Záhada "vybitého" prstenu.

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Zamčeno
Naylun
Příspěvky: 3275
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun »

Pitikule píše:Ač je její čin IC jakkoliv promítnutelný na ten fakt, že je to z OOC důvodu, nemyslím si, že je nutné ji za to nějak trestat.
Svůj názor jsi mohla vyjádřit v topicu na DM foru, kam jsem to psal. Jinak o nutnosti trestu jsem absolutně přesvědčený. Já prostě nechci hrát ve světě, kam si hráči chodí vybíjet OOC zlost a ještě se tím otevřeně chlubí. To nemůžu tolerovat a pokud by to po mě někdo chtěl, tak radši odejdu.
Pitikule píše:Kdyby to udělala v pátek před víkendem nebo týden po tom mém kiksu, nikdo by jí nikdy netrestal. Taky to mohla udělat dávno, kdy ještě Kat běhala po Desce. Fajn, vynadejte jí, klidně i veřejně. Dejte jí za její vyjadřování potížistu.
Veškerá "kdyby" jsou irelevantní, protože se to stalo, jak se stalo, a tak je na to potřeba reagovat. Já bych byl pro trest třeba i v nejklidnějším období EQ (ale samozřejmě v takové situaci by se Braenn asi nepřiznala a nebylo by možné tedy trestat). Potížistu nedostane a veřejné oznámení zde budiž částí jejího trestu, takový pranýř. Zvolil jsem to hlavně proto, že mnoha hráčům je prostě jasné, kdo to tam vyvěsil a proč (např. i příspěvky před tím mým varováním). A to, že se tým proti tomuhle otevřeně postaví může ty hráče aspoň trochu uklidnit.
Pitikule píše:Ale i z toho důvodu, že je to i IC ok, jsem ty vzkazy nestrhávala a Braenn nenadávala. Kat je kšeftařka, všichni to o ní víme. Nidky jsme takové případy veřejně netrestali. Zrovna do krystalické oázy se dostala IC dle pravidel. Pomůžete si tím nebo to pomůže hráčům, novým postavám nebo postavám, co se to tajemství dozví/koupí si ho? :no:
Já jsem je taky nestrhnul a zahrál jsem reakci beduínů. Takovéhle případy jste veřejně netrestali, protože se, co vím, ještě žádné takové nestaly. A že se do oázy dostala zcela IC je irelevantní k trestu. Trest není za to, že yb to IC nesedělo, ale za OOC zlý a otevřeně proklamovaný motiv. A myslim, že to pomůže všem, protože to odradí další od podobného jednání.
Pitikule píše:Možná byste za to měli trestat toho jedince jediného, kterému ta lokace byla ukázaná jako "tajná". Stejně tak byste mohli trestat jiné postavy, které špatně dostupné lokace, označené jako tajné, někomu ukázali. Být to postava podlá, taky to rozprodá nebo rozdá dál.
Tohle je úplně mimo, ten trest není za IC vyzrazení tajemství, ale za OOC motiv vzteku, který byl otevřeně proklamován.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Uživatelský avatar
Akruo
Příspěvky: 1069
Registrován: 29. 9. 2007 9.02
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od Akruo »

Ač prakticky vůbec nezainteresován, při čtení (a že je to dlouhé čtení) tohoto topicu, mi vytanula v mysli otázka:
"Co dál?"
Víte, poslední dobou je na fóru opravdu dusná atmosféra... Mimo to odchází plno dobrých hráčů, odcházejí DM, prakticky jediný téměř pořád aktivní je Naylun a také ještě CM (abych nezapoměl :-)). WB žijí už své reálné životy (a já jim to přeji, pokud je šeptanda pravdivá)….
EQ není všechno, je to jenom hra (sice dobrá) v určité etapě našeho života a tak občas nemívám stejné názory na prožívání dění jak IC tak OOC kolem EQ, ale přesto bych nechtěl aby to skončilo...
Proto mám tu otázku: "Co bude dál?" Protože se do budoucna koukám celkem skepticky. Vždyť tady nemáme SKORO žádné DM, žádného aktivního WB (nehledě na to, že zřejmě můj sen - craft - asi nebude nikdy, to se nedá holt nic dělat :-)) …
Ale hráči tady jsou a pořád tu budou, protože přestože se EQ třeba nerozvíjí má pořád co nabídnout a platí tu to "hráči hráčů", takže snad v tom je budoucnost.… Ale kdyby to tu bylo tak aktivní jako v počátcích... *nostalgický pohled*

A nebo s tím skončit?
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Jája CZE
Příspěvky: 668
Registrován: 1. 3. 2007 7.36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jája CZE »

Co dál?

Osud serveru je v rukách Labira. Osud hry je v rukách týmu a hráčů.

Ano, vývoj se zastavil, ano, zdá se že vinou tohoto (nejen) flamu odešlo dalších pár hráčů a dokonce pár Dx.
Ale jak psal Aefar, jsou tu noví hráči. Já měl to štěstí, že jsem přišel v dobách excelentních hráčů, nadšeného tvůrce a budovatelské aktivity. Postavičky se mydlili mezi sebou, staří hráči formovali ty mladé, Dm dělali questy a bavili hráče a Labir programoval, až se kouřilo.

Co se změnilo? Labir nemá čas, hráči jsou rozladění a nemyslím si, že je to z důvodů, které popsal Aefar. A "hráči hráčům" má význam jen v případě, kdy postavy stojí částečně proti sobě. Trend, všichni proti "červeným" stojí a padá na přítomnosti DM a nefunguje, má-li bavit delší dobu. A právě ten z mého pohledu nyní velmi rozšířený trend "všichni proti červeným" je ona "plyšovost", nebo to za co ji já pokládám.

Jak se projevuje prakticky? Když Serin na nízkém levelu vlezl do Hagu, první PC trpaslík si ho "podal" hned u vchodu, že jesli jen naznačí nějakou nepravost, vykopne ho osobně z Hagu. (Může to udělat dnes kterýkoli trpaslík, protože je jich plný Hag a Serin nebude riskovat, ale nikdo to už nikdy neudělal). Druidi prudili lovce, lovci nadávali na druidy, všichni se báli Asar a ona šikanovala koho mohla. Prostě svět uvěřitelně žil. A představte si emoce, když přišla Asar k vaší postavě a něco po ní chtěla. Kdykoliv vás mohla odstřelit jak psa a ona by to udělala, to byly sakra emoce. s NPC nesrovnatený.

Pokud má svět zase ožít, musí mít nejen lásku a pravdu, ale i lež, zášť a nenávist. Pokud jsou nynější hráči schopni zkousnout, že je občas někdo bude i šikanovat, je to v pořádku a má to tady naději, pokud ne, lámu hůl. A chce to větší dávku empatie a důvěry. A komunikace. A klidně veřejné. Veřejná omluva je hezká věc, nesouhlasím s Aefarem že ne.
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
Uživatelský avatar
Lampyris
Příspěvky: 244
Registrován: 7. 3. 2009 12.40
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lampyris »

Jája CZE píše:Já měl to štěstí, že jsem přišel v dobách excelentních hráčů, nadšeného tvůrce a budovatelské aktivity. Postavičky se mydlili mezi sebou, staří hráči formovali ty mladé, Dm dělali questy a bavili hráče a Labir programoval, až se kouřilo.
Vidíš... já přišel v době (absolutně) nulové aktivity WB/Dx hráči se přelévali mezi Mithem a Tirem podle jakési soutěže turnaje nebo co to loni z jara bylo... Mith se pak zcela vyprázdnil a jestli jsem si nechtěl celé hodiny sám vyprávět veselé historky z natáčení s Mardem a osazenstvem hospody, nezbývalo než vyrejžovat na cestu do Tiru a svačinkařit, aby byl aspoň nějaký kontakt s PC...
fakt nejsem typ hráče co se sám dokáže na hodiny zabavit hvězdičkováním kravin
A víš co? Já se i tak bavil... fórum nesledoval, žil si spokojený plyšový život. A pak si udělal účet na fóru, začal víc sledovat dění okolo sebe, slyšel o dobách kdy hráči byli lepší, DM (co to je?) aktivnější a tráva zelenější...
aktivně hrajících lidí bylo třeba 12 na celý server v 19.00
A stejně mi to bylo fuk, sranda byla i tak, ale začal jsem si víc všímat rigidního nastavení světa okolo sebe - kromě závalů v soutěsce do Amfi se vůbec nic neměnilo a nemění a měnit nebude... *fňuk*
Nebýt vynucené pauzy kvůli finiši studia, hraju dál a tak nějak mě to netankuje, že to je to tu vlastně celé na houby, že část hráčů je nespokojených kvůli pár bebíčkům... jsou tu podstatnější věci k vyřešení než tohle...

A víte co? Připomíná mi to věčné diskuze z fora Dark Paradise (Ultima Online) kdy spooooousta hráčů na fóru soustavně brečela jak tráva byla před X lety zelenější (server v té době bez wipe outu běžel přes 7 let - takže majetky mezi dlouho hrajícími hráči a skilly tomu odpovídaly) a na GM support vyvolených guild a na to jak si většina ze starých hračů a guild nahrabala v betatestingu serveru, protože poklady tehdy v dungách byly větší a dungy ne tak obtížné a pořád něco takového...
a popravdě... prokázat GM support je dost obtížné, pokud to někdo neprokecl, ale i tak to byly spíše pomluvy... ale to že majetky byly a skilly taky, tak to pravda byla, sam jsem mel postavu na zacatku serveru a pak po 6-ti letech ale to hratelnosti neubiralo, jen to davalo podnety k brekání jak se někdo má

Za ten rok, co tohle fórum sleduji, je to několikátá diskuze AKA zelenější tráva vs. žádné změny (a když už, tak ne k lepšímu)

A co tím chtěl básník říct?

prakticky nic, jen je to k zamyšlení... jestli stojí zato se bavit zkoušením změnit rigidní svět, nebo se jen bavit... a třeba se něco přece jen změní k lepšímu (jsem nenapravitelný optimista)
allekoo
Příspěvky: 681
Registrován: 16. 1. 2007 0.52
Bydliště: SR - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od allekoo »

Problemom nieje zelenejšia trava s pred x rokov, ale všeobecne klesajuca schopnost hračov prijmat aj neprijemne udalosti.

Pomali ma človek strach šlapat po trave aby to niekomu neprekažalo :biggrin: hlada kdejake blbosti aby nemusel šlapat po trave a svet je len chudobnejši a chudobnejši.

Prirovnal by som to ku kopirovaniu z kopii, na konci sa to už vobec originalu nepodoba.

Pokrok a zmenu prinaša hlavne konflikt postav, nie nekonečne zastupy NPC ktore sa objavia a zmiznu do nenavratna. Konflikt vytvoria len postavy ktore na to maj žaludok a kedže svet ide proti nim, niet ich a všetcia su happy. Pokial je spoločnost uhejčkana tak stagnuje a tak stagnuje i EQ. :bigwink:
Because I'm Batman !!!
allekoo
Příspěvky: 681
Registrován: 16. 1. 2007 0.52
Bydliště: SR - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od allekoo »

Ja hlavny problem staganacie Eq vidim v tomto nekonečnom kolotoči :

Objaví sa Npc evilak a niečo sa stane. Reakcia hračov je : Hrrrrr nahrnie sa všemožne nesurode uskupenie a hor sa ho poriešit ked je ta straž neschopna niečo urobit.

a naproti tomu i

Objavi sa Pc evilak a niečo sa stane, Reakcia hračov je : Hrrrrr podme za Npc stražou nech si ho DM poda ked už su tu tie zakony. Straž skače pretože zlo je zlé

a hrajte tu pak evilaka :blink: Kto ma potom tvorit nejaky ten konflikt ked sa všetkych zbavite ?

Niekomu stači ku hre kolač od Svači a prechadzka cez par lokacii, nekto chce viac :smile:
Because I'm Batman !!!
Uživatelský avatar
Lampyris
Příspěvky: 244
Registrován: 7. 3. 2009 12.40
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lampyris »

Analogie co znam z Ultimy

Objevi se GM quest - horda modraku (karma v +, ale neznamena to nutne dobre charatkery) nabehne plnit quest, zabiti super epicke prisery/cehokoli evilniho

Objevi se PK - horda modraku nabehne vykillit PK

Vyprava do dungu - horda PK si je vyciha v prubehu dungu a vylooti celou zabitou vypravu

EQ (ma vlastni zkusenost)
plysova postavicka zdesene bezi napraskat strazi nekromanty (v Mithu na hrbitove) straz se na ni vys...e s tim, ze ji to nezajima a slus

v tom to, allekoo, nebude... spis jen o nalade/naladovosti zainteresovanych (DM, PC)
ja osobne jsem pro poradny CvC... jen do toho (ale v tom zrovna na EQ je moooooc metagamu a dalsich nesvaru)
allekoo
Příspěvky: 681
Registrován: 16. 1. 2007 0.52
Bydliště: SR - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od allekoo »

mno... Ja sa ale nebavim o radoby plyševilakoch na 5 lvl ktory šlapu po kytičkach a vyvolavaj nemrtvaky pred stražou. Ja sa bavim o evilakoch ktory maj niečo odevilačene a ktorym sa na Eq po krku milerado šlape :bigwink:

Ono ani nejde oto že by DM šlapalo po krku stale a vždy, ale o ten pocit že namiesto toho aby si to hrači poriešili sami utekaj si za stražou ked im teče do bot.

Uviedol by som ti Nat ako krasny priklad, keby šlo o CvC tak protivnika jednoznačne sfukne s IGMS a magionem nakolko ja ako hrač už mam skusenosti že akykolvek pokus niečo si skušat odohrat inak ako jednokolovou smrtou je zbytočne riziko pre postavu a to vlačim u Nat i blbu 48 hodinovku aby nemusela zabijat.

ad ten tvoj nekromant : Keby si šahol na tu spravnu ultrapylšovu postavu hned by bol hon a popravička ako vyšitá. (a kto vravi že ne, tak asi za posledne roky na Eq nehral)
Because I'm Batman !!!
Uživatelský avatar
zuzuPD
Příspěvky: 3528
Registrován: 18. 4. 2009 23.44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zuzuPD »

allekoo píše:Objavi sa Pc evilak a niečo sa stane, Reakcia hračov je : Hrrrrr podme za Npc stražou nech si ho DM poda ked už su tu tie zakony. Straž skače pretože zlo je zlé

a hrajte tu pak evilaka :blink: Kto ma potom tvorit nejaky ten konflikt ked sa všetkych zbavite ?
Hraji tu tedy jenom krátce, ale ještě myslím jsem nezažil žádného NPC "eviláka", který by byl postižitelný a zahrnutý do zákona, zato jsem zažil PC "eviláka" kterého bylo možné podle zákonů obvinit a zároveň existují zákony na jeho ochranu (některé postavy opravdu netouží - minimálně - jít do basy kvůli porušení nějakých zákonů). Možná je to taky o charakteru postavy a povaze přečinu "eviláka" - a vůbec, záporná postava která dává svému "protivníkovi" do rukou dostatek podkladů pro to, aby ji mohl obvinit u stráží, prostě něco docela pohnojila, aspoň z mého pohledu rozhodně (než se tu někdo začne rozepisovat o zaujatých DM soudech a podobných věcech, já takovou zkušenost nemám, budu se tedy zatím držet toho co jsem zažil, protože tomu můžu věřit).
Hyperaktivní hlavně MUNI.
ICQ: 345081919
Uživatelský avatar
Jon
Příspěvky: 2538
Registrován: 2. 4. 2007 10.28
Bydliště: Thalie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jon »

No, zapomínáte, že eviláky nemusí lovit jen postavičky ultraplyšové, ale i jiní eviláci nebo oportunisti... a další sběř. Máte na věc příliš jednostranný pohled. Připadá mi to, jakobyste říkali "kdo kope proti nám, je plyšák".
Kraki Skengdrang
drake127
Příspěvky: 1787
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Abych se ještě vyjádřil k věci s Braenn, musím souhlasit s Naylunem. Problém není v tom, co se IC událo, ale že to plynulo z OOC snahy vrátit to OOC "světu" (protože nemusím být génius na to, abych usoudil, že tohle bude vadit a primárně lidem ne postavám) a to prostě nejde. Tohle je prostě zle a Naylun to popsal dobře (nebo alespoň to popsal dobře když jsme se bavili na ICQ, tohle jsem moc pozorně nečetl).
Zabít Safiru protože má Kat blbej den není možná herně moc vhodné, ale nejde tomu nic moc vytknout.
Zabít Safiru, protože Piti zkazila Braenn den a k tomu vymyslet důvod je ale prostě nepřípustné.
Je dobře, že to Braenn alespoň přiznala, protože nějaké handrkování se o přiznání by bylo fakt nedůstojné. Braenn projevila svůj "názor", což já dokážu pochopit, ale to ji nezbavuje odpovědnosti za její jednání, což ona věřím dobře ví.

A k otázce kam dál; k tomu je třeba mít vedoucího projektu, který stanoví jasný plán. Pokud si labir nedokáže srovnat DM tým do latě, hráčům se jasně neřekne, co mohou a nemohou čekat, tak se prostě bude táhnout a tlačit zdola bez odezvy, což vede právě k tomu, že budou rozmrzelí všichni.
Jestli chce mít labir svět "plyšáků", tak to není problém (i když mě to bude mrzet), zlouni prostě odejdou, protože ví, že jim tu pšenka nepokvete a nebudou tyhle flamy. Jestli chce mít svět neutrální, pak musí poslat plyšáky tam, kam slunce nesvítí, když si začnou stěžovat na zlomený nehet (Aefar promine) a taky nebudou flamy nebo aspoň konkrétní, protože lidi budou vědět na čem jsou. Momentálně se všem říká, jak je tu svět chce, ale ve hře to zázemí a zpětná vazba není. Momentálně Equilibrie vyžaduje pozornost a vyžaduje nějaké kroky, protože tahle debata neutichne nebo alespoň ne s velkými ztrátami.
Pokud labir není ochoten tu pozornost svému projektu dát, pak to má předat někomu, kdo ji má. Sice to nebude fungovat podle jeho, ale alespoň to bude pokračovat někam dál. Stačí se podívat na forky a forky forků opensource software, kde se autoři nechtějí vzdát "svého" mazlíčka a tím ho zabijou. No, moc to asi smysl nedává, ale už mám hlad, tak si to nějak přeberte a neberte mě za slovo.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
kokosak
Příspěvky: 2998
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

zuzuPD píše:Hraji tu tedy jenom krátce, ale ještě myslím jsem nezažil žádného NPC "eviláka", který by byl postižitelný a zahrnutý do zákona...
Od terorizujících kouzelníků, přes upíry, motýlkové(a jiné) vrahy, únosy v městech za bílého dne před stráží až po blbé skřety - to vše by měla stráž řešit, leč zhusta neřeší, neb se jedná o NPC a tudíž DM quest určený pro postavy. IC je stráž "příliš zamněstnaná".
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Naylun
Příspěvky: 3275
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun »

kokosak píše:
zuzuPD píše:Hraji tu tedy jenom krátce, ale ještě myslím jsem nezažil žádného NPC "eviláka", který by byl postižitelný a zahrnutý do zákona...
Od terorizujících kouzelníků, přes upíry, motýlkové(a jiné) vrahy, únosy v městech za bílého dne před stráží až po blbé skřety - to vše by měla stráž řešit, leč zhusta neřeší, neb se jedná o NPC a tudíž DM quest určený pro postavy. IC je stráž "příliš zamněstnaná".
Stráž se drží spíš ve městech a věci venku řeší spíš v případech, kdy má opravdu pádné informace o tom, kde se hledaný nachází (tzn. zákrok často závisí na tom, zda a jak detailně se vůbec poškozený na stráž obrátí). Kdo byl poslední 3 měsíce online, mohl být svědkem docela velkého množství zákroků stráže, jak v Říši, tak v Tirianu. V některých případech stráž měla skoro většinový podíl na řešení Q. Ty, zuzuPD, jsi takového eviláka zažil před pár týdny :bigwink:

Jinak ale jasně, určitej posun k hratelnosti tam je a imho být musí. Simulátor, kde by stráž všechno vyřešila, by nikoho nebavil a DM by se na to vykašlalo.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Ghost
Příspěvky: 770
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

Panathian píše:Jinak ale jasně, určitej posun k hratelnosti tam je a imho být musí. Simulátor, kde by stráž všechno vyřešila, by nikoho nebavil a DM by se na to vykašlalo.
Je to off topic, ale část tohodle problému je i to, že stráže mají epické úrovně. Pak je pochopitelné, že DM nechtějí stráže tahat do Q, když jedna stráž vydá za deset PC (co se boje týče).
Bratrstvo zabanovaných!
Ghost
Příspěvky: 770
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

Ghost píše:
Panathian píše:Jinak ale jasně, určitej posun k hratelnosti tam je a imho být musí. Simulátor, kde by stráž všechno vyřešila, by nikoho nebavil a DM by se na to vykašlalo.
Část tohodle problému je i to, že stráže mají epické úrovně. Pak je pochopitelné, že DM nechtějí stráže tahat do Q, když jedna stráž vydá za deset PC (co se boje týče).
Bratrstvo zabanovaných!
Naylun
Příspěvky: 3275
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun »

Ghost píše:
Panathian píše:Jinak ale jasně, určitej posun k hratelnosti tam je a imho být musí. Simulátor, kde by stráž všechno vyřešila, by nikoho nebavil a DM by se na to vykašlalo.
Je to off topic, ale část tohodle problému je i to, že stráže mají epické úrovně. Pak je pochopitelné, že DM nechtějí stráže tahat do Q, když jedna stráž vydá za deset PC (co se boje týče).
To je pravda, ale DM by tu stráž netahala ani jinak, protože aktivní hra za více než jedno NPC zároveň je v nwn velmi nepříjemně proveditelná a pokud mají navíc NPC jednat chytře a spolupracobvat s PC, je to peklo.

Jinak vy, kdo jste tu psali cosi o motýlovém vrahovi, si přečtěte tohle: viewtopic.php?p=89557#89557. Proti motýlovému vrahovi tenkrát zakročilo dokonce 15 strážných, a to pod vedením PC. A bylo to hned v okamžiku, kdy to nějaké PC opravdu nahlásilo a dalo stráži přesné informace o poloze a možnosti chycení.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
cybermisa
Příspěvky: 6118
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

K te stagnaci sveta bych se rad vyjadril:

ANO - svet je nyni oslaben kvuli neaktivite tymu (ne, ani ja nejsem aktivni, jen se snazim pomoct s resenim problemu) a ma prakticky jenom jednoho aktivniho clena

ANO - rozvoj sveta z hlediska novych systemu stagnuje

ANO - spoustu emoci zamichalo hracskou komunitou a spoustu skvelych hracu odeslo

ALE

Bylo by dobre si uvedomit, ze ac stagnujici, svet bezi dal a ROZHODNE stale ma co nabidnout z hlediska realii, z hlediska odladenych systemu, zhlediska prekrasnych lokaci z hlediska kvality RP stavajicich hracu, zhlediska pro vetsinu neodhalenych tajemstvi.

Co se oslabeni tymu tyce, narovinu muzu rict, ze se nyni pracuje na prijeti novych tvari.

Co se tyce systemu, verim, ze si v dohledne dobe Labir najde chvilku a nejnutnejsi zalezitosti poresi.

Co se tyce emoci, tak ty case odezni a cas rany zahoji, ve vysledku doufam, ze zustanou jen ty pekne vzpomiky.

Ja sam, ac mam sto chuti a sto duvodu, bych nad EQ rozhodne hul nelamal, rozhodne ne do te doby, dokud tam budete hrat Vy, nasi hraci. Zda na EQ zlomite hul Vy, nasi hraci, je vec druha a pokud se tak stane, pak opravdu nezbyde, nez server vypnout …
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4943
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Braenn »

drake127 píše:Abych se ještě vyjádřil k věci s Braenn, musím souhlasit s Naylunem. Problém není v tom, co se IC událo, ale že to plynulo z OOC snahy vrátit to OOC "světu" (protože nemusím být génius na to, abych usoudil, že tohle bude vadit a primárně lidem ne postavám) a to prostě nejde. Tohle je prostě zle a Naylun to popsal dobře (nebo alespoň to popsal dobře když jsme se bavili na ICQ, tohle jsem moc pozorně nečetl).
a)Zabít Safiru protože má Kat blbej den není možná herně moc vhodné, ale nejde tomu nic moc vytknout.
b)Zabít Safiru, protože Piti zkazila Braenn den a k tomu vymyslet důvod je ale prostě nepřípustné.
Je dobře, že to Braenn alespoň přiznala, protože nějaké handrkování se o přiznání by bylo fakt nedůstojné. Braenn projevila svůj "názor", což já dokážu pochopit, ale to ji nezbavuje odpovědnosti za její jednání, což ona věřím dobře ví..
Drake to vystihl nastoprocent přesně.
Čímž zároveň poukazuji na to, že rozdíl mezi a) a b) je velmi těžko poznatelný, dějí se na eq i ze strany WB a DM!! (což je v tomto topicu oním kamenem úrazů od začátku situace s hloupým prstenem), ale jednoduše a prostě a a b je nerozeznáte bez přímého přiznání - z toho důvodu mají některé skupiny hráčů pocit, že jim je často.… močeno na hlavu od těch, co by tomu naopak měli bránit ----) vznikají dokola se opakující flamy, neboť se stále mluví, ale neřeší.
Naylun
Příspěvky: 3275
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun »

To je pravda, ale vzhledem k tomu, že teď se ve hře asi na dlouhou dobu můžu občas objevit tak maximálně já nebo ještě sporadičtěji CM, nikdo nikomu asi na hlavu moc "močit" nebude.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
KaTo
Příspěvky: 863
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

Panathian píše:To je pravda, ale vzhledem k tomu, že teď se ve hře asi na dlouhou dobu můžu občas objevit tak maximálně já nebo ještě sporadičtěji CM, nikdo nikomu asi na hlavu moc "močit" nebude.
Panathiane, ale tohle močení tady bylo celé roky, to že teď si "dají" močiči pár dní/týdnů pauzu neřeší to, že močení na hlavu" je na EQ takřka standart :no: a uznávaná forma chování/jednání...
Obrázek
Zamčeno