Zapomnění smrti vs stínový boj

Různé rady a řešené problémy a návrhy

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Zapomnění smrti vs stínový boj

Příspěvek od Nalk »

Na základě nového systému stínového boje, mě vyvstala (s pomocí dalších :bigwink: ) jistá otázka.

Dle pravidel si postava nepamatuje dobu asi 1 hodiny před svou smrtí. Otázka je, kolik si nepamatuje pokud je složena do "stínové smrti" - bezvědomí...a teprve po delším čase je zabita. Pokud bychom pravidlo vykládali doslovně, pak v případě delšího boje a následné obírání by si postava pamatovala třeba část souboje. To by vlastně udělalo pravidlo zapomenutí smrti docela neefektivním a začlo by docházet k oněm cyklickým pomstám (on mě zabil, tak se na něj připravím a sejmu ho.… jsem ho sejmul a teď mě sejmul on, tak se zas nachystám a ukážu mu, že jsem lepší) atd.

Jaký je Váš názor? :smile:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Roma
Příspěvky: 426
Registrován: 21. 5. 2008 17.39

Příspěvek od Roma »

Nehrát to na jednu hodinu, ale na události, které vedly ke smrti.
Roma Spouštěč pro Equilibrii 2.0 NWN Camera mod Listování v PM

Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Ech.. opět znovu - neexistuje něco jako stínová smrt, je to jen a pouze bezvědomí což je vypisované hráči postavy i napsané tady na fóru a v IC nápovědě. Takže o nějakém zapomínání nemá ani smysl uvažovat.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Uživatelský avatar
Luelle
Příspěvky: 819
Registrován: 26. 8. 2007 12.24
Bydliště: Dějiště bitvy národů

Příspěvek od Luelle »

labir píše:Ech.. opět znovu - neexistuje něco jako stínová smrt, je to jen a pouze bezvědomí což je vypisované hráči postavy i napsané tady na fóru a v IC nápovědě. Takže o nějakém zapomínání nemá ani smysl uvažovat.
ale když tě pak oddělá jezevec, budeš si pamatovat ten souboj a mít dojem,že tě oddělal soupeř a půjdeš si to s ním vyříkat...
16? Tak to je v pohodě
anurin
Příspěvky: 1736
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

Luelle píše:
labir píše:Ech.. opět znovu - neexistuje něco jako stínová smrt, je to jen a pouze bezvědomí což je vypisované hráči postavy i napsané tady na fóru a v IC nápovědě. Takže o nějakém zapomínání nemá ani smysl uvažovat.
ale když tě pak oddělá jezevec, budeš si pamatovat ten souboj a mít dojem,že tě oddělal soupeř a půjdeš si to s ním vyříkat...
To je snad na hráči a na soudnosti hráče. To že ho půjde oddělat a pomstít se může vyústit ve smyčku opakujících se CvC a to sem rozhodně nepatří. V takovém případě je na místě pozitivní metagame. Zahraju si ztrátu paměti … a pamatuji si věci, které se odehráli třeba dva dny před přepadením a starší. Aspon tohle je můj osobní názor.
Naylun
Příspěvky: 3240
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun »

Podle pravidel platí následující:
4.4. Při smrti postavy a po jejím návratu do života Znovuzrozením je NUTNÉ hrát ztrátu paměti údálostí před vlastní smrtí. Postava si nepamatuje, co se stalo, a co vedlo k její smrti.
Pokud tedy k smrti vedlo kromě posledního kousnutí jezevce i předešlé zranění ve "stínovém" boji, doporučuji hrát zrátu paměti i na to. Jinak podporuji to, co napsal Anurin, hlavně mějte soudnost a přemýšlejte nad následky.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Uživatelský avatar
Akruo
Příspěvky: 1049
Registrován: 29. 9. 2007 9.02
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od Akruo »

Panathian píše:Podle pravidel platí následující:
4.4. Při smrti postavy a po jejím návratu do života Znovuzrozením je NUTNÉ hrát ztrátu paměti údálostí před vlastní smrtí. Postava si nepamatuje, co se stalo, a co vedlo k její smrti.
Pokud tedy k smrti vedlo kromě posledního kousnutí jezevce i předešlé zranění ve "stínovém" boji, doporučuji hrát zrátu paměti i na to. Jinak podporuji to, co napsal Anurin, hlavně mějte soudnost a přemýšlejte nad následky.
:yes: :yes: Taky myslím, sám preferuji spíše delší ztrátu paměti, než jen nějakou hodinu bo jak je to minimum...
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Aefar
Příspěvky: 3162
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

Příspěvek od Aefar »

Ještě bych dodal_
Pravidla píše:4.11. Veškěré vraždy v CvC soubojích je nutné hlásit DM a to s přesným popisem události. Musí tak učinit obě dvě strany - jak vrah, tak oběť. Samozřejmostí při smrti postavy v CvC je ztráta paměti, která tak vylučuje, aby se obět jakýmkoli způsobem mstila či jinak se vracela ke konfliktu. Ztráta paměti platí při jakémkoliv způsobu a důvodech smrti postavy.
Tohle chápu tak, že konflik je smrtí vyřešen a msta je porušením pravidel, jinak bychom se tu všichni zabíjeli furt dokola.

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
anurin
Příspěvky: 1736
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

Aefar píše:Ještě bych dodal_
Pravidla píše:4.11. Veškěré vraždy v CvC soubojích je nutné hlásit DM a to s přesným popisem události. Musí tak učinit obě dvě strany - jak vrah, tak oběť. Samozřejmostí při smrti postavy v CvC je ztráta paměti, která tak vylučuje, aby se obět jakýmkoli způsobem mstila či jinak se vracela ke konfliktu. Ztráta paměti platí při jakémkoliv způsobu a důvodech smrti postavy.
Tohle chápu tak, že konflik je smrtí vyřešen a msta je porušením pravidel, jinak bychom se tu všichni zabíjeli furt dokola.
:smile: :yes:
Sethiel
Příspěvky: 286
Registrován: 14. 4. 2008 19.23
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sethiel »

Akruo píše:
Panathian píše:Podle pravidel platí následující:
4.4. Při smrti postavy a po jejím návratu do života Znovuzrozením je NUTNÉ hrát ztrátu paměti údálostí před vlastní smrtí. Postava si nepamatuje, co se stalo, a co vedlo k její smrti.
Pokud tedy k smrti vedlo kromě posledního kousnutí jezevce i předešlé zranění ve "stínovém" boji, doporučuji hrát zrátu paměti i na to. Jinak podporuji to, co napsal Anurin, hlavně mějte soudnost a přemýšlejte nad následky.
:yes: :yes: Taky myslím, sám preferuji spíše delší ztrátu paměti, než jen nějakou hodinu bo jak je to minimum...
Pokud vyloženě neničí něco momentálně rozjetýho, hraju většinou tu ztrátu paměti mnohem delší než je ta minimální hodina. Třeba i dva dny.
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

:smile: Fajn .. jsme se krásně shodli :smile:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
PAO_CZ
Příspěvky: 255
Registrován: 7. 1. 2008 20.07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PAO_CZ »

Chtěl jsem se zeptat, no asi to napíšu sem :clover: . Když se postava převtěli do přitelíčka a stím přitelickem pak nekoho zabije plati na to stínová zranění?
Odpovědět