Stránka 40 z 40

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 30. 12. 2017 18.10
od Tomyn

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 6. 1. 2018 22.21
od Van
Chápu poslední novinky správně, že už není možné pro běžnou postavu, aby se dostala z Ostrova, pokud nějak zázračně nenažene PC/NPC piráta k nákupu glejtu, kterému nedojde, že tím způsobem může pracovní síla snadno utéct?

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 6. 1. 2018 22.51
od George
Já to tak pochopil. Sice nešťastné, ale jistě z IC důvodů (hned jeden by mě napadl).

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 6. 1. 2018 23.08
od Ogar
Van píše: 6. 1. 2018 22.21 Chápu poslední novinky správně, že už není možné pro běžnou postavu, aby se dostala z Ostrova, pokud nějak zázračně nenažene PC/NPC piráta k nákupu glejtu, kterému nedojde, že tím způsobem může pracovní síla snadno utéct?
Nákup glejtů byl dlouhodobě zneužíván low lvl postavami. Mimo jiné postavy, které se dostali, ať už jakýmkoli způsobem na ostrov, tak zneužívali přechodu ke spawnutí Ochmela, a tím snadnou koupi glejtu. Do té doby nehráli v přítomnosti PC pirátů a tamních obyvatel, aby nebyly v pozici otroka.
Tím ostrov ztrácel svůj význam "tvrdého" místa. Z IC hlediska to má taky svůj důvod a sehrání na získání glejtu je na hráč x hráč/NPC (DX)

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 6. 1. 2018 23.55
od Van
Nu problém je, že glejt umožňuje odjet, takže obvykle není moc v zájmu pirátů nechávat "otroky" kupovat glejt. Takže z Ostrova může vzniknout efektivně vězení na hráče, což bývá zdroj častých sporů - viz Woxa vs Arto, mrmlání většiny kdy zatčených postav/hráčů, popř. na situace na TH kdy někdo někoho věznil a vznikala z toho dost nudná hra kvůli nemožnosti logovat ve stejné časy apod. Nastavení tamějšího chrámu i brání tomu, aby si to nespokojený hráč vyřešil smrtí, jak se to někdy řešilo v případě špatně zahraného věznění na TH.
Ochmel měl dva problémy - spawnoval se dosti náhodně a cena závisela na lvlu, přitom pochybuji, že se magicky uměl podívat a zjistit level a dle toho cenu. Nebylo by lepší dát mu pevný spawn a pevnou vyšší cenu? Případně tam dát nějakou čekací periodu před umožněním odjezdu apod.?

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 7. 1. 2018 3.53
od George
Ono by stačilo opravit (de facto) bug se spawnováním na přechodu (jestli to jde (jestli ne, může tam být vždy a házet se bude v rozhovoru)) - tak, aby byl cooldown na hod na jeho spawnutí (tohle by to mimochodem chtělo vyřešit všude, stejně tak spawny příšer do zad). Případně by tam mohl být pořád a přidala by se nutná doba na vyřízení glejtu v podobě nějakého IR času. To by způsobilo, že postavy musí na ostrově strávit alespoň nějaký čas, než odjedou (což byl IMHO původní záměr) a zároveň by to nenutilo hráče opakovaně chodit kontrolovat, jestli už tam je.

Dál by to chtělo cenu osvobodit od zneužitelných věcí, jako je lvl. NPC se nemá co koukat na level postavy. Můžou tam být nějaký modifikátory, ale svázat to s levelem postavy je .. nešťastné řešení prakticky ve všech ohledech. (Případně by se glejt dal svázat s konkrétní postavou, ale stále nerozumím tomu, proč by postava na 10. lvlu měla mít 10x dražší glejt, než postava na 1. Nemělo by to snad být tak, že získání glejtu je pro silnější postavu snažší?).

Současnou úpravou, obávám se, Ostrov ztratil význam "tvrdého" města a získal význam mrtvého města (ne teď, dokud je tam aktivní skupina hráčů (je tho?), ale v budoucnosti ano).

Omlouvám se za zmatený příspěvek, jsem znaven.

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 7. 1. 2018 8.54
od DarckDewy
What? A co postavy co na ostrově žily tehdy?? To je trochu kravina ne? Aby postava co si už 10x prodloužila glejt najednou neměla tuhle možnost...

EDIT: A doufám že se tím změnil i zákoník kde co si dobře pamatuju stojí něco ve stylu "Občanem je ten který se dovedl vykoupit glejtem"(Ala každý kdo podpoří "Piráty" příspěvkem za to že "ho nemohou jen tak zapíchnout")

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 7. 1. 2018 10.36
od placidity
George píše: 7. 1. 2018 3.53 ….Případně by tam mohl být pořád a přidala by se nutná doba na vyřízení glejtu v podobě nějakého IR času. To by způsobilo, že postavy musí na ostrově strávit alespoň nějaký čas, než odjedou …

...Případně by se glejt dal svázat s konkrétní postavou...
This.

Nenavazujte (ne)možnost cestování z/do nějaké lokace na nutnost mít přístup k dxnpc nebo pc! V momentu, kdy nebude nikdo, kdo ostrov obhospodařuje, budete mít problém a lidi budou akorát nasraní, že se z něj nedá dostat ani kdyby se na hlavu postavili (a pokud máte pocit, že k tomu nedojde, já vám garantuji, že dřív nebo později k tomu naopak dojde. Murphy a spol.).

Re: otázky a odpovědi

Napsal: 7. 1. 2018 10.46
od Ogar
Berte to, jako dočasné řešení, výše zmíněných, problematických situací. Jakmile se v teamu shodneme na nějakém jiném přívětivějším řešení, tak se to změní. Tímto to berte prosím za uzavřené, ať to tu nehrotíme :smile: :clover: