Stránka 2 z 3

Re: Co vás ve hře dostalo

Napsal: 26. 6. 2015 22.04
od Calcathea
Tak koukám veselo.
Nějak jsem kvůli práci neměl možnost napsat tak píšu se zpožděním.

Braenn. Udivuje mě jak tady machruješ. Kdyby tě Milano chtěl zabít tak to udělá měl na to času dost.Místo toho něco napsal. Tvá reakce byla úměrná desetiletému dítěti z PvP serveru a tady vyprávíš jak koho dostaneš? Mimochodem, timestop je movement imparing effect stejně jako fear nebo dominate. Co třeba zapnout odpor?
stál jsem tehdy Milanovi za zády a překvapen jsem byl sám.
Navíc pamatuju chvíli kdy jsi sama neměla ani páru o tom co je spellmantle a jediný co ti kdy šlo byl timestop.

Od člověka který se ohání RP jako ty bych čekal jinou reakci.

EDIT zdech: Přesunuto z Co vás ve hře dostalo

Re: Co vás ve hře dostalo

Napsal: 26. 6. 2015 22.45
od zdech
S tím odporem na Time stop bych nesouhlasil, "paralýza" tam pracuje jen jako realizace faktu, že si magika přičaroval pár vteřin času jen pro sebe. Nikdo a nic se nezastaví ani nic nepocítí, jen čaroděj "akceleruje".

EDIT: Na druhou stranu jakožto "mágy nehrající" můžu mít zkreslené představy.

Re: Co vás ve hře dostalo

Napsal: 26. 6. 2015 23.23
od Braenn
Calcathea píše:Tak koukám veselo.
Nějak jsem kvůli práci neměl možnost napsat tak píšu se zpožděním.

Braenn. Udivuje mě jak tady machruješ. Kdyby tě Milano chtěl zabít tak to udělá měl na to času dost.Místo toho něco napsal. Tvá reakce byla úměrná desetiletému dítěti z PvP serveru a tady vyprávíš jak koho dostaneš? Mimochodem, timestop je movement imparing effect stejně jako fear nebo dominate. Co třeba zapnout odpor?
stál jsem tehdy Milanovi za zády a překvapen jsem byl sám.
Navíc pamatuju chvíli kdy jsi sama neměla ani páru o tom co je spellmantle a jediný co ti kdy šlo byl timestop.

Od člověka který se ohání RP jako ty bych čekal jinou reakci.
Cooožeetooo? Něco mi ušlo? Psala jsem tu něco, o čem nevím? Udělala jsem něco, o čem nevím? Já - nechápu - o čem to tu kruci meleš a hlavně, na co reaguješ? Co tady vyprávím o nějakým dostávání koho, to myslíš tu poznámku po prvním příspěvku? Co je agresivního na tom, hodit timestop a lepší útočiště, a proč by se tak chovalo dítě v PVP? Co s tím má co dělat spellmantle? Promeškala jsem nějaké své - cizí - jakékoli - cvc? :blink: Cale, neznat tě, tak mám dojem, že ti přeskočilo. Zkus se na to vyspat, prosímtě.
Mně - o tom byla celá má reakce na Milana- přišlo úsměvné, že hráče řekněme ne úplně přátelské postavy dostává, že si dávám při osamělém setkání, které začne jeho reakcí *rozhlédne se*, majzla. Nic víc. Nic míň. Konec příběhu.

P.S. Na timestop se odpor nedává.

Re: Co vás ve hře dostalo

Napsal: 26. 6. 2015 23.44
od Van
:clover: Děti, nehádejme se, mějme se rádi a útočme na sebe v jiných topicích. :buba:

Re: Co vás ve hře dostalo

Napsal: 27. 6. 2015 4.31
od milano
abych to uvedl na pravou miru .. svuj prispevek jsem napsal nebot me ta udalost opravdu pobavila .. nevim jak to pochopila Braen. Jak rekl Cal. mel jsem spoustu casu ji zabit, ale rekl jsem si ze radsi neco zahraju a uvidim jak to pujde dal … ovsem je tezke hrat s lidmi kteri umi jen timestop .. mozna to bylo pouceni pro priste.

Byl bych rad kdyby se timto ukoncily veskere hadky na toto tema

Re: Co vás ve hře dostalo

Napsal: 27. 6. 2015 4.33
od Calcathea
Úměrná reakce Braenn, by byla hodit ten mantle a hrát dál. Tím dáš najevo svoji opatrnost ažaž. Blbym timestopem a GS (který navíc bugujou), akorát hru zabiješ. Degraduješ to na pitomý PvP bez jedinýho slova. Ale ano už jsem si zvykl že opatrnost lidí je přestat hrát a začít sypat do toho druhýho vždyť jde přece o život.
Reakce že milano může být rád jen za tato kouzla je naprosto mylná. Kdyby Milanovi šlo o to tě zabít měl dobrých 6 sekund nato aby ti tu ruku dal.
Takže by žádné kouzlo nedostalo o něco víc protože bys žádný nestihla. (ta věta mě vytočila nejvíc, ještě s blbym vytlemenym smilikem)
Co se týká dětí z PvP tak jak jsem řekl. Neuměly nic jiného než timestop.

A co se týká odporu myslim že je to blbost. Když ti chcu napálit jakoukoli páru nebo fear měl bych dát odpor. Tady taky můžu seslat timestop 2x+ za sebou zapnout odpor a odpálit tě.
Vše to píšeš abys ospravedlnila styl hry který neuznávám a který se mi hnusí. A znáš mě dost dobře a víš to.
Byl jsem vždy pro to timestop a GS úplně zrušit protože je to zabiják RP hry. Ať v CvC/PvP tak v dungu.
To *prohlédne si postavu* mohl být začátek zajímavé hry.

Re: Co vás ve hře dostalo

Napsal: 27. 6. 2015 9.07
od Wolf
Me treba bigbyho ruka prijde jako nejvetsi nechutnost na eq.

Re: Co vás ve hře dostalo

Napsal: 27. 6. 2015 9.51
od Mini
Dobrý debata.… možná pro jinou část fóra.
EDIT: (platilo v době, kdy byl rozhovor součástí topicu "Co vás ve hře dostalo")

Re: Co vás ve hře dostalo

Napsal: 27. 6. 2015 10.28
od Van
Tý jo lidi, já nechci vědět, že postava A mohla a jak to tak vyznívá asi i chtěla zabít postavu B. Resp. nechci se to dozvídat z fóra. To je prohřešek za dva body.

A na EQ jsou horší jiné spelly jak pracka, nevím na co labir myslel, když je přesiloval.

Re: magie - kouzlení, systém vs. **

Napsal: 27. 6. 2015 11.23
od Akruo
Já bych vůbec tu magii zrušil, je celá přesílená a nikdo ji neumí uhrát!

Re: magie - kouzlení, systém vs. **

Napsal: 27. 6. 2015 11.55
od zdech
Požadovat zapnutí odporu před sesláním Time stop na základě faktu, že "může zapnout pak a zaútočit" mi připadá stejné jako chtít Odpor před užitím "HIPS", (Greater) invisibility a zahnáno do extrému i Sanctuary (protože mě jeho sesláním donutili hodit na vůli a když neuspěju, nebudu dostávat XP za hru v blízkosti PC).
Všechno je to pasivní obrana sesílatele, pozorovatel není IC nijak ovlivněn byť systémově "lokálně oslepne/háže na vůli/je paralyzován". Sesílatel je samozřejmě ve výhodě v případě, že se rozhodne k útoku, ale výhodu oproti okolí získává i válečník beroucí do ruky štít nebo kdokoliv při sosnutí Heal/Invisibility/Haste lahviček...vlastně jakémkoliv bufování. Což jsou mnohem menší výhody než nepostřehnutelnost, z níž jde bezpečně rozjet bouři, ale princip je stejný - Ovlivňuje to toho konkrétního člověka, ne jeho okolí. O zapnutí Odporu předem bych neuvažoval ani v případě, kdy by střet nakonec vyústil v boj...podstatné je, aby byl zapnutý ve chvíli, kdy padne první rána, nic víc.

O konkrétní situaci nic nevím, jen zde uvedené náznaky, takže se zeptám přímo: "Je tu vyčítáno hráči postavy mága, že při setkání s někým místo hraní prostě zmizel?" Ne zmizel a zlikvidoval, ale prostě jen *puf*?

P.S. Pracky jsou ošklivé, Interposing/Clenched se ještě dá, snížení útoku není vyloženě likvidační a stun, byť periodický má tu slušnost házet Save (uznávám, to se ozývá Torm). Zbytek ovšem...moc spolehlivě na moc dlouho a moc razantní efekt. Tedy ne že by Isaacova bouře neuměla likvidovat obdobně zato příměji, ale aspoň je to vyřízeno rychle.

Re: magie - kouzlení, systém vs. **

Napsal: 27. 6. 2015 12.23
od Woxa
Já teda nevím, ale přijde mi celá takhle debata krapet úsměvná. Každá situace má X způsobů jak jí řešit, dá se na ni koukat z mnoha úhlů a navážet se do někoho, že použival variantu A, když vy preferujete B je fakt ubohý. Dělá to z vás taky děti.

To jako protože mě někdo nesejmul v prvních pár vteřinách mám polevit na ostražitosti? A spellmantle, jako supr, není to zlý kouzlo, ale že by mi dával pocit absolutního bezpečí? Dost těžko. Když ten caster bude mít v rukávu pár quicken spellů, tak se můžu i se slavným spellmantlem jít klouzat. Stejně tak, když mi tam ten caster místo nějakýho úber kouzla hodí black blade nebo jinýho "fajn summona".

A timestop není útočná akce...

Re: Co vás ve hře dostalo

Napsal: 27. 6. 2015 15.24
od Lomylith
Wolf píše:Me treba bigbyho ruka prijde jako nejvetsi nechutnost na eq.
Je to zabugované kouzlo NWN. Spíš bych zrušil úplně magion.
Jinak to GS buguje jen pokud má na sobě postava vylepšenu neviditelnost ne?

Re: magie - kouzlení, systém vs. **

Napsal: 27. 6. 2015 19.29
od George
A nemá rád B. B nemá rád A.
A potká B.
B háže timestop/kamenku/vytahuje zbraň/natahuje luk.
Je to útočná akce, či nikoliv? Může hráč A bleskově reagovat na něco, co by postava A pravděpodobně ráda řešila?
Nemůže, musí v playerlistu hledat odpor.


Příklad z praxe:
A má rád B. B přepadl bandita C a bandita D.
A nachytá B,C a D při činu.
D zapne odpor na A a zaútočí.
C mezitím unáší B bez odporu k A.
A vyřídí D (plošným efektem, který by zranil i C, ale nezraní, protože nemá odpor).
A se pokouší dohnat D, ale nemá jak na něj zaútočit, protože nemá hozený odpor.
A hledá v playerlistu D, aby zapl odpor.
D se povede utéct s B.

Ale vše je v pořádku, protože C vlastně neprovedl útočnou akci vůči A? Ne, protože se dá předpokládat, že by postava A ráda řešila onen únos postavy B postavou C.
Stejně, jako by v první situaci ráda postava řešila právě házený timestop.. možná preventivním šípem do kolene/urychleným kouzlem? ale to už se nedozvíme.

Re: magie - kouzlení, systém vs. **

Napsal: 27. 6. 2015 20.26
od Braenn
Můj nový avatar by chtěl slyšet víc hlavně o tom odporu u seslání kamenky, prosím.

Re: magie - kouzlení, systém vs. **

Napsal: 27. 6. 2015 20.44
od zdech
George píše:...Nemůže, musí v playerlistu hledat odpor.
Postava A sice možná chce bleskově reagovat na kouzlení, ovšem stejně tak by postava B mohla chtít reagovat na zjevení narušitele (bleskově). A obě jednat mohou, lajna co už nesmí hned je pro oba stejná. Může kopnout flašku, seslat nějakou defensívu, brát roha...jen holt nemůže zaútočit (stejně jako jeho protivník), dokud to jeden z nich neodklikne.
George píše:*skupinová mela*
Něco jako že "vidím jak se kámoš rve, zatímco mu pomáhám s jedním, udolá ho druhý, hodí tělo na rameno a vezme roha"? Rozhodně se může stát, že bandita uspěje díky pravidlu o Odporu, ale zase nejde říct, že by byl skrze něj zachránce zcela bezmocný. V každé hraniční situaci bude víc záležet na tom, co za hráče se jí účastní než jakými pravidly se musí řídit.

Re: magie - kouzlení, systém vs. **

Napsal: 27. 6. 2015 22.09
od Van
Odpor - F6 - 6 (v mém případě, kdy mám pokročilou kontrolu na F6). Pokud nezačal boj, tak je to ani ne vteřina. *rejpe do George*

Re: magie - kouzlení, systém vs. **

Napsal: 23. 11. 2017 19.49
od Jesper
Situace: Postava - mág na vysoké úrovni - se nachází v tunelu. Protože je z obou stran ohrožována nepřáteli, oddělí se od nich pomocí hmotné iluze na každé straně. Vytvoří si tak bezpečný koridor, kde ji nic neohrožuje. Postava ví, že by se z tohoto uvěznění dokázala snadno dostat a kolem nepřátel proklouznout, potřebuje si k tomu ovšem obnovit kouzla. To ji ale nedovolí systém, protože "nemůže odpočívat, když jsou nepřátelé příliš blízko" navzdory tomu, že se nachází v bezpečném prostoru. Situaci nakonec rozlouskne až DM.

Můj dotaz směřuje k hlášce "Nemůžeš odpočívat, protože jsou blízko nepřátelé". Nebylo by na místě zmenšit rozsah, ve kterém postava nemůže restit? Nebo tohle systémové omezení úplně zrušit? Koneckonců, rest je moment, kdy je postava (tedy ta, která spoléhá na kouzla, ale jiným na restu asi moc nezáleží) prakticky bezmocná a pokud jí někdo napadne, je s ní s dost velkou pravděpodobností ámen. Nebylo by tedy záhodno nechat postavy kouzelníky, ať si restí jak chtějí a samy si nesou případné následky?

Re: magie - kouzlení, systém vs. **

Napsal: 23. 11. 2017 20.54
od Van
Zkus to poslat jako námět. Převedení restění do rozhovoru (jako na drtivé většině světů v zahraničí), namísto prostého stisku R. Mimo jiné to zamezí i nechtěných občasným náhodným debuffům

Re: magie - kouzlení, systém vs. **

Napsal: 23. 11. 2017 21.05
od Jesper
Van píše: 23. 11. 2017 20.54 Zkus to poslat jako námět. Převedení restění do rozhovoru (jako na drtivé většině světů v zahraničí), namísto prostého stisku R. Mimo jiné to zamezí i nechtěných občasným náhodným debuffům
Chtěl jsem to sem nadhodit k probrání :)