Stránka 1 z 8

Dispel hůlky

Napsal: 2. 8. 2010 11.33
od Nalk
Skurkaa píše:A co se týká ochraných kouzel, viděl jsem například Willa, před strhnutím lvl se pomalu dal zastavovat jen hůlkou odkouzlení (což jako náhodně měl najednou každý druhý NPC) a nebo příšerama s kterýma si trochu pohrál DM. Protože přes jeho redukce a štítů kolem sebe prošlo vážně, málo, málo co. No a nemusím se koukat jen na Willa jako třeba Clair se mi taky nezdá jako něco co hned zabijou, když se včas připraví, no ne?
CM píše: OT EDIT CM: Promin, ale s tema dispel hulkama docela zvelicujes, to maji na eq jen boss-NPC.
Ne ty hůlky jsou fakt vážný prasárny... příjde, vytáhne malou hůlku, zůstane ti jeden dva buffy a zbytek je fuč. Takže pokud je caster trošku blíž boji, tak obvykle zdrhá, když nemůže, tak umírá. Válečník podle svých schopností buď nějak věci useká, nebo taky případně umírá.


Eldorei: no z mého pohledu "bojového klerika" je klerik docela suchar oproti WIZ/SOR už v základních věcech jako je načarování zbraně apod., na druhou stranu má zas jiné relativně užitečné věci, i když se k WIZ/SOR neblíží. :biggrin:

//EDIT Naylun: Přesunuto z topicu Klerici jen coby léčitelé?

Napsal: 2. 8. 2010 11.37
od cybermisa
Nalk píše:
CM píše: OT EDIT CM: Promin, ale s tema dispel hulkama docela zvelicujes, to maji na eq jen boss-NPC.
Ne ty hůlky jsou fakt vážný prasárny... příjde, vytáhne malou hůlku, zůstane ti jeden dva buffy a zbytek je fuč. Takže pokud je caster trošku blíž boji, tak obvykle zdrhá, když nemůže, tak umírá. Válečník podle svých schopností buď nějak věci useká, nebo taky případně umírá.
Ty hulky vazne ma jen par vybranych NPC a navic delaji obyc dispel. U Daemiana se mi opakovane stalo, ze hulka shodila max 1-2 boosty.

Napsal: 2. 8. 2010 11.39
od Skurkaa
cybermisa píše:
Nalk píše:
CM píše: OT EDIT CM: Promin, ale s tema dispel hulkama docela zvelicujes, to maji na eq jen boss-NPC.
Ne ty hůlky jsou fakt vážný prasárny... příjde, vytáhne malou hůlku, zůstane ti jeden dva buffy a zbytek je fuč. Takže pokud je caster trošku blíž boji, tak obvykle zdrhá, když nemůže, tak umírá. Válečník podle svých schopností buď nějak věci useká, nebo taky případně umírá.
Ty hulky vazne ma jen par vybranych NPC a navic delaji obyc dispel. U Daemiana se mi opakovane stalo, ze hulka shodila max 1-2 boosty.
Nevím, ale prostě teď hůlky shazujou skoro všechno tady souhlasím z nalkem. A ty jsi CM ale mě se zdá že to má každej magič ať už troktodytí nebo skřetí

Napsal: 2. 8. 2010 11.51
od allekoo
Skurkaa píše:
OT EDIT CM: Promin, ale s tema dispel hulkama docela zvelicujes, to maji na eq jen boss-NPC.
mno.. pokial zastavame teoriu že EQ džezevec je proti D&D taky minidžezegod tak ano len boss-Npc maj dispel hulku :-D

Džezevec je len ako priklad, nie že by na mna tu hulku niekedy vytiahol, zato tych Npc bossov je asi trochu moc :bigwink:

a zaujemcov o Evilklerikov odkazujem na Bornivu a Tyraelovu školu.

Napsal: 2. 8. 2010 11.54
od Nalk
Možná by bylo dobré udělaz hůlek nějak samostatné téma = mohl by to někdo nějak přesunout? (a tohle smazat) :smile:

Napsal: 2. 8. 2010 12.05
od allekoo
ááá.….

[CHAT WINDOW TEXT] [Fri Feb 20 21:27:07] XY: *vytahuje malou hůlku*
[CHAT WINDOW TEXT] [Fri Feb 20 21:27:07] Rozptyl kouzla : Nathea : Ochrana před elementy, Silnější kamenná kůže, Ochrana před zlem, Odraz smrt, Kouzelné brnění, Ultravidění, Štít, Vytrvalost, Liščí mazanost, Soví moudrost, Vylepšená neviditelnost

:bigwink:

Napsal: 2. 8. 2010 14.01
od Nalk
allekoo píše:ááá.….

[CHAT WINDOW TEXT] [Fri Feb 20 21:27:07] XY: *vytahuje malou hůlku*
[CHAT WINDOW TEXT] [Fri Feb 20 21:27:07] Rozptyl kouzla : Nathea : Ochrana před elementy, Silnější kamenná kůže, Ochrana před zlem, Odraz smrt, Kouzelné brnění, Ultravidění, Štít, Vytrvalost, Liščí mazanost, Soví moudrost, Vylepšená neviditelnost

:bigwink:
:yes: přesně tohle znám.. a z druhé strany: když jsem dispelloval pomocí kouzla párkrát, tak jsem obvykle sundával kouzla z "nepřítele" dost pomalu, někdy se to vůbec nepovedlo a nejvýš tuším šli dolů dvě kouzla. Hůlkou, co jsem viděl jen z pohledu třetí strany, je to podobně neefektivní.

Napsal: 2. 8. 2010 14.11
od Braenn
No dispell hůlky má každej druhej skřetí šaman a co hůř! i při každém průchodu soutězkou jeden mečíkatej, hned na kraji druhé lokace. O kosťích v hrobce ani nemluvě. To nejsou utlimátní bossové - na druhou stranu, člověk už si za ty roky zvykl. Jeden čas to bylo horší, pak to Labir nějak omezoval, pokud se dobře pamatuji, poté co jimi máchali i skřeti v noci v lesíku.

Mě dispellky nevadí, kdyby
1) je nekouzlili i sražení, omámení..
2) nebyly tak .. hm... všeobjímající?
3) z nich regulérně padali. Klidně na jedno použití, klidně s rozpadnutím po 10 minutách v ruce.

Napsal: 2. 8. 2010 14.24
od Aefar
A na co se nadává?

Já to vidím vždycky takhle... Svět nějak funguje. Jak se tomu má postava přizpůsobí?

Nebo taky napíšete na fórum, že v našem světě neexistují kouzla a že chcete čarovat, ať to nějaký ten WB zavede?

Myslím si, že casteři jsou už tak víc než dost silní... a stěžují si na to, že jim boosty shodí něco někde, kam rozumný válečník sám nevleze vůbec a ne kvůli dispell hůlkám. A nebo si s sebou vemte toho válečníka. Mnoho jich s Vámi půjde na kraj světa, jen aby se pobili.

Jinými slovy, zkuste hledat řešení obtížné situace ve světě, kde žijí vaše postavy, a ne přesvědčovat někoho, že systém je špatně, protože je svět na některých místech nebezpečný.

Doufám, že mi rozumíte, co vám tím chci říct. Jednou provždy na EQ zapomeňte na NWN a DnD a přijměte ji takovou, jaká je. Vždyť si ty hůlky můžete pořídit taky (tedy myslím).

Napsal: 2. 8. 2010 14.29
od Bas
Aefar píše:A na co se nadává?

Já to vidím vždycky takhle... Svět nějak funguje. Jak se tomu má postava přizpůsobí?

Nebo taky napíšete na fórum, že v našem světě neexistují kouzla a že chcete čarovat, ať to nějaký ten WB zavede?

Myslím si, že casteři jsou už tak víc než dost silní... a stěžují si na to, že jim boosty shodí něco někde, kam rozumný válečník sám nevleze vůbec a ne kvůli dispell hůlkám. A nebo si s sebou vemte toho válečníka. Mnoho jich s Vámi půjde na kraj světa, jen aby se pobili.

Jinými slovy, zkuste hledat řešení obtížné situace ve světě, kde žijí vaše postavy, a ne přesvědčovat někoho, že systém je špatně, protože je svět na některých místech nebezpečný.

Doufám, že mi rozumíte, co vám tím chci říct. Jednou provždy na EQ zapomeňte na NWN a DnD a přijměte ji takovou, jaká je. Vždyť si ty hůlky můžete pořídit taky (tedy myslím).
No jde o to, že plně nabuffovaná skupina jde na skřey a hned v první lokaci jim sundá buffy jeden skřetík s hůlkou :bigwink: Zatímco když si sám koupíš hůlku, tak to sundá jen prá spellů. :smile:

Napsal: 2. 8. 2010 14.32
od Braenn
Aefar píše: Vždyť si ty hůlky můžete pořídit taky (tedy myslím).
:blink: Nop? NPC only. To je na tom asi to jediné opravdu zlé.

Napsal: 2. 8. 2010 14.34
od allekoo
mno... nejde o nastavenie sveta, ale o to že normoš Dispel ani Dispel hulka z obchodu nedokaže to čo Dispellhulka od NPC, a nevraviac o tom že to nieje ani nejaky feat či item, ale odhadujem automaticky script ktory sa spusti ked prijde na blizko nejake to svietiace PC a husti to do teba pokial všetko nepadne :-D
Dispelu od PC i kuzla od npc sa ubraniš hulke ne.

Plechovkam by tiež nevonalo keby malo každe desiate Npc niečo čo ich prikova k zemi bez možnosti reagovat či sa tomu branit. :bigwink:

Napsal: 2. 8. 2010 14.37
od cybermisa
Braenn píše:No dispell hůlky má každej druhej skřetí šaman a co hůř! i při každém průchodu soutězkou jeden mečíkatej, hned na kraji druhé lokace. O kosťích v hrobce ani nemluvě. To nejsou utlimátní bossové - na druhou stranu, člověk už si za ty roky zvykl. Jeden čas to bylo horší, pak to Labir nějak omezoval, pokud se dobře pamatuji, poté co jimi máchali i skřeti v noci v lesíku.

Mě dispellky nevadí, kdyby
1) je nekouzlili i sražení, omámení..
2) nebyly tak .. hm... všeobjímající?
3) z nich regulérně padali. Klidně na jedno použití, klidně s rozpadnutím po 10 minutách v ruce.
Braenn, ultimatni bossove maji nesmrtelnost + special skript … dispel hulky maji "normalni" bossove :biggrin:

Kazdopadne pokud mag dela support a nevrha se do viru boji v promene nebo pod tihou tuhy boostu, tak ho dispel hulky jaksi nemusi zajimat.

Tim samozrejme nechci rict, ze se mi soucasne nastaveni uplne libi, ale menit se stejne s velmi vysokou pravdepodobnosti nebude …

Napsal: 2. 8. 2010 14.39
od Braenn
Nikdo tu nevěří že by se cokoli změnilo, ale je to příjemná debata na jedno z klasických témat:)

Napsal: 2. 8. 2010 14.39
od cybermisa
Bas píše: No jde o to, že plně nabuffovaná skupina jde na skřey a hned v první lokaci jim sundá buffy jeden skřetík s hůlkou :bigwink: Zatímco když si sám koupíš hůlku, tak to sundá jen prá spellů. :smile:
To nemuze byt ovsem obycejny skretik, nybrz saman a i tak tu hulku nema saman vzdy a ne vzdy ji pouzije …

Napsal: 2. 8. 2010 14.40
od cybermisa
Braenn píše:Nikdo tu nevěří že by se cokoli změnilo, ale je to příjemná debata na jedno z klasických témat:)
Nic ve zlem, trosicku … zbytecna debata no :smile: :clover:

Napsal: 2. 8. 2010 14.43
od allekoo
hmm... tak co TS? :biggrin:

Napsal: 2. 8. 2010 14.44
od Bas
No já vždycky hrál sólo plechovku skřetobijce, takže mi to bylo tak nějak jedno....byl sem rád, že do mě sype dispell a né strach :biggrin:

Napsal: 2. 8. 2010 14.49
od Aefar
allekoo píše:mno... nejde o nastavenie sveta, ale o to že normoš Dispel ani Dispel hulka z obchodu nedokaže to čo Dispellhulka od NPC, a nevraviac o tom že to nieje ani nejaky feat či item, ale odhadujem automaticky script ktory sa spusti ked prijde na blizko nejake to svietiace PC a husti to do teba pokial všetko nepadne :-D
Dispelu od PC i kuzla od npc sa ubraniš hulke ne.

Plechovkam by tiež nevonalo keby malo každe desiate Npc niečo čo ich prikova k zemi bez možnosti reagovat či sa tomu branit. :bigwink:
Aha... to jsem nevěděl... Přesto je třeba najít způsob, jak se bránit, nebo najmout ty plechovky

Jinak my plechovky používáme volnost pohybu a různé psychické ochrany, v případě nutnosti i pro kamarády :bigwink: Ale to jsme zpátky u debaty o kněžích...

Chápu, že dispell hůlka je nepříjemná. Pro mě je nepříjemná taky... ale počítám s ní, že se může vyskytnout.

Pak si všímám ještě jednoho neduhu ve hře. Spousta postav má tendenci využívat maximum buffů, které systém dovolí, i na ty nejbanálnější výpravy. Mnohdy je přitom užitečnější neplýtvat a využívat pouze tolik síly, kolik je potřeba. Kolikrát si pamatuji, jak mi někteří nabuildovaní válečníci ve hře i OOC spílali, že je nebuffuju... a když na to přišlo, zmizel jim strach, dostali volnost pohybu, byl dostatek healů a poté, co na ně někdo hodil dispel hůlku, sebral jim tím efekty lektvarů, dostali magic resistance a milý mág si pak proti našemu válečníkovi ani neškrtl. A tak nakonec ten nabuildovaný válečník zjistí, že nepotřebuje být ještě silnější než nejsilnější z nejsilnějších a udělat DMG za 150, ale že mu stačí dmg za 50 a při tom přežije i takové špeky, jako dispell hůlky, paralyzační kouzla, elektrošoky atd...

Napsal: 2. 8. 2010 15.03
od hoodedskull
Tak si vemte ze by byly hulky dispellovaci prodejne ve stejne sile jako ty co maji NPC, no nenakoupili by si je aj ti plechovkari? Verim ze by si aj lvl cehosi vzali aby je mohli pouzivat. Tady souhlasim s Aefarem, proste chci se bavit s ostatnima a bavit ostatni, skladam multizanrovou druzinu co dokaze sveho castra ubranit. Chci hrat samotare, sklonim se pred nastavenim sveta ala Bas.