roma Spouštěč pro Equilibrii 2.0 NWN Camera mod Listování v PM
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Dobré dohadovanie, do toho sa nedá nezapojiť. Moja postavička síce nefajčí,ale rada si zaje. Mám v najbližšej dobe očakávať infarkt a problémy v dôsledku zvýšeného cholesterolu? Možno mi klerik doporučí medzi mäsom občas zhltnúť dve tri jablká a nejakú zeleninu.Roma píše:Opravdu? V realu se spousta *** huntuje a říká jim to každý v okoli, přestanou je brát vážně, začnou se jim stranit, ale nakonec neumrou někde v koutku, ale parazitují na společnosti, která je umrit nenechá.Lampyris píše: Tak to je hláška dne...
Tolik k realu a ve hře? Kdyby se stavil za klerikem, co je co k tomu, takm bu mu jiste nedoporučil další balíček tabáku. A pokud ani přes IC rady (které nemusel využit) a (ooc varovani) umre hraci postava...
IMHO kdyby to byl trasoritka a svihla s nim jedna lahvicka neceho silnejsiho (coz se stává) tak by tady nikdo nebrečel a nikdo by ho neobhajoval.
nebo místo kouření začat šnupat hvězdnej prachgringo píše:Dobré dohadovanie, do toho sa nedá nezapojiť. Moja postavička síce nefajčí,ale rada si zaje. Mám v najbližšej dobe očakávať infarkt a problémy v dôsledku zvýšeného cholesterolu? Možno mi klerik doporučí medzi mäsom občas zhltnúť dve tri jablká a nejakú zeleninu.Roma píše:Opravdu? V realu se spousta *** huntuje a říká jim to každý v okoli, přestanou je brát vážně, začnou se jim stranit, ale nakonec neumrou někde v koutku, ale parazitují na společnosti, která je umrit nenechá.Lampyris píše: Tak to je hláška dne...
Tolik k realu a ve hře? Kdyby se stavil za klerikem, co je co k tomu, takm bu mu jiste nedoporučil další balíček tabáku. A pokud ani přes IC rady (které nemusel využit) a (ooc varovani) umre hraci postava...
IMHO kdyby to byl trasoritka a svihla s nim jedna lahvicka neceho silnejsiho (coz se stává) tak by tady nikdo nebrečel a nikdo by ho neobhajoval.
Dungo Dar - Sférální cestovatel a badatel
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)
Nedoporučí... ale o tom tu debata neběží (prozatím)gringo píše:Možno mi klerik doporučí medzi mäsom občas zhltnúť dve tri jablká a nejakú zeleninu.
ad EDIT>>darmian píše: Nějaký kompromis tam být musí, takže i tu smrt bych tam nechal, ale s nějakými předcházejícími náznaky.
EDIT: Na co narážíš, Romo? Silný pití s tebou šlehne, ale šluk (1) jakýhokoliv tabáku tě neskolí.
EDIT2: Žádná OOC varování nedostáváš, žádné:"Je ti blbě" atp. a o tom se tu celou dobu bavíme.
Souhlas, ke smrti z kouření se člověk musí propracovat... v reálu se za hraniční povazujě 150-tisící cigareta, když už kuřákovi s nejvěší pravděpodobností bude hrozit ráček. Mimochodem, věděli jste, že:
Kód: Vybrat vše
Nikotin patří mezi velmi prudké jedy s rychlým průběhem otravy. Smrtelná dávka čistého nikotinu je asi 40mg, což představuje asi 1 kapku čiré kapaliny. To je obvyklé množství nikotinu, obsažené ve dvou cigaretách. Naštěstí je většina nikotinu v cigaretách rozložena vysokou teplotou při hoření, nebo uniká cestou neinhalovaného kouře.
A reagují na něj nikotinové receptory na něž naváže - výsledné působení na tělo je za několik minut, avšak cesta nikotinu z plic do mozku trvá nikotinu pouhých 7,5 sekundy
Kód: Vybrat vše
Smrtelnou dávku nikotinu by dostal nekuřák, ale také sváteční kuřák, který by vykouřil těsně za sebou 1015 cigaret nebo 35 doutníků.
Tím, že si kuřák tuto dávku rozloží na celý den, a také proto, že si jeho organismus s léty kouření na nikotin zvykl, ničivému účinku smrtící látky uniká.
<<
ad EDIT2>>Přesně tak, ale debata se rozvinula právě proto, že postavy s nízkou int/wis to nepoznají a nikdo je tedy nebude litovat... a vůbec jsou to asociálové. Takže i kdyby měli int/wis 20 bylo by to jedno, protže by se nedali nijak přesvědčit, že to škodí
Mno... tohle mi spíš připomíná typické stavy závislých na psychotropních látkách/alkoholu a vůbec jedech co negativně ovlivňují myšlení a duševní stav. Což zrovna kouření není, spíš naopakRoma píše:Opravdu? V realu se spousta *** huntuje a říká jim to každý v okoli, přestanou je brát vážně, začnou se jim stranit, ale nakonec neumrou někde v koutku, ale parazitují na společnosti, která je umrit nenechá.
Kód: Vybrat vše
Vliv nikotinu na pozornost
Nikotin může u lidí zvýšit pozornost a paměť. To prokázaly testy skupin kuřáků a nekuřáků, jimž byl nikotin aplikován transdermálně (náplasti) nebo subkutánnně (podkožní injekce). Nikotin výrazně snižuje počet omylů, zkracuje reakční dobu a zvyšuje pozornost.
Čímž bych to rád shrnul:
1) Akutní otravu nikotinem a následnou smrt z kouření bych na EQ nezaváděl, protože to je nesmysl, kuřák by si dřív vyzvracel pajšl, než by se stihl smrtelně otrávit. A to dojde i postavě s mizivou int/wis že si prostě už nešluknou, když celé odpoledne blejou ne? Leda by to nějak stíhali mezi břišními křečemi, a to by musel být hoooodně zavilý kuřák
2) Postupná ostrava a problémy s tím spojené (jako rakovinka a podobné) -> Proč ne? Ale s ooc varováním, že mu není dobře/špatně se dýchá/vykašlává krev/umírá + za odměnu bonusové věci jako zkažené zuby a tak
I kuřákovi, které na své špinky nedá dopustit, jednou přijde na to, že se bude muset zastavit za doktorem, aspoň kvůli zubům, či jiným problémům, které mu komplikují život... To že si kouření nedá vymluvit většinou, dokud nejde o život je věc další. Ti co si to nenechají vymluvit nikdy, i tváří v tvář hrozící smrti je vážně minimum...
3) Vzhledem k prokázanému zkrácení reakční doby, by se po kouření daly zvýšit i reflexy Námět k zamyšlení.
Souhlasim krome bodu 2]
a] Ne na kazdou rasu to bude mit stejne ucinky, tokovy Hellboy si kouri sedesat let a nic takze s tieflingem to take moc neudela. Stejne tak trpaslici, orci atp. by na to meli byt odolnejsi
b] Vsechny tyhle problemy se daji vyresit healem/greater restorationem. Ja klidne budu delat kurackou pohotovost ale melo by to byt lecitelne.
a] Ne na kazdou rasu to bude mit stejne ucinky, tokovy Hellboy si kouri sedesat let a nic takze s tieflingem to take moc neudela. Stejne tak trpaslici, orci atp. by na to meli byt odolnejsi
b] Vsechny tyhle problemy se daji vyresit healem/greater restorationem. Ja klidne budu delat kurackou pohotovost ale melo by to byt lecitelne.
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
No ano, byl by to skvělý systém.…
Kuřácká postava by pořád kašlala, chrchlala, sípala a dusila se. Podle vážnosti by se nad ní objevovaly adekvátní hvězdičky a provedla by se animace (něco jako při velké únavě, hladu nebo žízni). Intervaly by se samozřejmě mohly zkracovat, prodle toho jak by na tom kdo byl. Postavy co by se navlékly do těžkých zbrojí nebo by táhly těžký náklad (třeba do půli své zatíženosti), by to neudýchaly a dostávaly by bonusové záchvaty kašle. No a samozřejmě pak by to mohlo taky detekovat jestli náhodou postava moc neběhá nebo není někde moc vysoko v horách nebo někde kde je špatný vzduch jako třeba v dolech, v jeskyních a podobně. Čím větší nepřízeň prostředí a čím větší námaha, tím by byla větší šance záchvatu kašle. No a boj, nesmíme zapomínat na boj a podobné sportovní výkony. Postava by se prostě zastavila a mohla by se začít dusit, dostat ten záchvat kašle (a že jsem viděl lidi, kteří se u toho doslova svíjejí - škoda, že v NWN nejsou nějaké lepší animace). A ty průvodní nemoci a příznaky ? Bylo by super, kdyby ten systém detekoval, kdy se postava usměje a na základě toho jak dlohuho kouří by nad ní vyběhly hvězdičky o zažloutlých, žlutých nebo hnědých zubech. Jen neví jak by se řešilo to vypadávání zubů. Možná by se mohly v textech od dotyčné postavy, co nejsou mezi hvezdičkami, sem tam zaměnit nějaká písmeka. Něco jako, že by hráč něco napsal a systém by to přechroustal a vyplivnul by nějaké zašišlání. Pak smrad. Ten systém by mohl zjistit, jestli je postava v nějakém oblečení v zakouřeném prostředí a pak tomu oblečení přiřadit nějakou hodnotu. A pak při zjištění nějakého PC a NPC kolem by se kontrolovalo, jestli ty šaty co má na sobě náhodou nejsou zasmrádlé a případně by nad postavou vyběhly hvězdičky *smrdí kouřem.* Pach z pusy je samozřejmý... vždy po vykouření doutníku nebo dýmky by se nad postavou chvíli objevovalo *smrdí jí kouř z pusy*. No avlastně i zkušení kuřáci by mohli i poznat po čem to smrdí (např. Mithallirský tabák)….
Lidi neblázněte, odehrávejte si to.
A nemoci ? Infarkt, mrtvice, rakovina apod. Na tyhle věci zpravidla těžko přijdete před tím než se vám přihodí. Někomu se to přihodí dřív, jinému později, a nemusí to být jen z toho, že kouří.
P.S.:
P.P.S.:
Jak dlouho se ve světě kouří a jak dlouho se ví, že je to (tak) škodlivé ?
Kuřácká postava by pořád kašlala, chrchlala, sípala a dusila se. Podle vážnosti by se nad ní objevovaly adekvátní hvězdičky a provedla by se animace (něco jako při velké únavě, hladu nebo žízni). Intervaly by se samozřejmě mohly zkracovat, prodle toho jak by na tom kdo byl. Postavy co by se navlékly do těžkých zbrojí nebo by táhly těžký náklad (třeba do půli své zatíženosti), by to neudýchaly a dostávaly by bonusové záchvaty kašle. No a samozřejmě pak by to mohlo taky detekovat jestli náhodou postava moc neběhá nebo není někde moc vysoko v horách nebo někde kde je špatný vzduch jako třeba v dolech, v jeskyních a podobně. Čím větší nepřízeň prostředí a čím větší námaha, tím by byla větší šance záchvatu kašle. No a boj, nesmíme zapomínat na boj a podobné sportovní výkony. Postava by se prostě zastavila a mohla by se začít dusit, dostat ten záchvat kašle (a že jsem viděl lidi, kteří se u toho doslova svíjejí - škoda, že v NWN nejsou nějaké lepší animace). A ty průvodní nemoci a příznaky ? Bylo by super, kdyby ten systém detekoval, kdy se postava usměje a na základě toho jak dlohuho kouří by nad ní vyběhly hvězdičky o zažloutlých, žlutých nebo hnědých zubech. Jen neví jak by se řešilo to vypadávání zubů. Možná by se mohly v textech od dotyčné postavy, co nejsou mezi hvezdičkami, sem tam zaměnit nějaká písmeka. Něco jako, že by hráč něco napsal a systém by to přechroustal a vyplivnul by nějaké zašišlání. Pak smrad. Ten systém by mohl zjistit, jestli je postava v nějakém oblečení v zakouřeném prostředí a pak tomu oblečení přiřadit nějakou hodnotu. A pak při zjištění nějakého PC a NPC kolem by se kontrolovalo, jestli ty šaty co má na sobě náhodou nejsou zasmrádlé a případně by nad postavou vyběhly hvězdičky *smrdí kouřem.* Pach z pusy je samozřejmý... vždy po vykouření doutníku nebo dýmky by se nad postavou chvíli objevovalo *smrdí jí kouř z pusy*. No avlastně i zkušení kuřáci by mohli i poznat po čem to smrdí (např. Mithallirský tabák)….
Lidi neblázněte, odehrávejte si to.
A nemoci ? Infarkt, mrtvice, rakovina apod. Na tyhle věci zpravidla těžko přijdete před tím než se vám přihodí. Někomu se to přihodí dřív, jinému později, a nemusí to být jen z toho, že kouří.
P.S.:
Winston Churchill taky kouřil jak tovární komín a kolika se dožil let ? Takže na lidi kouření taky nejspíš moc nepůsobí.Wendigo píše:a] Ne na kazdou rasu to bude mit stejne ucinky, tokovy Hellboy si kouri sedesat let a nic takze s tieflingem to take moc neudela. Stejne tak trpaslici, orci atp. by na to meli byt odolnejsi
P.P.S.:
Balrogův příspěvek mi nepřijde ani trochu zbytečný, docela dobře ukazuje na vnímání kouření v jisté a to docela nedávné době.darmian píše:Díky Balrogovi a Jonovi za zbytečné příspěvky, které tohle téma opět utopí jako všechny ostatní a nikam se tak nedostaneme.
Proboha když nemáte co říct, tak nepřispívejte.
Jak dlouho se ve světě kouří a jak dlouho se ví, že je to (tak) škodlivé ?
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
-
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
Pavle, ty nechápeš o co mi původně šlo...a jak to vnímám, pochopila to jen hrstka lidí...
Představ si, že máš postavu, která IC 3 roky kouří... pak se jednou v pohodičce někam opře, zapálí a dá jednoho (!!!) šluka a lehne na zem mrtvá... jak by ses na to díval? upřímně, nejsem proti smrti, ale ať je to trochu propracované nebo ať to má nějaké příznaky, protože pak se hráč může zamyslet a odehrát třeba supr odvykačku, která je sakra záhul... ale ta možnost by tu bejt měla, kdy hráč pozná, kdy jde do extrému...
PS: ještě dodám, že odehrát ta smrt nejde, když jí nečekáš... těžko odehraješ infarkt, selhání plic, když to přijde z nenadání, bez varování a hned
Představ si, že máš postavu, která IC 3 roky kouří... pak se jednou v pohodičce někam opře, zapálí a dá jednoho (!!!) šluka a lehne na zem mrtvá... jak by ses na to díval? upřímně, nejsem proti smrti, ale ať je to trochu propracované nebo ať to má nějaké příznaky, protože pak se hráč může zamyslet a odehrát třeba supr odvykačku, která je sakra záhul... ale ta možnost by tu bejt měla, kdy hráč pozná, kdy jde do extrému...
PS: ještě dodám, že odehrát ta smrt nejde, když jí nečekáš... těžko odehraješ infarkt, selhání plic, když to přijde z nenadání, bez varování a hned
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
To už je věc "různorodosti ras" takže by trp snesl svých 100 doutníků oproti člověku, třeba... Ale sekundární vlivy kouření jakožto zanášení plic prachem aktivních částic a dehtem se nevyhne nikdo, snad možná Wolverine, když už jsme u komiksových hrdinů. A takový Winston Churchill zapaloval jedno bambáro od druhýho a vypil litr wihsky denně a všem přitroublým sportovcům se těžce lochčil, co je to za blbouny a ještě je přežil (dožil se bezmála 92 let).
Ale kouřit takové doutníky velikosti menší traverzy v takovém množství a chlastat první ligu jako on, myslím že by to odrovnalo ledaskoho. A on je prostě vyjímka (asi si vzal dobrý feat runy...)
Edit:
ad Pavel>>
Trochu nadsázky by se pochopit snad dalo ne? Celou dobu šlo jen o to, že by s objevovala ooc hláška, že je postavě fakt zle, a mohl s tím hráč něco dělat... Smysl tvého prvního odstavce mi tudíž uniká, pokud mi taky nadsázka neutekla protože jak sám píšeš dál, vše se dá uhvězdičkovat.<<
ad Street_cz>>
naprostý souhlas...
Ale kouřit takové doutníky velikosti menší traverzy v takovém množství a chlastat první ligu jako on, myslím že by to odrovnalo ledaskoho. A on je prostě vyjímka (asi si vzal dobrý feat runy...)
Edit:
ad Pavel>>
Trochu nadsázky by se pochopit snad dalo ne? Celou dobu šlo jen o to, že by s objevovala ooc hláška, že je postavě fakt zle, a mohl s tím hráč něco dělat... Smysl tvého prvního odstavce mi tudíž uniká, pokud mi taky nadsázka neutekla protože jak sám píšeš dál, vše se dá uhvězdičkovat.<<
ad Street_cz>>
naprostý souhlas...
Už chápu, proč můj horal téměř umřel, když mu trpaslíci dali vypít jednoho smrťáka a jednu ostrou sekyruLampyris píše:Jako samozřejmě, nejsme na Sibiři, kde lidé nemají vyvinutý enzym pro trávení alkoholu a málem je zabije jedno pivo - pokud tedy postava pochází z krajin jako je Sibiř na Zemi, tak nejspíš skutečně nikdo nebude brečet a obhajovat tu "třasořitku", která za to ovšem ve skutečnosti nemůže protože pochází z krajin s odlišnou kulturní tradicí...
* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Myslím, že to chápu docela dobře. Já znám lidi, kteří kouřili a ne nijak dramaticky moc a neměli s tím nikdy problémy (žádný kašel jak od tuberáka). Jednoho krásného dne, z ničeho nic, dostali infarkt. Někteří kouří dál, jeden jediný toho nadobro nechal. A znám lidi co kouří jednu cigaretu za druhou a každou chvíli se dusí, že nejbližší patra v domě vědí, že ten člověk má záchvat (bez nadsázky) a dodnes neměli žádnou srdeční, mozkovou nebo jinou příhodu a rakovinou zatím taky netrpí. Všechno to jsou lidé, u o kterých mohu s klidem říct, že mají nadprůměrnou inteligenci a moudrost. Ti lidé mají i vzdělání a informace dnešní doby (jeden z nich je dokonce lékař a ne, není to ten co přestal).Street_cz píše:Pavle, ty nechápeš o co mi původně šlo...a jak to vnímám, pochopila to jen hrstka lidí...
Představ si, že máš postavu, která IC 3 roky kouří... pak se jednou v pohodičce někam opře, zapálí a dá jednoho (!!!) šluka a lehne na zem mrtvá... jak by ses na to díval? upřímně, nejsem proti smrti, ale ať je to trochu propracované nebo ať to má nějaké příznaky, protože pak se hráč může zamyslet a odehrát třeba supr odvykačku, která je sakra záhul... ale ta možnost by tu bejt měla, kdy hráč pozná, kdy jde do extrému...
PS: ještě dodám, že odehrát ta smrt nejde, když jí nečekáš... těžko odehraješ infarkt, selhání plic, když to přijde z nenadání, bez varování a hned
Ty příznaky si klidně odehrávej. Jsou u každého jiné a u každého je jiný i výsledek. Víš jako hráč kam to může vést, postava to nejspíš netuší (viz diskuze o povědomí o škodlivosti kouření výše). Víš jak dlouho postava kouří a jak moc. Prostě to hraj, systém ti dává jen možný následek.
Smrt si můžeš odehrát dobře a nemusíš ani čekat na systém, no ne ? Akdyž už počkáš, tak při ležení (zkolabování postavy) namísto tlačítka repawn stiskni Enter (na klávesnici) a odehrávej co bys rád. Jinak vzhledem k nastavení EQ (Avataři a znovuzrození) je smrt docela dobrým ukazatelem pro hráče, že má postava problém. Postavě to ale dojít nemusí, viz víše.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
-
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
to, o čem mluvíš, je dobrej námět na konec postavy, na pěknou permku.. kdo ví, třeba to tak jednou zahraju... spíš mi jde o to, že i jako hráč mám opravdu blbej odhad, kdy bych s Ramonem měl začít hrát nějaké příznaky (páč jsem nekuřák a hlavně, protože EQ je trochu jinej než náš svět - trpaslíci, i když hulej jak komín, se dožívaj třebas 500 let), protože kdybych například začal tvrdit, že začínám mít lehké potíže a pak bum, smrt... mně by se třeba líbilo, kdyby mi časem naskočilo v atributech snížení odolnosti z důsledku kouření, nebo nějaká ooc hláška že to de s postavou do háje... nic víc jsem původně ani nechtěl...
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Vezmi si příklad z někoho koho znáš, zeptej se na to někoho kdo kouří nebo toho kdo s těmi důsledky má zkušenosti, dohledej si o tom něco nebo to prostě hraj jen podle sebe. Ty si klidně můžeš odehrávat pomalu narůstající dýchací problémy a kašel a když postavu klepne infarkt nebo mrtvice, nebude si to s tím spojovat. Atributy si klidně nech časem od DM upravit (můžeš nejspíš dostat i subrasu). Postupně se tak klidně můžš dobrat až k vlastnoruční smrti zadušením.Street_cz píše:to, o čem mluvíš, je dobrej námět na konec postavy, na pěknou permku.. kdo ví, třeba to tak jednou zahraju... spíš mi jde o to, že i jako hráč mám opravdu blbej odhad, kdy bych s Ramonem měl začít hrát nějaké příznaky (páč jsem nekuřák a hlavně, protože EQ je trochu jinej než náš svět - trpaslíci, i když hulej jak komín, se dožívaj třebas 500 let), protože kdybych například začal tvrdit, že začínám mít lehké potíže a pak bum, smrt... mně by se třeba líbilo, kdyby mi časem naskočilo v atributech snížení odolnosti z důsledku kouření, nebo nějaká ooc hláška že to de s postavou do háje... nic víc jsem původně ani nechtěl...
Prostě se neopírej jen o to, na co máš ve hře systém. Hraj si.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.