Stránka 1 z 2
Druidi, druidska tisici moc, zviratka a vubec ….
Napsal: 13. 3. 2006 8.26
od cybermisa
Teda!

Ta druidska tisici moc je fakt uzasny napad, krasne funguje a hlavne to ma naprosto uzasnou ikonku, takovou sem v NWN fakt nevidel
Mel bych ale takove dva napady/navrhy:
1/ Bylo by mozne nejak udelat, aby se pri aktivaci nemusela zviratka cilovat, ale aby item pusobil tak jako plosne? Preci jen obcas, kdyz se spoza stromu vynori skupinka litych vlku, vsechno se to hybe tak zacileni je otazka zivota a smrti a pritom druid v realu by mysi zakliknout zvire nemusel ….
2/ To uz je jen takova ptakovina: nebylo by mozne pridat nejaky pekny, jendoduchy graficky/zvukovy efekt?

Mooc pekny je treba Natures Balance

Napsal: 13. 3. 2006 10.45
od labir
No jsem rád že se to líbí a že to funguje funguje.
1) To je schválně. I ten druid to tišení zvěře určitě nedělá lusknutím prstů. Musí se soustředit na to jedno zvíře. Ale popřemýšlím o tom....třeba s nějakou úpravou, že když je těch zvířat víc, tak že by to bylo těžší, přeci jen se ta zvířata navzájem podporují a jedná se o smečku/stádo.
2) Ne, efekt rozhodně ne. Jedná se o mentální záležitost, která by se neměla nijak navenek projevovat.
Napsal: 13. 3. 2006 14.29
od Rahwin
Co keby sa ta vlastnost druidovy zlepsovala s levelom?
Napriklad na takom piatom by to uz bol schopny zakuzlit plosne, na desiatom by jedno zviera ovladol automaticky a dostal by moznost pokusit sa o spriatelenie vsetkych zvierat v lokacii, na 15tom by uz aj plosne malo automaticky uspech a na 20 tom by uz malo automaticky uspech kuzlo na celu lokaciu...:)
Len tak napad...
Napsal: 13. 3. 2006 15.52
od labir
Rahwin píše:Co keby sa ta vlastnost druidovy zlepsovala s levelom?
Napriklad na takom piatom by to uz bol schopny zakuzlit plosne, na desiatom by jedno zviera ovladol automaticky a dostal by moznost pokusit sa o spriatelenie vsetkych zvierat v lokacii, na 15tom by uz aj plosne malo automaticky uspech a na 20 tom by uz malo automaticky uspech kuzlo na celu lokaciu...:)
Len tak napad...
Technicky velmi špatně proveditelné. Ne nemožné, ale špatně proveditelné.
Napsal: 13. 3. 2006 19.57
od cybermisa
Labir píše:
Technicky velmi špatně proveditelné. Ne nemožné, ale špatně proveditelné.
Ale peknee

mooc pekne

Napsal: 13. 3. 2006 21.09
od cybermisa
OPAKOVANY SPAWN:
Kdyz utisim nejake zvire, odejdu a necham ho tam (napr. medu), tak spawnovaci system tam pri opetnem prichodu zvire spawne znovu (tj. pro nahodneho kolemjdouciho jsou tam medove dva). To same plati i pro skupinky … Uklidnim-li vecer skupinu 4 vlku, kdokoli jiny kdo po chvilce do lokace vstoupi tam bude mit 8 cervenych vlku … Pro nedruidy to muze byt nebezpecne

Napsal: 13. 3. 2006 21.13
od labir
cybermisa píše:OPAKOVANY SPAWN:
Kdyz utisim nejake zvire, odejdu a necham ho tam (napr. medu), tak spawnovaci system tam pri opetnem prichodu zvire spawne znovu (tj. pro nahodneho kolemjdouciho jsou tam medove dva). To same plati i pro skupinky … Uklidnim-li vecer skupinu 4 vlku, kdokoli jiny kdo po chvilce do lokace vstoupi tam bude mit 8 cervenych vlku … Pro nedruidy to muze byt nebezpecne

Hmm, to by se stávat nemělo...ledaže by změna frakce měla i vedlejší efekty ..eh. Upravil jsem to trochu a přidal pojistku. Uvidíme po restartu.
Napsal: 17. 3. 2006 0.43
od cybermisa
Jeste by me zajimalo ohledne druidu:
druid ma kouzla jako Neutralize poison a Remove disease … Ty jsou tu asi celkem na nic ze?

Napsal: 17. 3. 2006 0.46
od labir
cybermisa píše:Jeste by me zajimalo ohledne druidu:
druid ma kouzla jako Neutralize poison a Remove disease … Ty jsou tu asi celkem na nic ze?

Nejsou. Stále fungují na standardní nemoci.
Napsal: 17. 3. 2006 0.55
od slupka
chtelo by to "remove blechy"

Napsal: 17. 3. 2006 1.30
od cybermisa
PERMANENTNI OCHOCENI:
Zpozoroval jsem nasledujici jev: Pokud jakekoli zvire utisim druidskou moci a nasledne jej prijmu do party pomoci AE na dobu delsi, nez je trvani utiseni a kratsi, nez je trvani AE, zvirene propustene z party zustava perm. modre …
Napsal: 17. 3. 2006 9.07
od Psanec
Coz je dobre.
Zvire si na lidi/elfy natolik zvklo, ze je jiz nepovazuje za nepratele.
Jako v realu …
Napsal: 17. 3. 2006 9.43
od labir
cybermisa píše:PERMANENTNI OCHOCENI:
Zpozoroval jsem nasledujici jev: Pokud jakekoli zvire utisim druidskou moci a nasledne jej prijmu do party pomoci AE na dobu delsi, nez je trvani utiseni a kratsi, nez je trvani AE, zvirene propustene z party zustava perm. modre …
Ano, tohle dost dobře ošetřit nejde.
Napsal: 17. 3. 2006 9.43
od labir
slupka píše:chtelo by to "remove blechy"

Však to kouzlo je.

Napsal: 17. 3. 2006 22.58
od Jezura
Mírně jsem si to tu dovolil promazat.
Napsal: 18. 3. 2006 1.24
od Grundag
Arto píše:Hej, tak tohle je fakt už vrchol. Jediný co dokážeš je falešná kritika. Tohle si jdi činit jinam, tady chcou lidi hrát, nikoliv poslouchat někoho koho nebaví život a kdo není s ničím spokojenej. Lidi tvýho typu mají v životě velkej problém...
Jiný kraj jiný mrav? Tak to bez urážky, ale nechci vědět odkud teda seš...
To že tady někoho osočuješ že je d.b.l, jenom dokazuje že problémy řešit neumíš. (podle sebe soudím tebe co?)
Pokud nedokážeš unést chování evil charakteru, tak PC gamesky vůbec nehraj, jinak by si se mohl dostat do těžkých depresí.
A jediný z čeho ti může být smutno je to že si se tady nehorázně ztrapnil a ukázal všem, jak "řešíš" problémy.
Peace
Než to smažeš, rád bych ještě reagoval. Apeluješ na můj zdravý rozum, alespoň to sem z tvého rádoby psychologického rozboru vytušil. Ale já se bojím, že ho používám až moc. Když se řekne zlý charakter, tak si představým tvora, který jde proti společnosti. Tvora, který se snaží profitovat na čemkoli. Tvora, kterému se nehnusí obětovat cokoli, jen aby přežil. Ale hlavně tvora, který má pud sebezáchovy.
Zasadím si ho do světa vytvořeném v NWN a ejhle - je třeba hodně respektu, ze strany hráče, aby vytvořil zloducha, který nezneužívá nedokonalostí systému. Tvora, který se sice chová zle, ale LOGICKY zle, tak aby si proti sobě nepoštval mocnější zlo, aby si pod sebou nepodřezal větvičku, aby jeho profitování z okolí nebylo kratší než jepičí život. Protože tu máme vyšší instance než kapitánku špínu! Máme tu velitele pirátů, máme tu vyvrhela, který přišel dávno před tupým zlým orkem, máme tu spousta NADŘAZENÝCH, kteří by se stávajícími namyšlenými vyvrhely zametli tak rychle, jako oni s Danseurem, ALE - nejsou v modulu. Prostě nejsou a není v moci všemocných mocností, aby byli. A proto tu máme okleštěné charaktery předvádějící zlo hodné zákeřných dětí na pískovišti s logikou zlámaných vidlí. Labir odpustí epresivní vyjádření.
Napsal: 1. 4. 2006 1.00
od cybermisa
Tak jsem o tom premyslel, nemel by mit druid postih na auru nejen za zabijeni zvirat ale i za kaceni stromu?

jen napad …
Napsal: 1. 4. 2006 9.49
od labir
cybermisa píše:Tak jsem o tom premyslel, nemel by mit druid postih na auru nejen za zabijeni zvirat ale i za kaceni stromu?

jen napad …
Dobrý nápad. Dík.

Napsal: 3. 5. 2006 18.36
od Yandy
Někde jsem viděl (myslim že na Thalii), že agresivní zvířátka přestávala být ke druidovi agresivní s rostoucí úrovní druida...je to jen návrh, ale nebylo by to lepší než tišící moc? Ostatně zvířata by měla poznat osobu spřízněnou s přírodou sama od sebe. (je to jen návrh, tak to tak prosím berte. Neříkám, že se mi tišící moc nelíbí)
Napsal: 3. 5. 2006 21.18
od labir
Yandy píše:Někde jsem viděl (myslim že na Thalii), že agresivní zvířátka přestávala být ke druidovi agresivní s rostoucí úrovní druida...je to jen návrh, ale nebylo by to lepší než tišící moc? Ostatně zvířata by měla poznat osobu spřízněnou s přírodou sama od sebe. (je to jen návrh, tak to tak prosím berte. Neříkám, že se mi tišící moc nelíbí)
Síla tišící moci roste s úrovní druida jak se mu zvyšuje Porozumnění přírodě, takže může s lepší a lepší šancí utišit i ta hodně silná zvířata. No...tohle řešení bylo vybráno třeba proto, aby druid měl schopnost např. provést družinu ne-druidů bezpečně lesem.