otázky a odpovědi

Vše co nejde zařadit jinam

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tomyn
Příspěvky: 2668
Registrován: 12. 11. 2007 10.10
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: otázky a odpovědi

Příspěvek od Tomyn »

Dungo Dar - Sférální cestovatel a badatel
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)
Uživatelský avatar
Van
Příspěvky: 422
Registrován: 25. 2. 2012 19.50

Re: otázky a odpovědi

Příspěvek od Van »

Chápu poslední novinky správně, že už není možné pro běžnou postavu, aby se dostala z Ostrova, pokud nějak zázračně nenažene PC/NPC piráta k nákupu glejtu, kterému nedojde, že tím způsobem může pracovní síla snadno utéct?
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1694
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: otázky a odpovědi

Příspěvek od George »

Já to tak pochopil. Sice nešťastné, ale jistě z IC důvodů (hned jeden by mě napadl).
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: otázky a odpovědi

Příspěvek od Ogar »

Van píše: 6. 1. 2018 22.21 Chápu poslední novinky správně, že už není možné pro běžnou postavu, aby se dostala z Ostrova, pokud nějak zázračně nenažene PC/NPC piráta k nákupu glejtu, kterému nedojde, že tím způsobem může pracovní síla snadno utéct?
Nákup glejtů byl dlouhodobě zneužíván low lvl postavami. Mimo jiné postavy, které se dostali, ať už jakýmkoli způsobem na ostrov, tak zneužívali přechodu ke spawnutí Ochmela, a tím snadnou koupi glejtu. Do té doby nehráli v přítomnosti PC pirátů a tamních obyvatel, aby nebyly v pozici otroka.
Tím ostrov ztrácel svůj význam "tvrdého" místa. Z IC hlediska to má taky svůj důvod a sehrání na získání glejtu je na hráč x hráč/NPC (DX)
Uživatelský avatar
Van
Příspěvky: 422
Registrován: 25. 2. 2012 19.50

Re: otázky a odpovědi

Příspěvek od Van »

Nu problém je, že glejt umožňuje odjet, takže obvykle není moc v zájmu pirátů nechávat "otroky" kupovat glejt. Takže z Ostrova může vzniknout efektivně vězení na hráče, což bývá zdroj častých sporů - viz Woxa vs Arto, mrmlání většiny kdy zatčených postav/hráčů, popř. na situace na TH kdy někdo někoho věznil a vznikala z toho dost nudná hra kvůli nemožnosti logovat ve stejné časy apod. Nastavení tamějšího chrámu i brání tomu, aby si to nespokojený hráč vyřešil smrtí, jak se to někdy řešilo v případě špatně zahraného věznění na TH.
Ochmel měl dva problémy - spawnoval se dosti náhodně a cena závisela na lvlu, přitom pochybuji, že se magicky uměl podívat a zjistit level a dle toho cenu. Nebylo by lepší dát mu pevný spawn a pevnou vyšší cenu? Případně tam dát nějakou čekací periodu před umožněním odjezdu apod.?
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1694
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: otázky a odpovědi

Příspěvek od George »

Ono by stačilo opravit (de facto) bug se spawnováním na přechodu (jestli to jde (jestli ne, může tam být vždy a házet se bude v rozhovoru)) - tak, aby byl cooldown na hod na jeho spawnutí (tohle by to mimochodem chtělo vyřešit všude, stejně tak spawny příšer do zad). Případně by tam mohl být pořád a přidala by se nutná doba na vyřízení glejtu v podobě nějakého IR času. To by způsobilo, že postavy musí na ostrově strávit alespoň nějaký čas, než odjedou (což byl IMHO původní záměr) a zároveň by to nenutilo hráče opakovaně chodit kontrolovat, jestli už tam je.

Dál by to chtělo cenu osvobodit od zneužitelných věcí, jako je lvl. NPC se nemá co koukat na level postavy. Můžou tam být nějaký modifikátory, ale svázat to s levelem postavy je .. nešťastné řešení prakticky ve všech ohledech. (Případně by se glejt dal svázat s konkrétní postavou, ale stále nerozumím tomu, proč by postava na 10. lvlu měla mít 10x dražší glejt, než postava na 1. Nemělo by to snad být tak, že získání glejtu je pro silnější postavu snažší?).

Současnou úpravou, obávám se, Ostrov ztratil význam "tvrdého" města a získal význam mrtvého města (ne teď, dokud je tam aktivní skupina hráčů (je tho?), ale v budoucnosti ano).

Omlouvám se za zmatený příspěvek, jsem znaven.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Uživatelský avatar
DarckDewy
Příspěvky: 234
Registrován: 18. 10. 2012 13.07

Re: otázky a odpovědi

Příspěvek od DarckDewy »

What? A co postavy co na ostrově žily tehdy?? To je trochu kravina ne? Aby postava co si už 10x prodloužila glejt najednou neměla tuhle možnost...

EDIT: A doufám že se tím změnil i zákoník kde co si dobře pamatuju stojí něco ve stylu "Občanem je ten který se dovedl vykoupit glejtem"(Ala každý kdo podpoří "Piráty" příspěvkem za to že "ho nemohou jen tak zapíchnout")
Eluriorfin Patson- Mladý, depresovní.. Krev Milující, nemrtvé obdivující.. -Popraven sťatím a následným spálením.
Kricík Šmatalko- Já jsem obchodník, nechceš si zahrát vo zlatku? *Škodolibě se usměje a promne si ruce.* - Zmizel při svých nekalých obchodech
Lembas
Uživatelský avatar
placidity
Příspěvky: 1846
Registrován: 13. 1. 2011 22.19
Bydliště: Pod hromadou knih

Re: otázky a odpovědi

Příspěvek od placidity »

George píše: 7. 1. 2018 3.53 ….Případně by tam mohl být pořád a přidala by se nutná doba na vyřízení glejtu v podobě nějakého IR času. To by způsobilo, že postavy musí na ostrově strávit alespoň nějaký čas, než odjedou …

...Případně by se glejt dal svázat s konkrétní postavou...
This.

Nenavazujte (ne)možnost cestování z/do nějaké lokace na nutnost mít přístup k dxnpc nebo pc! V momentu, kdy nebude nikdo, kdo ostrov obhospodařuje, budete mít problém a lidi budou akorát nasraní, že se z něj nedá dostat ani kdyby se na hlavu postavili (a pokud máte pocit, že k tomu nedojde, já vám garantuji, že dřív nebo později k tomu naopak dojde. Murphy a spol.).
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.

Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: otázky a odpovědi

Příspěvek od Ogar »

Berte to, jako dočasné řešení, výše zmíněných, problematických situací. Jakmile se v teamu shodneme na nějakém jiném přívětivějším řešení, tak se to změní. Tímto to berte prosím za uzavřené, ať to tu nehrotíme :smile: :clover:
Odpovědět