Nemrtví kamarádi.

Moderátoři: World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
hrusi
Příspěvky: 398
Registrován: 11. 7. 2008 18.18

Nemrtví kamarádi.

Příspěvek od hrusi »

Při průchodu kolem nemrtvích (kostry a zombie) jsem zjistil, že pokud je postava v HIDE tak na ní nepřátelská NPC (nemrtví) nezaútočí (stál jsem tváří v tvář několik sekund a nic se nedělo a při tom mě zjevně viděli). Zjistil jsem to v na Mithalirském hřbitově, kde se mi zdálo, že na mě zombie nějak nejdou. Jen dodám, že po odhidnutí jde všecko tak jak má a žíví a nemrtví si skočí s chutí po krku.

Doplním několika obrázky:
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
Winonne
Příspěvky: 668
Registrován: 20. 2. 2007 12.21
Bydliště: Plzeň, Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Winonne »

Jsi si jistý, že tě viděli? Já šla taky jednou v hidu někde kde byli nemrtví a oni se docela slejzají kolem tebe.…
hrusi
Příspěvky: 398
Registrován: 11. 7. 2008 18.18

Příspěvek od hrusi »

Chodili kolem mě, tedy líp řečeno pořád za mnou. Hned na tom prvním screenu je vidět jak se za mnou vláčí taková dlouhá kolona v čele s rychlejšíma. Na těch ostatních je pak vidět jak stojí čelem ke mě tak jak za mnou přišli a zjevně neútočili.

EDIT:
Vlastně do mě i naráželi, takže by mě měla odhalit ta vylepšená AI tak jak je to třeba u banditů ne?
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
anurin
Příspěvky: 1760
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

Nemrtví cítí život.
hrusi
Příspěvky: 398
Registrován: 11. 7. 2008 18.18

Příspěvek od hrusi »

anurin píše:Nemrtví cítí život.
To znamená přesněji co? Že tě cítí, ale nevidí nebo že i rozpozanjí, kde jsi a měli by se na tebe vrhnout?

P.S.:Stručnost je sice pěkná věc, ale v tomhle případě asi nedostačující. Chtělo by to dovysvětlit.
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
Street_cz
Příspěvky: 1167
Registrován: 10. 3. 2008 15.36
Bydliště: v koši (nejnižší patro)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Street_cz »

Co jsem vypozoroval, začnou se krokem pohybovat k postavě (tohle je krásně pozorovatelné na kosťounech, kterí neběhají)… mám s tím zkušenosti jen u invisu, kde postavu nezacílí, pouze se k ní přiblíží natolik, až ji spatří (dost blízko, aby invis postavu neschoval) a poté zaútočí... s hidem by to mělo fungovat podobně
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Wendigo
Příspěvky: 1001
Registrován: 15. 12. 2007 18.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wendigo »

Ano a pokud mas hid dostatecne vysoky pak te zvlastne nemrtvi s velmi nizkym spot/lisen neodhali ani kdyz do tebe narazi [ze zakladni mechaniky NWN] jestli EQ vyuziva nejake dalsi upravy AI ktere to hodi automaticky hide fail pokud do tebe nepritel narazi to uz si nejsem jista. Kazdopadne u nrtvych to ocividne nefunguje, nebrala bych to nezbytne jako bug, oni zrovna nepatri bezi nejchytrejsi sortu,
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
Street_cz
Příspěvky: 1167
Registrován: 10. 3. 2008 15.36
Bydliště: v koši (nejnižší patro)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Street_cz »

u bestií a jiných potvor to funguje tak, že pokud ty narazíš do nich (oni do tebe), automaticky zaútočej, jakožto odstranění překážky v jejich jinak poklidné cestě... a vzhledem, že i zombíci cítí život postavy v hidu (že k ní napochodují) by si taky kousnout měli :) myslím, že to má svůj význam, kor v kobkách
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
hrusi
Příspěvky: 398
Registrován: 11. 7. 2008 18.18

Příspěvek od hrusi »

Street_cz píše:u bestií a jiných potvor to funguje tak, že pokud ty narazíš do nich (oni do tebe), automaticky zaútočej, jakožto odstranění překážky v jejich jinak poklidné cestě... a vzhledem, že i zombíci cítí život postavy v hidu (že k ní napochodují) by si taky kousnout měli :) myslím, že to má svůj význam, kor v kobkách
To s tim odhalením mi fungovalo jen když narazili oni do mě, pokud jsem do nich narazil já tak se nic nestalo. (toho jsem si všiml na skřetech)
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2616
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Mají jakousi tendenci se přibližovat ale schopného skrývače nevidí, takže máš dost času se HIDEm nějak dostal kolem (pokud je dost velký prostor..v chodbě skrz ně asi těžko) či jinak reagovat. :smile: IMHO je to fajn... cítí život, takže pomalu se přibližují ke zdroji a až uvidí, tak zaútočí.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
kokosak
Příspěvky: 2998
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

hrusi píše:
Street_cz píše:u bestií a jiných potvor to funguje tak, že pokud ty narazíš do nich (oni do tebe), automaticky zaútočej, jakožto odstranění překážky v jejich jinak poklidné cestě... a vzhledem, že i zombíci cítí život postavy v hidu (že k ní napochodují) by si taky kousnout měli :) myslím, že to má svůj význam, kor v kobkách
To s tim odhalením mi fungovalo jen když narazili oni do mě, pokud jsem do nich narazil já tak se nic nestalo. (toho jsem si všiml na skřetech)
Tak to je v pořádku a má to tak být. Vysvětlení hledej IC :bigwink:
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

a nemůže se jednat o autofollow bug?

To by ses jim ale musel ukázat, zaběhnout za roh a tam se schovat. Oni by tě nejdřív viděli a vyrazili za tebou, pak se jim ale ztratíš, takže by se (když by to fungovalo správně) na tebe měli vydlábnout. Díky autofollow bugu ale jdou pořád za tebou, i když tě nevidí (ale naštěstí neútočí, jen jsou na tebe pořád nalepený).
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
drake127
Příspěvky: 1787
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

U nemrtvých je to featura, alespoň do té míry, že je hnán svým šestým smyslem za postavou (ať už viditelnou, neviditelnou nebo skrytou) a jakmile ji spatří, zaútočí se vší zuřivostí. V tomto případě zřejmě selhává to, že ani na krátkou vzdálenost tě nemrtví nespatří, a proto nemohou zaútočit. Ale pokud vím, tak je to by design.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Uživatelský avatar
Anade
Příspěvky: 989
Registrován: 20. 8. 2008 23.54
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Anade »

Moje zkušenosti za situace postavy v módu utajení mezi nemrtvými:
Jak píše drake i anurin, vlastností nemrtvých je, že cítí život a jdou po něm.
Dříve se to projevovalo tak, že se kolem postavy seskupili nemrtví, co byli na dohled, ale neútočili. Pokud se postava hla, šli všichni za ní.
Později, po implementaci nové AI ve verzi 3.195.470, se nemrtví přiblížili, a když narazili do postavy, okamžitě zaútočili (i když ji neviděli).
Když postava narazila do nemrtvého, nestalo se (z hlediska útoku) nic.
Poslední dobu jsem to nesledoval, poslední zkušenost mám z konce května 2009.
Anade Be'lein – rozporuplná, (pro některé) nevypočitatelná, nedůvěřivá elfka za půl druhé platinky
We do what we must because we can.
O papoušcích…
hrusi
Příspěvky: 398
Registrován: 11. 7. 2008 18.18

Příspěvek od hrusi »

Anade píše:Později, po implementaci nové AI ve verzi 3.195.470, se nemrtví přiblížili, a když narazili do postavy, okamžitě zaútočili (i když ji neviděli).
No ale oni teď zběsile naráží a stejně nic nedělají. (Mylim, že jsem to zmiňoval výše.)
Pro vítězství zla stačí, aby dobří lidé seděli se založenýma rukama.
Odpovědět