Manifest: „Děkujeme, odejděte
Moderátor: Dungeon Master
Panathian píše:Jinak ke všem těm kritkám EQ a hláškám o tom, co je jak moc špatně - sice jsou často pravdivé, ale víc by fakt pomohlo k té kritice přidat i nástin možného řešení, čímž se z kritiky destruktivní může (někdy) stát konstruktivní.
Rozšíření teamu. Ale to už, jak jsem četla, probíhá. Protože je vidět, jak mladá krev rozpohybovala dění na Desce.
Více lidí, kteří si najdou trochu víc času na hráče a dodají k té komunikaci /která ted je vážně mrazivě ledová... Jak dlouho už mi visí nepřečtené PM pro Labira v poště...? / osobnější přístup.
"Tinve"
Soví pírko
Morgie †
Tilia Cordata
Protože to je kámen úrazu. To, co mi vadí, je nedostatečná komunikace, uzavřenost a "mysterioznost" teamu, ke kterému se normální hráči nemají šanci dostat.
Člověk /i jiné rasy ;)/ dokáže žít na Desce bez Dm celkem v pohodě a klidu. A když si už na to zvykne, jakékoli nesystémové itemy hvězdičkuje, stejně jako dění, které sám nedokáže bez DX pomoci zkonstruovat, není to tak hrozné.
Ale když už teda nečeká a nemá DX podporu a setká se s DX nevraživostí, /či rozmarem, chybou, spawnem, killem... /… Zamrzí to. A sebere to chuť. A pak si třeba řene.. Jé, to je fajn, že tady DX dneska nejsou, protože plánuju něco zahrát, třeba quest, nějakou sešn, nebo cokoli a aspoň mi to nepokazí.
Není tohle trochu.. špatně?
příklad:
Když např. má postava byla těhotná, dostala jsem tell, že bych si mohla u DX zažádat o těhotenské šaty. Jenže já už skepticky počítala s tím, že má postava porodí než bych je dostala. A přišlo mi to jako.. Zbytečné otravování DX. Protože mám popisek postavy, fantazii a tak..
Zpětně pohlédnuto... Jo, možná byla škoda, že jsem je neměla. Ale cavyky s tím spojené mi za to nestály. Už proto, že je to item na omezenou dobu.
Nechci srovnávat, ale už jsem komusi říkala, že Thalie má pár dobrých vychytávek které mi na EQ chybí. Hlavní jsou tři. A vím, že to zní hloupě a … povrchně. Ale jsou to tyto:
1. volitelná úprava šatů přímo ve hře ,bez nutnosti DX /cože je možnost, která dá i nováčkovi pocit jedinečnosti a souvisí to silně s bodem č.3/
2. emoce "založení rukou" :D :D
/a teď vážně/
3. skrytý player list, tj. vím, KDO je online, ale neznám jeho statistiky povolání a levelu
Člověk /i jiné rasy ;)/ dokáže žít na Desce bez Dm celkem v pohodě a klidu. A když si už na to zvykne, jakékoli nesystémové itemy hvězdičkuje, stejně jako dění, které sám nedokáže bez DX pomoci zkonstruovat, není to tak hrozné.
Ale když už teda nečeká a nemá DX podporu a setká se s DX nevraživostí, /či rozmarem, chybou, spawnem, killem... /… Zamrzí to. A sebere to chuť. A pak si třeba řene.. Jé, to je fajn, že tady DX dneska nejsou, protože plánuju něco zahrát, třeba quest, nějakou sešn, nebo cokoli a aspoň mi to nepokazí.
Není tohle trochu.. špatně?
příklad:
Když např. má postava byla těhotná, dostala jsem tell, že bych si mohla u DX zažádat o těhotenské šaty. Jenže já už skepticky počítala s tím, že má postava porodí než bych je dostala. A přišlo mi to jako.. Zbytečné otravování DX. Protože mám popisek postavy, fantazii a tak..
Zpětně pohlédnuto... Jo, možná byla škoda, že jsem je neměla. Ale cavyky s tím spojené mi za to nestály. Už proto, že je to item na omezenou dobu.
Nechci srovnávat, ale už jsem komusi říkala, že Thalie má pár dobrých vychytávek které mi na EQ chybí. Hlavní jsou tři. A vím, že to zní hloupě a … povrchně. Ale jsou to tyto:
1. volitelná úprava šatů přímo ve hře ,bez nutnosti DX /cože je možnost, která dá i nováčkovi pocit jedinečnosti a souvisí to silně s bodem č.3/
2. emoce "založení rukou" :D :D
/a teď vážně/
3. skrytý player list, tj. vím, KDO je online, ale neznám jeho statistiky povolání a levelu
"Tinve"
Soví pírko
Morgie †
Tilia Cordata
…...Takže nevím, kdo jak moc expí, nevím, kdo je boss, mm respekt před každým raději, neívm, kdo je zloun, protože je BG, nevím, kdo musí být automaticky LG, protože je paladin.
A ubyde nevraživostí, závisti, přibyde nejistoty a napětí. Bude CvC? Dám ho? Mám si troufat? Je to PC nebo DX postava...
A ano, snažím se oddělit OOC info od IC, jenže, jak už bylo několikrát zmíněno. OOC nás ovlivnuje podvědomě, at chceme nebo nechceme.
*pokrčí rameny*
A ubyde nevraživostí, závisti, přibyde nejistoty a napětí. Bude CvC? Dám ho? Mám si troufat? Je to PC nebo DX postava...
A ano, snažím se oddělit OOC info od IC, jenže, jak už bylo několikrát zmíněno. OOC nás ovlivnuje podvědomě, at chceme nebo nechceme.
*pokrčí rameny*
"Tinve"
Soví pírko
Morgie †
Tilia Cordata
ad 1) řešilo se, bylo zamítnuto - a tým si s tím může třeba polepit trička nebo si to nalepit na čelo, stejně jako hráči.MorganaLeFay píše:…
Nechci srovnávat, ale už jsem komusi říkala, že Thalie má pár dobrých vychytávek které mi na EQ chybí. Hlavní jsou tři. A vím, že to zní hloupě a … povrchně. Ale jsou to tyto:
1. volitelná úprava šatů přímo ve hře ,bez nutnosti DX /cože je možnost, která dá i nováčkovi pocit jedinečnosti a souvisí to silně s bodem č.3/
2. emoce "založení rukou" :D :D
/a teď vážně/
3. skrytý player list, tj. vím, KDO je online, ale neznám jeho statistiky povolání a levelu
ad 2) taktéž na to bylo upozorňeno, několikrát. Označeno jako "chybné". Opět si to můžete tak leda hvězdičkovat
ad 3 ) opět přináší chyby, zamítnuto.
stejně tak jako mnoho jiných nápadů a dodělávek.
howk.
Reklama: Piti - práce všeho druhu, vysoká kvalita, nízká cena - spokojenost zaručena!
To není rozhodnutí DX, ale rozhodnutí WB. Dx s tím udělají prd.MorganaLeFay píše:No a to je právě ono. Ten přístup. Když už se člověk dovolá reakce Dm, je to negativní
Co nějaká reakce na ty věci předtím, co jsem psala?
Taktéž se řešilo/řeší např. tohle:
- rychlejší reakce světa IC
- s tím spojená aktualizace knih a informací ve hře
- opravení/úprava a ujasnění některých pravidel (např. pro CvC)
- rychlejší přizpůsobení lokací
- nové tilesety, placeably, hlavy...
- nová hudba (je stále v řešení = nebylo zatím zamítnuto)
- zrušení kolizních zón a zavedení nových společenských emotů, např. sednutí si jedné postavy na klín druhé
- upravení obtížnosti dungeonů pro jedince i skupiny (jelikož jeden systém plus druhý = nikdo nikam a nic nemůže)
ani s jedním DX nic neudělají, krom toho, že to společně sepíší a navrhnou WB
Naposledy upravil(a) Pitikule dne 12. 5. 2010 19.34, celkem upraveno 2 x.
Reklama: Piti - práce všeho druhu, vysoká kvalita, nízká cena - spokojenost zaručena!
Proto za kluky z týmu oroduji, neberte vždy jejich zamítnutí jako jejich neochotu. Snaží se pro hráče dělat mnoho, ovšem taktéž mnoho věcí jako DX nedokáží. A mohou je na velkých plakátech vyvěšovat kolem celé EQ tvrze, aby je mocnosti videly.
Reklama: Piti - práce všeho druhu, vysoká kvalita, nízká cena - spokojenost zaručena!
tak v tomhle bodě se fakt nebudu být tě veřejnit označit za lhářku, protože mě jsi po PM řekla, že to díky craftu půjde...ale to je další krásná pohádka týmu, craft =) já už se fakt ničemu nedivímPitikule píše:
ad 1) řešilo se, bylo zamítnuto - a tým si s tím může třeba polepit trička nebo si to nalepit na čelo, stejně jako hráči.
16? Tak to je v pohodě
jo díky craftu , tj. za kolik let? Craft je podruhé, aspoň co já vím, předěláván. Mluvím o stavu nyní a době dohledné, tj. rok?Luelle píše:Pitikule píše:
ad 1) řešilo se, bylo zamítnuto - a tým si s tím může třeba polepit trička nebo si to nalepit na čelo, stejně jako hráči./quote]
tak v tomhle bodě se fakt nebudu být tě veřejnit označit za lhářku, protože mě jsi po PM řekla, že to díky craftu půjde...ale to je další krásná pohádka týmu, craft =) já už se fakt ničemu nedivím
Mluvila jsem o předělávání šatů, jako je na Thalii. Dojdeš ke krejčímu a tam si to necháš přešít na počkání.
Naposledy upravil(a) Pitikule dne 12. 5. 2010 19.42, celkem upraveno 1 x.
Reklama: Piti - práce všeho druhu, vysoká kvalita, nízká cena - spokojenost zaručena!
Aby ubylo té destruktivníMorganaLeFay píše:Panathiane, k čemu teda konstruktivní kritiku?
Ne, ale vážně, ty nápady jsou dobré a osobně s nima souhlasim, ale co vím, tak opravdu narazily na nesouhlas WB. Ten se sice může časem změnit, ale určitě ne do doby, než se vůbec vrátí k alespoň částečné aktivitě.
K těm tvým postřehům:
1) Rozšíření týmu probíhá a bude doufám probíhat dál.
2) Komunikace bude lepší s větším počtem členů týmu a nové tváře by teoreticky v tomhle měly být lepší než ty "staré".
3) Mysterioznost a uzavřenost - chápu, u některých, kteří ani neodpovídali, to tak bylo. Já odpovídám skoro vždycky, jen ale nemám neomezený čas, abych mohl na všechno odpovědět kladně.
4) Úprava šatů souhlas, ale není to tak kritické.
5) emoce mi taky chybí, prej je to nějaká chyba, třeba se jí časem podaří eliminovat
6) skrytý playerlist - jsem všemi deseti pro, ale labir asi nezná cestu, jak to udělat (nebo jo, ale ne bez chybovosti)
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
A hladovějícícm v Africe bys řekl "najez se" ? Jde o to, že i když se Morgie dívat nebude, jiní budou, protože můžou. A pak tu jsou kecy typu "jaktože máš takový a takový lvly?" O to jde... nejde o Morgie a její koukání na playerlistThe_Balrog píše:Co se týká playerlistu, je to jednoduchý - nekoukej na něj, když se loguješ.
A hotovo.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar