Stránka 1 z 1

Návrh na rozšíření příkazů /i-* v souvislosti s hide

Napsal: 13. 2. 2010 15.02
od Anade
Navrhuji rozšířit příkazy /i-příkaz, aby umožnily nastavit některé věci, které jsou dostupné přes menu Pokročilé kontroly postavy. Vyvolání onoho menu totiž vyhazuje z hide a to se někdy dost nehodí.
Konkrétně navrhuji:

• /i-uzmi1 až /i-uzmi7 – nastavení preference odbornosti „Uzmi předmět“ podle menu.
Jedná se o zjednodušení návrhu, který jsem už dával, ale zřejmě zapadl, zde:
viewtopic.php?p=69547#69547

• /i-crouch – přikrčit se. Příkaz /i-down je „dělat něco na zemi“.

EDIT (budu přidávat další):
• /i-search – „Hledat okolní surovinové zdroje“.
• /i-harvest – „Začít využívat nejbližší zdroj“.
Minimálně hledání zdrojů … sbírání třeba jen selektivně podle druhu zdroje (třeba jen u plodů a kytek).

Taky, kdyby šlo jíst a pít bez vyhazování z hide, by bylo užitečné; ale tohle asi nebude jednoduché udělat v souvislosti s tím, co se má konzumovat.

Napsal: 13. 2. 2010 15.51
od Naylun
Minimálně to Uzmi předmět by docela pomohlo, dobrý nápad.

EDIT: Sběr a dolování bych nedělal přes příkazy - sbírat jahody v Hidu by sice mohlo jít, ale co taková těžba rud? Jídlo bych taky nechal, jak je. Líbí se mi zatím jen uzmi předmět a /i-crouch

Napsal: 13. 2. 2010 18.03
od Olymar
Hlasové příkazy jsou opravdu moc užitečné, ale nevím, jestli zrovna těžení zdrojů by z něj nemělo vyhazovat. Existuje tu nějaká aktivita, která je natolik nenápadná?

Napsal: 13. 2. 2010 18.23
od Anade
Olymar píše:Hlasové příkazy jsou opravdu moc užitečné, ale nevím, jestli zrovna těžení zdrojů by z něj nemělo vyhazovat. Existuje tu nějaká aktivita, která je natolik nenápadná?
Trhání kytek? Sbírání jahod a podobných plodů?

Jednou se mi to IC přihodilo: sbíral jsem kytky a procházející postava kus ode mne neviděla, ale OOC o mně hráč díky tomu věděl. Hráč to uhrál bez problémů, ale spoléhat se na to nemohu vždy.
Osobně je mi to v podstatě jedno, díky HIPS, ale někomu jinému by se to hodit mohlo.

Napsal: 13. 2. 2010 18.49
od KaTo
Anade píše:...hledání zdrojů...
Co se pamatuji s (hidařkou) Valery, tak mě taky Iritovalo, že i pouhé hledání surovin, poblíž "červených NPC" znamenalo boj :no: .
Těžení už je takové na věc názoru...kytky a jahody které "mizí do neviditelna" bych si dokázal představit, že vyhazují...stejně jako že nevyhazují :biggrin: , ale za hledání zdrojů co by nevyhazovalo, bych se přimluvil.

Napsal: 13. 2. 2010 18.50
od Pavel Urban
V případě uzmi předmět je vyhazování z Hide v pořádku a úmyslné - viz zde.

Hledání zdrojů by z Hide vyhazovat nemuselo (pouhé okukování nevzbudí mnoho pozornosti), ale těžba již ano. Je pro to univerzální příkaz a tedy je třeba počítat kromě sbírání květin a trhání jahod i s kácením stromů a s dolováním rudy. Leda by Labir udělal dva příkazy - harvest1 a harvest2 - s tím, že by systém rozpoznával dvě skupiny těchto zdrojů a tedy by nešlo nenápadné těžení použít třeba právě na kácení. Ale je to tak nutné ?

To samé platí pro extra animace. Mně by se moc líbilo, kdyby šlo trvale číst svitek, padnout na kolena (jako při zvracení) nebo založit ruce na prsou, ale... je to tak nutné ? Pro mne ne. Já raději nové lokace, craft atd. :bigwink:

Napsal: 13. 2. 2010 19.11
od Anade
Pavel Urban píše:V případě uzmi předmět je vyhazování z Hide v pořádku a úmyslné - viz zde.
Nejde mi o použití featu, ale o jeho nastavení.
Modelová situace: Náhodou potkám postavu, chci ji okrást, ale mám nastaveno okrádání na těžké předměty a chci sáhout po něčem lehkém. Takže poodejdu z dohledu, protože mne to přenastavení vyhazuje z hide, přepnu si to nastavení, aby mě neviděla, ale než to najdu v menu, přenastavím a vrátím se k ní, uteče mi.
Pokud to bude jako příkaz, jen si napíšu /i-uzmi4 (bez vyhození z hide) a jdu teprve okrádat (použít feat, který mě z hide už dle pravidel vyhodí).

Napsal: 13. 2. 2010 20.19
od Naylun
Přenastavení Uzmi předmět mezi jednotlivými skupinami kradených předmětů je v podstatě jen myšlenkový pochod v hlavě zloděje, z hide by logicky vyhazovat neměl. Labirovo vyjádření se nejspíš vztahuje jen na samotné kradení tím featem.

Napsal: 13. 2. 2010 20.31
od Dr.Lizard
Panathian píše:...sbírat jahody v Hidu by sice mohlo jít, ale co taková těžba rud?…
Už jsem se setkal s těžou ruby v neviditelnosti, jak se koukat na tohle. V případě těžby rudy to ještě odhalit lze, odletují kameny a je slyšet kutání, ale NPC samozřejmě reagovat nebudou a u takových věcí jako kácení stromů myslím zvuky nejsou (nejsem si zcela jist).
V podstatě tímhle je inviska velmi zvýhodněná a hidař nemá v tomhle směru nárok. O tázkou je zda lze nějak snadno selektivě težbu roztřídit. Skoro bych se příkláněl k názoru: "Pokud by to šlo, už by to tak bylo"

Napsal: 13. 2. 2010 20.43
od Naylun
Třídění těžby .. to je podle mě moc, to se asi dělat nebude. Navíc detekce těžby v invisu částečně už je, ale jen za určitých podmínek.

Dobrý nápad je podle mě to nastavování Uzmi předmět, protože v současnosti to vyhodí zloděje z hidu pokaždé, kdy se rozhodne krást jiný druh předmětů, tzn třeba i ještě před tím, než vůbec začne skutečně krást.

Napsal: 13. 2. 2010 21.15
od Wendigo
Kdyz je pobliz cervene NPC a pokousite se tezit v invisu byt jde treba jen o ryzovani kaminku tak se ono NPC rozbehne na ono misto, kdyz odtud odbehne zustane tam stat ale rozhodne si toho ze se tam neco deje vsimne. Coz je spravne, jen mne trochu mrzi ze v tomto ohledu neni zvyhodnena koule neviditelnosti ktera by toto stejne jakop veskere zvuky uvnitr koule mela maskovat. Ale zas na druhou stranu je to zrejme dost zneuzitelne.