Počásí
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Počásí
Napadlo mě, jestli by nebylo možné, aby se hráčum v jednom z chatových oken ukazovalo, jaké počasí je v lokaci. Bylo by možné to udělat?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
To krásně řeší zapnutý zvuk /.-)
Roma Spouštěč pro Equilibrii 2.0 NWN Camera mod Listování v PM
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Hudbu ve hře můžeš mít na nule a déšť uslyšíš... Tedy pokud při tom rámusu vůbec něco slyšíš /.-)
Roma Spouštěč pro Equilibrii 2.0 NWN Camera mod Listování v PM
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
To by se třeba v Tirianu nevypisovalo nic jiného než jen bahno, bahno, bahno, kaluž, bahno bahno
Roma Spouštěč pro Equilibrii 2.0 NWN Camera mod Listování v PM
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
-
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
k tomu snad nepotřebujete systém, ne? když prší a procházíte se po cestě, která není z dlaždic, určitě tam nějaký kaluže a bahno bude.. to samé sníh, ale ten se většinou i graficky znázorňuje (mám na mysli sněhové závěje)
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Ono vzato kolem a kolem a aplikováním měřítek reálného světa byste měli hrát okolí zabahněné pořád, protože obvykle prší 3–4× denně po zhruba hodině, takže by nic pořádně vyschnou nestačilo.
Proto bych se o bahně asi zmiňoval pouze RL hodinu po dešti (pokud chcete), a to ej tak krátké, že programovat na to zmínku asi nemá příliš cenu.
Jak tu bylo už napsáno, většina lokací, kde je zima stále (nebo je obvyklejší), má naznačen sníh. Proto mne zajímalo, co přesně si TT pod tím svým návrhem představuje. (Nejlepší je přijít vždycky s nějakým konkrétním nápadem, a ne jen obecně říci "vypisovat počasí".)
Chápu, že by se tohle vyjádření hodilo například v létě na Tírinském hřbitově či v zimě v Lesíku, ale pokud je hráč aspoň trochu obeznámený s geografií Desky a jejím podnebím a aktuálním herním datem, pak si to dokáže lehce odvodit sám :)
Proto bych se o bahně asi zmiňoval pouze RL hodinu po dešti (pokud chcete), a to ej tak krátké, že programovat na to zmínku asi nemá příliš cenu.
Jak tu bylo už napsáno, většina lokací, kde je zima stále (nebo je obvyklejší), má naznačen sníh. Proto mne zajímalo, co přesně si TT pod tím svým návrhem představuje. (Nejlepší je přijít vždycky s nějakým konkrétním nápadem, a ne jen obecně říci "vypisovat počasí".)
Chápu, že by se tohle vyjádření hodilo například v létě na Tírinském hřbitově či v zimě v Lesíku, ale pokud je hráč aspoň trochu obeznámený s geografií Desky a jejím podnebím a aktuálním herním datem, pak si to dokáže lehce odvodit sám :)
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“