Stránka 39 z 40

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 25. 12. 2017 17.14
od AnnaPe
4. Chcete takové věci zkusit psát, nebo se nějak angažovat tímto směrem?

Přemýšlely jsme do budoucna s Ogaar o vydání první půlorční kuchařky (obsahující všechny možné pokrmy desky obohacené o půlorční kreativitu a pro tuto rasu specifický výběr surovin) :blush2: :blush2: ..
To je ale v tuto chvíli zatím herně poměrně daleká budoucnost. Kdyby se ti ale náhodou chtělo stručně mi povědět, jak je tohle možný reálně uskutečnit, byla bych ti moc vděčná :). :clover: :clover:

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 25. 12. 2017 17.24
od Van
3) Když se kdysi rozvíjela myšlenka hobitího společenství, tak jsem domlouval i s labirem přidání hobitího boha. Bylo i vymyšleno jak kniha bude vypadat a tak. Ale to je na zabanovaném účtu. Jinak je otázka, zda někdo hobity hraje a zda by je takový bůh zajímal.
Pak mám samozřejmě hromadu věcí k Hrebogovi, ale mnoho z toho už jsem dal k dispozici k bardům.

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 25. 12. 2017 19.50
od George
Mám rychlej dotaz nesouvisející s Braenniným příspěvkem. Ti, kteří jste ho nečetli, věnujte mu pozornost.

Pokud seslané plošné kouzlo něco zraní, tzn. do logu se vypíše Postava zranil něco, případně se alespoň provede hod na iniciativu, pozná postava, že tím kouzlem něco prošlo? Vždycky jsem to bral jako samozřejmost, ale tak mě napadá, že nikde není řečený, že postava skutečně něco takovýho poznat může a přitom ona nemá žádnou indícii krom výpisu v logu (a do něj se vypisuje spousta OOC věcí), takže by to klidně mohl být metagame.

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 25. 12. 2017 20.12
od Braenn
Van píše: 25. 12. 2017 17.24 3) Když se kdysi rozvíjela myšlenka hobitího společenství, tak jsem domlouval i s labirem přidání hobitího boha. Bylo i vymyšleno jak kniha bude vypadat a tak. Ale to je na zabanovaném účtu. Jinak je otázka, zda někdo hobity hraje a zda by je takový bůh zajímal.
Pak mám samozřejmě hromadu věcí k Hrebogovi, ale mnoho z toho už jsem dal k dispozici k bardům.
Na zabanovanej účet napiš Olymarovi k nápravě. Nemůžu do toho kecat, ale stejně tu jsi jako ty, takže držet ti jiný účet s banem postrádá smysl.

Přidání Boha... spíš ne-e, resp. ne zpětně a ne bez hráčské snahy a takový ty podobný řeči. Nicméně i tak pošli, uvidíme a proberem jinde. A reálie hobitů jako takové budou super! Pokud dáš k dispozici - a konzultaci při propojování -, určitě se použijí.

Takže pro dobro všech přeji brzké zbavení banu.

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 25. 12. 2017 20.31
od Braenn
AnnaPe píše: 25. 12. 2017 17.14 4. Přemýšlely jsme do budoucna s Ogaar o vydání první půlorční kuchařky
To jsem si koukám tak trochu naběhla, ale nějak se to určitě užije. A provedení je snadné. Knihu napiš dle vlastního uvážení s přihlédnutím k tomu, co prodávají a mají v okolí k dispozici a pošli do PM.

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 25. 12. 2017 21.00
od DarckDewy
Kdysi dávno sem sepisoval "Hobití Společenství" ale byl sem zastaven tím že sem se moc Inspiroval Tolkienem.

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 25. 12. 2017 21.05
od Braenn
Pošli, mrknu na to a srovnám s tím, co (snad) pošle Nalk.

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 25. 12. 2017 21.08
od Woxa
George píše: 25. 12. 2017 19.50 Pokud seslané plošné kouzlo něco zraní, tzn. do logu se vypíše Postava zranil něco, případně se alespoň provede hod na iniciativu, pozná postava, že tím kouzlem něco prošlo? Vždycky jsem to bral jako samozřejmost, ale tak mě napadá, že nikde není řečený, že postava skutečně něco takovýho poznat může a přitom ona nemá žádnou indícii krom výpisu v logu (a do něj se vypisuje spousta OOC věcí), takže by to klidně mohl být metagame.
Podle mého schopný mág může z projevů kouzla poznat jak uspělo/neuspělo.
Když při pnp hraní, jsem se většinou setkal s tím, že (pokud to nebylo zřejmé rovnou z podstaty kouzla) GM vesměs vždy čarodějovi umožnoval hod na spellcraft, aby přesně věděl nakolik kouzlo uspělo/selhalo/kolik cílů zásáhlo atd... Ale jeslti to spadá pod nějaké home rules a nebo to vychází přímo z pravidel to nevím.

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 25. 12. 2017 21.50
od George
Woxa píše: 25. 12. 2017 21.08
George píše: 25. 12. 2017 19.50
Asi jsem to napsal špatně, jde mi o zpětnej projev. Zakouzlím Firewall, odejdu pryč z viduslechu a za deset kol projde "divočák" zdí. Poznám, že tím něco prošlo? (Systémově ano, ale IC?)

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 25. 12. 2017 22.50
od Wolf
Pokud to nevidis tak nic nepoznáš. Magie v tomhle podání například ohnivé stěny je na místě a čaroděj už ji nejak neovládá. Pro detekci tu jsou nejaka kouzla u kterych bys to mohl poznat i na dálku aniz bys mel kouzlo v dohledu. Ale zrovna u ohnivé stěny určitě ne. Ve chvili kdy ji nemas v dohledu tak proste nic nevíš.

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 25. 12. 2017 23.04
od George
Wolf píše: 25. 12. 2017 22.50 ...Pro detekci tu jsou nejaka kouzla u kterych bys to mohl poznat i na dálku aniz bys mel kouzlo v dohledu...
Co třeba? Nemyslím samozřejmě Ocejchuj.

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 25. 12. 2017 23.57
od Van
Ale když čaroděj zarestí, tak ji zruší. Tak ji možná ovládá?

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 26. 12. 2017 8.41
od Jesper
Van píše: 25. 12. 2017 23.57 Ale když čaroděj zarestí, tak ji zruší. Tak ji možná ovládá?
No, to bych nerekl ze ji ovlada. Kdyby ji ovladal, muze ji napr. zmensovat, zvetsovat, zrusit dle libovule. Myslim si, ze jakmile mag kouzlo sesle tak jo, to kouzlo na nem nejak zavisi (ve vetsine pripadu, jsou kouzla ktery zaresteni neovlivnuje), ale zaroven si tak trochu zije vlastnim zivotem, nebot mag uz nad nim zpravidla nema primou kontrolu. Cili jako takove je muze zrusit restem, ale to je vetsinou tak vsechno.

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 26. 12. 2017 9.54
od Woxa
George píše: 25. 12. 2017 21.50 Asi jsem to napsal špatně, jde mi o zpětnej projev. Zakouzlím Firewall, odejdu pryč z viduslechu a za deset kol projde "divočák" zdí. Poznám, že tím něco prošlo? (Systémově ano, ale IC?)
Tak v takovém případě bych řekl, že nepoznáš. Osobně bych se v téhle detekci omezoval právě na ten dohled od kouzla.

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 26. 12. 2017 10.24
od Wolf
George píše: 25. 12. 2017 23.04
Wolf píše: 25. 12. 2017 22.50 ...Pro detekci tu jsou nejaka kouzla u kterych bys to mohl poznat i na dálku aniz bys mel kouzlo v dohledu...
Co třeba? Nemyslím samozřejmě Ocejchuj.
Ted si to kouzlo nevybavim a možná ho mají jen kněží. Ale oznacis misto a kdyz jim nekdo projde mam dojem ze se spusti nejaka rána co i zvukem zranuje. U tohohle kouzla bych to toleroval, ze přestoze jej carodej nevidi, tak zjisti nějaký pohyb -pripadne ze se kouzlo spustilo.

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 26. 12. 2017 10.58
od Pipi_CZ
Wolf píše: 26. 12. 2017 10.24
George píše: 25. 12. 2017 23.04
Wolf píše: 25. 12. 2017 22.50 ...Pro detekci tu jsou nejaka kouzla u kterych bys to mohl poznat i na dálku aniz bys mel kouzlo v dohledu...
Co třeba? Nemyslím samozřejmě Ocejchuj.
Ted si to kouzlo nevybavim a možná ho mají jen kněží. Ale oznacis misto a kdyz jim nekdo projde mam dojem ze se spusti nejaka rána co i zvukem zranuje. U tohohle kouzla bych to toleroval, ze přestoze jej carodej nevidi, tak zjisti nějaký pohyb -pripadne ze se kouzlo spustilo.
Strážné oko, bo něco tak. Funguje defakto jako past. Dělá strašnej kravál a je přímo dělaný na tyhle věci.

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 26. 12. 2017 13.19
od Van
Klerik only, Strážný znak, 3. kruh

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 26. 12. 2017 16.12
od George
Z popisu kouzla mi nevyplývá, že by o průchodu měla vědět postava. Jen, že průchod pozná samo kouzlo (které se v tu chvíli spustí). Tzn. popis naznačuje, že kouzlo čeká se spuštěním na průchod a pak se jednorázově spustí (narozdíl od jiných obdobných kouzel, které mají efekt stále aktivní).
The caster creates a small, magical zone that can detect the passage of enemy creatures. When the field is activated, it explodes...

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 26. 12. 2017 16.41
od placidity
Strážný znak - stejně jako zpožděný fireball - je jen kouzelná "past", nic víc, nic míň.

Že se u některých kouzel zobrazí hlášky v syschatu i když je postava v jiné lokaci než kouzlo, nebo efekty mizí po restnutí, je systémové omezení (resp. defaultní chování), protože kouzla a ability jsou v systému hry navázané na postavu, která je seslala. Určitě bych je proto nepoužíval jako alarm, byť s trochou kreativity takto využít jdou.

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 26. 12. 2017 20.15
od Braenn
Jestli jste se už shodli, tak se jen připomínám, aby nezanikla otázka z předchozí stránky:
viewtopic.php?p=167473#p167473