Záhada "vybitého" prstenu.

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Zamčeno
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Můžu sem něco napsat, nebo mne apriori vyfakujete jako zaujatého, protekční dítko a vlezdoprdelního rádce?
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Naylun
Příspěvky: 3275
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun »

Kato: Piti odchází z DM postu úplně, Arto se podle mě už nikdy na "plný úvazek" nevrátí a Psanec asi starší verzi než Win7 už taky instalovat jen tak nebude. Labir se možná časem ukáže, ale jeho aktivita zřejmě nebude ve hře skrz post DM, ale spíš WB a myslim, že pokud přijde, budou za ni všichni jen rádi. Naopak můžu prozradit, že je v jednání nové DS, které čeká na schválení Labira, a mohlo by to docela oživit (a podle mě dle vaší definice "močit" hráčům na hlavy nebude, jinak bych ho zamítnul). De fakto tak nastala personální obměna, kterou si možná někteří z vás přáli.

Balrog: Mě názor rádce zajímá. Stejně jsem chtěl založit topic na skrytém foru.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Uživatelský avatar
zuzuPD
Příspěvky: 3528
Registrován: 18. 4. 2009 23.44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zuzuPD »

Naylun píše:
kokosak píše:
zuzuPD píše:Hraji tu tedy jenom krátce, ale ještě myslím jsem nezažil žádného NPC "eviláka", který by byl postižitelný a zahrnutý do zákona...
Od terorizujících kouzelníků, přes upíry, motýlkové(a jiné) vrahy, únosy v městech za bílého dne před stráží až po blbé skřety - to vše by měla stráž řešit, leč zhusta neřeší, neb se jedná o NPC a tudíž DM quest určený pro postavy. IC je stráž "příliš zamněstnaná".
Stráž se drží spíš ve městech a věci venku řeší spíš v případech, kdy má opravdu pádné informace o tom, kde se hledaný nachází (tzn. zákrok často závisí na tom, zda a jak detailně se vůbec poškozený na stráž obrátí). Kdo byl poslední 3 měsíce online, mohl být svědkem docela velkého množství zákroků stráže, jak v Říši, tak v Tirianu. V některých případech stráž měla skoro většinový podíl na řešení Q. Ty, zuzuPD, jsi takového eviláka zažil před pár týdny :bigwink:
Dobře, uznávám že stráž zakročila, ale poté (jak psal Naylun kdy stráž zakročí) co jsme ji dodali dostatek informací, což je dle mého správně, přece nebudou chodit ke každé nehodě :smile: (já bral stráž vždy spíše jako armádu, než jako policii). A proč bych posílal skupinu vojáků někam, když mi tam ochotně a často i zadarmo dojde skupina dobrovolníků?

A zpět ve vztahu k PC postavám, pokud by zločin PC postavy vyšetřovala PC stráž nebo PC vyšetřovatel, který by shromažďoval důkazy a na základě nich vznesl obvinění, pak je to snad tedy korektnější, ne? Protože soud rozhoduje (či by měl) na základě informací od obžaloby i obviněného, tedy se stará hlavně o posouzení důkazů které dostal a vynesení rozsudku (+ po jistou dobu omezení svobody obviněného).

Avšak jestli vidíte metagame za každým rohem a radši se ani nedíváte pod postel, protože tam rozhodně také nějaký bude, pak pro vás budou všechny soudy zaujaté a každý kdo se o vás otře metagamer.
Hyperaktivní hlavně MUNI.
ICQ: 345081919
Pavel Urban
Příspěvky: 5886
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

Hráči přicházejí a odcházejí (včetně DX), tak to vždy bylo a bude.

Ti, kteří odcházejí, mají nejrůznější důvody k odchodu, např.:
Hra je přestává už tolik bavit a dávají přednost něčemu jinému, co je baví víc.
Nemají na hru čas a tak se ve hře prostě už neobjevují.
Nepohodnou se s někým a odmítají s někým takovým hrát (a odejdou třeba na jiný server) nebo prostě ztratí chuť do hry samotné.
Jsou ublížení, protože neunesou nějakou reakci světa/týmu nebo postav ve hře.
Nejsou schopní snést se s nějakým nastavením světa nebo věcí okolo něj.
atd.

Není třeba (a je nesmysl), aby hráči lámali něco přes koleno a snažili se i přes to, že to dře. Odejdou a je to v pořádku. Přijdou jiní.


P.S.:
Braenn píše:b) je velmi těžko poznatelný, dějí se na eq i ze strany WB a DM!! (což je v tomto topicu oním kamenem úrazů od začátku situace s hloupým prstenem)
Toto je absudrní a pochybuji, že to tak skutečně je (nebo někdy bylo). Konkrétně v případě prstenu, který tu vypustil vášně ze stavidel, mám dost informací na to, abych byl přesvědčený, že to tak v tomto případě není.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
Pavel Urban
Příspěvky: 5886
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

P.P.S.:

Ještě dodám, že EQ je Labirův koncept. Labir je ten, který určuje co jak bude fungovat a stanovuje mantinely. Tým DX a Rádci jsou poradní hlas, který má větší či menší váhu, ale rozhodnutí je vždy na Labirovi.

Pokud se tento Labirův koncept světa někomu nezamlouvá, může se ho pokusit změnit vznesením nějakého návrhu (zasláním ho DX, Rádci nebo prostě vystavením na veřejném fóru). Musí ale počítat s tím, že se prostě může stát, že návrh neprojde nebo jen částečně.

A komu se Labirův koncept příčí a vidí, že s ním nic a nikdo nenadělá (a ani s tím svým pocitem), pak je naprosto v pořádku, když odejde a netrápí se. Viz výše. Je možné, že se věci časem změní, lidé názory mění (a tak je může změnit on i Labir)… a tento hráč se za nějakou dobu vrátí.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
kokosak
Příspěvky: 2998
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Pavel Urban píše:
Braenn píše:b) je velmi těžko poznatelný, dějí se na eq i ze strany WB a DM!! (což je v tomto topicu oním kamenem úrazů od začátku situace s hloupým prstenem)
Toto je absudrní a pochybuji, že to tak skutečně je (nebo někdy bylo). Konkrétně v případě prstenu, který tu vypustil vášně ze stavidel, mám dost informací na to, abych byl přesvědčený, že to tak v tomto případě není.
Vypadl ti začátek věty Braenn, kdy ROZDÍL mezi a) a b) tedy mezi korektním jednáním a záměrnou zlobou je velmi těžko, někdy nemožně rozpoznatelný. S komunikací tak jak je nastavena a přístupem k ní je vše pouze otázka víry a důvěry, což je obojí kriticky nedostatečné zboží.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 5038
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Ok, zkusím něco napsat a některé věci se pokusím výstižně pojmenovat. Ale potrvá mi to asi tak do čtvrtku/pátku, protože honím ještě uzávěrku komixovýho sborníku :(

Zatím bych chtěl poprosit o odkaz na definici, případně na cokoliv, z čeho vychází definice HCRP, jak ji vnímají hráči, kteří si stěžují, že tu "není", jako Anurin kdysi, kokosak a ostatní, např:
kokosak píše:..Vůbec, na kurnikšopa HARD CORE ROLEPLAYING serveru, na který si EQ stále ještě z nějakých důvodů hraje...
Ideálně tak 1–2 odkazy. Díky.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Jája CZE
Příspěvky: 668
Registrován: 1. 3. 2007 7.36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jája CZE »

Když jsem prošel v hlavě stručnou charakteristiku mých výbuchů na fóru?

DM xxx?, který vypadal asi takto:
Postava jde za Tirian. V lokaci cvičiště se na ni a další naspawnuje několik epických lučištníků a během dvou kol ji pošle pod kytky spolu s dalšími X. Pár postav uteče, dovedou PC klerika, ten oživí a xxx končí. Na dotaz, cože to bylo, tak mi bylo sděleno, že jsem měl smůlu. (Zábava??? Bavilo by to někoho?) Ještě si vzpomínám, že start flamu bylo prohlášení, že lezu jak idiot do nebezpečných lokací (Tirian-cvičiště je skutečně extrémně obtížný dungeon).

Stížnost na 1% spawn, který vypadal asi takto: Postava někam jde, vyskočí epický bandita, nebo příšera a pošle postavu během prvních dvou útoků na druhou stranu. (Zábava??? 1% spawn byl zrušen)

Novoroční vztekání se nad podivným řešením CvC Kat x Alfray.

Současný flame, kdy očividně chybné rozhodnutí vedlo k otrávení lidí, kteří jsou dlouhodobě neaktivní přesně z důvodů x chybných rozhodnutí. Vážně očekávám, že si Dx dává u negativně ovlivňujících akcích pozor, aby si bylo 100% jisté.
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
Jája CZE
Příspěvky: 668
Registrován: 1. 3. 2007 7.36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jája CZE »

Pavel Urban píše:… Konkrétně v případě prstenu, který tu vypustil vášně ze stavidel, mám dost informací na to, abych byl přesvědčený, že to tak v tomto případě není.
Už jsem ti napsal svůj pohled na věc a ještě jsi (ty, nebo kdokoliv jiný) mně nedokázal přesvědčit, že nemám pravdu. Pořád píšeš o informacích, ale ještě jsi je nepředložil. Jsem vychladlý a ochoten naslouchat, ale argumentaci, ne výmluvám, nebo pocitům. Bude mi stačit i prostá logika.
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
morfeus1234
Příspěvky: 22
Registrován: 9. 1. 2009 17.25
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od morfeus1234 »

No behem pauz mezi ucenim jsem se nad timdle zamyslel. A ted mluvim zasebe: Ja jakozto bezný hrac nemam pristup na vase nejruznejsi skrytá fora. Nikdo snad krom panathiana nebo CM se sve jednani nesnazi nijak vysvetlovat. Polovinu uprav a zasahu vcetne uprav kouzel jsou pro me z pohledu hrace nepochopitelny a spise nasiracich viz harm... Jak psal jaja brutalni spawm jakozto zpestreni dungeonu nebo vypravy mi neprijde zabavny. Jakozto klerik naky ac sjem xkrát zkouse se modlit nebo se ic projevit jediny vysledek z pohledu hrace byla jedna událost na questus es oskama a to ozeiveni tinde... No to ze je tu clerik posledni dobou co se kouezl tyce spis takovej bustovaci klucik co je tu spis aby sem tam nekoho ozivil. Ale to bych se se dostal k sile besiti a magionum a to nechci...
Ale zaver co sem timdle nesmyslem chtel rict je ze to co me tu dycky udrzí nebo me sem vrati jsou hraci.…
A duvod proc me ta vec kuli ktery je ten flame nejvic vytocilo spis doslova nasralo je jednoduchá... uz ted se obevil problem nikdo rpesne nevi kdy se ta skupinka co tam sla vcetne tech co na ne cekali opet slozi. Je to moc lidi s moc OCC zalezitostmi, povinostmi a starostmi na to aby se jen tak daly zase dohromady...
Ale jak to tu procitam jen koukam kam az se odbocilo a do ceho vseho se zabredlo...

A jeste bych nesouhlasil s panathianem v tom ze vylejvani si occ vsteku ve hre jes triktne ne … podle me by se melo hodne rozlisit jeslti me dneska nasral debil na dalnici a tak sem se logl a zabil novacka zamestem jen tak... a nebo jeslti jde o occ vstek vzniklej na zaklade hry...
Uživatelský avatar
Jon
Příspěvky: 2538
Registrován: 2. 4. 2007 10.28
Bydliště: Thalie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jon »

morfeus1234 píše:A jeste bych nesouhlasil s panathianem v tom ze vylejvani si occ vsteku ve hre jes triktne ne … podle me by se melo hodne rozlisit jeslti me dneska nasral debil na dalnici a tak sem se logl a zabil novacka zamestem jen tak... a nebo jeslti jde o occ vstek vzniklej na zaklade hry...
Ať už tě nasralo cokoliv, silně doporučuju se do hry pod vlivem nasranosti nelogovat. Jestli tě naštval blbec na dálnici nebo arcimág ve hře, je úplně irelevantní.
Kraki Skengdrang
morfeus1234
Příspěvky: 22
Registrován: 9. 1. 2009 17.25
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od morfeus1234 »

Mozná mas pravdu Jone :Dnasere te blbec na dalnici . lognes se dohry aby ses uklidnil a nasere te arcimág :D
Darthirii
Příspěvky: 152
Registrován: 26. 8. 2008 16.29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Darthirii »

The_Balrog píše:Zatím bych chtěl poprosit o odkaz na definici, případně na cokoliv, z čeho vychází definice HCRP, jak ji vnímají hráči, kteří si stěžují, že tu "není", jako Anurin kdysi, kokosak a ostatní.
Tu se mi přiznám nalézt nepodařilo, ale nemyslím si, že je ta definice natolik diskutabilní - v HCRP světě je očekáváno, že se postava bude chovat tak, jak by se opravdu chovala, tj. že je metagame (jakýkoliv) omezený na minimum či úplně.
The_Balrog píše:
kokosak píše:..Vůbec, na kurnikšopa HARD CORE ROLEPLAYING serveru, na který si EQ stále ještě z nějakých důvodů hraje...
Ideálně tak 1–2 odkazy. Díky.
http://www.equilibrie.cz/ (Ne, to není vtip, je to napsané na hlavní stránce v druhém odstavci.)
Amber
Jája CZE
Příspěvky: 668
Registrován: 1. 3. 2007 7.36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jája CZE »

The_Balrog píše:Můžu sem něco napsat, nebo mne apriori vyfakujete jako zaujatého, protekční dítko a vlezdoprdelního rádce?
Klidně napiš, ale nepiš o permanentně naštvaných, neuctivých a otravných hráčích, co chtějí jenom brát. JInak se nedomluvíme nikdy.
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
kokosak
Příspěvky: 2998
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

The_Balrog píše:Ok, zkusím něco napsat a některé věci se pokusím výstižně pojmenovat. Ale potrvá mi to asi tak do čtvrtku/pátku, protože honím ještě uzávěrku komixovýho sborníku :(

Zatím bych chtěl poprosit o odkaz na definici, případně na cokoliv, z čeho vychází definice HCRP, jak ji vnímají hráči, kteří si stěžují, že tu "není", jako Anurin kdysi, kokosak a ostatní, např:
kokosak píše:..Vůbec, na kurnikšopa HARD CORE ROLEPLAYING serveru, na který si EQ stále ještě z nějakých důvodů hraje...
Ideálně tak 1–2 odkazy. Díky.
Odkazy jsou zatím v procesu, ale definici HCRP, jak ji chápu já, psanou s přihlédnutím pro začátečníky odráží tento text:

HCRP:
Hard Core Role Playing. Pod tímto pojmem se skrývá několik principů.

Princip oddělení postavy a hráče
Představte si postavu na monitoru jako postavu v divadle a sami sebe jako herce, který ji ztvárňuje. Postava ví pouze to, co se dozvěděla jako postava a tak Vávra vypije připravenou kávu, i když herec si je velmi dobře vědom, že to pro postavu nedopadne dobře.

Princip hraní role
Každá postava má nějaký charakter, nějaké záměry, nějaké prostředky a nějaké zábrany, které jí nedovolují prostředky využít. Pokud jednáte, jednejte jako by jednala ta která daná postava. Například, elf, který nesnáší trpaslíky jednoho takového potká. Bude se k němu chovat pohrdavě, až nepřátelsky a to bez ohledu na to, že se jedná o jiného hráče, třeba kamaráda. Je dobré si v tomto ohledu vždy uvědomovat Princip oddělení postavy a hráče. Zvláště pro začátečníky doporučujeme zvolit si charakter postavy podobný s vaším vlastním.

Princip vžití se do postavy
Dívejte se na vše optikou postavy. Zkuste přemýšlet jako ona, vnímat jako ona a jednat jako ona. S přibývající praxí tohoto principu se dostaví jeden z největších benefitů HCRP přístupu.. začnete prožívat i emoce tak, jak je prožívá postava. Úspěchy, tragédie, nebezpečí, vítězství a prohry to vše k tomu patří. Přesto nezapomínejte na Princip oddělení postavy a hráče. To, že nastane tragédie pro postavu by nemělo znamenat tragédii pro hráče, který ji hraje.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
KaTo
Příspěvky: 863
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

kokosak píše:
Princip vžití se do postavy
Dívejte se na vše optikou postavy. Zkuste přemýšlet jako ona, vnímat jako ona a jednat jako ona. S přibývající praxí tohoto principu se dostaví jeden z největších benefitů HCRP přístupu.. začnete prožívat i emoce tak, jak je prožívá postava. Úspěchy, tragédie, nebezpečí, vítězství a prohry to vše k tomu patří. Přesto nezapomínejte na Princip oddělení postavy a hráče. To, že nastane tragédie pro postavu by nemělo znamenat tragédii pro hráče, který ji hraje.
Tenhle bod se mě dotýkal pokaždý, když jsem v plném sžití s postavu lootnul měšce zlata. Je pak hledám doma v trezoru...eee...ve skříni a to zlato nikde! Tragédie na sebevraždu!! :megalol:
Obrázek
Uživatelský avatar
Jon
Příspěvky: 2538
Registrován: 2. 4. 2007 10.28
Bydliště: Thalie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jon »

KaTo píše:
Tak lootuj v reálu :)) Nebo rejžuj.
Kraki Skengdrang
drake127
Příspěvky: 1787
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Jon píše:
KaTo píše:
… Nebo rejžuj.
Dělám na tom. :biggrin:
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Libra
Příspěvky: 319
Registrován: 21. 2. 2006 19.45
Bydliště: Rodná hrouda

Příspěvek od Libra »

The_Balrog píše:Ok, zkusím něco napsat a některé věci se pokusím výstižně pojmenovat. Ale potrvá mi to asi tak do čtvrtku/pátku, protože honím ještě uzávěrku komixovýho sborníku :(

Zatím bych chtěl poprosit o odkaz na definici, případně na cokoliv, z čeho vychází definice HCRP, jak ji vnímají hráči, kteří si stěžují, že tu "není", jako Anurin kdysi, kokosak a ostatní, např:
kokosak píše:..Vůbec, na kurnikšopa HARD CORE ROLEPLAYING serveru, na který si EQ stále ještě z nějakých důvodů hraje...
Ideálně tak 1–2 odkazy. Díky.
Takže z čeho vychází HCRP … nebudu psát celkovou definici ale vytáhnu jen pár bodů o kterých si troufám říc že asi nejčastěji chybí. Pokud není dodržen i pouze jeden z těchto bodů, taková hra se dá považovat už jen za obyčejné RP.

1. Schopnost příjmat jakékoliv negativní emoce kterými si postava projde
2. Schopnost umět hrát i to co je hráči nepříjemné a nezábavné
3. Schopnost rozlišovat to co vidí hráč na monitoru a to co asi vidí jeho postava
4. Schopnost přemýšlet za postavu bez jakýkoliv ooc podnětů

Jinak čistě jen moje osobní rada. Než se pustíš do toho sepisování nezapomeň na to že ty sám jsi schopný hrát pouze jeden charakter. Pamatuji si že jsi mi to i sám říkal. Proto bych byl opatrný v posuzování činností různých charakterů které bych sám hrát neuměl.
Nerad bych aby to vyznělo a ty jsi to bral jako "ty sem nic nepiš" je to míněno skutečně jen jako rada proto aby se tu zase nerozpoutala desetistránková nikam nevedoucí debata.

To Panatian a pozitivní metagame (jen takové dopnění):
Zde je důležité mít na paměti že pozitivní metagame, pokud už nějaký má být, může i ublížit hráčům nebo postavám. Protože pokud uděláš nějaký pozitivní metagem postavě s dobrým charakterem stane se z něj okamžitě negativní vůči postavám se zlým charakterem. Proto to musí fungovat i naopak kdy uděláš pozitivní metagame pro zlé charaktery stane se tím okamžitě negativní pro ty dobré.

TO Pavel: Ty jsi vážně úžasný. Pokud by jsme i zrovna tohle neprobírali na chlébském a ty jsi mi ještě nakonec nepřikývl že je to pravda …….
Takže prosímtě pokud jsi natolik přesvědčený a máš takové argumenty které tě k tomu dovedly mohl by jsi se prosím o ně s námi podělit?????
Kde čert nic nezmůže, tam nastčí krávu … nebo dvě kozy.
tenskytarou
Příspěvky: 46
Registrován: 27. 2. 2010 20.43

Příspěvek od tenskytarou »

Pavel Urban píše:Hráči přicházejí a odcházejí (včetně DX), tak to vždy bylo a bude.
Tohle je jasná věc, nic nebaví věčně, lidem se mění jejich časové možnosti, objeví někde něco nového. Pokud bude odcházet přibližně stejný počet lidí, jako jich bude přicházet, není to zásadní problém, někomu se po někom bude stýskat, ale takový už je život.
Ale s těmi Dx to tak úplně bohužel není. Já vím, že to mohu posuzovat jen z krátkodobé zkušenosti, ale nějak mám silný pocit, že Dx odcházejí a nepřicházejí noví. Jak už tu několikrát padlo, jediným aktivním Dx je Naylun a ten nemůže stihnout všechno. A když ten skončí nebo omezí hru, co se stane? Já si zatím vystačím tím co deska sama o sobě nabízí, bude mě mrzet, že aspoň těch pár DM questů, které jsem zažil já, nezažijí už ti, kteří sem za mnou přichází. Už nyní mě mrzí, že nemá nikdo čas přidělit mi práci o kterou usiluji. Už dávno jsem pochopil, že tu nefunguje skutečný craft a smířil jsem se dokonce s tím, že tu už asi nikdy nebude. Ale mrzí mě, že nefunguje ani ten hraný craft, protože ti, co se mu věnovali už nehrají vůbec nebo hrají velmi sporadicky a novým už zdá se nikdo nepomůže.… :ermm:
Zamčeno