Povalení
Moderátoři: World Builder, Dungeon Master
Povalení
Schopnost povalit bojovníka na zem bez jeho zranění.Pakliže se zdaří protivníka povalit nebude moc vstát 1kolo za 15 úrovní
Z čehož vyvozuji že za 15úrovní tudíž na 16. nebo 17. lvl bude postava moc složit jinou na 2kola, bohužel to tak nefunguje
Z čehož vyvozuji že za 15úrovní tudíž na 16. nebo 17. lvl bude postava moc složit jinou na 2kola, bohužel to tak nefunguje
Je irelevantní, na které úrovni to dostaneš jako feat. IMHO: Jedno kolo za 15 úrovní znamená, že druhé kolo bude účinné, až celočíselný podíl úroveň/15 bude roven dvěma, tj. skutečně až na 30. úrovni.
Anade Be'lein – rozporuplná, (pro některé) nevypočitatelná, nedůvěřivá elfka za půl druhé platinky
We do what we must because we can.
O papoušcích…
We do what we must because we can.
O papoušcích…
-
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Může být, nebo taky 1-15 jedno kolo, 16-30 dvě kola. První přípdad by znamenal nedosažitelnost 2. kola (navíc EQ nebyla a není stavěná na takové úrovně), druhý případ běžnou praxi v popisu schopností (u DnD). Jenže toto je schopnost, vytvořená Labirem.… Je otázka, jak to tedy je (bug nebo ne?).Anade píše:Je irelevantní, na které úrovni to dostaneš jako feat. IMHO: Jedno kolo za 15 úrovní znamená, že druhé kolo bude účinné, až celočíselný podíl úroveň/15 bude roven dvěma, tj. skutečně až na 30. úrovni.
Rozumné by bylo, aby to fungovalo, jak píše Skurkaa, ale vzhledem k Labirově až strojově přesnému popisování funkčnosti je možné, že to tak opravdu zamýšlel (Na druhou stranu, proč by pak ale nepsal něco jako - "při dosažení maximálního levelu" ? Nehledě na to, že v takovém případě by bylo skoro i zbytečné něco takového vůbec zmiňovat. :biggrin):
Mě taky spíš přijde, že jde o bug.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
-
- Příspěvky: 863
- Registrován: 15. 2. 2007 12.34
- Bydliště: Severní okraj Středozemě
- Kontaktovat uživatele:
Já dodám, že je naprosto jedno, zda to trvá kolo nebo dvě, protože ten útok se dá "spamovat" (což je podle mého bug, o kterém se ví) nezávisle na počtu útoků za kolo - bylo to na mou postavu použito 2x v CvC a pokaždé jsem si házel asi 10-15 za kolo jak protivník "rychle" dokázal spamovat klikání myší. Takže to na postavu klikal, dokud nepadla jednička a neupadla. No a jak jednou v NWN ležíte...
Mám nějaké informace o tom, že ačkoli se ti hody vypisují, to SPAMování je ošetřeno a ve skutečnosti se skutečně počítá pouze jeden pokus/koloKaTo píše:Já dodám, že je naprosto jedno, zda to trvá kolo nebo dvě, protože ten útok se dá "spamovat" (což je podle mého bug, o kterém se ví) nezávisle na počtu útoků za kolo - bylo to na mou postavu použito 2x v CvC a pokaždé jsem si házel asi 10-15 za kolo jak protivník "rychle" dokázal spamovat klikání myší. Takže to na postavu klikal, dokud nepadla jednička a neupadla. No a jak jednou v NWN ležíte...
* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
přesto to aspoŇ dřív fungovalo tím spamovacím stylem... a věřte nebo ne, některé postavy si na tom udělaly živnostAefar píše:Mám nějaké informace o tom, že ačkoli se ti hody vypisují, to SPAMování je ošetřeno a ve skutečnosti se skutečně počítá pouze jeden pokus/koloKaTo píše:Já dodám, že je naprosto jedno, zda to trvá kolo nebo dvě, protože ten útok se dá "spamovat" (což je podle mého bug, o kterém se ví) nezávisle na počtu útoků za kolo - bylo to na mou postavu použito 2x v CvC a pokaždé jsem si házel asi 10-15 za kolo jak protivník "rychle" dokázal spamovat klikání myší. Takže to na postavu klikal, dokud nepadla jednička a neupadla. No a jak jednou v NWN ležíte...
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Když se vám při vyhrocené situaci IC najednou v logu objeví během jednoho kola cca. těch 15-20 pokusů o povalení, dost to dokáže znechutit OOC vás jako hráče.Akruo píše:přesto to aspoŇ dřív fungovalo tím spamovacím stylem... a věřte nebo ne, některé postavy si na tom udělaly živnostAefar píše:Mám nějaké informace o tom, že ačkoli se ti hody vypisují, to SPAMování je ošetřeno a ve skutečnosti se skutečně počítá pouze jeden pokus/koloKaTo píše:Já dodám, že je naprosto jedno, zda to trvá kolo nebo dvě, protože ten útok se dá "spamovat" (což je podle mého bug, o kterém se ví) nezávisle na počtu útoků za kolo - bylo to na mou postavu použito 2x v CvC a pokaždé jsem si házel asi 10-15 za kolo jak protivník "rychle" dokázal spamovat klikání myší. Takže to na postavu klikal, dokud nepadla jednička a neupadla. No a jak jednou v NWN ležíte...
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Toto je treba hlasit DM.Akruo píše:Když se vám při vyhrocené situaci IC najednou v logu objeví během jednoho kola cca. těch 15-20 pokusů o povalení, dost to dokáže znechutit OOC vás jako hráče.Akruo píše:přesto to aspoŇ dřív fungovalo tím spamovacím stylem... a věřte nebo ne, některé postavy si na tom udělaly živnostAefar píše: Mám nějaké informace o tom, že ačkoli se ti hody vypisují, to SPAMování je ošetřeno a ve skutečnosti se skutečně počítá pouze jeden pokus/kolo
-
- Příspěvky: 863
- Registrován: 15. 2. 2007 12.34
- Bydliště: Severní okraj Středozemě
- Kontaktovat uživatele:
Hlásil jsem to svého času na foru , co už proto udělat víc? Pravda ne jako CvC proti konkrétní osobě, ale jako chybu Skilu. Zda to Labir vůbec zaznamenal netuším, natož, zda to upravil.cybermisa píše:…
Toto je treba hlasit DM.
Však si jako DM naházej na polygon postavu na lvl 12, 17 a 27 a vyzkoušej, jak to s tím "pseudoskillem" vypadá v praxi.
Nepochopils. Ja nemyslel hlasit DM chyby skillu, ale fakt, ze to nekdo 15-20x spamuje v CvC souboji:KaTo píše:…
cybermisa píše:Toto je treba hlasit DM.Akruo píše: Když se vám při vyhrocené situaci IC najednou v logu objeví během jednoho kola cca. těch 15-20 pokusů o povalení, dost to dokáže znechutit OOC vás jako hráče.
-
- Příspěvky: 863
- Registrován: 15. 2. 2007 12.34
- Bydliště: Severní okraj Středozemě
- Kontaktovat uživatele:
Mno...a to si nejsem jist, zda tvůrce "skillu" tou 15/30tkou "myslel" celkový lvl postavy nebo s výši skillu. A pokud s výší skillu, tak zda s "holým" (tj. lvl postavy 12+3, resp. 27+3) skillem nebo i s přičteným bonusem za DEX.Skurkaa píše:Je hezké že jste osvětlili to jestli se tím dá spawnovat a opravdu dá, ale pořád jsem se nedostali k vysvětlení zda-li je to tedy od té 30(nedosažitelné úrovně) na 2 kola a nebo to druhé kolo je oprvdu od toho 16 lvl. Zda-li se jedná o bug a nebo ne.
- The_Balrog
- Příspěvky: 5038
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Tato logika by znamenala, že do 15. úrovně "povalení" nefunguje vůbec, resp. nepovaluje (= na nula kol).Anade píše:Je irelevantní, na které úrovni to dostaneš jako feat. IMHO: Jedno kolo za 15 úrovní znamená, že druhé kolo bude účinné, až celočíselný podíl úroveň/15 bude roven dvěma, tj. skutečně až na 30. úrovni.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Jsem si toho vědom a vyplývá z toho, že je popisek chybný: „…po 1 kolo za 15 úrovní útočníka.“The_Balrog píše:Tato logika by znamenala, že do 15. úrovně "povalení" nefunguje vůbec, resp. nepovaluje (= na nula kol).Anade píše:Je irelevantní, na které úrovni to dostaneš jako feat. IMHO: Jedno kolo za 15 úrovní znamená, že druhé kolo bude účinné, až celočíselný podíl úroveň/15 bude roven dvěma, tj. skutečně až na 30. úrovni.
Anade Be'lein – rozporuplná, (pro některé) nevypočitatelná, nedůvěřivá elfka za půl druhé platinky
We do what we must because we can.
O papoušcích…
We do what we must because we can.
O papoušcích…
Jop, mohl to myslet jako 15 urovni daneho skillu … otestuju, az budu mit pripadne cas.Aefar píše:Hmmm... ta myšlenka s výší skillu může být pravdivá... pokud někdo má zkušenost s 15 body v povalení, sem s nimi
Je to sice podivná formulace, ale když se na to dívám, mohl by to Labir myslet i tak - mohl to být klidně překlep.