Stránka 1 z 1

Proměny

Napsal: 30. 5. 2010 21.36
od vitekkovarovic
Ahoj, teď mě tak napadlo, když se nějaká postava promění třeba do zombie, tak by se jí změnila i frakce, že by v kobkách měla veškerá monstra modrá, a NPCčka by měla červená...

Je to jen nápad, ale bylo to pro RP docela dobrý ne? :clover:

Napsal: 30. 5. 2010 21.42
od Nalk
Navrhovalo se, dle Labira příliš zneužitelné.

EDIT: OK nejen podle Labira, ale jen na něm záleží.

Napsal: 30. 5. 2010 21.55
od Jája CZE
No, ne jen podle Labira, už vidím, jak by se někdo na začátku hrobky proměnil a pak vybral hrobku i s kostrama..

EDIT: to jen pro vysvětlení, proč a jak by to bylo zneužitelné.. Že to nebyl jen takový rozmar.

Napsal: 30. 5. 2010 21.58
od vitekkovarovic
Nooo, to je fakt... Ale škoda, bylo by to pěkné třeba na autoQ. :smile:

Napsal: 31. 5. 2010 0.34
od KaTo
vitekkovarovic píše:...pěkné třeba na autoQ. :smile:
//sorry za OT, ale napadl mě jediný auto Q, pracovně nazvaný "Znojmo vybírá Arnuden" :megalol: :megalol: :megalol: :megalol: :megalol: :megalol: :megalol: :megalol: :megalol: :megalol: :megalol: :megalol: :megalol:

Napsal: 31. 5. 2010 8.39
od Paklic
by bylo vtipný, kdyby potkal v horbce bandu dobrodruhů a ti ho sejmuli s ostatními zombiemi

ale jinak, dnes je stejně pořešeno tak, že samostatný PC v bedně nic nenajde, tak jakápak zneužitelnost dnes?

Napsal: 31. 5. 2010 10.11
od cybermisa
Paklic píše:by bylo vtipný, kdyby potkal v horbce bandu dobrodruhů a ti ho sejmuli s ostatními zombiemi

ale jinak, dnes je stejně pořešeno tak, že samostatný PC v bedně nic nenajde, tak jakápak zneužitelnost dnes?
Navrhovana uprava na zmenu frakce JE velmi snadno zneuzitelna a NIKDY zavedena nebude - na to se ani nemusim ptat Labira.

Tvuj argument neni pravdivy.

Napsal: 31. 5. 2010 10.45
od Paklic
jasný, ale jak zneužitelná?

Napsal: 31. 5. 2010 10.55
od Braenn
Paklic píše:jasný, ale jak zneužitelná?
Některý věci (artefakty, myslím, iouňáky a podobně, nehledě na různé spawnující se klíče a někdy i náhodný poklad) se samotnému PC zobrazí a najde je. Třeba v hrobce by sis jako zombie došel pro klíč, otevřel Teska, vybral jeho poklad.. a takhle klidně den co den, protože bys byl modrej proti všemu, co ho má bránit. A s přítelčíkem si toho Teska otevřeš i sám.

A nakonec, takovou proměnu do zombie může udělat desetičlená grupa a pak se ty poklady sypou.

Napsal: 31. 5. 2010 11.19
od The_Balrog
Zombie a ostatní nemrtví cítí život, díky čemuž vyčmuchají i neviditelné či skryté osoby, a tím i dokáží zjistit, že to, co "vypadá" jako zombie stojící před nimi je nějaké "divné". A to se nemusí jednat jen o proměnu vzhledu, ale i o normální změnu do zombie. Život a svobodná mysl ve tvém těle zůstává, jinak by ses musel v proměně ploužit a hledat mozky i ty ;)

Napsal: 31. 5. 2010 12.18
od Lampyris
The_Balrog píše:Zombie a ostatní nemrtví cítí život, díky čemuž vyčmuchají i neviditelné či skryté osoby, a tím i dokáží zjistit, že to, co "vypadá" jako zombie stojící před nimi je nějaké "divné". A to se nemusí jednat jen o proměnu vzhledu, ale i o normální změnu do zombie. Život a svobodná mysl ve tvém těle zůstává, jinak by ses musel v proměně ploužit a hledat mozky i ty ;)
In zombie form, a character is treated as undead in a few aspects. For example, harm and heal have reversed effects, and the character can be turned by clerics. However, the caster does not receive the typical undead immunities like immunity to critical hits or sneak attacks.
http://nwn.wikia.com/wiki/Polymorph_self
že to tak docela nefunguje, je věc jiná a je to vcelku škoda :notworking:

Napsal: 31. 5. 2010 12.45
od The_Balrog
Obyčejní DnD/NWN nemrtví také "necítí život", aspoň co vím.

V tom popisu kouzla na nwn wiki osobně moc logiky nevidím, ale třeba tam nějaká je :)

(Asi že imunity by byly moc silný bonus :))

Napsal: 31. 5. 2010 16.06
od Nalk
Sice to už nemá smysl řešit, ale:

In zombie form, a character is treated as undead in a few aspects. For example, harm and heal have reversed effects, and the character can be turned by clerics.

Jakožto zkušený hráč stolních her bych z tohodle odvodil, že zombie nemá šanci vycítit v casterovi život, páč ten život je tam úúúplně zamaskovanej, když ho léčení zabíjí a negativky léčí (bo teda harm, ale tož to je negativka ne?). Že tam nejsou imky je spíše o herní rovnováze, než o tom, že by to byl falešnej nemrtvej. :clover: Ale co jsem slyšel, tak na EQ tě negativka zraňuje i za zombii a léčení snad léčí bo co.. je to jakési pochybné.