Nemrtví kamarádi.
Moderátoři: World Builder, Dungeon Master
Nemrtví kamarádi.
Při průchodu kolem nemrtvích (kostry a zombie) jsem zjistil, že pokud je postava v HIDE tak na ní nepřátelská NPC (nemrtví) nezaútočí (stál jsem tváří v tvář několik sekund a nic se nedělo a při tom mě zjevně viděli). Zjistil jsem to v na Mithalirském hřbitově, kde se mi zdálo, že na mě zombie nějak nejdou. Jen dodám, že po odhidnutí jde všecko tak jak má a žíví a nemrtví si skočí s chutí po krku.
Doplním několika obrázky:
Doplním několika obrázky:
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
Chodili kolem mě, tedy líp řečeno pořád za mnou. Hned na tom prvním screenu je vidět jak se za mnou vláčí taková dlouhá kolona v čele s rychlejšíma. Na těch ostatních je pak vidět jak stojí čelem ke mě tak jak za mnou přišli a zjevně neútočili.
EDIT: Vlastně do mě i naráželi, takže by mě měla odhalit ta vylepšená AI tak jak je to třeba u banditů ne?
EDIT: Vlastně do mě i naráželi, takže by mě měla odhalit ta vylepšená AI tak jak je to třeba u banditů ne?
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
To znamená přesněji co? Že tě cítí, ale nevidí nebo že i rozpozanjí, kde jsi a měli by se na tebe vrhnout?anurin píše:Nemrtví cítí život.
P.S.:Stručnost je sice pěkná věc, ale v tomhle případě asi nedostačující. Chtělo by to dovysvětlit.
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
-
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
Co jsem vypozoroval, začnou se krokem pohybovat k postavě (tohle je krásně pozorovatelné na kosťounech, kterí neběhají)… mám s tím zkušenosti jen u invisu, kde postavu nezacílí, pouze se k ní přiblíží natolik, až ji spatří (dost blízko, aby invis postavu neschoval) a poté zaútočí... s hidem by to mělo fungovat podobně
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ano a pokud mas hid dostatecne vysoky pak te zvlastne nemrtvi s velmi nizkym spot/lisen neodhali ani kdyz do tebe narazi [ze zakladni mechaniky NWN] jestli EQ vyuziva nejake dalsi upravy AI ktere to hodi automaticky hide fail pokud do tebe nepritel narazi to uz si nejsem jista. Kazdopadne u nrtvych to ocividne nefunguje, nebrala bych to nezbytne jako bug, oni zrovna nepatri bezi nejchytrejsi sortu,
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
-
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
u bestií a jiných potvor to funguje tak, že pokud ty narazíš do nich (oni do tebe), automaticky zaútočej, jakožto odstranění překážky v jejich jinak poklidné cestě... a vzhledem, že i zombíci cítí život postavy v hidu (že k ní napochodují) by si taky kousnout měli :) myslím, že to má svůj význam, kor v kobkách
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
To s tim odhalením mi fungovalo jen když narazili oni do mě, pokud jsem do nich narazil já tak se nic nestalo. (toho jsem si všiml na skřetech)Street_cz píše:u bestií a jiných potvor to funguje tak, že pokud ty narazíš do nich (oni do tebe), automaticky zaútočej, jakožto odstranění překážky v jejich jinak poklidné cestě... a vzhledem, že i zombíci cítí život postavy v hidu (že k ní napochodují) by si taky kousnout měli :) myslím, že to má svůj význam, kor v kobkách
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Mají jakousi tendenci se přibližovat ale schopného skrývače nevidí, takže máš dost času se HIDEm nějak dostal kolem (pokud je dost velký prostor..v chodbě skrz ně asi těžko) či jinak reagovat. IMHO je to fajn... cítí život, takže pomalu se přibližují ke zdroji a až uvidí, tak zaútočí.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Tak to je v pořádku a má to tak být. Vysvětlení hledej IChrusi píše:To s tim odhalením mi fungovalo jen když narazili oni do mě, pokud jsem do nich narazil já tak se nic nestalo. (toho jsem si všiml na skřetech)Street_cz píše:u bestií a jiných potvor to funguje tak, že pokud ty narazíš do nich (oni do tebe), automaticky zaútočej, jakožto odstranění překážky v jejich jinak poklidné cestě... a vzhledem, že i zombíci cítí život postavy v hidu (že k ní napochodují) by si taky kousnout měli :) myslím, že to má svůj význam, kor v kobkách
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
a nemůže se jednat o autofollow bug?
To by ses jim ale musel ukázat, zaběhnout za roh a tam se schovat. Oni by tě nejdřív viděli a vyrazili za tebou, pak se jim ale ztratíš, takže by se (když by to fungovalo správně) na tebe měli vydlábnout. Díky autofollow bugu ale jdou pořád za tebou, i když tě nevidí (ale naštěstí neútočí, jen jsou na tebe pořád nalepený).
To by ses jim ale musel ukázat, zaběhnout za roh a tam se schovat. Oni by tě nejdřív viděli a vyrazili za tebou, pak se jim ale ztratíš, takže by se (když by to fungovalo správně) na tebe měli vydlábnout. Díky autofollow bugu ale jdou pořád za tebou, i když tě nevidí (ale naštěstí neútočí, jen jsou na tebe pořád nalepený).
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
U nemrtvých je to featura, alespoň do té míry, že je hnán svým šestým smyslem za postavou (ať už viditelnou, neviditelnou nebo skrytou) a jakmile ji spatří, zaútočí se vší zuřivostí. V tomto případě zřejmě selhává to, že ani na krátkou vzdálenost tě nemrtví nespatří, a proto nemohou zaútočit. Ale pokud vím, tak je to by design.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Moje zkušenosti za situace postavy v módu utajení mezi nemrtvými:
Jak píše drake i anurin, vlastností nemrtvých je, že cítí život a jdou po něm.
Dříve se to projevovalo tak, že se kolem postavy seskupili nemrtví, co byli na dohled, ale neútočili. Pokud se postava hla, šli všichni za ní.
Později, po implementaci nové AI ve verzi 3.195.470, se nemrtví přiblížili, a když narazili do postavy, okamžitě zaútočili (i když ji neviděli).
Když postava narazila do nemrtvého, nestalo se (z hlediska útoku) nic.
Poslední dobu jsem to nesledoval, poslední zkušenost mám z konce května 2009.
Jak píše drake i anurin, vlastností nemrtvých je, že cítí život a jdou po něm.
Dříve se to projevovalo tak, že se kolem postavy seskupili nemrtví, co byli na dohled, ale neútočili. Pokud se postava hla, šli všichni za ní.
Později, po implementaci nové AI ve verzi 3.195.470, se nemrtví přiblížili, a když narazili do postavy, okamžitě zaútočili (i když ji neviděli).
Když postava narazila do nemrtvého, nestalo se (z hlediska útoku) nic.
Poslední dobu jsem to nesledoval, poslední zkušenost mám z konce května 2009.
Anade Be'lein – rozporuplná, (pro některé) nevypočitatelná, nedůvěřivá elfka za půl druhé platinky
We do what we must because we can.
O papoušcích…
We do what we must because we can.
O papoušcích…
No ale oni teď zběsile naráží a stejně nic nedělají. (Mylim, že jsem to zmiňoval výše.)Anade píše:Později, po implementaci nové AI ve verzi 3.195.470, se nemrtví přiblížili, a když narazili do postavy, okamžitě zaútočili (i když ji neviděli).
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.