Stránka 1 z 2

Nekromancie

Napsal: 16. 3. 2010 10.35
od OneHeart
Čau!

Na jednom světě funguje krásná vychytávka nekromancie, která hráčí doopravdy umožňuje hrát něco jako nekromancera.
Je to poupravené kouzlo Animate Dead.

Na některých opuštěných a zlých místech (nebo občas z potvor!) se dá získat item "těla" nějakého specifického tvora. Pokud je na takovýto item sesláno kouzlo Animate Dead, vyvolá toho specifického nemrtvého namísto obvyklého kostlivce/zombie?

Tak a tady zábava teprve začíná! Protože toho specifického nemrtvého můžete pomocí temných praktik "corruptovat" - např. mu přigraftit mu silnější ruku, lepší nohy atd. A v závislosti na moci nekromanta (např. tam konkrétně závislé na Spellcraft,Lore a Alchemy) dokáže tyto síly prokombinovat a udělat si uplně unikátního nemrtváka. (udělané přes dialog s nemrtvým)
Další lahůdka je, že pokud je humanoidní, tak mu můžete přes dialog dát i zbraň.

Málem jsem umřel blahem, když jsem to viděl v akci! :zorro:
Vepředu se přes dvě pomalu belhající zombie s obouručáky prorve nemrtvý zlobr (který si kdesi utrhnul strom) a za vydatné podpory tří kostěných lučištníků drtí nepřátele na paštiku (ano, multiple summoning je taky nádherná věc, ale o tom jindy a jinde :))


Nenavrhuji tu kopírování cizích systémů, spíš to uvádím jako příklad, že s nekromancií by se dalo krásně vyhrát. A ne jen s nekromancií, ale i se sumony obecně.

Re: Nekromancie

Napsal: 16. 3. 2010 11.02
od cybermisa
OneHeart píše:
To zni rozhodne dooost dobre :yes:

Napsal: 16. 3. 2010 12.49
od OneHeart
zajímalo by mě, jestli stále ještě platí to rezolutní NE pro návrh materiálních komponentů kouzel?

Napsal: 16. 3. 2010 12.54
od cybermisa
OneHeart píše:zajímalo by mě, jestli stále ještě platí to rezolutní NE pro návrh materiálních komponentů kouzel?
No, nektera kouzla maji specialni materialni komponenty, takze, plosne se to asi zavadet nebude, ale napr. i tebou zminenych kouzel si to dovedu predstavit :smile:

Napsal: 16. 3. 2010 13.01
od OneHeart
cybermisa píše:
OneHeart píše:zajímalo by mě, jestli stále ještě platí to rezolutní NE pro návrh materiálních komponentů kouzel?
No, nektera kouzla maji specialni materialni komponenty, takze, plosne se to asi zavadet nebude, ale napr. i tebou zminenych kouzel si to dovedu predstavit :smile:
jo plošně by to znamenalo strašně moc bordelu navíc. Ale třeba takový speciální itemy, které by umožňovaly jednorázově umocnit/vyvolat silnějšího summona. Nebo speciálního summona!
Áhh... už vidím jak čaroděj vytahuje obrovský trn z mantikory a povolává hádejco.

Jednorázovost a malá dostupnost by imo mohly být samobalancující prvky :)

Napsal: 16. 3. 2010 13.24
od cybermisa
OneHeart píše:
cybermisa píše:
OneHeart píše:zajímalo by mě, jestli stále ještě platí to rezolutní NE pro návrh materiálních komponentů kouzel?
No, nektera kouzla maji specialni materialni komponenty, takze, plosne se to asi zavadet nebude, ale napr. i tebou zminenych kouzel si to dovedu predstavit :smile:
jo plošně by to znamenalo strašně moc bordelu navíc. Ale třeba takový speciální itemy, které by umožňovaly jednorázově umocnit/vyvolat silnějšího summona. Nebo speciálního summona!
Áhh... už vidím jak čaroděj vytahuje obrovský trn z mantikory a povolává hádejco.

Jednorázovost a malá dostupnost by imo mohly být samobalancující prvky :)
Souhlas, takto funguje napr. demonizace/povzneseni, premana do licha atd …

Nektera kouzla jsou podminena vlastnenim knihy nebo napr. jejich listu, coz je svym zpusobem take materialni komponenta.

Pro nekromancii nejaky pekny nekronomicon :biggrin: plus k jednotlivym nemrtvym pak patricne konponenty, resp. tela :smile:

Napsal: 16. 3. 2010 13.35
od Naylun
Mě by se přepracování vyvolávaných nemrtvých a související nekromancie zamlouvalo i proto, že např. současný pán smrti si se svými undeath summony proti EQ bestiím skoro neškrtá.

Napsal: 16. 3. 2010 13.54
od Jon
Ano, ano, ano! Už vidím, jak se obchoduje s těly...! Aaaaah.… práce pro gangstery všeho druhu, divnejm čarodějům na objednávku...

Napsal: 16. 3. 2010 14.16
od KaTo
cybermisa píše:Demonizace/povzneseni, premana do licha
To snad ani mezi "common hráči" nefunguje, nebo on to někdy někdo zkoušel? (myšleno systémově, bez DM podpory) Podle mě to je jen ukázka, že to na EQ může jít, ale...bez reálného použití.
cybermisa píše:Nektera kouzla jsou podminena vlastnenim knihy nebo napr. jejich listu, coz je svym zpusobem take materialni komponenta.
...přimlouval bych se, než se "zase" začnou rozmazlovat mágové, aby se podobná "kniha" (do)udělala i pro druidy. Aby druidé mohli vyvolávat veškerá zvířata z lesa. A "vybraní" druidé tedy povolávat i ty přeboostěné arci-uber-mega-hyper jedince.
cybermisa píše:Pro nekromancii nejaky pekny nekronomicon :biggrin: plus k jednotlivym nemrtvym pak patricne konponenty, resp. tela :smile:
Poznámka - viz výše o druidech, takový nejaký pěkný "druidicon :clover: ".

Napsal: 16. 3. 2010 14.32
od cybermisa
KaTo píše:
cybermisa píše:Demonizace/povzneseni, premana do licha
To snad ani mezi "common hráči" nefunguje, nebo on to někdy někdo zkoušel? (myšleno systémově, bez DM podpory) Podle mě to je jen ukázka, že to na EQ může jít, ale...bez reálného použití.
Ano, vim o 3 pokusech.
KaTo píše:
cybermisa píše:Nektera kouzla jsou podminena vlastnenim knihy nebo napr. jejich listu, coz je svym zpusobem take materialni komponenta.
...přimlouval bych se, než se "zase" začnou rozmazlovat mágové, aby se podobná "kniha" (do)udělala i pro druidy. Aby druidé mohli vyvolávat veškerá zvířata z lesa. A "vybraní" druidé tedy povolávat i ty přeboostěné arci-uber-mega-hyper jedince.
Ano, zoologicon by byl pekny.
KaTo píše:
cybermisa píše:Pro nekromancii nejaky pekny nekronomicon :biggrin: plus k jednotlivym nemrtvym pak patricne konponenty, resp. tela :smile:
Poznámka - viz výše o druidech, takový nejaký pěkný "druidicon :clover: ".
Mne by se pro druidy libilio upraveni promen sebe tak, aby bylo mozne se prevtelit, minimalne vzhledove, temer do jakehokoli zvirete - moznosti by samozrejme rostly s levelem.

Napsal: 16. 3. 2010 14.43
od KaTo
cybermisa píše:….
Mno to je asi na samostatný topic, ale aby se to nepletlo, bavíme se tu pro druidy o třech různých věcech:
1) "zoologicon" = vyvolání jakéhokoli "běžného EQ" zvířete.
2) "itemové kouzla" na podobném principu jako je v tomto topicu navrhováno u nemrtvých = vyvolání "vylepšených EQ" zvířat (tj. prastará zvířata a Duchové zvířat).
3) implementace knihy proměn (jako ji mají mágovém) pro druidy s tím že by se druidé mohli měnit do jakéhokoli zvířete "anebo" překopání stávající schopnosti druidů "Proměň sebe" (tj proměna včetně charakteristik) na libovolné zvíře.

Napsal: 16. 3. 2010 15.49
od OneHeart
No a co popřemýšlet o podobných možnostech pro postavy na menším než 17. lvlu? :ermm:

edit: Eq proměny nepočítám, ty přenechme potřeštěným iluzionistům

Napsal: 16. 3. 2010 16.09
od cybermisa
OneHeart píše:No a co popřemýšlet o podobných možnostech pro postavy na menším než 17. lvlu? :ermm:

edit: Eq proměny nepočítám, ty přenechme potřeštěným iluzionistům
ne iluzionistum, ale promenistum :biggrin: jinak goog point :yes:

Napsal: 16. 3. 2010 16.16
od drake127
Druidi fajn, nekromanti fajn, ale spíš by to chtělo nějaké podhoubí než možnosti, Kayn promine, protože ten si jistě své vydobyl, ale nerad bych zase poslouchal debatu na téma "vždyť máte tolik možností, že sice každou sledujeme a za kakždou vás popravíme je věc jiná, ale tu možnost máte". Samozřejmě přeháním, ale no snad mě někdo pochopil, nemám čas se rozepisovat.

Napsal: 16. 3. 2010 16.47
od Nalk
drake127 píše:Druidi fajn, nekromanti fajn, ale spíš by to chtělo nějaké podhoubí než možnosti, Kayn promine, protože ten si jistě své vydobyl, ale nerad bych zase poslouchal debatu na téma "vždyť máte tolik možností, že sice každou sledujeme a za kakždou vás popravíme je věc jiná, ale tu možnost máte". Samozřejmě přeháním, ale no snad mě někdo pochopil, nemám čas se rozepisovat.
Jinými slovy - k čemu jsou věci ohledně nekromancie, když stejně každýho nekra nějakým způsobem dostane stráž, setne a šmytec. Chápu tě dobře draku? :bleh:

Napsal: 16. 3. 2010 16.48
od Aefar
Nalk píše:
drake127 píše:Druidi fajn, nekromanti fajn, ale spíš by to chtělo nějaké podhoubí než možnosti, Kayn promine, protože ten si jistě své vydobyl, ale nerad bych zase poslouchal debatu na téma "vždyť máte tolik možností, že sice každou sledujeme a za kakždou vás popravíme je věc jiná, ale tu možnost máte". Samozřejmě přeháním, ale no snad mě někdo pochopil, nemám čas se rozepisovat.
Jinými slovy - k čemu jsou věci ohledně nekromancie, když stejně každýho nekra nějakým způsobem dostane stráž, setne a šmytec. Chápu tě dobře draku? :bleh:
Spoléhám na to, že ne :bigwink:

Napsal: 16. 3. 2010 16.51
od hoodedskull
Nejspíš se mu jednalo o nejaké "bezpečnější" územíčko pro tyto bohulibé aktivity, a ne zrovna na druhej strane, proste flek kde se da temahle vymozenostme zlobit otrlejsi PC co je chtej prozkoumat. neco jeko cerna zona kam proste je i ruka zakona kratka :D

Napsal: 16. 3. 2010 16.51
od KaTo
Aefar píše:
Nalk píše:
drake127 píše:Druidi fajn, nekromanti fajn, ale spíš by to chtělo nějaké podhoubí než možnosti, Kayn promine, protože ten si jistě své vydobyl, ale nerad bych zase poslouchal debatu na téma "vždyť máte tolik možností, že sice každou sledujeme a za kakždou vás popravíme je věc jiná, ale tu možnost máte". Samozřejmě přeháním, ale no snad mě někdo pochopil, nemám čas se rozepisovat.
Jinými slovy - k čemu jsou věci ohledně nekromancie, když stejně každýho nekra nějakým způsobem dostane stráž, setne a šmytec. Chápu tě dobře draku? :bleh:
Spoléhám na to, že ne :bigwink:
Nespoléhej :bigwink: .

Napsal: 16. 3. 2010 16.52
od Nalk
Aefar píše:
Nalk píše:
drake127 píše:Druidi fajn, nekromanti fajn, ale spíš by to chtělo nějaké podhoubí než možnosti, Kayn promine, protože ten si jistě své vydobyl, ale nerad bych zase poslouchal debatu na téma "vždyť máte tolik možností, že sice každou sledujeme a za kakždou vás popravíme je věc jiná, ale tu možnost máte". Samozřejmě přeháním, ale no snad mě někdo pochopil, nemám čas se rozepisovat.
Jinými slovy - k čemu jsou věci ohledně nekromancie, když stejně každýho nekra nějakým způsobem dostane stráž, setne a šmytec. Chápu tě dobře draku? :bleh:
Spoléhám na to, že ne :bigwink:
Bavíme se o nekromantech... né pseudonekromantech :bigwink:

Napsal: 16. 3. 2010 16.58
od drake127
Tak hrozné to zase není, dost se projevuje i skutečnost, že procento idiotů mezi freecoolin nekromanty je mnohem vyšší než u bežných postav a podle toho dopadají, ale zamyslete se k čemu je dobrý dokonalý systém povolávání nemrtvých, když ho hráč využije jednou za rok sám v dungu (max. se svými nejbližšími následovníky) a to jen pro dobrý pocit ze svého soukromého RP. A ostrov je kategorie sama pro sebe.

Chtěl jsem jen naznačit, že samotná možnost nestačí na to, aby byla věc použitelná a k něčemu. Mně taky nic technicky nebrání otevřít okno a začít střílet do panorama Prahy. Ale je to opravdu užitečná "možnost".