Stránka 1 z 1

possibilities are endless!

Napsal: 17. 3. 2010 10.28
od OneHeart
hele malá ukázka multi-summoningu
Obrázek
...v podání Val, zaříkačky větrů :smile:

Re: possibilities are endless!

Napsal: 17. 3. 2010 10.33
od cybermisa
OneHeart píše:
Pekne, ale hlavni otazka, co zneuzitelnost? :ermm:

Re: possibilities are endless!

Napsal: 17. 3. 2010 10.43
od OneHeart
cybermisa píše:
OneHeart píše:
Pekne, ale hlavni otazka, co zneuzitelnost? :ermm:
Summoni vydrží 3kola/lvl... takže i když si na to člověk vezme perk (ano, ve hře jsou na5.lvlu dostupné perky, jako ve falloutu! :)) a prodloužené kouzlo, tak s tim člověk prostě nemůže běhat pořád.
A můj highlevel byl wizard na 8.

Což při neustálé hrozbě zahidovaných bestií nebo nenadálých přepadení (stejně jako na Eq, ze systému spawnu a jeho inteligence jsem si třeba pořád myslel, že je u nás DM :)) nejni příjemný.

Něco jiného jsou ti nemrtví, ti vydrží 24 hodin (i přes rest)… ale tam je to zase spojený s tím, že je postava vpodstatě uplně sociálně vyloučená a voni hráčský assassíni jsou taky pěkný svině :chris:

Napsal: 17. 3. 2010 10.48
od OneHeart
na Eq s dlouhotrvajícími summony by byl exkrementálně přesílený multi-summoning, samozřejmě.
Proto je to v tématech mimo.

Napsal: 17. 3. 2010 12.54
od Tomyn
hlavně je to taky o tom že máš určité summoning bodíky, které Ti nedovolí vyčarovat víc jak určitý počet potvůrek, určité síly, ale multi summoning mě plně také zaujal, celý sumoning a hlavně ta nekromancie je na tom serveru velmi podařená, ale na EQ by z Tebe byl buh

Napsal: 17. 3. 2010 14.17
od OneHeart
ještě jednu věc bych vypíchl:

Obrázek

všimněte si těch popisků okolí. Na Eq jsem je viděl jen vzácně :ermm:
A přitom někdy jsou tam někdy tak nádherný že mi to přidá 1000% do vnímání IC hry!
Zvlášť z externích lokací, aneb jak dostat husí kůži ze samotnýho prostředí.

(tohle osobně je imo nejjednodušší ale nejefektivnější způsob jak nejlépe popsat atmosféru prostředí, mimo NWN engine)

Napsal: 17. 3. 2010 16.18
od Wendigo
Onehearte co to je za server jen ze zvedavosti. Ja jsem sice spokojena na Myth Drannor ale ty systemy bych si mozna i prohledla ;]

Napsal: 17. 3. 2010 16.47
od OneHeart
Wendigo píše:Onehearte co to je za server jen ze zvedavosti. Ja jsem sice spokojena na Myth Drannor ale ty systemy bych si mozna i prohledla ;]
http://www.escapefromunderdark.com/ klidně přiblížim po PM!

Napsal: 18. 3. 2010 9.41
od OneIceOne
Už těch zrůd máš 8? To je zlo!

Napsal: 18. 3. 2010 13.19
od OneHeart
OneIceOne píše:Už těch zrůd máš 8? To je zlo!
jedna vydrží cca 15+3 kol. Ale na tu omezenou dobu to je efektivní, tojo :smile:
Ale náhodou jet čistě summonera na téma těch iluzí, co máš ty, by bylo ukrutný. Když si představím vyvolaných třeba pět, šest těch tvých faunů lučištníků....úúúah! :)
edit: A to já je s H. umim taky, tyhle. Ale jen přes to vzácný jendorázový ohnisko :-/

Napsal: 23. 12. 2010 20.44
od OneHeart
Optional New Spells
We have introduced a number of new spells which are optionally available for download. Here is an exhaustive list of the custom spells which we have implemented to date:
Sorcerer/Wizard (Level 0):
Necromancy
Disrupt Undead: Deal 1d6 positive damage to a single undead creature.
Sorcerer/Wizard (Level 1):
Enchantment
Command: For one round, make a target flee, approach, fall or halt.
Nybor's Gentle Reminder: Stun for 1 round, penalties for 1 round/level after.
Rouse: Awaken all sleeping creatures in a 10-foot-radius burst.
Transmutation
Jump: Significant bonus to Tumble.
Evocation
Burning Bolt: Fire multiple flaming bolts at an opponent
Necromancy
Chill Touch: Make undead flee. Deal strength and negative energy damage to everyone else.
Sorcerer/Wizard (Level 2):
Transmutation
Augment Familiar: For 1 round/level, your familiar becomes much more effective in combat.
Whispering Wind: Send messages to distant locations of your choice.
Evocation
Scorching Ray: Ranged spell which deals fire damage.
Abjuration
Alarm: For 2 hours/level, set up an invisible alarm which telepathically alerts you when a creature moves into the region.
Enchantment
Masochism: Gain brief, temporary bonuses based on hitpoints lost in any given round
Sorcerer/Wizard (Level 3):
Evocation
Ice Burst: High radius, relatively low-damage burst of ice damage.
Conjuration
Regroup: Teleport up to 1 willing companion per level to your position from within a limited radius.
Necromancy
Heart Clutch: For as long as you concentrate, and as long as your opponent continues to fail your fortitude saves for up to 1 round per level, continually damage and paralyze the target humanoid.
Sorcerer/Wizard (Level 4):
Divination
Scrying: For 1 minute/level, spy on any creature in your current area OR any PC within range.
Arcane Eye: For 10 minutes/level, create an invisible, mobile sensor which you possess and use for scouting and spying.
Abjuration
Ward Area: Temporarily protect the current area from scrying.
Ilyykur's Mantle: You cloak yourself in an aura that gives you a +1 bonus per 3 caster levels (maximum +5) on saving throws against spells and spell like abilities, and you gain electricity resistance 10.
Lower Spell Resistance: Lower a single target's spell resistance.
Evocation
Blast of Flame: Unleash a flaming cone which deals up to 10d6 damage to everyone caught within.
Acid/Cold/Electric/Fire Orb: Launch an orb of elemental damage against a single target which bypasses spell resistance.
Transmutation
Mass Ultravision: Everyone within the area of effect receives magical sight which is able to pierce even magical darkness.
Sorcerer/Wizard (Level 5):
Conjuration
Teleport: Teleport yourself and, if desired, a small party to a predetermined location.
Transmutation:
Baleful Polymorph: Turn your victim permanently into a chicken if they fail a -4 fortitude save.
Cleric (Level 1):
Transmutation
Bless Water: Create holy water
Enchantment
Command
Cleric (Level 3):
Necromancy
Heart Clutch
Enchantment
Masochism
Cleric (Level 4):
Abjuration
Ward Area
Mass Ultravision
Lower Spell Resistance
Cleric (Level 5):
Enchantment
Chaav's Laugh: Give bonuses to nearby targets of good alignment, and penalties to nearby targets of evil alignment.
Cleric (Level 6):
Divination
Scrying
Druid (Level 1):
Transmutation
Jump
Druid (Level 3):
Transmutation
Mass Ultravision
Druid (Level 5):
Transmutation
Baleful Polymorph
Druid (Level 6):
Divination
Scrying
Paladin (Level 1):
Transmutation
Bless Water
Bard (Level 2):
Abjuration
Alarm
Transmutation
Whispering Wind
Bard (Level 4)
Transmutation
Mass Ultravision

Napsal: 23. 12. 2010 20.44
od OneHeart
pro inspiraci. Zrovna jsem na to narazil a z některých kouzel jsem dost na měkko...