Nekromancie
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
-
- Příspěvky: 1309
- Registrován: 13. 4. 2006 21.03
- Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
- Kontaktovat uživatele:
Nekromancie
Čau!
Na jednom světě funguje krásná vychytávka nekromancie, která hráčí doopravdy umožňuje hrát něco jako nekromancera.
Je to poupravené kouzlo Animate Dead.
Na některých opuštěných a zlých místech (nebo občas z potvor!) se dá získat item "těla" nějakého specifického tvora. Pokud je na takovýto item sesláno kouzlo Animate Dead, vyvolá toho specifického nemrtvého namísto obvyklého kostlivce/zombie?
Tak a tady zábava teprve začíná! Protože toho specifického nemrtvého můžete pomocí temných praktik "corruptovat" - např. mu přigraftit mu silnější ruku, lepší nohy atd. A v závislosti na moci nekromanta (např. tam konkrétně závislé na Spellcraft,Lore a Alchemy) dokáže tyto síly prokombinovat a udělat si uplně unikátního nemrtváka. (udělané přes dialog s nemrtvým)
Další lahůdka je, že pokud je humanoidní, tak mu můžete přes dialog dát i zbraň.
Málem jsem umřel blahem, když jsem to viděl v akci!
Vepředu se přes dvě pomalu belhající zombie s obouručáky prorve nemrtvý zlobr (který si kdesi utrhnul strom) a za vydatné podpory tří kostěných lučištníků drtí nepřátele na paštiku (ano, multiple summoning je taky nádherná věc, ale o tom jindy a jinde :))
Nenavrhuji tu kopírování cizích systémů, spíš to uvádím jako příklad, že s nekromancií by se dalo krásně vyhrát. A ne jen s nekromancií, ale i se sumony obecně.
Na jednom světě funguje krásná vychytávka nekromancie, která hráčí doopravdy umožňuje hrát něco jako nekromancera.
Je to poupravené kouzlo Animate Dead.
Na některých opuštěných a zlých místech (nebo občas z potvor!) se dá získat item "těla" nějakého specifického tvora. Pokud je na takovýto item sesláno kouzlo Animate Dead, vyvolá toho specifického nemrtvého namísto obvyklého kostlivce/zombie?
Tak a tady zábava teprve začíná! Protože toho specifického nemrtvého můžete pomocí temných praktik "corruptovat" - např. mu přigraftit mu silnější ruku, lepší nohy atd. A v závislosti na moci nekromanta (např. tam konkrétně závislé na Spellcraft,Lore a Alchemy) dokáže tyto síly prokombinovat a udělat si uplně unikátního nemrtváka. (udělané přes dialog s nemrtvým)
Další lahůdka je, že pokud je humanoidní, tak mu můžete přes dialog dát i zbraň.
Málem jsem umřel blahem, když jsem to viděl v akci!
Vepředu se přes dvě pomalu belhající zombie s obouručáky prorve nemrtvý zlobr (který si kdesi utrhnul strom) a za vydatné podpory tří kostěných lučištníků drtí nepřátele na paštiku (ano, multiple summoning je taky nádherná věc, ale o tom jindy a jinde :))
Nenavrhuji tu kopírování cizích systémů, spíš to uvádím jako příklad, že s nekromancií by se dalo krásně vyhrát. A ne jen s nekromancií, ale i se sumony obecně.
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
(William Blake)
-
- Příspěvky: 1309
- Registrován: 13. 4. 2006 21.03
- Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
- Kontaktovat uživatele:
jo plošně by to znamenalo strašně moc bordelu navíc. Ale třeba takový speciální itemy, které by umožňovaly jednorázově umocnit/vyvolat silnějšího summona. Nebo speciálního summona!cybermisa píše:No, nektera kouzla maji specialni materialni komponenty, takze, plosne se to asi zavadet nebude, ale napr. i tebou zminenych kouzel si to dovedu predstavitOneHeart píše:zajímalo by mě, jestli stále ještě platí to rezolutní NE pro návrh materiálních komponentů kouzel?
Áhh... už vidím jak čaroděj vytahuje obrovský trn z mantikory a povolává hádejco.
Jednorázovost a malá dostupnost by imo mohly být samobalancující prvky :)
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
(William Blake)
Souhlas, takto funguje napr. demonizace/povzneseni, premana do licha atd …OneHeart píše:jo plošně by to znamenalo strašně moc bordelu navíc. Ale třeba takový speciální itemy, které by umožňovaly jednorázově umocnit/vyvolat silnějšího summona. Nebo speciálního summona!cybermisa píše:No, nektera kouzla maji specialni materialni komponenty, takze, plosne se to asi zavadet nebude, ale napr. i tebou zminenych kouzel si to dovedu predstavitOneHeart píše:zajímalo by mě, jestli stále ještě platí to rezolutní NE pro návrh materiálních komponentů kouzel?
Áhh... už vidím jak čaroděj vytahuje obrovský trn z mantikory a povolává hádejco.
Jednorázovost a malá dostupnost by imo mohly být samobalancující prvky :)
Nektera kouzla jsou podminena vlastnenim knihy nebo napr. jejich listu, coz je svym zpusobem take materialni komponenta.
Pro nekromancii nejaky pekny nekronomicon plus k jednotlivym nemrtvym pak patricne konponenty, resp. tela
-
- Příspěvky: 850
- Registrován: 15. 2. 2007 12.34
- Bydliště: Severní okraj Středozemě
- Kontaktovat uživatele:
To snad ani mezi "common hráči" nefunguje, nebo on to někdy někdo zkoušel? (myšleno systémově, bez DM podpory) Podle mě to je jen ukázka, že to na EQ může jít, ale...bez reálného použití.cybermisa píše:Demonizace/povzneseni, premana do licha
...přimlouval bych se, než se "zase" začnou rozmazlovat mágové, aby se podobná "kniha" (do)udělala i pro druidy. Aby druidé mohli vyvolávat veškerá zvířata z lesa. A "vybraní" druidé tedy povolávat i ty přeboostěné arci-uber-mega-hyper jedince.cybermisa píše:Nektera kouzla jsou podminena vlastnenim knihy nebo napr. jejich listu, coz je svym zpusobem take materialni komponenta.
Poznámka - viz výše o druidech, takový nejaký pěkný "druidicon ".cybermisa píše:Pro nekromancii nejaky pekny nekronomicon plus k jednotlivym nemrtvym pak patricne konponenty, resp. tela
Ano, vim o 3 pokusech.KaTo píše:To snad ani mezi "common hráči" nefunguje, nebo on to někdy někdo zkoušel? (myšleno systémově, bez DM podpory) Podle mě to je jen ukázka, že to na EQ může jít, ale...bez reálného použití.cybermisa píše:Demonizace/povzneseni, premana do licha
Ano, zoologicon by byl pekny.KaTo píše:...přimlouval bych se, než se "zase" začnou rozmazlovat mágové, aby se podobná "kniha" (do)udělala i pro druidy. Aby druidé mohli vyvolávat veškerá zvířata z lesa. A "vybraní" druidé tedy povolávat i ty přeboostěné arci-uber-mega-hyper jedince.cybermisa píše:Nektera kouzla jsou podminena vlastnenim knihy nebo napr. jejich listu, coz je svym zpusobem take materialni komponenta.
Mne by se pro druidy libilio upraveni promen sebe tak, aby bylo mozne se prevtelit, minimalne vzhledove, temer do jakehokoli zvirete - moznosti by samozrejme rostly s levelem.KaTo píše:Poznámka - viz výše o druidech, takový nejaký pěkný "druidicon ".cybermisa píše:Pro nekromancii nejaky pekny nekronomicon plus k jednotlivym nemrtvym pak patricne konponenty, resp. tela
-
- Příspěvky: 850
- Registrován: 15. 2. 2007 12.34
- Bydliště: Severní okraj Středozemě
- Kontaktovat uživatele:
Mno to je asi na samostatný topic, ale aby se to nepletlo, bavíme se tu pro druidy o třech různých věcech:cybermisa píše:….
1) "zoologicon" = vyvolání jakéhokoli "běžného EQ" zvířete.
2) "itemové kouzla" na podobném principu jako je v tomto topicu navrhováno u nemrtvých = vyvolání "vylepšených EQ" zvířat (tj. prastará zvířata a Duchové zvířat).
3) implementace knihy proměn (jako ji mají mágovém) pro druidy s tím že by se druidé mohli měnit do jakéhokoli zvířete "anebo" překopání stávající schopnosti druidů "Proměň sebe" (tj proměna včetně charakteristik) na libovolné zvíře.
Druidi fajn, nekromanti fajn, ale spíš by to chtělo nějaké podhoubí než možnosti, Kayn promine, protože ten si jistě své vydobyl, ale nerad bych zase poslouchal debatu na téma "vždyť máte tolik možností, že sice každou sledujeme a za kakždou vás popravíme je věc jiná, ale tu možnost máte". Samozřejmě přeháním, ale no snad mě někdo pochopil, nemám čas se rozepisovat.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Jinými slovy - k čemu jsou věci ohledně nekromancie, když stejně každýho nekra nějakým způsobem dostane stráž, setne a šmytec. Chápu tě dobře draku?drake127 píše:Druidi fajn, nekromanti fajn, ale spíš by to chtělo nějaké podhoubí než možnosti, Kayn promine, protože ten si jistě své vydobyl, ale nerad bych zase poslouchal debatu na téma "vždyť máte tolik možností, že sice každou sledujeme a za kakždou vás popravíme je věc jiná, ale tu možnost máte". Samozřejmě přeháním, ale no snad mě někdo pochopil, nemám čas se rozepisovat.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Spoléhám na to, že neNalk píše:Jinými slovy - k čemu jsou věci ohledně nekromancie, když stejně každýho nekra nějakým způsobem dostane stráž, setne a šmytec. Chápu tě dobře draku?drake127 píše:Druidi fajn, nekromanti fajn, ale spíš by to chtělo nějaké podhoubí než možnosti, Kayn promine, protože ten si jistě své vydobyl, ale nerad bych zase poslouchal debatu na téma "vždyť máte tolik možností, že sice každou sledujeme a za kakždou vás popravíme je věc jiná, ale tu možnost máte". Samozřejmě přeháním, ale no snad mě někdo pochopil, nemám čas se rozepisovat.
* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
-
- Příspěvky: 86
- Registrován: 28. 12. 2008 11.21
Nejspíš se mu jednalo o nejaké "bezpečnější" územíčko pro tyto bohulibé aktivity, a ne zrovna na druhej strane, proste flek kde se da temahle vymozenostme zlobit otrlejsi PC co je chtej prozkoumat. neco jeko cerna zona kam proste je i ruka zakona kratka :D
_________________
GID: hoodedskull
Irma Střapatá - průzkumníčka a hudebníčka
Ramcen syn Erlordův - mistr řemesla kamenického
Thaldor Rakhum - poustevník z Fagadu
"Kdo s hrdostí nepřizná vlastní chyby, nemá hrdost!" Charles Dickens
GID: hoodedskull
Irma Střapatá - průzkumníčka a hudebníčka
Ramcen syn Erlordův - mistr řemesla kamenického
Thaldor Rakhum - poustevník z Fagadu
"Kdo s hrdostí nepřizná vlastní chyby, nemá hrdost!" Charles Dickens
-
- Příspěvky: 850
- Registrován: 15. 2. 2007 12.34
- Bydliště: Severní okraj Středozemě
- Kontaktovat uživatele:
Nespoléhej .Aefar píše:Spoléhám na to, že neNalk píše:Jinými slovy - k čemu jsou věci ohledně nekromancie, když stejně každýho nekra nějakým způsobem dostane stráž, setne a šmytec. Chápu tě dobře draku?drake127 píše:Druidi fajn, nekromanti fajn, ale spíš by to chtělo nějaké podhoubí než možnosti, Kayn promine, protože ten si jistě své vydobyl, ale nerad bych zase poslouchal debatu na téma "vždyť máte tolik možností, že sice každou sledujeme a za kakždou vás popravíme je věc jiná, ale tu možnost máte". Samozřejmě přeháním, ale no snad mě někdo pochopil, nemám čas se rozepisovat.
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Bavíme se o nekromantech... né pseudonekromantechAefar píše:Spoléhám na to, že neNalk píše:Jinými slovy - k čemu jsou věci ohledně nekromancie, když stejně každýho nekra nějakým způsobem dostane stráž, setne a šmytec. Chápu tě dobře draku?drake127 píše:Druidi fajn, nekromanti fajn, ale spíš by to chtělo nějaké podhoubí než možnosti, Kayn promine, protože ten si jistě své vydobyl, ale nerad bych zase poslouchal debatu na téma "vždyť máte tolik možností, že sice každou sledujeme a za kakždou vás popravíme je věc jiná, ale tu možnost máte". Samozřejmě přeháním, ale no snad mě někdo pochopil, nemám čas se rozepisovat.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Tak hrozné to zase není, dost se projevuje i skutečnost, že procento idiotů mezi freecoolin nekromanty je mnohem vyšší než u bežných postav a podle toho dopadají, ale zamyslete se k čemu je dobrý dokonalý systém povolávání nemrtvých, když ho hráč využije jednou za rok sám v dungu (max. se svými nejbližšími následovníky) a to jen pro dobrý pocit ze svého soukromého RP. A ostrov je kategorie sama pro sebe.
Chtěl jsem jen naznačit, že samotná možnost nestačí na to, aby byla věc použitelná a k něčemu. Mně taky nic technicky nebrání otevřít okno a začít střílet do panorama Prahy. Ale je to opravdu užitečná "možnost".
Chtěl jsem jen naznačit, že samotná možnost nestačí na to, aby byla věc použitelná a k něčemu. Mně taky nic technicky nebrání otevřít okno a začít střílet do panorama Prahy. Ale je to opravdu užitečná "možnost".
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.