possibilities are endless!

Vše co přímo nesouvisí s hrou na Equilibrii

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
OneHeart
Příspěvky: 1309
Registrován: 13. 4. 2006 21.03
Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
Kontaktovat uživatele:

possibilities are endless!

Příspěvek od OneHeart »

hele malá ukázka multi-summoningu
Obrázek
...v podání Val, zaříkačky větrů :smile:
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Re: possibilities are endless!

Příspěvek od cybermisa »

OneHeart píše:
Pekne, ale hlavni otazka, co zneuzitelnost? :ermm:
OneHeart
Příspěvky: 1309
Registrován: 13. 4. 2006 21.03
Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
Kontaktovat uživatele:

Re: possibilities are endless!

Příspěvek od OneHeart »

cybermisa píše:
OneHeart píše:
Pekne, ale hlavni otazka, co zneuzitelnost? :ermm:
Summoni vydrží 3kola/lvl... takže i když si na to člověk vezme perk (ano, ve hře jsou na5.lvlu dostupné perky, jako ve falloutu! :)) a prodloužené kouzlo, tak s tim člověk prostě nemůže běhat pořád.
A můj highlevel byl wizard na 8.

Což při neustálé hrozbě zahidovaných bestií nebo nenadálých přepadení (stejně jako na Eq, ze systému spawnu a jeho inteligence jsem si třeba pořád myslel, že je u nás DM :)) nejni příjemný.

Něco jiného jsou ti nemrtví, ti vydrží 24 hodin (i přes rest)… ale tam je to zase spojený s tím, že je postava vpodstatě uplně sociálně vyloučená a voni hráčský assassíni jsou taky pěkný svině :chris:
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
OneHeart
Příspěvky: 1309
Registrován: 13. 4. 2006 21.03
Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneHeart »

na Eq s dlouhotrvajícími summony by byl exkrementálně přesílený multi-summoning, samozřejmě.
Proto je to v tématech mimo.
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
Uživatelský avatar
Tomyn
Příspěvky: 2642
Registrován: 12. 11. 2007 10.10
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomyn »

hlavně je to taky o tom že máš určité summoning bodíky, které Ti nedovolí vyčarovat víc jak určitý počet potvůrek, určité síly, ale multi summoning mě plně také zaujal, celý sumoning a hlavně ta nekromancie je na tom serveru velmi podařená, ale na EQ by z Tebe byl buh
Dungo Dar - Sférální cestovatel a badatel
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)
OneHeart
Příspěvky: 1309
Registrován: 13. 4. 2006 21.03
Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneHeart »

ještě jednu věc bych vypíchl:

Obrázek

všimněte si těch popisků okolí. Na Eq jsem je viděl jen vzácně :ermm:
A přitom někdy jsou tam někdy tak nádherný že mi to přidá 1000% do vnímání IC hry!
Zvlášť z externích lokací, aneb jak dostat husí kůži ze samotnýho prostředí.

(tohle osobně je imo nejjednodušší ale nejefektivnější způsob jak nejlépe popsat atmosféru prostředí, mimo NWN engine)
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
Wendigo
Příspěvky: 990
Registrován: 15. 12. 2007 18.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wendigo »

Onehearte co to je za server jen ze zvedavosti. Ja jsem sice spokojena na Myth Drannor ale ty systemy bych si mozna i prohledla ;]
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
OneHeart
Příspěvky: 1309
Registrován: 13. 4. 2006 21.03
Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneHeart »

Wendigo píše:Onehearte co to je za server jen ze zvedavosti. Ja jsem sice spokojena na Myth Drannor ale ty systemy bych si mozna i prohledla ;]
http://www.escapefromunderdark.com/ klidně přiblížim po PM!
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
OneIceOne
Příspěvky: 318
Registrován: 15. 3. 2006 10.24

Příspěvek od OneIceOne »

Už těch zrůd máš 8? To je zlo!
OneHeart
Příspěvky: 1309
Registrován: 13. 4. 2006 21.03
Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneHeart »

OneIceOne píše:Už těch zrůd máš 8? To je zlo!
jedna vydrží cca 15+3 kol. Ale na tu omezenou dobu to je efektivní, tojo :smile:
Ale náhodou jet čistě summonera na téma těch iluzí, co máš ty, by bylo ukrutný. Když si představím vyvolaných třeba pět, šest těch tvých faunů lučištníků....úúúah! :)
edit: A to já je s H. umim taky, tyhle. Ale jen přes to vzácný jendorázový ohnisko :-/
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
OneHeart
Příspěvky: 1309
Registrován: 13. 4. 2006 21.03
Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneHeart »

Optional New Spells
We have introduced a number of new spells which are optionally available for download. Here is an exhaustive list of the custom spells which we have implemented to date:
Sorcerer/Wizard (Level 0):
Necromancy
Disrupt Undead: Deal 1d6 positive damage to a single undead creature.
Sorcerer/Wizard (Level 1):
Enchantment
Command: For one round, make a target flee, approach, fall or halt.
Nybor's Gentle Reminder: Stun for 1 round, penalties for 1 round/level after.
Rouse: Awaken all sleeping creatures in a 10-foot-radius burst.
Transmutation
Jump: Significant bonus to Tumble.
Evocation
Burning Bolt: Fire multiple flaming bolts at an opponent
Necromancy
Chill Touch: Make undead flee. Deal strength and negative energy damage to everyone else.
Sorcerer/Wizard (Level 2):
Transmutation
Augment Familiar: For 1 round/level, your familiar becomes much more effective in combat.
Whispering Wind: Send messages to distant locations of your choice.
Evocation
Scorching Ray: Ranged spell which deals fire damage.
Abjuration
Alarm: For 2 hours/level, set up an invisible alarm which telepathically alerts you when a creature moves into the region.
Enchantment
Masochism: Gain brief, temporary bonuses based on hitpoints lost in any given round
Sorcerer/Wizard (Level 3):
Evocation
Ice Burst: High radius, relatively low-damage burst of ice damage.
Conjuration
Regroup: Teleport up to 1 willing companion per level to your position from within a limited radius.
Necromancy
Heart Clutch: For as long as you concentrate, and as long as your opponent continues to fail your fortitude saves for up to 1 round per level, continually damage and paralyze the target humanoid.
Sorcerer/Wizard (Level 4):
Divination
Scrying: For 1 minute/level, spy on any creature in your current area OR any PC within range.
Arcane Eye: For 10 minutes/level, create an invisible, mobile sensor which you possess and use for scouting and spying.
Abjuration
Ward Area: Temporarily protect the current area from scrying.
Ilyykur's Mantle: You cloak yourself in an aura that gives you a +1 bonus per 3 caster levels (maximum +5) on saving throws against spells and spell like abilities, and you gain electricity resistance 10.
Lower Spell Resistance: Lower a single target's spell resistance.
Evocation
Blast of Flame: Unleash a flaming cone which deals up to 10d6 damage to everyone caught within.
Acid/Cold/Electric/Fire Orb: Launch an orb of elemental damage against a single target which bypasses spell resistance.
Transmutation
Mass Ultravision: Everyone within the area of effect receives magical sight which is able to pierce even magical darkness.
Sorcerer/Wizard (Level 5):
Conjuration
Teleport: Teleport yourself and, if desired, a small party to a predetermined location.
Transmutation:
Baleful Polymorph: Turn your victim permanently into a chicken if they fail a -4 fortitude save.
Cleric (Level 1):
Transmutation
Bless Water: Create holy water
Enchantment
Command
Cleric (Level 3):
Necromancy
Heart Clutch
Enchantment
Masochism
Cleric (Level 4):
Abjuration
Ward Area
Mass Ultravision
Lower Spell Resistance
Cleric (Level 5):
Enchantment
Chaav's Laugh: Give bonuses to nearby targets of good alignment, and penalties to nearby targets of evil alignment.
Cleric (Level 6):
Divination
Scrying
Druid (Level 1):
Transmutation
Jump
Druid (Level 3):
Transmutation
Mass Ultravision
Druid (Level 5):
Transmutation
Baleful Polymorph
Druid (Level 6):
Divination
Scrying
Paladin (Level 1):
Transmutation
Bless Water
Bard (Level 2):
Abjuration
Alarm
Transmutation
Whispering Wind
Bard (Level 4)
Transmutation
Mass Ultravision
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
OneHeart
Příspěvky: 1309
Registrován: 13. 4. 2006 21.03
Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneHeart »

pro inspiraci. Zrovna jsem na to narazil a z některých kouzel jsem dost na měkko...
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
Odpovědět